abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218521315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:16 schreef blomke het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk ook uit je comfort zone stappen en iets gaan doen wat "lastig" is.
Ik denk ook als ik het verhaal lees dat TS hier mee bezig is, het kost echter tijd. Gezien zijn leeftijd waar velen gaan settelen en dus minder tijd hebben buitenom het gezin, zijn beperking en de individualisering van de maatschappij, maakt het lastiger om een hechte vriendengroep te maken. Voordeel is wel dat de aankomende 'vrienden' van de lotgenotengroep waarschijnlijk tegen dezelfde problemen aanlopen. Leren van elkaars beperking en ervaringen dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Frappant, ik heb heel andere ervaringen: 2x partner via een activiteitenreis onmoet. Maar goed, ik zal wel weer de uitzondering zijn, die de regel bevestigt.
Frappant denk ik niet. Je bent uiteraard volledig afhankelijk van wie er inschrijft. Daar heb je als potentieel vakantieganger bij een vrijgezellenreis ook weinig tot geen invloed op. Dat jij 2x een partner hebt gevonden is je uiteraard gegund.
pi_218521353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef bertusdeb het volgende:
Frappant denk ik niet. Je bent uiteraard volledig afhankelijk van wie er inschrijft. Daar heb je als potentieel vakantieganger bij een vrijgezellenreis ook weinig tot geen invloed op. Dat jij 2x een partner hebt gevonden is je uiteraard gegund.
Goh wat fijn.........
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218521383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef blomke het volgende:

[..]
Goh wat fijn.........
Hoe bedoel je? 2x partner ontmoet is uiteindelijk beide niets geworden?
pi_218521410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:42 schreef bertusdeb het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat je mij ook iets gunt

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:42 schreef bertusdeb het volgende:

2x partner ontmoet is uiteindelijk beide niets geworden?
Eerste was een scharrel in de tent, met de tweede ben ik al > 25 jaar getrouwd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218521468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Eerste was een scharrel in de tent, met de tweede ben ik al > 25 jaar getrouwd.
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?
pi_218521475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?
:Y
pi_218521531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef blomke het volgende:

[..]
:Y
Helemaal top, zulke lange relaties zie je tegenwoordig niet veel meer.
Maar zijn die vrijgezellenvakanties van zolang terug representatief voor de huidige tijd en het vakantieaanbod van nu? Ik kan niet oordelen over 25, 30 jaar terug. Toen kon ik noh niet eens zelfstandig naar de WC :)
pi_218521589
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:54 schreef bertusdeb het volgende:
Toen kon ik noh niet eens zelfstandig naar de WC :)
Nu wel dan?
  zondag 17 augustus 2025 @ 14:13:45 #134
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218526571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
nou singlereizen bestaan toch uit mensen waar wat mis mee is dus wat dat betreft zit je prima
Een beetje zoals het programma 'Down the road' van Dieter? :P

Flowreizen bied georganiseerde reizen voor mensen met autisme, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 2000 euro voor een 10 daagse treinvakantie naar Oostenrijk bijvoorbeeld.

Maar goed, je betaald altijd voor een stukje begeleiding, maar aan de foto's te zien zitten er ook een hoop bij met een verstandelijke beperking.
  zondag 17 augustus 2025 @ 14:23:50 #135
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218526681
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:47 schreef epicbeardman het volgende:
Probeer anders een solo op reis te gaan, daar beetje te swypen met dating apps. Heb veel leuke dates gehad in verschillende landen, veel verschillende nationaliteiten. Geeft je misschien ook de zelfzekerheid die je nodig hebt.

Al boek je een lastminute naar el Arenal, als je daar rond 2:00 of 3:00 uitgaat hoef je alleen maar een hand uit te steken naar een willekeurige meid en je kan van bil. _O- iedereen is daar voor plezier.

Zet trouwens gewoon iets simpels in je profieltekst.
Ik heb tijdje deze gehad "Deze nerd gaat tegenwoordig zelfs naar de sportschool" en niet meer. In combinatie met paar leuke foto's moet je gegarandeerd matches krijgen.

Ik kom eigenlijk tijd te kort om alles te daten die mij leuk vinden, maar heb dan ook beetje bindingsangst, vind veel vrouwen gewoon leuk en ook ervaringen.
Haha ja dat soort plekken ken ik wel.
Mijn moeder is vaak in Benidorm, en daar heb je ook een enorme 'Britse wijk'
Straten vol striptenten, en café's waar ze Elvis Presley en foute muziek draaien :P

80% zijn vrijgezelle feesten, en je ziet die Britten overal in het gras liggen omdat ze zo dronken zijn.

Maar dat soort type meiden vind ik eigenlijk niet echt wat, ik zoek het toch liever wat serieuzer.

Trouwens wel geniaal dat je zoveel dates krijgt met zo'n bio :P
Misschien ben je toch knapper dan je denkt, want het is echt wel moeilijk om een match überhaupt te krijgen, de enige matches die ik continu krijg komen uit Indonesië, Filipijnen, Kenia en Oeganda. Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
pi_218527182
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef BMW1993 het volgende:
Flowreizen bied georganiseerde reizen voor mensen met autisme, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 2000 euro voor een 10 daagse treinvakantie naar Oostenrijk bijvoorbeeld.
Onder de mensen die gediagnosticeerd zijn met autisme zijn de mannen nog steeds ruim in de meerderheid ten opzichte van de vrouwen. Je kan er dan op rekenen dat dat bij zo'n georganiseerde reis voor mensen met autisme dan ook wel zo zal zijn. Zo'n reis is misschien leuk om lotgenoten te ontmoeten en eventueel vriendschappen aan over te houden, maar de kans is erg klein dat je er een leuke dame vindt.
pi_218527193
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef BMW1993 het volgende:
Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
Wat is paspoortmodus? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
pi_218527226
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat is paspoortmodus? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Dat ze alleen op de app zitten om een 'rijke' buitenlander aan de haak te slaan om een paspoort te verkrijgen.
pi_218527233
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:34 schreef Pinuts het volgende:
Dat ze alleen op de app zitten om een 'rijke' buitenlander aan de haak te slaan om een paspoort te verkrijgen.
Oh, is het dat? Ik dacht dat het iets was dat je op een of andere dating site of app kon instellen.
pi_218528014
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Onder de mensen die gediagnosticeerd zijn met autisme zijn de mannen nog steeds ruim in de meerderheid ten opzichte van de vrouwen. Je kan er dan op rekenen dat dat bij zo'n georganiseerde reis voor mensen met autisme dan ook wel zo zal zijn. Zo'n reis is misschien leuk om lotgenoten te ontmoeten en eventueel vriendschappen aan over te houden, maar de kans is erg klein dat je er een leuke dame vindt.
Dat is voor veel psychische, mentale en fysieke ziektes toch zo?
pi_218528017
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Is het zo vreemd dan om 25 jaar getrouwd te zijn?
pi_218528067
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:02 schreef blomke het volgende:
Dat is voor veel psychische, mentale en fysieke ziektes toch zo?
Veel psychische aandoeningen hebben een scheve verhouding tussen het aantal gediagnosticeerde mannen en vrouwen.
Autisme komt dus voornamelijk bij mannen voor.
Bij borderline zijn de vrouwen weer ruim in de meerderheid.
Verslavingsproblemen als met alcohol en drugs komen weer vooral bij mannen voor.
Eetstoornissen als boulimia en anorexia zijn weer vooral het domein van vrouwen.
pi_218530494
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Maar goed, je betaald altijd voor een stukje begeleiding
Je gaf aan dat je voorheen huishoudelijke hulp hebt ontvangen met ondersteuning op het gebied van het opruimen van je woning en hulp bij de boodschappen als ik je berichten goed begrijp.

In welke mate is 'hulp' van belang bij eventuele reizen die je in de toekomst maakt? Omdat je in dit voorbeeld ook naar een begeleide reis kijkt naar Oostenrijk?

Zoals je hebt aangegeven sluit je, je aan bij een game groep waarbij de leden ook autisme hebben. Ik ken de weerbaarheid niet van de groep. Maar hoe vet zou het zijn om lotgenoten, gaming (als passie) te combineren met een tripje?

Ik ben zelf totaal geen gamer maar ben wel eens op uitnodiging meegeweest op een trip naar een PUBG pro wedstrijd. Ik vond het echt geweldig! Hoe de gamers het voor elkaar kregen? Ik kan het je niet vertellen. Petje af hoor! Ongekend hoe snel en goed deze gamers het spelletje beheersen. Het was voor mij echt een nieuwe ervaring opzich en ik heb mij volledig vermaakt.
  maandag 18 augustus 2025 @ 08:51:58 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218531444
Wat ook wel werkt is vrijwilligerswerk of activisme. Je moet dan wel voor iets kiezen waar andere jonge mensen op afkomen en waar je veel door het hele land actief bent.

Daarmee heb je al snel een veel sterkere band dan met willekeurige mensen.
pi_218532683
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Haha ja dat soort plekken ken ik wel.
Mijn moeder is vaak in Benidorm, en daar heb je ook een enorme 'Britse wijk'
Straten vol striptenten, en café's waar ze Elvis Presley en foute muziek draaien :P

80% zijn vrijgezelle feesten, en je ziet die Britten overal in het gras liggen omdat ze zo dronken zijn.

Maar dat soort type meiden vind ik eigenlijk niet echt wat, ik zoek het toch liever wat serieuzer.

Trouwens wel geniaal dat je zoveel dates krijgt met zo'n bio :P
Misschien ben je toch knapper dan je denkt, want het is echt wel moeilijk om een match überhaupt te krijgen, de enige matches die ik continu krijg komen uit Indonesië, Filipijnen, Kenia en Oeganda. Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
Naja volgens mij zit het probleem niet in knapheid, volgens mij in communicatie en social skills. Ik ben ook maar al zeg ik het zelf een 7tje maximaal. Ben wel lang, heb blond haar en blauwe ogen, vaak goed gebruind i.v.m. overschot aan vakanties die ik neem.

De profieltekst "deze nerd gaat tegenwoordig zelfs naar de sportschool" geeft gelijk veel weg b.v. als voorbeeld over dat je beetje zelfspot hebt en humor, daarnaast houden meiden ook wel stiekem van nerds, want dat zijn vaak nette jongens "kuch" die ook intelligent zijn, waar je op kan bouwen.

Ik ben cocky, ik neem de leiding en kom met voorstellen of leuke dingen. Heb nu ook weer een date gepland binnen paar zinnen, kwam met een goed voorstel om bij een rivier stukje te gaan lopen en daarna te picknicken met paar biertjes en wat kaas/versnaperingen.

Je kan beter met gestrekt been erin gaan dan zonder zelfzekerheid, vrouwen krijgen al genoeg saaie berichten en voorstellen, of simpele "hoi hoe gaat het" enzovoort.

Speel in op haar profiel, op haar foto's, zeg wat leuks en kom niet wanhopig over. Het is niet erg om een keer een dag niet te reageren op haar berichtjes, want je bent leuke dingen aan het doen met je vrienden. Bedenk dat zij ook een leven heeft en vermoedelijk net zo druk als onze, kom met iets leuks waardoor zij getriggerd raakt dat ze toch jou een kans wil geven.

Humor, openheid, emoties enzovoort houden vrouwen veel meer van dan een gespierde sportschool tokkie die een IQ heeft van een pannenkoek. Ik heb dan wel vaak hoogopgeleide vrouwen terwijl ik zelf niet gestudeerd heb. Heb wel een goede baan, eigen huis en spreek naast NL, Engels, Spaans en beetje Duits.

Zelf heb ik wel bindingsangst, want ik date gewoon te veel knappe meiden. Had allang gesettled kunnen zijn maar als man hebben we wat meer spelingsruimte.

Over het punt van dat soort meiden dat je ze niet wil doen en het wat serieuzer wil aanpakken, je moet niet gelijk doelen stellen dat je het serieus wil, van vrouwen versieren in een club door simpel alleen een hand toe te reiken en te gaan slowdancen om vervolgens bij elkaar in bed te eindigen is veel leuker.

Doelen stellen kan ook vaak alleen maar negatief uitwerken, dan ga je straks denken van oh ik wil deze maand zo veel dates of binnen jaar serieuze relatie en als dat dan niet lukt ga je nog meer gefrustreerd raken en dit merken de meiden ook. Of dat je wanhopiger gaat zijn. Probeer te spelen bij meiden dat je zwemt in de matches, be cocky, ben zelfzeker vanjezelf.

Geloof mij ook heel veel meiden zijn onzeker, die willen ook een keer aandacht van een jongen. Je kan bijvoorbeeld in Mallorca een groep meiden opzoeken en pak dan de lelijkste eruit om vervolgens de "mooiere" dames van die groep een soort van onzekerheid zien creëren. Het is allemaal een spel. Maar jou zou het zeker zelfzekerheid opleveren en "game".

Vooral niet te serieus zijn in het begin, de eerste dates en weken, maanden gaan toch gewoon om 1 ding. Leuke tijd samen hebben. Iemand moet zien hoe je bent, wat voor normen en waardes je hebt en hoe je leeft, wat voor vrienden je hebt, of je avontuurlijk bent, met goede ideeën komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 18-08-2025 12:00:23 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 18 augustus 2025 @ 14:57:17 #146
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218533883
epicbeardman ik ben onder de indruk van je bericht.

Om een voorbeeldje te geven, ik sprak eens maandenlang met een dame via een datingapp, het bleef continu maar gaan over haar werkroosters, en met wie ze goed kon opschieten en wie niet, en dat ze geen vrij kreeg etc. etc etc.

En als ik wat verder vroeg naar dingen als 'Hoelang ben je eigenlijk al vrijgezel?' ging ze er nauwelijks op in, ze bleef continu richten op de dagelijkse dingetjes zoals 'Ik ben vandaag naar het tuincentrum geweest om lavendel te kopen'.

Na 11 weken dacht ik, dit word niets meer... Dus ik liet het een beetje dood bloeden, tot ze ineens na 9 dagen zelf weer het gesprek begon.. ''Hoi hoi, tijdje niet gesproken, hoe is het?'' vervolgens weer moeite ingestoken, 2 weken mee gepraat over koetjes en kalfjes.. Tot dat ik de moed bij elkaar verzamelde en mijn telefoonnummer naar haar stuurde met de tekst 'Ik ben niet vaak meer op deze app, dus je mij mij bereiken via dit nummer'

Ik kreeg 3 dagen later een bericht terug ' Oh ik zal je morgen even toevoegen' en sinds dien nooit meer wat gehoord van haar.
Zo zie je maar weer dat te veel moeite stoppen in 1 contact nauwelijks werkt.. Ik dacht nog wel dat we naar elkaar toe aan het groeien waren met dagelijks af en toe een gesprekje, maar dat was dus toch niet zo.

Maar andersom heb ik ook wel eens de deksel flink op mijn neus gekregen toen ik na 2 dagen al mijn telefoonnummer stuurde 'Mannen hebben geen geduld' en ze vond het opdringerig.

Ik heb soms het idee dat je het gewoon niet snel goed kan doen.
En het grootste probleem is natuurlijk het aantal matches, ondanks dat ik goede foto's heb, ik heb het nu aan meerdere collega's laten zien, horeca personeel, familieleden... Komen er vrijwel geen matches meer.

Misschien komt het door de zomervakantie? Facebook dating is volledig opgedroogd waar ik vroeger toch wel wat meer geluk mee had, afijn, misschien is dit euvel verholpen in de herfst, dan gaan mensen natuurlijk weer opzoek naar een relatie, want tijdens de kerstdagen willen de meeste mensen toch weer iemand om hun heen hebben.

Ik heb ook onbewust nog het doel om voor november een echte relatie te krijgen, zodat ik eindelijk eens echt kerst kan gaan vieren met iemand, dan zal ik de grootste kerstboom halen en het lekkerste gourmetpakket. :P

Ik ben blij dat je zoveel geluk hebt met het aantal matches, welke apps gebruik jij?

Ik zit nu op :
- Facebookdating ( eerst 2 matches per week, laatste 5 weken gemiddeld 0 )
- Lexa met het duurste abonnement : 0 matches per maand, van de 300 berichten 3 terug, waarvan 0 relatie materiaal.
- Badoo, af en toe betaal ik er wat geld aan, gemiddeld 1 tot 2 matches per maand die meestal niets terug zeggen
- Tinder gemiddeld 0 matches per maand, sinds januari 1 gesprek gehad met een leuke dame (ze reageerde na een tijdje niet meer).
- Happ'n , 1 match dit jaar, 0 berichten gekregen
- Breeze, 0 matches dit jaar
- Hinge, handjevol matches dit jaar, meeste uit het buitenland.
- Knuz geen gesprekken of dates
- Boo, 0 matches de afgelopen maanden
- Bumble, 1 match dit jaar gehad van een transdame (man) ik heb hier niet op gereageerd.
- Paiq, dit jaar een leuk gesprek gehad, maar ook hier kwam niets uit.

Ik ben gemiddeld 3,5 uur per dag bezig met al deze apps, en 0% rendement tot nu toe.
Dus nogmaals ontzettend knap dat jij zoveel succes hebt, ik zal niet weten wat ik nog meer kan doen, heb alles geprobeerd, van super spontane berichten met heel veel aandacht tot standaard berichtjes :P

Ergens is het probleem ook, dat mocht er ooit een relatie komen, dat ik er waarschijnlijk extreme druk op zal zetten om het te laten slagen, en er alles voor over heb. Want ik wil eigenlijk nooit meer in deze fase komen van eindeloos op apps scrollen en berichten schrijven die tot niets leiden..

Maar te veel druk kan er ook voor zorgen dat een relatie weer mis gaat, dus het is een moeilijk balans.

Toch maar proberen om echt gelukkig te zijn zonder relatie, zodat het geen obsessie word om een vriendin te hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door BMW1993 op 18-08-2025 15:02:36 ]
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:04:49 #147
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218533956
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook wel werkt is vrijwilligerswerk of activisme. Je moet dan wel voor iets kiezen waar andere jonge mensen op afkomen en waar je veel door het hele land actief bent.

Daarmee heb je al snel een veel sterkere band dan met willekeurige mensen.
Ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een kringloopwinkel.

Maar mijn collega's waren of statushouders die daar op taalstage waren, meestal Syriërs en Eritreeërs, daar had je eigenlijk nooit contacten mee omdat ze geen Nederlands spraken, of vrijwilligers van boven de 60 :P

Dus mocht ik het weer overwegen, dan een vrijwilligersbaan zoeken met meer jongeren een hele goede tip om daar specifiek naar te kijken inderdaad :) .
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:11:59 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218534048
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:04 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een kringloopwinkel.

Maar mijn collega's waren of statushouders die daar op taalstage waren, meestal Syriërs en Eritreeërs, daar had je eigenlijk nooit contacten mee omdat ze geen Nederlands spraken, of vrijwilligers van boven de 60 :P

Dus mocht ik het weer overwegen, dan een vrijwilligersbaan zoeken met meer jongeren haha.
Ja dat is gewoon geen beste plek als je je sociale netwerk wilt uitbreiden.

Maar om eens een voorbeeld te noemen. Je zou vrijwilliger worden voor ik noem iets Greenpeace. Dat is een zeer breed actieve club waar ook jonge mensen bij zitten. Dus die komt je dan tegen bij acties en bijeenkomsten. En vaak organiseren die ook weer gezelligheid.

En het gaat even niet om het voorbeeld, gezien ik niet weet of je wat met milieu hebt. Maar wel hoe je in bredere netwerken komt met leuke vrouwen.
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:13:42 #149
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218534098
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:01 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Je gaf aan dat je voorheen huishoudelijke hulp hebt ontvangen met ondersteuning op het gebied van het opruimen van je woning en hulp bij de boodschappen als ik je berichten goed begrijp.

In welke mate is 'hulp' van belang bij eventuele reizen die je in de toekomst maakt? Omdat je in dit voorbeeld ook naar een begeleide reis kijkt naar Oostenrijk?
Bedankt voor je bericht.

Eigenlijk niet perse nodig, ik kan goed zelfstandig reizen.
Ik ben wel eens met de auto van Rotterdam naar Benidorm gereden, omdat mijn moeder daar van januari tot april verbleef in een appartementje. Dus was toen 3 weken even bij haar op bezoek. Het rijden naar Spanje gaat allemaal prima.

Ik zou het dan echt puur doen voor de sociale contacten om eens een groepsreis te maken.
De laatste jaren loopt het contact met mijn moeder wat minder lekker, met veel discussies, misschien ben ik ook gewoon te oud geworden om samen op vakantie te gaan.

Ik zou natuurlijk ook gewoon een keer naar Kroatië kunnen rijden en hostels bezoeken, dan ontmoet je ook nieuwe mensen natuurlijk, alleen ik weet niet perse of het een goed idee is, meestal zijn hostels voor jongeren van rondom de 16 tot 25 .. En aangezien ik bijna geen woord Engels spreek, moet je het ook maar treffen dat er Nederlanders zijn :P

Sowieso zou ik dan privé slaapkamer boeken, dat hebben sommige hostels wel.. Want ik heb toch tijd nodig om alleen te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door BMW1993 op 18-08-2025 15:19:56 ]
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:26:14 #150
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218534246
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dat is gewoon geen beste plek als je je sociale netwerk wilt uitbreiden.

Maar om eens een voorbeeld te noemen. Je zou vrijwilliger worden voor ik noem iets Greenpeace. Dat is een zeer breed actieve club waar ook jonge mensen bij zitten. Dus die komt je dan tegen bij acties en bijeenkomsten. En vaak organiseren die ook weer gezelligheid.

En het gaat even niet om het voorbeeld, gezien ik niet weet of je wat met milieu hebt. Maar wel hoe je in bredere netwerken komt met leuke vrouwen.
Ik heb zeker wel wat met het klimaat.
Zeker als je bekijkt wat droogte nu al doet in Zuid Europa met bosbranden, lage waterstanden en de verwoestijning van sommige landbouwgebieden, landen als Irak zullen nauwelijks nog bewoonbaar zijn.

Maar ik heb er nauwelijks kennis over, en mijn idee is altijd dat de meeste jongeren bij dat soort organisaties hoogopgeleid zijn. Ik weet niet of ik daar tussen pas. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')