Ik denk ook als ik het verhaal lees dat TS hier mee bezig is, het kost echter tijd. Gezien zijn leeftijd waar velen gaan settelen en dus minder tijd hebben buitenom het gezin, zijn beperking en de individualisering van de maatschappij, maakt het lastiger om een hechte vriendengroep te maken. Voordeel is wel dat de aankomende 'vrienden' van de lotgenotengroep waarschijnlijk tegen dezelfde problemen aanlopen. Leren van elkaars beperking en ervaringen dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook uit je comfort zone stappen en iets gaan doen wat "lastig" is.
Frappant denk ik niet. Je bent uiteraard volledig afhankelijk van wie er inschrijft. Daar heb je als potentieel vakantieganger bij een vrijgezellenreis ook weinig tot geen invloed op. Dat jij 2x een partner hebt gevonden is je uiteraard gegund.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Frappant, ik heb heel andere ervaringen: 2x partner via een activiteitenreis onmoet. Maar goed, ik zal wel weer de uitzondering zijn, die de regel bevestigt.
Goh wat fijn.........quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef bertusdeb het volgende:
Frappant denk ik niet. Je bent uiteraard volledig afhankelijk van wie er inschrijft. Daar heb je als potentieel vakantieganger bij een vrijgezellenreis ook weinig tot geen invloed op. Dat jij 2x een partner hebt gevonden is je uiteraard gegund.
Dat je mij ook iets guntquote:
Eerste was een scharrel in de tent, met de tweede ben ik al > 25 jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:42 schreef bertusdeb het volgende:
2x partner ontmoet is uiteindelijk beide niets geworden?
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Eerste was een scharrel in de tent, met de tweede ben ik al > 25 jaar getrouwd.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?
Helemaal top, zulke lange relaties zie je tegenwoordig niet veel meer.quote:
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:54 schreef bertusdeb het volgende:
Toen kon ik noh niet eens zelfstandig naar de WC
Een beetje zoals het programma 'Down the road' van Dieter?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou singlereizen bestaan toch uit mensen waar wat mis mee is dus wat dat betreft zit je prima
Haha ja dat soort plekken ken ik wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:47 schreef epicbeardman het volgende:
Probeer anders een solo op reis te gaan, daar beetje te swypen met dating apps. Heb veel leuke dates gehad in verschillende landen, veel verschillende nationaliteiten. Geeft je misschien ook de zelfzekerheid die je nodig hebt.
Al boek je een lastminute naar el Arenal, als je daar rond 2:00 of 3:00 uitgaat hoef je alleen maar een hand uit te steken naar een willekeurige meid en je kan van bil.iedereen is daar voor plezier.
Zet trouwens gewoon iets simpels in je profieltekst.
Ik heb tijdje deze gehad "Deze nerd gaat tegenwoordig zelfs naar de sportschool" en niet meer. In combinatie met paar leuke foto's moet je gegarandeerd matches krijgen.
Ik kom eigenlijk tijd te kort om alles te daten die mij leuk vinden, maar heb dan ook beetje bindingsangst, vind veel vrouwen gewoon leuk en ook ervaringen.
Onder de mensen die gediagnosticeerd zijn met autisme zijn de mannen nog steeds ruim in de meerderheid ten opzichte van de vrouwen. Je kan er dan op rekenen dat dat bij zo'n georganiseerde reis voor mensen met autisme dan ook wel zo zal zijn. Zo'n reis is misschien leuk om lotgenoten te ontmoeten en eventueel vriendschappen aan over te houden, maar de kans is erg klein dat je er een leuke dame vindt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef BMW1993 het volgende:
Flowreizen bied georganiseerde reizen voor mensen met autisme, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 2000 euro voor een 10 daagse treinvakantie naar Oostenrijk bijvoorbeeld.
Wat is paspoortmodus? Ik heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef BMW1993 het volgende:
Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
Dat ze alleen op de app zitten om een 'rijke' buitenlander aan de haak te slaan om een paspoort te verkrijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is paspoortmodus? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Oh, is het dat? Ik dacht dat het iets was dat je op een of andere dating site of app kon instellen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:34 schreef Pinuts het volgende:
Dat ze alleen op de app zitten om een 'rijke' buitenlander aan de haak te slaan om een paspoort te verkrijgen.
Dat is voor veel psychische, mentale en fysieke ziektes toch zo?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Onder de mensen die gediagnosticeerd zijn met autisme zijn de mannen nog steeds ruim in de meerderheid ten opzichte van de vrouwen. Je kan er dan op rekenen dat dat bij zo'n georganiseerde reis voor mensen met autisme dan ook wel zo zal zijn. Zo'n reis is misschien leuk om lotgenoten te ontmoeten en eventueel vriendschappen aan over te houden, maar de kans is erg klein dat je er een leuke dame vindt.
Is het zo vreemd dan om 25 jaar getrouwd te zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?
Veel psychische aandoeningen hebben een scheve verhouding tussen het aantal gediagnosticeerde mannen en vrouwen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:02 schreef blomke het volgende:
Dat is voor veel psychische, mentale en fysieke ziektes toch zo?
Je gaf aan dat je voorheen huishoudelijke hulp hebt ontvangen met ondersteuning op het gebied van het opruimen van je woning en hulp bij de boodschappen als ik je berichten goed begrijp.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Maar goed, je betaald altijd voor een stukje begeleiding
Naja volgens mij zit het probleem niet in knapheid, volgens mij in communicatie en social skills. Ik ben ook maar al zeg ik het zelf een 7tje maximaal. Ben wel lang, heb blond haar en blauwe ogen, vaak goed gebruind i.v.m. overschot aan vakanties die ik neem.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Haha ja dat soort plekken ken ik wel.
Mijn moeder is vaak in Benidorm, en daar heb je ook een enorme 'Britse wijk'
Straten vol striptenten, en café's waar ze Elvis Presley en foute muziek draaien![]()
80% zijn vrijgezelle feesten, en je ziet die Britten overal in het gras liggen omdat ze zo dronken zijn.
Maar dat soort type meiden vind ik eigenlijk niet echt wat, ik zoek het toch liever wat serieuzer.
Trouwens wel geniaal dat je zoveel dates krijgt met zo'n bio![]()
Misschien ben je toch knapper dan je denkt, want het is echt wel moeilijk om een match überhaupt te krijgen, de enige matches die ik continu krijg komen uit Indonesië, Filipijnen, Kenia en Oeganda. Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
Ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een kringloopwinkel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook wel werkt is vrijwilligerswerk of activisme. Je moet dan wel voor iets kiezen waar andere jonge mensen op afkomen en waar je veel door het hele land actief bent.
Daarmee heb je al snel een veel sterkere band dan met willekeurige mensen.
Ja dat is gewoon geen beste plek als je je sociale netwerk wilt uitbreiden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:04 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een kringloopwinkel.
Maar mijn collega's waren of statushouders die daar op taalstage waren, meestal Syriërs en Eritreeërs, daar had je eigenlijk nooit contacten mee omdat ze geen Nederlands spraken, of vrijwilligers van boven de 60![]()
Dus mocht ik het weer overwegen, dan een vrijwilligersbaan zoeken met meer jongeren haha.
Bedankt voor je bericht.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:01 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Je gaf aan dat je voorheen huishoudelijke hulp hebt ontvangen met ondersteuning op het gebied van het opruimen van je woning en hulp bij de boodschappen als ik je berichten goed begrijp.
In welke mate is 'hulp' van belang bij eventuele reizen die je in de toekomst maakt? Omdat je in dit voorbeeld ook naar een begeleide reis kijkt naar Oostenrijk?
Ik heb zeker wel wat met het klimaat.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon geen beste plek als je je sociale netwerk wilt uitbreiden.
Maar om eens een voorbeeld te noemen. Je zou vrijwilliger worden voor ik noem iets Greenpeace. Dat is een zeer breed actieve club waar ook jonge mensen bij zitten. Dus die komt je dan tegen bij acties en bijeenkomsten. En vaak organiseren die ook weer gezelligheid.
En het gaat even niet om het voorbeeld, gezien ik niet weet of je wat met milieu hebt. Maar wel hoe je in bredere netwerken komt met leuke vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |