Een man die zegt dat hij open staat voor vriendschappelijk contact met een vrouw equals uiteindelijk wil ik neukenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zet altijd in mijn dating profiel dat ik ook gewoon open sta voor vriendschappelijk contact, maar ik heb de indruk dat dat niet meer reacties oplevert.
Als dat zo geïnterpreteerd wordt, hoe moet je dan als man aangeven dat je open staat voor gewoon vriendschappelijk contact met een vrouw, zonder dat ze denkt dat je sex wil ?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:29 schreef SemperLibertas het volgende:
Een man die zegt dat hij open staat voor vriendschappelijk contact met een vrouw equals uiteindelijk wil ik neuken
#feit
Ik denk dat de meeste wijven hier nogal naïef in staan. Vrouwen denken vaak dat niet alle mannen achter hun pik aanlopen, maar dat is uiteraard niet waarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat zo geïnterpreteerd wordt, hoe moet je dan als man aangeven dat je open staat voor gewoon vriendschappelijk contact met een vrouw, zonder dat ze denkt dat je sex wil ?
Op een of andere manier is mijn indruk juist het omgekeerde, namelijk dat vrouwen denken dat alle mannen achter hun pik aanlopen, dat vriendschappelijk contact met een man dus niet echt mogelijk is omdat hij vroeg of laat toch met haar wil neuken, behalve dan als hij homo is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik denk dat de meeste wijven hier nogal naïef in staan. Vrouwen denken vaak dat niet alle mannen achter hun pik aanlopen, maar dat is uiteraard niet waar
Je zit op een datingsite, toch? Dat is toch geen “ik zoek vrienden” website.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat zo geïnterpreteerd wordt, hoe moet je dan als man aangeven dat je open staat voor gewoon vriendschappelijk contact met een vrouw, zonder dat ze denkt dat je sex wil ?
Goddank spreek jij niet voor alle mannen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wijven hier nogal naïef in staan. Vrouwen denken vaak dat niet alle mannen achter hun pik aanlopen, maar dat is uiteraard niet waar
Niet voor de gays inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goddank spreek jij niet voor alle mannen.
Wat ben jij toch een simpele ziel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niet voor de gays inderdaad
Ja tochquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een simpele ziel.
Sommige datingsites zijn ook "ik zoek vrienden"-sites.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Je zit op een datingsite, toch? Dat is toch geen “ik zoek vrienden” website.
En het kan alsnog op vriendschap uitdraaien. Hoef je het niet specifiek aan te geven.
Het is toch verdacht wanneer je als man op een datingsite/app zegt dat je op zoek bent naar 'gewoon' vriendschappelijk contact met een vrouwquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Sommige datingsites zijn ook "ik zoek vrienden"-sites.
Ja, anders projecteer je jezelf even op alle mannen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, anders projecteer je jezelf even op alle mannen.
Een dating site is niet de juiste plek om vriendschappen te willen opbouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Eens. Een geestelijke connectie tussen man in vrouw in combinatie met een zekere aanwezigheid van seksueel verlangen leidt onherroepelijk tot neuken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:15 schreef Servieskast het volgende:
Man en vrouw kan alleen als ze elkaar seksueel niet aantrekkelijk vinden. We allemaal know.
Hoe kom je aan deze wijsheid? Uiteraard wederom begeleid door een scheldwoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Eens. Een geestelijke connectie tussen man in vrouw in combinatie met een zekere aanwezigheid van seksueel verlangen leidt onherroepelijk tot neuken.
Ik neem aan dat je single was toen ze je sex aanbood? Waarom heb je dat niet aangenomen? Als je single bent en een lekker wijf biedt je sex aan, dan ben je toch gek als je dat niet aanneemt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:41 schreef bertusdeb het volgende:
En heeft ze mij meermaals aangeboden dat ik best seks met haar mag hebben. Ondanks dit 'seksueel verlangen' hebben we nooit de daad verricht.
Waarom zou ik 'gek' zijn? We zijn geen match dat lijkt mij vrij duidelijk. Wanneer heb jij voor het laatst een relatie gehad? Je reageert vreemd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je single was toen ze je sex aanbood? Waarom heb je dat niet aangenomen? Als je single bent en een lekker wijf biedt je sex aan, dan ben je toch gek als je dat niet aanneemt?
Je hoeft geen match te zijn voor een relatie om goede sex met elkaar te hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:06 schreef bertusdeb het volgende:
Waarom zou ik 'gek' zijn? We zijn geen match dat lijkt mij vrij duidelijk. Wanneer heb jij voor het laatst een relatie gehad? Je reageert vreemd.
Tjah schrijft de ervaringsdeskundige. Ik vind een match wel belangrijk, helemaal omdat het een collega werkzaam op hetzelfde gebouw is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hoeft geen match te zijn voor een relatie om goede sex met elkaar te hebben.
Moet je relaties hebben gehad en hebben samengewoond om relatieadvies te mogen geven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:02 schreef bertusdeb het volgende:
Ik vind het grappig dat je bijna de hele dag door relatieadvies geeft op dit forum. En in een ander draadje stelt dat je meer dan 20 jaar geen relatie hebt gehad en nog nooit hebt samengewoond (los van met ouders). Het is gelijk ook aan je adviezen af te lezen. Weinig ervaring met vrouwen en relaties.
Eerlijk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Moet je relaties hebben gehad en hebben samengewoond om relatieadvies te mogen geven?
Hangt dat niet ook een beetje van de vraag af? Relaties draaien om intermenselijke verhoudingen. Daarbij spelen zoveel verschillende factoren een rol. Volgens mij kun je altijd beschrijven hoe jij iets zou opvatten of aanpakken. Ook als je zelf niet in zo'n zelfde situatie zit of hebt gezeten. Als alleen de mensen dat nog zouden mogen die in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten .... Wie geeft dan ooit nog de incels goed advies? En als jij 6 relaties van 2 jaar achter de rug hebt. Maakt jouw dat dan expert als het gaat om relatievraagstukken, of bewijst het verleden dan jouw onkunde op dat terrein en moet jij je mond houden? Ik zou de vraag dus vaker ontkennend dan bevestigend beantwoorden. Adviezen van ervaringsdeskundigen kunnen wel van meerwaarde zijn. En het is dan fijn als die ervaring uit het advies blijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |