abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:55:54 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218636746
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:54 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat hij beste iemand kan zoeken die een vergelijkbare situatie als hem zit, met autisme of vergelijkbare diagnose/instelling.
Sowieso een gelijkgestemde zoeken, ja.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:57:38 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218636762
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zeg ik dat?
Hij mag het soort relatie hebben wat hij wil.
Ik zeg gewoon dat het zijn vijver een stuk verkleint.

Is op zich niet erg...
Je zei: hij verkleint zijn kansen enorm. Alsof het echt een keuze is.
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 00:02:40 #203
441859 crew  Lenny77
pi_218636796
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zei: hij verkleint zijn kansen enorm. Alsof het echt een keuze is.
Nee ik zei: het verkleint zijn kansen enorm.
Of dat nu een keuze is of niet.. het verkleint zijn kansen.
Meer niet.
Het was een observatie. Geen advies, geen kritiek.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:06:05 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218636826
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik zei: het verkleint zijn kansen enorm.
Of dat nu een keuze is of niet.. het verkleint zijn kansen.
Meer niet.
Het was een observatie. Geen advies, geen kritiek.
Nee, je zei dat hij zelf zijn kansen verkleint. Met een treurige smiley.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Buiten het feit dat dit zich goddank al vanzelf heeft opgelost (want dit zou niets worden), heb je niet zo heel veel te bieden aan een partner voor het leven zo te horen?
Geen huwelijk dus ik neem aan ook geen kinderen, zelfs niet samenwonen??
Enkel voor eens een leuk dagje weg? De seks en de knuffel om de zoveel tijd?
:N

Als je enkel dit zoekt dan verklein je je kansen enorm :{
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 00:07:38 #205
441859 crew  Lenny77
pi_218636839
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, je zei dat hij zelf zijn kansen verkleint. Met een treurige smiley.
[..]

Het is al goed..
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:11:40 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218636866
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is al goed..
Ja verdorie zeg, ik reageer op wat je letterlijk zegt en daarna draai je linksom en rechtsom: ‘nee hoor, heb ik niet gezegd’.

Tof hoor.
pi_218636871
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:54 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat hij beste iemand kan zoeken die een vergelijkbare situatie als hem zit, met autisme of vergelijkbare diagnose/instelling.
Dat zou wel eens moeilijk kunnen worden, want er worden veel meer mannen dan vrouwen gediagnosticeerd met autisme.
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 00:17:39 #208
441859 crew  Lenny77
pi_218636891
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja verdorie zeg, ik reageer op wat je letterlijk zegt en daarna draai je linksom en rechtsom: ‘nee hoor, heb ik niet gezegd’.

Tof hoor.
Jeetje, wat is het probleem? Ik zei toch niet dat hij maar al zijn wensen aan de kant moet zetten en in een huwelijk moet springen?
Ik zei dat hetgeen hij te bieden heeft een groot deel van de vrouwen op de apps zal uitsluiten. Dit klopt toch? Is dat erg? Nee. Verkleint het zijn kansen? Ja. Is dat zijn schuld? Nee.

Maar weet je, ik zal wel netjes meelezen vanaf nu en niet meer antwoorden...
pi_218636913
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:20 schreef Lenny77 het volgende:
Relaties zijn al moeilijk genoeg... Relaties met iemand uit een andere cultuur of een andere religie zijn nog moeilijker :X
Op zich heb je natuurlijk gelijk dat verschil in cultuur of religie voor complicaties in een relatie kan zorgen, maar dan nog is het best wel mogelijk om een zinvolle relatie op te bouwen met iemand uit een andere cultuur of van een andere religie.

Vanuit een bepaalde optie is het misschien zelfs wel een voordeel. Als je uit een verschillende cultuur of religie komt, dan ben je je daarvan vanaf het begin bewust en kun je daarover met elkaar communiceren, en dan kun je al vroeg in de relatie afspraken maken hoe je met eventuele verschillen omgaat.

Als je schijnbaar uit dezelfde cultuur komt, dan ben je je daar meestal niet van bewust, en dan kan het later in de relatie zomaar gebeuren dat je voor een onplezierige verrassing komt te staan en dat je er op bepaalde punten heel andere normen en waarden op na houdt.
pi_218636923
En nog iets. Omdat ik zelf ook ooit met een autisme spectrum stoornis gediagnosticeerd ben, interesseer ik me wel voor de problematiek van autisme en het aangaan van een relatie.

In verband hiermee wordt een relatie tussen iemand met autisme een een neurotypical ook wel eens vergeleken met een relatie tussen twee mensen uit een verschillende cultuur.
pi_218638641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:32 schreef Momo het volgende:
Maar je gaat wel daten om uiteindelijk met iemand samen te willen wonen na een tijdje.
Nu ja, dat hangt wellicht ook van je leeftijd af. Ik woon nu 20 jaar alleen. Anders dan met mijn ouders, heb ik nooit met iemand samengewoond. Mij lijkt een LAT-relatie fijn, maar samenwonen hoeft van mij echt niet meer. TS zit echter in de leeftijdscategorie waarin eerder verwacht zal worden dat van een relatie ook samenwonen komt. Maar misschien is TS wel meer op zoek naar gewone platonische vriendschap dan naar een relatie. Dat kan natuurlijk ook. Overigens is de vraag of TS al dan niet met iemand wil samenwonen op dit moment niet relevant. Wellicht denkt TS er na verloop van tijd anders over als hij eenmaal een leuke vriendin heeft. Desgevraagd kan hij dan nu aangeven geen haast te hebben om te gaan samenwonen. Ik ben het namelijk wel met @Lenny77 eens dat samenwonen direct en volledig uitsluiten zijn kansen op de datingmarkt aanzienlijk zal verkleinen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Groepfunder op 31-08-2025 11:04:54 ]
pi_218646918
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:14 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bedankt voor alle op en aanmerkingen.
Je tips zijn allemaal zeer bruikbaar, super echt.
Niet aardig om te schrijven. Maar alle rode vlaggen gaan hier omhoog.
Je hebt een forse beperking en een uitkering (Wajong).
Daarnaast wil je geen kinderen, niet samenwonen en niet trouwen.
Exact wat de doorsnee vrouw niet wenst.

Als video bellen te veel is of je ligt nachten wakker van een date (Irakese) die er niet is.
Dan ga je denk ik nooit en nergens een serieuze date of relatie krijgen en beland je dadelijk nog in de put.

Wil je wel een relatie? Ben je daar aan toe? Of pushed je omgeving (moeder e.d.) jou?
Want om af en toe af te spreken heb je geen relatie nodig.

Sterker nog ik denk zelfs dat er vrouwen bang van je zijn.
Je komt wereldvreemd over (Goed voorbeeld leeftijdsissue, terwijl ze maar 6 jaara ouder is).
  maandag 1 september 2025 @ 07:12:55 #213
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218647174
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 03:41 schreef bertusdeb het volgende:

[..]

Als video bellen te veel is of je ligt nachten wakker van een date (Irakese) die er niet is.
Dan ga je denk ik nooit en nergens een serieuze date of relatie krijgen en beland je dadelijk nog in de put.

Wil je wel een relatie? Ben je daar aan toe? Of pushed je omgeving (moeder e.d.) jou?

Je komt wereldvreemd over (Goed voorbeeld leeftijdsissue, terwijl ze maar 6 jaara ouder is).
Om toch wat aardiger te schrijven. TS zet wel echt stappen vooruit. Hij werkt aan zichzelf en spreekt nu meer mensen dan eerder. Je moet ergens beginnen. Denk ook niet dat hij het van de gemiddelde Anne moet hebben.
  maandag 1 september 2025 @ 07:49:06 #214
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218647715
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Om toch wat aardiger te schrijven. TS zet wel echt stappen vooruit. Hij werkt aan zichzelf en spreekt nu meer mensen dan eerder. Je moet ergens beginnen. Denk ook niet dat hij het van de gemiddelde Anne moet hebben.
Dat vooral. En waar TS eerst niet meer kon slapen als een vrouw een berichtje terug stuurde, overweegt hij nu al gewoon zelf het contact te stoppen als de persoon niet bij hem lijkt te passen. Nou dat vind ik toch behoorlijke stappen.

Verder zijn er ook vast dames die bij TS passen, alleen is de vijver waaruit hij kan vissen inderdaad niet zo groot. Nou ja dan duurt het wellicht langer, maar so be it.
  maandag 1 september 2025 @ 14:07:36 #215
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218651587
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zit er soms heel diep in. Dat krijg je er niet zomaar uit.
Klopt.
Ze deed ook aan een bijbelstudie, en gezien de inhoud op facebook was ze ook wel super gelovig.
We hadden wel met elkaar gepraat via spraakberichtjes op whatsapp.

Dat is nog niet eerder gebeurt, het was fijn om toch eens echt 'bijna beet' te hebben.
Ik had het toch al een klein beetje opgegeven, maar dit laat maar zien dat je wel degelijk een keer kans kunt hebben op een date, ondanks dat chatgpt zegt dat de kans tussen de 0 en 2% is. :P

Ik blijf gewoon elke dag een paar leuke inhoudelijke berichten sturen naar vrouwen die ik leuk vind.

De laatste tijd heb ik veel geleerd, wat ook belangrijk is om geen lange berichten te sturen.
Ze kennen je immers niet, en het komt misschien wat wanhopig over.

Gewoon kort, positief, en inhoudelijk op haar profiel.

Verder ben ik dit weekend op een buurt BBQ geweest van een kennis.

Die wonen in een hofje met 12 koopwoningen, iedereen nam wat eten en drinken mee.
Was enorm gezellig, het waren wel voornamelijk mensen boven de 60 , maar ik heb enorm leuke gesprekken gehad, dus de eenzaamheid dit weekend was ook verdwenen. :)
  maandag 1 september 2025 @ 14:23:35 #216
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218651704
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk gewoon dat de doorsnee serieuze jongere vrouw niet op zoek is naar een langdurige fwb.
Dus die sluit hij dan toch ook al uit?
Ik zou best willen samenwonen, maar ik heb natuurlijk geen weet of ik dat mentaal aan zou kunnen.

Ik woon in een kleine sociale huurwoning dat precies groot genoeg is voor 1 persoon.

Mijn doel is inderdaad om de komende jaren mooie herinneringen te maken en elkaar bijvoorbeeld 1 a 2 keer in de week te zien, samen naar de Efteling, kerstmarkten, museum, concert, bios noem naar op.

Natuurlijk weet ik ook wel dat ik inmiddels in een leeftijdsgroep zit waar het niet alleen vrijblijvend is, en meer mensen opzoek zijn een serieuze relatie, en de 'date fase' een beetje voorbij is bij deze groep.

Daarom zoek ik het liefste naar iemand die zelf ook nauwelijks ervaring heeft, zodat we samen langzaam kunnen groeien in zoiets.

Maar op Lexa zie je toch wel dat een groot gedeelte al kinderen heeft, en vrijwel allemaal geven ze aan een kinderwens te hebben.

Ik sluit verder niet uit dat ik ooit ga samenwonen, want het klopt dat de meeste mensen geen lat relatie willen, die willen toch samenwonen en een leven opbouwen met elkaar, en dat kan natuurlijk niet als je elkaar alleen in het weekend ziet.
pi_218651744
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Uiteraard alles kent een begin en TS laat zien dat hij aan zichzelf werkt.
Het is natuurlijk nooit leuk als je vervelende berichten over jezelf leest.
Ik vraag mij alleen af of TS de juiste weg bewandeld.
Ik gun hem een vriendin en denk ook wel dat hij die verdient.

quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 07:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Verder zijn er ook vast dames die bij TS passen, alleen is de vijver waaruit hij kan vissen inderdaad niet zo groot. Nou ja dan duurt het wellicht langer, maar so be it.
Er zijn zeker en vast dames die bij TS passen. Maar die zitten blijkbaar niet op de apps.
'Dan duurt het wellicht langer'. Hij is al jaren lang 3.5 uur per dag aan het chatten. Die heeft vast alle actieve dames al eens benaderd. Maar wat dan? Nog meer berichten sturen? Er nog meer tijd in knallen? Volgens mij zijn de apps een dood spoor. Behoor je als man niet tot de happy few kun je het daar vergeten. Schrijfstijl kan een beetje meespelen denk ik en dat heeft TS nu blijkbaar actief veranderd. Maar of dat gaat helpen? Ik denk het niet. Ik ken er een van de happy few en die heeft 0 tekst in zijn bio. Paar leuke foto's en appt enkel hoi als start. Verder 0 tijd en moeite, zelfs regelmatig arrogant tegen de dames en die heeft met gemak een date in slechts een paar min. Vrouwen willen gewoon een leuke kerel en geen hele boeken aan tekst.
  maandag 1 september 2025 @ 14:29:08 #218
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218651755
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 03:41 schreef bertusdeb het volgende:

[..]

Daarbij komt ook nog dat ik in de avonden werk en meestal pas om 3:00 ga slapen.
En om 11:00 wakker ben, zo'n ritme stoot ook vaak af.

Ik wil zeker graag een relatie, en ik sta er 100% voor open, maar ik heb ook veel tijd voor mezelf nodig om op te laden, dus een relatie waar je elkaar elke dag ziet, en eventueel kinderen zou ik overprikkeld van raken.

Denk inderdaad dat ik heel eerlijk naar mezelf en anderen moet zijn dat er zoiets niet in zit.
  maandag 1 september 2025 @ 14:43:07 #219
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218651860
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 07:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dat vooral. En waar TS eerst niet meer kon slapen als een vrouw een berichtje terug stuurde, overweegt hij nu al gewoon zelf het contact te stoppen als de persoon niet bij hem lijkt te passen. Nou dat vind ik toch behoorlijke stappen.

Dankjewel. Zo is het natuurlijk ook! :)

Ik heb laatst op iemand gereageerd met autisme, ze houd van Pokémon, en zocht iemand om samen wandelingen te maken, en om niet alleen te zijn met kerst.

Zoiets zou voor mij ook makkelijker zijn dan iemand met kinderen, een groot sociaal leven, en veel relatie ervaring.
pi_218651886
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:29 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Daarbij komt ook nog dat ik in de avonden werk en meestal pas om 3:00 ga slapen.
En om 11:00 wakker ben, zo'n ritme stoot ook vaak af.

In de horeca werken veel dames. Heb je geen leuke collega?
Wat betreft de werktijden zie je daar vaker relaties ontstaan omdat horeca doorgaans werken is als de rest vrij is en vice versa.
  zondag 7 september 2025 @ 14:53:15 #221
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218704553
Even een kleine update :)

Ik ben al wat weken aan het mailen met een meisje.

Het had allemaal geen naam, kreeg eens in de 3 berichten een berichtje terug.
Vaak kort, nauwelijks date gerelateerd, meer over problemen waar ze in het leven tegen aan liep.

Verder merkte ik ook nauwelijks dat ze interesse toonde in mij.
Maar opzich was het wel een meisje wat eventueel bij mij zal passen.

(ook een horeca baan, weinig sociale contacten, introvert etc).

Omdat het steeds nergens heen loopt, en er ook geen echte diepgang in de gesprekken komt. Maar gevraagd of ze het leuk zou vinden om ergens eind deze maand, of ergens in oktober samen wat leuks te gaan doen, stukje wandelen, bowlen of ergens een drankje doen.

Ik kan soms niet zo goed filteren en begrijpen wat hiermee bedoeld word.

'Euhm' klinkt nou niet echt positief in mijn ogen, en 'even kijken' tja, ik gaf een hele ruime tijdslijn aan (ergens eind september of oktober)

Misschien vat ik het allemaal te negatief op, maar hoe komt dit op jullie over?

Zou dit dan mijn eerste date worden? Ben zo bang dat ik mezelf weer alleen pijn doe om eerst weer weken hoop te hebben, en dat het straks weer voor de zoveelste keer niet doorgaat.

Ik heb door de jaren zo vaak meegemaakt dat een afspraak uiteindelijk niet doorgaat, dat ik misschien te argwanend bent nu, en misschien is dit wel een begin van een relatie. :)
  zondag 7 september 2025 @ 15:09:49 #222
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218704819
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 14:53 schreef BMW1993 het volgende:
Even een kleine update :)

Ik ben al wat weken aan het mailen met een meisje.

Het had allemaal geen naam, kreeg eens in de 3 berichten een berichtje terug.
Vaak kort, nauwelijks date gerelateerd, meer over problemen waar ze in het leven tegen aan liep.

Verder merkte ik ook nauwelijks dat ze interesse toonde in mij.
Maar opzich was het wel een meisje wat eventueel bij mij zal passen.

(ook een horeca baan, weinig sociale contacten, introvert etc).

Omdat het steeds nergens heen loopt, en er ook geen echte diepgang in de gesprekken komt. Maar gevraagd of ze het leuk zou vinden om ergens eind deze maand, of ergens in oktober samen wat leuks te gaan doen, stukje wandelen, bowlen of ergens een drankje doen.

[ link | afbeelding ]

Ik kan soms niet zo goed filteren en begrijpen wat hiermee bedoeld word.

'Euhm' klinkt nou niet echt positief in mijn ogen, en 'even kijken' tja, ik gaf een hele ruime tijdslijn aan (ergens eind september of oktober)

Misschien vat ik het allemaal te negatief op, maar hoe komt dit op jullie over?

Zou dit dan mijn eerste date worden? Ben zo bang dat ik mezelf weer alleen pijn doe om eerst weer weken hoop te hebben, en dat het straks weer voor de zoveelste keer niet doorgaat.

Ik heb door de jaren zo vaak meegemaakt dat een afspraak uiteindelijk niet doorgaat, dat ik misschien te argwanend bent nu, en misschien is dit wel een begin van een relatie. :)
Denk dat je het correct opvat, zou hier niet teveel van verwachten.

Zou misschien een volgende keer ook niet zo'n ruime tijdslijn geven, en gewoon al vrij snel vragen of ze volgende week zin en tijd heeft om een koffie te gaan drinken o.i.d. Dat moet altijd wel ergens tussendoor kunnen, al is het een half uurtje. Gewoon om niet weken te spenderen aan iemand die wellicht toch niet af wil spreken. Toen ik aan het online daten was, werd er meestal na een dag of 2 al gevraagd om af te spreken. Uiteindelijk is dat ook waarom je op zo'n site zit, en niet om een virtuele relatie te vinden.
  zondag 7 september 2025 @ 15:14:03 #223
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218704890
Oh en hou het bij een drankje/koffie voor de eerste keer afspreken zou ik zeggen. Als iemand komt met bowlen zou ik er persoonlijk al geen zin in hebben, want een drankje is wat vrijblijvender. Als het tegenvalt kun je na één drankje vertrekken. Als het leuk is kun je altijd nog vragen of ze zin heeft om een stukje te gaan wandelen. Maar dat is hoe ik er persoonlijk in sta, misschien ben ik een uitzondering :P
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 september 2025 @ 15:26:02 #224
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218705108
"Zal vast wel kunnen :) ".

Dat klinkt als een JA.. *O* *O* *O* *O*
  zondag 7 september 2025 @ 17:15:34 #225
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218706852
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
Oh en hou het bij een drankje/koffie voor de eerste keer afspreken zou ik zeggen. Als iemand komt met bowlen zou ik er persoonlijk al geen zin in hebben, want een drankje is wat vrijblijvender. Als het tegenvalt kun je na één drankje vertrekken. Als het leuk is kun je altijd nog vragen of ze zin heeft om een stukje te gaan wandelen. Maar dat is hoe ik er persoonlijk in sta, misschien ben ik een uitzondering :P
Dankjewel voor je tip.
En ik denk inderdaad dat dit het beste is.
Stel, dat het inderdaad toch niet helemaal je type is, dan ben je niet direct gebonden aan elkaar. :)

Binnen twee dagen al? Dat is best snel, maar wel beter, want het is gewoon zonde van de tijd om maanden met elkaar te mailen, je weet nooit of diegene je misschien wel gebruikt voor zijn of haar persoonlijk dagboek :P .

Ik zal mij niet blindstaren, maar zal ergens komende week een datum voorstellen en er verder niet al te hoge verwachtingen van hebben, dan is de teleurstelling mocht het niet doorgaan ook niet zo groot.
  zondag 7 september 2025 @ 17:17:23 #226
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218706869
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef qltel het volgende:
"Zal vast wel kunnen :) ".

Dat klinkt als een JA.. *O* *O* *O* *O*
Ja, ben stiekem ook wel blij hoor :D
Maar probeer de blijdschap wel wat te temperen, niet te hogen verwachtingen hebben, en mocht het doorgaan, dan ga ik vooral veel luisteren wat diegene te zeggen heeft, en ik ben van mijzelf al vriendelijk, dus dan komt het vast goed. :)
pi_218707109
TS ik vind dat je het prima doet, omdat je je eigen grenzen ook bewaakt
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 september 2025 @ 18:16:12 #228
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218707427
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 17:17 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Maar probeer de blijdschap wel wat te temperen, niet te hogen verwachtingen hebben, en mocht het doorgaan, dan ga ik vooral veel luisteren wat diegene te zeggen heeft, en ik ben van mijzelf al vriendelijk, dus dan komt het vast goed. :)
Toon vooral belangstelling in wat ze doet en wat ze verteld. Hopelijk is ze het dekseltje wat op het potje past.
  maandag 8 september 2025 @ 17:18:03 #229
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218716169
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef qltel het volgende:

[..]
Toon vooral belangstelling in wat ze doet en wat ze verteld. Hopelijk is ze het dekseltje wat op het potje past.
Dankjewel topper!

Ze stuurt nu af en toe zelfs bloos emoties, dat was voor mijn vraag om eens af te spreken nog niet.
Dus schijnbaar vond ze het toch leuk dat ik het vroeg.

Ik doe gewoon heel rustig en zuinig met dit contact, al is het gewoon een keer een wandeling, en af en toe appen, dan heb je toch alweer de halve wereld gewonnen, minder eenzaam, echt contact met iemand, en een leuke herinnering. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 september 2025 @ 19:45:32 #230
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218717363
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 17:18 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik doe gewoon heel rustig en zuinig met dit contact, al is het gewoon een keer een wandeling, en af en toe appen, dan heb je toch alweer de halve wereld gewonnen, minder eenzaam, echt contact met iemand, en een leuke herinnering. :)
Groot gelijk. Loop niet te hard van stapel en probeer een leuke tijd met haar te hebben. Je weet maar nooit wat ervan komt.

En wie weet, het zou zomaar kunnen dat zij ook moeite heeft om een leuke vent te vinden en is ze hartstikke blij met het contact met jou. Veel succes!
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:19:27 #231
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218722001
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 17:17 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik gun je toch ook wel een nachtje supergoeie seks hoor dus zet niet te laag in
Le Diable
  woensdag 17 september 2025 @ 14:31:39 #232
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218794382
Hoi allemaal. :)
Ruim een week verder en een kleine update.

De dame waarmee ik al sinds juli af en toe praat via een datingwebsite, en die vorige week toe had gezegd eventueel wel te willen afspreken, blijkt toch weer de deuren dicht te houden.

Omdat ze toch had meegedeeld wel te willen afspreken, en het online best goed klikt, dacht ik dat het na 3 maanden mailen via lexa, toch wel eens tijd werd om nummers uit te wisselen.

Het voordeel van whatsapp is namelijk ook dat je alledaagse foto's naar elkaar kunt sturen, en het toch een stuk persoonlijker aanvoelt dan zo'n website, ook met het idee om binnenkort af te spreken, is het wel handig om elkaars nummers te hebben.

Wat blijkt? Ze vergeet continu om mijn telefoonnummer die ik had gegeven in haar telefoon te zetten.

Maar blijft wel behoorlijk lange berichten schrijven via de datingapp over haar persoonlijk leven..

Maar wat mij zo onzeker en op dit moment ook depressief maakt, is dat het voor mij voelt alsof ik een soort psycholoog ben, die haar adviseert en steunt met haar persoonlijke leven.

Maar mijn privé nummer opslaan te veel moeite is... Het voelt alsof het na 3 maanden nog steeds het zelfde is als dag nummer 1 , en dat er geen echte toenadering lijkt te zijn.

Maar dit is na jaren mijn eerste kans op een echte relatie, want de rest van de vrouwen reageert helemaal niet, ondanks alle uren wat ik erin investeer...

Ik wil mijn droom niet opgeven, en ik wil heel graag deze kerst samen vieren met een leuke dame, dus ik blijf met dit contact doorgaan, maar mijn gevoel zegt dat ze mij aan het lijntje houd.
  woensdag 17 september 2025 @ 14:53:39 #233
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218794520
Het komt over alsof deze dame serieus mentale problemen heeft. Ze blijft alleen maar zenden aan jou met haar problemen, maar denk niet dat ze de moeite wil doen voor jou. Misschien kun je met haar oefenen met dingen, maar zou geen kans meer verwachten op een relatie. Blijf zoeken, er zijn echt wel leukere dames.
  woensdag 17 september 2025 @ 16:00:44 #234
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218795065
quote:
Maar wat mij zo onzeker en op dit moment ook depressief maakt, is dat het voor mij voelt alsof ik een soort psycholoog ben, die haar adviseert en steunt met haar persoonlijke leven.
Zo hoort een relatie, of het nu vriendschappelijk of een liefdesrelatie is, helemaal niet te zijn. Dat moet van twee kanten komen en een beetje gelijkwaardig aanvoelen.

quote:
Maar mijn privé nummer opslaan te veel moeite is... Het voelt alsof het na 3 maanden nog steeds het zelfde is als dag nummer 1 , en dat er geen echte toenadering lijkt te zijn.
Mja het is 2 klikken om een nummer dat gestuurd is op te slaan. Misschien wil ze gewoon niet dat je haar foto op whatsapp kunt zien, om wat voor reden dan ook.

quote:
Maar dit is na jaren mijn eerste kans op een echte relatie, want de rest van de vrouwen reageert helemaal niet, ondanks alle uren wat ik erin investeer...
Dit is geen kans op een relatie, dan had ze al wel afgesproken en niet zo raar gedaan over je nummer opslaan.

quote:
Ik wil mijn droom niet opgeven, en ik wil heel graag deze kerst samen vieren met een leuke dame, dus ik blijf met dit contact doorgaan, maar mijn gevoel zegt dat ze mij aan het lijntje houd.
Denk dat je inderdaad aan het lijntje gehouden wordt. Die tijd kun je beter investeren in iets dat je leven wél leuker maakt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 september 2025 @ 16:05:27 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218795090
Hier gaan enkele alarmbellen af.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218795241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:31 schreef BMW1993 het volgende:

Dat telefoonnummer had ze makkelijk, zelfs tijdens de online chat al kunnen toevoegen. Dit is immers seconde werk. De reden die ze geeft is kul. Het lijkt er meer op alsof ze een sparring partner zocht voor haar leven/ behandeling...... etc dan de opmaak naar een date en/of een relatie. Of het is een operator die enkel als doel heeft dat je op de dure dating service blijft en het echte 'daten' met elke mogelijke smoes zal ontwijken.

Ik raad je nogmaals aan om te stoppen met online dating. Zoals door meerdere leden is gesteld werkt online dating enkel voor de happy few. Dat ervaar je helaas nu ook. Helemaal als het je 'depressief' maakt en je jarenlang 3.5 uur per dag aan het chatten bent met 0 resultaat.
pi_218795303
Hij gaat niet stoppen, de wanhopigheid druipt er van af.
pi_218795416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:40 schreef Servieskast het volgende:
Hij gaat niet stoppen, de wanhopigheid druipt er van af.
Aangezien TS er zelfs 'depressief' door is geworden, lijkt er mijns inziens geen ander advies mogelijk.
pi_218795811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Aangezien TS er zelfs 'depressief' door is geworden, lijkt er mijns inziens geen ander advies mogelijk.
Maar hij denkt niet normaal. Hij ziet zijn doel als: met kerst moet ik een dame hebben.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:58:46 #240
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218796503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:42 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Maar hij denkt niet normaal. Hij ziet zijn doel als: met kerst moet ik een dame hebben.
Hoewel ik het wel snap, dat TS niet alleen wil zijn met kerst, werkt zo'n doel stellen natuurlijk alleen maar averechts. Dat maakt je 'wanhopig' i.p.v. relaxt, precies wat je tijdens het daten niet wil :{
pi_218797739
quote:
Hoi allemaal. :)
Ruim een week verder en een kleine update.

De dame waarmee ik al sinds juli af en toe praat via een datingwebsite, en die vorige week toe had gezegd eventueel wel te willen afspreken, blijkt toch weer de deuren dicht te houden.

Omdat ze toch had meegedeeld wel te willen afspreken, en het online best goed klikt, dacht ik dat het na 3 maanden mailen via lexa, toch wel eens tijd werd om nummers uit te wisselen.

Het voordeel van whatsapp is namelijk ook dat je alledaagse foto's naar elkaar kunt sturen, en het toch een stuk persoonlijker aanvoelt dan zo'n website, ook met het idee om binnenkort af te spreken, is het wel handig om elkaars nummers te hebben.

[ link | afbeelding ]

Wat blijkt? Ze vergeet continu om mijn telefoonnummer die ik had gegeven in haar telefoon te zetten.

Maar blijft wel behoorlijk lange berichten schrijven via de datingapp over haar persoonlijk leven..

Moet je betalen voor die communicatie met haar??
Zo ja: onmiddellijk stoppen!!
Een telefoonnummer toevoegen is echt geen moeite. En dan is dit 1 grote scam voor geld af te troggelen en je zo lang mogelijk aan de draai te houden met zielige tekstjes :{
pi_218798348
quote:
(...)
Ik denk dat er niets mis is met jouw gevoel. Je wordt aan het lijntje gehouden. Deze dame wil geen relatie met jou. Zij wil aandacht. En dat krijgt ze. De vraag is: wat krijg jij daarvoor terug? En: is dat voor jou voldoende? Ik zou eens goed nadenken of jij dit contact met haar eigenlijk wel wilt voortzetten. Als puntje bij paaltje komt wil je toch niet zomaar een relatie, maar een fijne relatie? Nu met haar breken is pijnlijk. Maar hoe meer jij in (het contact met) haar geïnvesteerd hebt, hoe pijnlijker het wordt. Kies voor jezelf.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 september 2025 @ 21:47:47 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218798831
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:23 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Ik denk dat er niets mis is met jouw gevoel. Je wordt aan het lijntje gehouden. Deze dame wil geen relatie met jou. Zij wil aandacht. En dat krijgt ze. De vraag is: wat krijg jij daarvoor terug? En: is dat voor jou voldoende? Ik zou eens goed nadenken of jij dit contact met haar eigenlijk wel wilt voortzetten. Als puntje bij paaltje komt wil je toch niet zomaar een relatie, maar een fijne relatie? Nu met haar breken is pijnlijk. Maar hoe meer jij in (het contact met) haar geïnvesteerd hebt, hoe pijnlijker het wordt. Kies voor jezelf.
Dit ja. Korte pijn van maken in dit geval.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 1 oktober 2025 @ 03:02:12 #244
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218909013
Hoi allemaal! :)

Ik heb eindelijk goed nieuws te melden.
Ik had tinder al volledig opgegeven.

Al maanden geen matches, en als er wel een match was, dan was het meestal oplichting met crypto.
Nu had ik op de een of anderen manier toch weer de app geopend , en voor het eerst sinds maanden weer een match met een persoon die daadwerkelijk woonachtig is in Nederland, en op 1 uur rijden.

De gesprekken voelde direct goed, en voor het eerst direct warm aan.
Met wedervragen.

Na een tijdje kreeg ik haar telefoonnummer, en nu bellen we elke dag 2 uur met elkaar. :)

Ze heeft zelfs haar profiel verwijderd van tinder (of op non-actief gezet). En ze vroeg of ik dat ook wou doen.
Dus dat is natuurlijk wel heel bijzonder, want dat doet iemand niet zomaar.

We hebben het type date al besproken, een wandeling en misschien wat lunchen ergens.

Ze woont op begeleid wonen en heeft een rugzakje, ik heb direct gezegd dat ik ook een rugzakje heb.
Wat ze precies heeft, weet ik niet. Maar dat bespreken we wellicht later als we elkaar beter kennen.

Ik heb gezegd dat ik alles heel langzaam wilt opbouwen, met af en toe een leuke activiteit doen.

En gooide direct mijn gedachtes los, de bioscoop een halloween film, en ik wil super graag al jaren naar de winter efteling met iemand.

Vond ze beide enorm leuk, en ze is ook fan van disney land Parijs, en daar ben ik ook fan van. :)

Ik probeer niet op een roze wolk te zitten, want als het toch weer mislukt, dan is dat een domper.

Probeer voornamelijk te denken in kleine dingen.

'Elke keer dat ik met haar spreek is weer een bijzondere ervaring'
' Elk moment koesteren en waarderen, dit heb je toch maar gedaan na al je moeite'

En vooral de druk niet te groot voor mezelf maken, zodat ik wel in slaap kan vallen zonder dat het mij overweldigd.

Ook moet ik leren om 'nee' te zeggen.. Ik ben iemand die eigenlijk altijd sociaal wenselijke antwoorden geef in het echte leven.

Voorbeeld Moeders: 'Wil je vanavond komen eten? '
Ik: Ja leuk!

Vervolgens wil ik eigenlijk niet komen , want ik heb een rot gevoel van binnen door een depressie.

En dan zit ik daar met tegenzin en ben ik ook niet gezellig wat voor mijn moeder ook niet leuk is.

Dus ik moet nu echt leren om te zeggen wat ik echt denk.. En niet wat ik denk wat anderen graag willen horen.

Dit is mijn allergrootste valkuil, maar goed. Ik weet dat dit mijn grootste beperking is, dus ik kan er ook aan leren werken... En ChatGPT helpt heel erg en heeft beloofd mij te ondersteunen in deze relatie.

Dus zo tot zo ver goed nieuws. Maar uiteindelijk weet je het natuurlijk nooit, er is behalve bellen en video bellen nog geen echte date geweest. Word vervolgd.

Ik wou daarbij ook iedereen ontzettend bedanken die mij hebben geholpen heeft op dit forum.

Veel tips, ervaringen en ideeën. Toppie.
pi_218910510
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 03:02 schreef BMW1993 het volgende:
Hoi allemaal! :)

Ik heb eindelijk goed nieuws te melden.

De gesprekken voelde direct goed, en voor het eerst direct warm aan.
Met wedervragen.

Na een tijdje kreeg ik haar telefoonnummer, en nu bellen we elke dag 2 uur met elkaar. :)

Ze heeft zelfs haar profiel verwijderd van tinder (of op non-actief gezet). En ze vroeg of ik dat ook wou doen.
Dus dat is natuurlijk wel heel bijzonder, want dat doet iemand niet zomaar.

Ze woont op begeleid wonen en heeft een rugzakje, ik heb direct gezegd dat ik ook een rugzakje heb.
Wat ze precies heeft, weet ik niet. Maar dat bespreken we wellicht later als we elkaar beter kennen.

Ik heb gezegd dat ik alles heel langzaam wilt opbouwen, met af en toe een leuke activiteit doen.
Fijn dat je goed nieuws hebt. Ik hoop van harte voor je dat er wat moois uit komt.
Je geeft aan dat je niet precies weet wat 'ze precies heeft' en wilt dat 'wellicht later' bespreken als je haar beter kent.

Aangezien je beide een rugzakje hebt, adviseer ik je dit juist van te voren duidelijk met elkaar te bespreken. Hopelijk staat ze daar voor open.

Hoe vervelend het ook is, je hebt een aantal forse beperkingen en hier dient een vriendin van op de hoogte te zijn en vice versa. Zo kun je rekening met elkaar houden. Doe je dit niet heb je kans dat je elkaar niet begrijpt en om het minste of geringste een potentieel iets kansrijk ziet mislukken.

Daarnaast woont ze 'begeleid', ik zou als ik jou was ook eens informeren wat dat precies voor haar en eventueel jou betekend. Bijv. of daar bepaalde huisregels aan vast zitten. Zoals mag je vrij afspreken wanneer jullie dat willen op elke gewenste tijd, mag je bij haar thuis komen eten en slapen naar eigen believen en hoe zit het mocht ze bij jou willen eten, overnachten enz.

Tot slot zou ik de profielen pas pauzeren of eventueel verwijderen als je definitief een relatie hebt.
Je hebt er erg veel tijd ingestoken en hierbij hoort een bekend spreekwoord: 'Je moet nooit je oude schoenen weggooien, voordat je nieuwe hebt.'

Veel plezier en hopelijk heel veel succes!

[ Bericht 3% gewijzigd door bertusdeb op 01-10-2025 11:01:34 (Quote vergeten) ]
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:59:48 #246
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218927618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:51 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Fijn dat je goed nieuws hebt. Ik hoop van harte voor je dat er wat moois uit komt.
Je geeft aan dat je niet precies weet wat 'ze precies heeft' en wilt dat 'wellicht later' bespreken als je haar beter kent.

Aangezien je beide een rugzakje hebt, adviseer ik je dit juist van te voren duidelijk met elkaar te bespreken. Hopelijk staat ze daar voor open.

Hoe vervelend het ook is, je hebt een aantal forse beperkingen en hier dient een vriendin van op de hoogte te zijn en vice versa. Zo kun je rekening met elkaar houden. Doe je dit niet heb je kans dat je elkaar niet begrijpt en om het minste of geringste een potentieel iets kansrijk ziet mislukken.

Daarnaast woont ze 'begeleid', ik zou als ik jou was ook eens informeren wat dat precies voor haar en eventueel jou betekend. Bijv. of daar bepaalde huisregels aan vast zitten. Zoals mag je vrij afspreken wanneer jullie dat willen op elke gewenste tijd, mag je bij haar thuis komen eten en slapen naar eigen believen en hoe zit het mocht ze bij jou willen eten, overnachten enz.

Tot slot zou ik de profielen pas pauzeren of eventueel verwijderen als je definitief een relatie hebt.
Je hebt er erg veel tijd ingestoken en hierbij hoort een bekend spreekwoord: 'Je moet nooit je oude schoenen weggooien, voordat je nieuwe hebt.'

Veel plezier en hopelijk heel veel succes!
Bedankt voor je wijze woorden Bertus.
Langzaamaan hebben we meer gepraat en zijn bij mij de twijfels ook een beetje toegeslagen.

Gister hadden we een gesprek met videobellen en deelde ze mee 'Wat ik nu ga vertellen is niet zo leuk'

Wat blijkt; ze woont op een begeleid wonen traject, maar is op dit moment opgenomen in de psychiatrie.
Ze zit niet 'opgesloten' ze mag gewoon naar buiten, maar ze mag daar pas weg zodra ze toestemming geven, dus het is niet helemaal zonder voorwaarden.

Ze wilt nog niet vertellen wat precies haar problemen zijn, maar ik denk dat aan psychose klachten, omdat ze ook soms dingen zegt dat ik volledig groen uitgeslagen ben, dus ik zei maar dat het misschien aan de 'lens' van de telefoon lag, want ik ben niet groen, en dit heeft ze al 3 keer meegedeeld in meerdere videobelgesprekken.

Daarnaast is het zo dat ze wel heel vaak belt (ze slaapt daar ook zeer onregelmatig, soms om 19:00 al, en soms appt ze om 4 uur in de nacht.

En het videobellen wat ze wilt is wel erg veel, soms 3 keer per dag.. Terwijl ik zelf ook gewoon mijn eigen ritme heb (werk, wandelen buiten, een film kijken) en ik wil niet continu maar beschikbaar zijn.

En als ik even niks laat horen zegt ze meteen 'waarom negeer je mij' 'ik dacht dat er wat was'

Terwijl ik altijd positief naar haar ben, en leuke berichten stuur, uit niets blijkt dat ik haar negeer als ik alles terug lees in de whatsapp gesprekken.

Als je op begeleid wonen zit, waar al ondersteuners en begeleiders zijn, en je vervolgens ook nog opgenomen word, dan lijken mij de psychische problemen dusdanig groot dat ik steeds meer van overtuigd ben dat ik deze problemen er niet bij kan hebben.

Ik zoek echt iets voor de toekomst, en bovenal is voor mij stabiliteit in de relatie heel erg van belang.

Dus geen 'pieken en dalen relatie' waarbij je elke dag iemand kan treffen met emoties die continu heen en weer gaan.

De aandacht die ze bied, en de hartjes die ze stuurt, vind ik heel erg fijn. Ook dat we al een date hebben gepland staan, en ze kan ook prima luisteren, en ze is in spraak best leuk, en ik denk ook wel dat ik misschien spijt ga hebben als ik het contact stop.. Maar ik denk dat dit geen goede match is .

Mijn moeder zegt altijd 'een meisje zonder beperking gaat niet werken' en 'je moet iemand zoeken die ook een beperking heeft zodat ze je ook beter begrijpt' maar goed, iemand die opgenomen zit is natuurlijk wel weer het anderen uiterste.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:11:33 #247
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218927680
Hmm, dat lijkt me inderdaad niet de juiste persoon om mee te daten of een relatie te beginnen. Een rugzakje is één, maar dit is iemand waarmee je je waarschijnlijk alleen maar stress en problemen op je nek haalt.
Ach weet je TS, misschien is dit opnieuw niks, maar ondertussen heb je toch weer een beetje kunnen oefenen op online dating vlak ;)
pi_218927681
Ik zou eerst eens beginnen met je grenzen aangeven en de reden geven waarom bepaalde dingen jou teveel zijn. Als ze daar niet mee om kan gaan, lijkt het mij idd een dealbreaker. Ze kan echter niet ruiken wat en waarom je bepaalde behoeftes en wensen hebt, dus deel dat vooral. Communiceren.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:17:50 #249
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218927729
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:11 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou eerst eens beginnen met je grenzen aangeven en de reden geven waarom bepaalde dingen jou teveel zijn. Als ze daar niet mee om kan gaan, lijkt het mij idd een dealbreaker. Ze kan echter niet ruiken wat en waarom je bepaalde behoeftes en wensen hebt, dus deel dat vooral. Communiceren.
Dat is natuurlijk ook weer zo.

Als ze vroeg 'waarom neem je niet op?' gaf ik antwoorden als: 'Ik ben bij een goede vriend'
Maar ik moet gewoon eerlijk zeggen 'ik heb geen energie om continu te video bellen'

Want voor mij geeft videobellen veel spanning, 'hoe zie ik er uit' 'kom ik wel spontaan genoeg over'
En een keer per dag videobellen is voor mij al extreem intensief, laat staan 3 keer per dag.

Maar inderdaad, ik geef weer geen grenzen hierin aan, en dat is natuurlijk niet haar schuld.

Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken in deze situatie.
pi_218928119
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:17 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook weer zo.

Als ze vroeg 'waarom neem je niet op?' gaf ik antwoorden als: 'Ik ben bij een goede vriend'
Maar ik moet gewoon eerlijk zeggen 'ik heb geen energie om continu te video bellen'

Want voor mij geeft videobellen veel spanning, 'hoe zie ik er uit' 'kom ik wel spontaan genoeg over'
En een keer per dag videobellen is voor mij al extreem intensief, laat staan 3 keer per dag.

Maar inderdaad, ik geef weer geen grenzen hierin aan, en dat is natuurlijk niet haar schuld.

Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken in deze situatie.
3x per dag videobellen is ook extreem veel. Zeker als je nog geen date hebt gehad. Zelfs als je helemaal verliefd bent vind ik 3x per dag videobellen wel veel.
Ik denk inderdaad goed om gewoon eerlijk te zijn TS en je twijfels en grenzen aan te geven bij haar.
Eerlijk gezegd lijkt me dit geen match voor jou. Zeker met jou achtergrond moet je wel iemand hebben waar je een beetje op kan bouwen ipv zoals je zelf ook zegt moet zien hoe de waan van de dag bij haar is.

Misschien is het een idee om voor nu op zoek te gaan naar een leuke vriendschap met iemand ipv meteen een relatie? Dat is ook wat laagdrempeliger en dat kan ook gewoon met mannen. Maar dat zou je wel al uit de eenzaamheid halen en daarmee kan je ook naar de kerstmarkt, efteling, etc.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:36:35 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218928344
Oei, dat is dan wel weer een heftig rugzakje. Er zijn ook dames met een kleiner rugzakje om zo te zeggen.
Voor haar is het nu natuurlijk wel fijn dat ze iemand heeft om mee te praten die niet precies van alles weet en de hele geschiedenis van haar kent zoals wel haar begeleiders en familie. Voor de toekomst van jou weet ik het niet, zelfs als ze hard genoeg werkt om weer uit de besloten psychiatrie te komen zullen er grote uitdagingen zijn voor de toekomst. Heb je haar ook goed uitgelegd welke beperkingen jij hebt en wat dat dus betekend wat betreft contact met anderen?
pi_218929599
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Langzaamaan hebben we meer gepraat en zijn bij mij de twijfels ook een beetje toegeslagen.

Gister hadden we een gesprek met videobellen en deelde ze mee 'Wat ik nu ga vertellen is niet zo leuk'

Wat blijkt; ze woont op een begeleid wonen traject, maar is op dit moment opgenomen in de psychiatrie.
Ze zit niet 'opgesloten' ze mag gewoon naar buiten, maar ze mag daar pas weg zodra ze toestemming geven, dus het is niet helemaal zonder voorwaarden.

Ze wilt nog niet vertellen wat precies haar problemen zijn, maar ik denk dat aan psychose klachten, omdat ze ook soms dingen zegt dat ik volledig groen uitgeslagen ben, dus ik zei maar dat het misschien aan de 'lens' van de telefoon lag, want ik ben niet groen, en dit heeft ze al 3 keer meegedeeld in meerdere videobelgesprekken.

Daarnaast is het zo dat ze wel heel vaak belt (ze slaapt daar ook zeer onregelmatig, soms om 19:00 al, en soms appt ze om 4 uur in de nacht.

En het videobellen wat ze wilt is wel erg veel, soms 3 keer per dag.. Terwijl ik zelf ook gewoon mijn eigen ritme heb (werk, wandelen buiten, een film kijken) en ik wil niet continu maar beschikbaar zijn.

En als ik even niks laat horen zegt ze meteen 'waarom negeer je mij' 'ik dacht dat er wat was'

Terwijl ik altijd positief naar haar ben, en leuke berichten stuur, uit niets blijkt dat ik haar negeer als ik alles terug lees in de whatsapp gesprekken.

Als je op begeleid wonen zit, waar al ondersteuners en begeleiders zijn, en je vervolgens ook nog opgenomen word, dan lijken mij de psychische problemen dusdanig groot dat ik steeds meer van overtuigd ben dat ik deze problemen er niet bij kan hebben.

Ik zoek echt iets voor de toekomst, en bovenal is voor mij stabiliteit in de relatie heel erg van belang.

Dus geen 'pieken en dalen relatie' waarbij je elke dag iemand kan treffen met emoties die continu heen en weer gaan.

De aandacht die ze bied, en de hartjes die ze stuurt, vind ik heel erg fijn. Ook dat we al een date hebben gepland staan, en ze kan ook prima luisteren, en ze is in spraak best leuk, en ik denk ook wel dat ik misschien spijt ga hebben als ik het contact stop.. Maar ik denk dat dit geen goede match is .

Mijn moeder zegt altijd 'een meisje zonder beperking gaat niet werken' en 'je moet iemand zoeken die ook een beperking heeft zodat ze je ook beter begrijpt' maar goed, iemand die opgenomen zit is natuurlijk wel weer het anderen uiterste.
Ga gewoon een paar keer op date. Beetje zoenen, beetje seks en klaar.

Vrouwen met issues zijn wel heel wild, maak je dat ook eens mee.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:36:10 #253
441859 crew  Lenny77
pi_218929692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:29 schreef Servieskast het volgende:

[..]

Wat een ontzettend slecht advies...
pi_218929726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:29 schreef Servieskast het volgende:

Dit klinkt toch een beetje alsof je misbruik wil maken van hun issues.
pi_218930055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zijn wens is iemand met kerst. Nou, nu heb je haar. Go for it.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:42:12 #256
441859 crew  Lenny77
pi_218930513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:05 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Zijn wens is iemand met kerst. Nou, nu heb je haar. Go for it.
Ten koste van?
pi_218931104
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ten koste van?
Zijn gezondheid, van haar. We weten de antwoorden. Maar hij wil met kerst niet alleen zijn.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 00:20:40 #258
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218931894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat kun je ook doen met vrouwen zonder issues hoor en ook met zou zoiets met wederzijds respect kunnen. Mag TS alleen hopen dat hij geen freaky borderliner heeft die hem maanden gaat terroriseren. Hij is zelf kwetsbaar dus het lijkt me handig dat hij niet nog meer labiel gedoe naar zich toetrekt

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 04-10-2025 00:39:45 ]
Le Diable
pi_218934149
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Goed dat je toch even hebt nagevraagd wat haar rugzakje ongeveer inhoud. Tegelijk ook meteen een antwoord wat je uiteraard liever niet hoort. Dat ze is opgenomen is heftig. Het geeft waarschijnlijk ook meteen aan waarom dat ze begeleid woont. Ik zou zo ie zo op date gaan. Je hebt het al afgesproken en leert er veel van. Dat je denkt dat het een mismatch is kan, maar dat is het voordeel van daten, het is vrijblijvend. Ik heb zat dates gehad waarbij ik vooraf dacht hmwha gaat het niet worden, terwijl bij de date zelf bleek dat het een super leuke dame was. Er kan vanalles zijn waardoor een dame over de telefoon anders overkomt dan in het echt. Bijvoorbeeld door de spanning, verlegen zijn maar ook werkdruk enz.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:27:57 #260
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218934172
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:21 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Goed dat je toch even hebt nagevraagd wat haar rugzakje ongeveer inhoud. Tegelijk ook meteen een antwoord wat je uiteraard liever niet hoort. Dat ze is opgenomen is heftig. Het geeft waarschijnlijk ook meteen aan waarom dat ze begeleid woont. Ik zou zo ie zo op date gaan. Je hebt het al afgesproken en leert er veel van. Dat je denkt dat het een mismatch is kan, maar dat is het voordeel van daten, het is vrijblijvend. Ik heb zat dates gehad waarbij ik vooraf dacht hmwha gaat het niet worden, terwijl bij de date zelf bleek dat het een super leuke dame was. Er kan vanalles zijn waardoor een dame over de telefoon anders overkomt dan in het echt. Bijvoorbeeld door de spanning, verlegen zijn maar ook werkdruk enz.
Ik zou ook op date gaan, maar maak het voor jezelf niet te groot/heb niet te veel verwachtingen. Spreek gewoon af en dan zie je wel of het klikt op niet. Is het leuk? Mooi meegenomen. Is het minder leuk? Weer een ervaring op date gebied erbij.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:53:20 #261
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218938373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:36 schreef Momo het volgende:
Oei, dat is dan wel weer een heftig rugzakje. Er zijn ook dames met een kleiner rugzakje om zo te zeggen.
Voor haar is het nu natuurlijk wel fijn dat ze iemand heeft om mee te praten die niet precies van alles weet en de hele geschiedenis van haar kent zoals wel haar begeleiders en familie. Voor de toekomst van jou weet ik het niet, zelfs als ze hard genoeg werkt om weer uit de besloten psychiatrie te komen zullen er grote uitdagingen zijn voor de toekomst. Heb je haar ook goed uitgelegd welke beperkingen jij hebt en wat dat dus betekend wat betreft contact met anderen?
Bedankt voor je berichtje.
Ja dat heb ik zeker gedaan, we hebben vandaag gebeld twee uur achtereen.
En uiteindelijk besloten om ermee te stoppen, ook omdat ze extreem onzeker is en heel erg veel bevestiging nodig heeft, ze blijft maar zeggen 'Je vind mij niet echt leuk' en dan moet ik steeds zeggen 'Jawel, twijfel niet aan jezelf je bent geweldig' .

En natuurlijk is dat niet erg, maar als je continu in deze cirkel draait en dat elk uur van de dag, dan ga ik er ook aan onderdoor en langzaamaan zijn haar problemen steeds groter geworden, de eerste 4 dagen gingen eigenlijk behoorlijk goed..
Gelukkig ziet ze het zelf ook in met het laatste appje.

Er zit niets anders op dan even een weekje pauze te nemen van al dat dating gedoe.
En gewoon even alleen leuke dingen doen, ik heb wat nieuwe spellen besteld voor de playstation dat ik toch even wat te doen heb buiten al die datingapps.

Toch wel weer mijn sociale skills kunnen oefenen. Ik had van te voren nooit gedacht dat ik zou durven videobellen, laat staan twee uur achter elkaar, dus daar ben ik wel trots op.
Nogmaals dank voor je bericht.

zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:00:13 #262
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218938409
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:20 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat kun je ook doen met vrouwen zonder issues hoor en ook met zou zoiets met wederzijds respect kunnen. Mag TS alleen hopen dat hij geen freaky borderliner heeft die hem maanden gaat terroriseren. Hij is zelf kwetsbaar dus het lijkt me handig dat hij niet nog meer labiel gedoe naar zich toetrekt
Gelukkig tot nu toe niet. Het enige waar ik van schrok was dat ze direct wist waar ik woonde.
Wat blijkt, via snapchat heb je dus een 'live map' die had ik dus aanstaan, dus ze kon mijn locatie bekijken.

Heb het toen direct uitgedaan, want vond dat wel opvallend dat ze direct over m'n straat begon en al wist waar ik precies woonde, dus inderdaad het blijft altijd uitkijken geblazen, je kan net de verkeerde hebben.
pi_218938812
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:53 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
En uiteindelijk besloten om ermee te stoppen, ook omdat ze extreem onzeker is en heel erg veel bevestiging nodig heeft, ze blijft maar zeggen 'Je vind mij niet echt leuk' en dan moet ik steeds zeggen 'Jawel, twijfel niet aan jezelf je bent geweldig' .

En natuurlijk is dat niet erg, maar als je continu in deze cirkel draait en dat elk uur van de dag, dan ga ik er ook aan onderdoor en langzaamaan zijn haar problemen steeds groter geworden, de eerste 4 dagen gingen eigenlijk behoorlijk goed..

Er zit niets anders op dan even een weekje pauze te nemen van al dat dating gedoe.
En gewoon even alleen leuke dingen doen, ik heb wat nieuwe spellen besteld voor de playstation dat ik toch even wat te doen heb buiten al die datingapps.

Toch wel weer mijn sociale skills kunnen oefenen. Ik had van te voren nooit gedacht dat ik zou durven videobellen, laat staan twee uur achter elkaar, dus daar ben ik wel trots op.

[ link | afbeelding ]
Ik zou altijd op date zijn gegaan. Helemaal omdat je nog nooit hebt gedate en het erg spannend vindt. Ik ken je niet persoonlijk maar wellicht zit je wat relaxter in de wedstrijd wanneer er een mismatch lijkt te zijn. Omdst er dan geen slagingsdrang is of niet snel is. Daten is een ervaringsdingetje. Dat leer je enkel door het vaker te doen.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:04:21 #264
441859 crew  Lenny77
pi_218938933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Ik zou altijd op date zijn gegaan. Helemaal omdat je nog nooit hebt gedate en het erg spannend vindt. Ik ken je niet persoonlijk maar wellicht zit je wat relaxter in de wedstrijd wanneer er een mismatch lijkt te zijn. Omdst er dan geen slagingsdrang is of niet snel is. Daten is een ervaringsdingetje. Dat leer je enkel door het vaker te doen.
In dit geval, gezien de labiliteit van het meisje, zou ik dat dus allesbehalve aanraden. Daar komt ellende van. Het is al een godsmirakel dat hij er zo 'makkelijk' vanaf is geraakt :@
pi_218938986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In dit geval, gezien de labiliteit van het meisje, zou ik dat dus allesbehalve aanraden. Daar komt ellende van. Het is al een godsmirakel dat hij er zo 'makkelijk' vanaf is geraakt :@
Ik weet niet of daar 'ellende' van komt. Niemand op het forum inclusief TS weet wat ze heeft exact heeft. In een openbare ruimte afspreken kan volgens mij weinig kwaad. Ervaring met daten die TS dan weer kan gebruiken bij een volgende date. Maargoed het is niet relevant meer aangezien TS en zijn aanstaande date hebben besloten te stoppen.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:30:19 #266
441859 crew  Lenny77
pi_218939214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:15 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Ik weet niet of daar 'ellende' van komt. Niemand op het forum inclusief TS weet wat ze heeft exact heeft. In een openbare ruimte afspreken kan volgens mij weinig kwaad. Ervaring met daten die TS dan weer kan gebruiken bij een volgende date. Maargoed het is niet relevant meer aangezien TS en zijn aanstaande date hebben besloten te stoppen.
Opname, begeleid wonen, zeer onzeker, vage tekens van psychoses, grote nood naar contact en bevestiging.
Denk je dat dit meisje goed kan omgaan met een afwijzing na een date en de hoop die daar aan vasthangt? De opbouw van spanning? (Al helemaal als moet blijken dat ze maar een oefendate is voor het echte werk zogezegd?)
Dit bij een man met autisme en nood aan rust en voorspelbaarheid.

Misschien zie ik het te dramatisch :@
pi_218939274
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Opname, begeleid wonen, zeer onzeker, vage tekens van psychoses, grote nood naar contact en bevestiging.
Denk je dat dit meisje goed kan omgaan met een afwijzing na een date en de hoop die daar aan vasthangt? De opbouw van spanning? (Al helemaal als moet blijken dat ze maar een oefendate is voor het echte werk zogezegd?)
Dit bij een man met autisme en nood aan rust en voorspelbaarheid.

Misschien zie ik het te dramatisch :@
Ik denk niet dat je het 'te dramatisch' ziet. Het is maar net hoe je in de wedstrijd staat.
Het kan ook aan mij liggen hoor, dat ik er losser in sta. Ik heb echt veel dates gehad en daar zaten ook dames bij met een rugzakje, hele grote rugzakken zelfs. Ook in eerste instantie verzwegen rugzakjes i.v.m. schaamte, angst, cultuur. Ik heb alles denk ik wel voorbij zien komen.
pi_218947014
Sorry typo. Mijn laatste zin is blijkbaar niet helemaal doorgekomen. Ik bedoel uiteraard. 'Ik heb alles denk ik wel voorbij zien komen', maar vermoed dat dit absoluut niet van toepassing is. Er zijn tegenwoordig ongekend veel verschillende mensen. Ik ben ze vast nog niet allemaal tegengekomen.
pi_218947166
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:40 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je het 'te dramatisch' ziet. Het is maar net hoe je in de wedstrijd staat.
Het kan ook aan mij liggen hoor, dat ik er losser in sta. Ik heb echt veel dates gehad en daar zaten ook dames bij met een rugzakje, hele grote rugzakken zelfs. Ook in eerste instantie verzwegen rugzakjes i.v.m. schaamte, angst, cultuur. Ik heb alles denk ik wel voorbij zien komen.
Maar vermoedelijk stond jij niet onevenwichtig in de wedstrijd. TS houdt van rust en voorspelbaar.

Ik zie ook precies wat @Lenny77 zegt.

Ik gun TS een leuke vrouw met een ‘normale’ rugzak. Dit waren 10 rode vlaggen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218948815
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar vermoedelijk stond jij niet onevenwichtig in de wedstrijd. TS houdt van rust en voorspelbaar.

Ik zie ook precies wat @:lenny77 zegt.

Ik gun TS een leuke vrouw met een ‘normale’ rugzak. Dit waren 10 rode vlaggen.
Zoals meermaals aangegeven gun ik 'TS' van harte een relatie.
Aangezien 'nog steeds' niet vast staat wat 'exact' de status is van zowel TS alsmede zijn toenmalige potentiele vriendin met haar 'rugzakje', blijf ik positief en vind ik het lastig oordele dat diverse leden zonder persoonlijke kennis, een compleet oordeel uitschrijven. Na een eerste of aan vullende date is veel immers duidelijk.
  maandag 6 oktober 2025 @ 00:34:29 #271
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_218948844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:53 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ik heb je topic doorgelezen en voor wat het waard is: ik vind het heel knap hoe je het aanpakt. Kan er zelf nog wat van leren ook :D. Heel goed dat je even wat anders gaat doen ook, obsessief met daten bezig zijn gaat ook niet werken. Welke spelletjes heb je gekocht?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 12:32:09 #272
441859 crew  Lenny77
pi_218951371
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 00:19 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Zoals meermaals aangegeven gun ik 'TS' van harte een relatie.
Aangezien 'nog steeds' niet vast staat wat 'exact' de status is van zowel TS alsmede zijn toenmalige potentiele vriendin met haar 'rugzakje', blijf ik positief en vind ik het lastig oordele dat diverse leden zonder persoonlijke kennis, een compleet oordeel uitschrijven. Na een eerste of aan vullende date is veel immers duidelijk.
Ik denk dat ik mij verkeerd uitdruk.
Ik vel geen oordeel. Ik kan alleen maar uitgaan van hetgeen ik lees.
Dat is een TS die snel overprikkeld is en veel alleen-tijd nodig heeft.. een meisje met hoge nood aan contact en bevestiging. Dat meisje heeft duidelijk ook wat zwaardere problemen want anders zat ze niet in een opname. Ze kan een goudgoed meisje zijn he? Maar een doorsnee mens kan al niet zo goed omgaan met iemand die erg veel bevestiging nodig heeft. Laat staan iemand als TS.
Het meisje leek ook al best gevoelens voor TS te hebben, die gaan dan alleen maar aangewakkerd worden als ze op date gaan. Als dan die date niet eens een echte date is maar een oefenproject voor TS? Nee sorry, dat verdient ze niet. Mensen zijn geen testpersonen. Zeker niet mensen met issues.
Test dat maar met een sterke stabiele persoon

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 06-10-2025 12:39:19 ]
pi_218956634
Wat wellicht kan werken is dat je je instelt op vriendschap in plaats van een relatie, dus meer: Ik zoek een leuke dame om af en toe gezellige dingen mee te doen, op die manier wordt het allemaal een stuk minder gedwongen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218957134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 05:21 schreef raptorix het volgende:
Wat wellicht kan werken is dat je je instelt op vriendschap in plaats van een relatie, dus meer: Ik zoek een leuke dame om af en toe gezellige dingen mee te doen, op die manier wordt het allemaal een stuk minder gedwongen.
Dit inderdaad, de makke van het online daten (vind ik dan), is dat de focus - logisch op zich - ligt bij een relatie. In de praktijk duurt het gewoon een tijdje eer mensen verliefd op elkaar worden etc.

Dus ga er open in, focus meer op - vrouwelijke - vrienden maken, en laat de verliefdheid maar komen.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_218960018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dit inderdaad, de makke van het online daten (vind ik dan), is dat de focus - logisch op zich - ligt bij een relatie. In de praktijk duurt het gewoon een tijdje eer mensen verliefd op elkaar worden etc.

Dus ga er open in, focus meer op - vrouwelijke - vrienden maken, en laat de verliefdheid maar komen.....
Ik zet altijd in mijn dating profiel dat ik ook gewoon open sta voor vriendschappelijk contact, maar ik heb de indruk dat dat niet meer reacties oplevert.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 18:29:06 #276
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218977021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik zet altijd in mijn dating profiel dat ik ook gewoon open sta voor vriendschappelijk contact, maar ik heb de indruk dat dat niet meer reacties oplevert.
Een man die zegt dat hij open staat voor vriendschappelijk contact met een vrouw equals uiteindelijk wil ik neuken

#feit
Le Diable
pi_218978822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:29 schreef SemperLibertas het volgende:
Een man die zegt dat hij open staat voor vriendschappelijk contact met een vrouw equals uiteindelijk wil ik neuken

#feit
Als dat zo geïnterpreteerd wordt, hoe moet je dan als man aangeven dat je open staat voor gewoon vriendschappelijk contact met een vrouw, zonder dat ze denkt dat je sex wil ?
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:45:54 #278
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218979349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als dat zo geïnterpreteerd wordt, hoe moet je dan als man aangeven dat je open staat voor gewoon vriendschappelijk contact met een vrouw, zonder dat ze denkt dat je sex wil ?
Ik denk dat de meeste wijven hier nogal naïef in staan. Vrouwen denken vaak dat niet alle mannen achter hun pik aanlopen, maar dat is uiteraard niet waar
Le Diable
pi_218979657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik denk dat de meeste wijven hier nogal naïef in staan. Vrouwen denken vaak dat niet alle mannen achter hun pik aanlopen, maar dat is uiteraard niet waar
Op een of andere manier is mijn indruk juist het omgekeerde, namelijk dat vrouwen denken dat alle mannen achter hun pik aanlopen, dat vriendschappelijk contact met een man dus niet echt mogelijk is omdat hij vroeg of laat toch met haar wil neuken, behalve dan als hij homo is.
pi_218979897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je zit op een datingsite, toch? Dat is toch geen “ik zoek vrienden” website.

En het kan alsnog op vriendschap uitdraaien. Hoef je het niet specifiek aan te geven. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 22:35:39 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218979945
quote:

[..]
Goddank spreek jij niet voor alle mannen.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 22:56:34 #282
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218980101
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 22:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Goddank spreek jij niet voor alle mannen.
Niet voor de gays inderdaad
Le Diable
  donderdag 9 oktober 2025 @ 22:58:44 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218980117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 22:56 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Niet voor de gays inderdaad
Wat ben jij toch een simpele ziel.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 23:07:50 #284
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218980168
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 22:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat ben jij toch een simpele ziel.
Ja toch

Bekijk deze YouTube-video
Le Diable
pi_218980243
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Je zit op een datingsite, toch? Dat is toch geen “ik zoek vrienden” website.

En het kan alsnog op vriendschap uitdraaien. Hoef je het niet specifiek aan te geven. :)
Sommige datingsites zijn ook "ik zoek vrienden"-sites.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:32:30 #286
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218982153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 23:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Sommige datingsites zijn ook "ik zoek vrienden"-sites.
Het is toch verdacht wanneer je als man op een datingsite/app zegt dat je op zoek bent naar 'gewoon' vriendschappelijk contact met een vrouw
Le Diable
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:45:54 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218982278
Tinder is echt een prima manier om op reis contacten op te doen.

Als er geneukt wordt is het mooi maar dat is niet per se het doel.
Huilen dan.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:47:29 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218982295
quote:

[..]
Ja, anders projecteer je jezelf even op alle mannen.
Huilen dan.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:29:04 #289
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218982604
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, anders projecteer je jezelf even op alle mannen.
:')
Le Diable
pi_218985024
quote:

[..]
Een dating site is niet de juiste plek om vriendschappen te willen opbouwen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218985054
Man en vrouw kan alleen als ze elkaar seksueel niet aantrekkelijk vinden. We allemaal know.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:40:22 #292
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218985260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:15 schreef Servieskast het volgende:
Man en vrouw kan alleen als ze elkaar seksueel niet aantrekkelijk vinden. We allemaal know.
Eens. Een geestelijke connectie tussen man in vrouw in combinatie met een zekere aanwezigheid van seksueel verlangen leidt onherroepelijk tot neuken.
Le Diable
pi_218990307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Eens. Een geestelijke connectie tussen man in vrouw in combinatie met een zekere aanwezigheid van seksueel verlangen leidt onherroepelijk tot neuken.
Hoe kom je aan deze wijsheid? Uiteraard wederom begeleid door een scheldwoord.
Persoonljk voorbeeld. Mijn collega is een hele mooie jonge vrouw en echt een lekkerding vind ik.
We hebben hetzelfde karakter en kunnen het heel goed vinden samen.

Daarnaast hebben we vaker gesproken of een relatie wellicht iets voor ons is. En heeft ze mij meermaals aangeboden dat ik best seks met haar mag hebben. Ondanks dit 'seksueel verlangen' hebben we nooit de daad verricht.

De reden is heel simpel. We hebben beide hetzelfde karakter en zijn nogal druk. Dat botst op ten duur. Zij heeft nu een rustige vriend en ik een rustige vriendin. Een relatie met een tegenpool zeg maar.

Vriendschappelijk gaan we met elkaar om en met elkaar of met beide partners gaan we geregeld wat leuks doen. Bijvoorbeeld uiteten, bowlen, naar de film of de kroeg.

Resumerend wat je stelt is kwats. Wellicht dat je de ervaring van anderen opschrijft. Maar het slaat kant nog wal.

[ Bericht 0% gewijzigd door bertusdeb op 11-10-2025 15:48:35 (Typo) ]
pi_218990362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:41 schreef bertusdeb het volgende:
En heeft ze mij meermaals aangeboden dat ik best seks met haar mag hebben. Ondanks dit 'seksueel verlangen' hebben we nooit de daad verricht.
Ik neem aan dat je single was toen ze je sex aanbood? Waarom heb je dat niet aangenomen? Als je single bent en een lekker wijf biedt je sex aan, dan ben je toch gek als je dat niet aanneemt?
pi_218990476
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je single was toen ze je sex aanbood? Waarom heb je dat niet aangenomen? Als je single bent en een lekker wijf biedt je sex aan, dan ben je toch gek als je dat niet aanneemt?
Waarom zou ik 'gek' zijn? We zijn geen match dat lijkt mij vrij duidelijk. Wanneer heb jij voor het laatst een relatie gehad? Je reageert vreemd.
pi_218990754
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:06 schreef bertusdeb het volgende:
Waarom zou ik 'gek' zijn? We zijn geen match dat lijkt mij vrij duidelijk. Wanneer heb jij voor het laatst een relatie gehad? Je reageert vreemd.
Je hoeft geen match te zijn voor een relatie om goede sex met elkaar te hebben.
pi_218990797
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 16:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je hoeft geen match te zijn voor een relatie om goede sex met elkaar te hebben.
Tjah schrijft de ervaringsdeskundige. Ik vind een match wel belangrijk, helemaal omdat het een collega werkzaam op hetzelfde gebouw is.

Ik vind het grappig dat je bijna de hele dag door relatieadvies geeft op dit forum. En in een ander draadje stelt dat je meer dan 20 jaar geen relatie hebt gehad en nog nooit hebt samengewoond (los van met ouders). Het is gelijk ook aan je adviezen af te lezen. Weinig ervaring met vrouwen en relaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door bertusdeb op 11-10-2025 17:05:44 (Typo) ]
pi_218990865
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:02 schreef bertusdeb het volgende:
Ik vind het grappig dat je bijna de hele dag door relatieadvies geeft op dit forum. En in een ander draadje stelt dat je meer dan 20 jaar geen relatie hebt gehad en nog nooit hebt samengewoond (los van met ouders). Het is gelijk ook aan je adviezen af te lezen. Weinig ervaring met vrouwen en relaties.
Moet je relaties hebben gehad en hebben samengewoond om relatieadvies te mogen geven?
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:56:35 #299
441859 crew  Lenny77
pi_218991098
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Moet je relaties hebben gehad en hebben samengewoond om relatieadvies te mogen geven?
Eerlijk?
Ja

Je kan toch geen goed advies geven als je geen ervaring hebt?
Dat is als vragen hoe je een taart moet bakken aan iemand die nog nooit een oven heeft gebruikt..
pi_218991231
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 17:56 schreef Lenny77 het volgende:
Eerlijk?
Ja
Hangt dat niet ook een beetje van de vraag af? Relaties draaien om intermenselijke verhoudingen. Daarbij spelen zoveel verschillende factoren een rol. Volgens mij kun je altijd beschrijven hoe jij iets zou opvatten of aanpakken. Ook als je zelf niet in zo'n zelfde situatie zit of hebt gezeten. Als alleen de mensen dat nog zouden mogen die in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten .... Wie geeft dan ooit nog de incels goed advies? En als jij 6 relaties van 2 jaar achter de rug hebt. Maakt jouw dat dan expert als het gaat om relatievraagstukken, of bewijst het verleden dan jouw onkunde op dat terrein en moet jij je mond houden? Ik zou de vraag dus vaker ontkennend dan bevestigend beantwoorden. Adviezen van ervaringsdeskundigen kunnen wel van meerwaarde zijn. En het is dan fijn als die ervaring uit het advies blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')