Ja, ben stiekem ook wel blij hoorquote:Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef qltel het volgende:
"Zal vast wel kunnen".
Dat klinkt als een JA..![]()
![]()
![]()
Toon vooral belangstelling in wat ze doet en wat ze verteld. Hopelijk is ze het dekseltje wat op het potje past.quote:Op zondag 7 september 2025 17:17 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja, ben stiekem ook wel blij hoor![]()
Maar probeer de blijdschap wel wat te temperen, niet te hogen verwachtingen hebben, en mocht het doorgaan, dan ga ik vooral veel luisteren wat diegene te zeggen heeft, en ik ben van mijzelf al vriendelijk, dus dan komt het vast goed.
Dankjewel topper!quote:Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Toon vooral belangstelling in wat ze doet en wat ze verteld. Hopelijk is ze het dekseltje wat op het potje past.
Groot gelijk. Loop niet te hard van stapel en probeer een leuke tijd met haar te hebben. Je weet maar nooit wat ervan komt.quote:Op maandag 8 september 2025 17:18 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon heel rustig en zuinig met dit contact, al is het gewoon een keer een wandeling, en af en toe appen, dan heb je toch alweer de halve wereld gewonnen, minder eenzaam, echt contact met iemand, en een leuke herinnering.
Ik gun je toch ook wel een nachtje supergoeie seks hoor dus zet niet te laag inquote:Op zondag 7 september 2025 17:17 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja, ben stiekem ook wel blij hoor![]()
Maar probeer de blijdschap wel wat te temperen, niet te hogen verwachtingen hebben, en mocht het doorgaan, dan ga ik vooral veel luisteren wat diegene te zeggen heeft, en ik ben van mijzelf al vriendelijk, dus dan komt het vast goed.
Zo hoort een relatie, of het nu vriendschappelijk of een liefdesrelatie is, helemaal niet te zijn. Dat moet van twee kanten komen en een beetje gelijkwaardig aanvoelen.quote:Maar wat mij zo onzeker en op dit moment ook depressief maakt, is dat het voor mij voelt alsof ik een soort psycholoog ben, die haar adviseert en steunt met haar persoonlijke leven.
Mja het is 2 klikken om een nummer dat gestuurd is op te slaan. Misschien wil ze gewoon niet dat je haar foto op whatsapp kunt zien, om wat voor reden dan ook.quote:Maar mijn privé nummer opslaan te veel moeite is... Het voelt alsof het na 3 maanden nog steeds het zelfde is als dag nummer 1 , en dat er geen echte toenadering lijkt te zijn.
Dit is geen kans op een relatie, dan had ze al wel afgesproken en niet zo raar gedaan over je nummer opslaan.quote:Maar dit is na jaren mijn eerste kans op een echte relatie, want de rest van de vrouwen reageert helemaal niet, ondanks alle uren wat ik erin investeer...
Denk dat je inderdaad aan het lijntje gehouden wordt. Die tijd kun je beter investeren in iets dat je leven wél leuker maakt.quote:Ik wil mijn droom niet opgeven, en ik wil heel graag deze kerst samen vieren met een leuke dame, dus ik blijf met dit contact doorgaan, maar mijn gevoel zegt dat ze mij aan het lijntje houd.
Dat telefoonnummer had ze makkelijk, zelfs tijdens de online chat al kunnen toevoegen. Dit is immers seconde werk. De reden die ze geeft is kul. Het lijkt er meer op alsof ze een sparring partner zocht voor haar leven/ behandeling...... etc dan de opmaak naar een date en/of een relatie. Of het is een operator die enkel als doel heeft dat je op de dure dating service blijft en het echte 'daten' met elke mogelijke smoes zal ontwijken.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:31 schreef BMW1993 het volgende:
Maar mijn privé nummer opslaan te veel moeite is... Het voelt alsof het na 3 maanden nog steeds het zelfde is als dag nummer 1 , en dat er geen echte toenadering lijkt te zijn.
Ik wil mijn droom niet opgeven, en ik wil heel graag deze kerst samen vieren met een leuke dame, dus ik blijf met dit contact doorgaan, maar mijn gevoel zegt dat ze mij aan het lijntje houd.
Aangezien TS er zelfs 'depressief' door is geworden, lijkt er mijns inziens geen ander advies mogelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:40 schreef Servieskast het volgende:
Hij gaat niet stoppen, de wanhopigheid druipt er van af.
Maar hij denkt niet normaal. Hij ziet zijn doel als: met kerst moet ik een dame hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Aangezien TS er zelfs 'depressief' door is geworden, lijkt er mijns inziens geen ander advies mogelijk.
Hoewel ik het wel snap, dat TS niet alleen wil zijn met kerst, werkt zo'n doel stellen natuurlijk alleen maar averechts. Dat maakt je 'wanhopig' i.p.v. relaxt, precies wat je tijdens het daten niet wilquote:Op woensdag 17 september 2025 17:42 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maar hij denkt niet normaal. Hij ziet zijn doel als: met kerst moet ik een dame hebben.
Moet je betalen voor die communicatie met haar??quote:Op woensdag 17 september 2025 14:31 schreef BMW1993 het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ruim een week verder en een kleine update.
De dame waarmee ik al sinds juli af en toe praat via een datingwebsite, en die vorige week toe had gezegd eventueel wel te willen afspreken, blijkt toch weer de deuren dicht te houden.
Omdat ze toch had meegedeeld wel te willen afspreken, en het online best goed klikt, dacht ik dat het na 3 maanden mailen via lexa, toch wel eens tijd werd om nummers uit te wisselen.
Het voordeel van whatsapp is namelijk ook dat je alledaagse foto's naar elkaar kunt sturen, en het toch een stuk persoonlijker aanvoelt dan zo'n website, ook met het idee om binnenkort af te spreken, is het wel handig om elkaars nummers te hebben.
[ link | afbeelding ]
Wat blijkt? Ze vergeet continu om mijn telefoonnummer die ik had gegeven in haar telefoon te zetten.
Maar blijft wel behoorlijk lange berichten schrijven via de datingapp over haar persoonlijk leven..
Maar wat mij zo onzeker en op dit moment ook depressief maakt, is dat het voor mij voelt alsof ik een soort psycholoog ben, die haar adviseert en steunt met haar persoonlijke leven.
Maar mijn privé nummer opslaan te veel moeite is... Het voelt alsof het na 3 maanden nog steeds het zelfde is als dag nummer 1 , en dat er geen echte toenadering lijkt te zijn.
Maar dit is na jaren mijn eerste kans op een echte relatie, want de rest van de vrouwen reageert helemaal niet, ondanks alle uren wat ik erin investeer...
Ik wil mijn droom niet opgeven, en ik wil heel graag deze kerst samen vieren met een leuke dame, dus ik blijf met dit contact doorgaan, maar mijn gevoel zegt dat ze mij aan het lijntje houd.
Ik denk dat er niets mis is met jouw gevoel. Je wordt aan het lijntje gehouden. Deze dame wil geen relatie met jou. Zij wil aandacht. En dat krijgt ze. De vraag is: wat krijg jij daarvoor terug? En: is dat voor jou voldoende? Ik zou eens goed nadenken of jij dit contact met haar eigenlijk wel wilt voortzetten. Als puntje bij paaltje komt wil je toch niet zomaar een relatie, maar een fijne relatie? Nu met haar breken is pijnlijk. Maar hoe meer jij in (het contact met) haar geïnvesteerd hebt, hoe pijnlijker het wordt. Kies voor jezelf.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:31 schreef BMW1993 het volgende:
Maar wat mij zo onzeker en op dit moment ook depressief maakt, is dat het voor mij voelt alsof ik een soort psycholoog ben, die haar adviseert en steunt met haar persoonlijke leven.
(...)
Dit ja. Korte pijn van maken in dit geval.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets mis is met jouw gevoel. Je wordt aan het lijntje gehouden. Deze dame wil geen relatie met jou. Zij wil aandacht. En dat krijgt ze. De vraag is: wat krijg jij daarvoor terug? En: is dat voor jou voldoende? Ik zou eens goed nadenken of jij dit contact met haar eigenlijk wel wilt voortzetten. Als puntje bij paaltje komt wil je toch niet zomaar een relatie, maar een fijne relatie? Nu met haar breken is pijnlijk. Maar hoe meer jij in (het contact met) haar geïnvesteerd hebt, hoe pijnlijker het wordt. Kies voor jezelf.
Fijn dat je goed nieuws hebt. Ik hoop van harte voor je dat er wat moois uit komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 03:02 schreef BMW1993 het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ik heb eindelijk goed nieuws te melden.
De gesprekken voelde direct goed, en voor het eerst direct warm aan.
Met wedervragen.
Na een tijdje kreeg ik haar telefoonnummer, en nu bellen we elke dag 2 uur met elkaar.![]()
Ze heeft zelfs haar profiel verwijderd van tinder (of op non-actief gezet). En ze vroeg of ik dat ook wou doen.
Dus dat is natuurlijk wel heel bijzonder, want dat doet iemand niet zomaar.
Ze woont op begeleid wonen en heeft een rugzakje, ik heb direct gezegd dat ik ook een rugzakje heb.
Wat ze precies heeft, weet ik niet. Maar dat bespreken we wellicht later als we elkaar beter kennen.
Ik heb gezegd dat ik alles heel langzaam wilt opbouwen, met af en toe een leuke activiteit doen.
Bedankt voor je wijze woorden Bertus.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:51 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Fijn dat je goed nieuws hebt. Ik hoop van harte voor je dat er wat moois uit komt.
Je geeft aan dat je niet precies weet wat 'ze precies heeft' en wilt dat 'wellicht later' bespreken als je haar beter kent.
Aangezien je beide een rugzakje hebt, adviseer ik je dit juist van te voren duidelijk met elkaar te bespreken. Hopelijk staat ze daar voor open.
Hoe vervelend het ook is, je hebt een aantal forse beperkingen en hier dient een vriendin van op de hoogte te zijn en vice versa. Zo kun je rekening met elkaar houden. Doe je dit niet heb je kans dat je elkaar niet begrijpt en om het minste of geringste een potentieel iets kansrijk ziet mislukken.
Daarnaast woont ze 'begeleid', ik zou als ik jou was ook eens informeren wat dat precies voor haar en eventueel jou betekend. Bijv. of daar bepaalde huisregels aan vast zitten. Zoals mag je vrij afspreken wanneer jullie dat willen op elke gewenste tijd, mag je bij haar thuis komen eten en slapen naar eigen believen en hoe zit het mocht ze bij jou willen eten, overnachten enz.
Tot slot zou ik de profielen pas pauzeren of eventueel verwijderen als je definitief een relatie hebt.
Je hebt er erg veel tijd ingestoken en hierbij hoort een bekend spreekwoord: 'Je moet nooit je oude schoenen weggooien, voordat je nieuwe hebt.'
Veel plezier en hopelijk heel veel succes!
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:11 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou eerst eens beginnen met je grenzen aangeven en de reden geven waarom bepaalde dingen jou teveel zijn. Als ze daar niet mee om kan gaan, lijkt het mij idd een dealbreaker. Ze kan echter niet ruiken wat en waarom je bepaalde behoeftes en wensen hebt, dus deel dat vooral. Communiceren.
3x per dag videobellen is ook extreem veel. Zeker als je nog geen date hebt gehad. Zelfs als je helemaal verliefd bent vind ik 3x per dag videobellen wel veel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:17 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer zo.
Als ze vroeg 'waarom neem je niet op?' gaf ik antwoorden als: 'Ik ben bij een goede vriend'
Maar ik moet gewoon eerlijk zeggen 'ik heb geen energie om continu te video bellen'
Want voor mij geeft videobellen veel spanning, 'hoe zie ik er uit' 'kom ik wel spontaan genoeg over'
En een keer per dag videobellen is voor mij al extreem intensief, laat staan 3 keer per dag.
Maar inderdaad, ik geef weer geen grenzen hierin aan, en dat is natuurlijk niet haar schuld.
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken in deze situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |