Rond 9en wel een beetje, dan weer een paar uurtjes droogquote:Op maandag 14 juli 2025 07:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dat wordt doorlopen dan.. 's morgens vroeg ook niets?
Ik hoop dat ze gelijk hebben. Dat zou waarschijnlijk ook een hoop uitvallers schelen.quote:Op maandag 14 juli 2025 07:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Rond 9en wel een beetje, dan weer een paar uurtjes droog
Aldus buienradar
[ link | afbeelding ]
We komen er wel doorheen. Maar jammer is het zeker.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat het zo wisselvallig wordt de komende week.
Ik hoop ook dat buienradar gelijk heeft, niets zo vervelend als doorweekt zijnquote:Op maandag 14 juli 2025 08:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelijk hebben. Dat zou waarschijnlijk ook een hoop uitvallers schelen.
Ik twijfel nog hoe ik ga. Morgen zal wel een heuptas zijn met poncho.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat buienradar gelijk heeft, niets zo vervelend als doorweekt zijn
Voor woensdag ga ik sowieso met een rugzak op pad met regenjas, regenbroek en gamachen
Donderdag en vrijdag ga ik met de heuptas
Morgen moet ik nog over beslissen wat ik mee neem
That is the spirit!quote:Op maandag 14 juli 2025 10:30 schreef jigggy het volgende:
Ik heb mijn bandje, zie jullie vrijdag op de via gladiola
Thanks maat! Sta je nog ergens te kijken dit jaar?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil iedereen die meeloopt succes en veel plezier wensen
Dat kan ook erg leuk zijn! Veel plezierquote:Op maandag 14 juli 2025 10:42 schreef bijdehand het volgende:
Succes met lopenIk sta deze week rustig langs de route
Die zou tot 17:00 open moeten zijn. Heb je nu geen bandje?quote:Op maandag 14 juli 2025 17:17 schreef spleeh het volgende:
Toen wij er om 16:00 waren was er al niemand meer bij de aanmeldingbalie
Dan hebben wij tegelijk in de rij gestaanquote:Op maandag 14 juli 2025 17:59 schreef DeLuna het volgende:
1461 mensen hebben zich niet aangemeld.
Wij waren vanochtend om 10:00u op de Wedren en 10:20u hadden we onze bandjes en kaarten. Ging gesmeerd
Het gaat nu echt bijna beginnen![]()
![]()
1 van de niet aanmelders is een bekende van mij die om medische redenen nooit meer mag mee lopen.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:59 schreef DeLuna het volgende:
1461 mensen hebben zich niet aangemeld.
Wij waren vanochtend om 10:00u op de Wedren en 10:20u hadden we onze bandjes en kaarten. Ging gesmeerd
Het gaat nu echt bijna beginnen![]()
![]()
Jawel maar er was gewoon geen rij meer kon meteen doorlopen. Nou hoorde ik van anderen dat de rijen wel meevielen deze keer.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die zou tot 17:00 open moeten zijn. Heb je nu geen bandje?
Ouwe taaie, die moeder van mij..quote:Op maandag 14 juli 2025 21:52 schreef maily het volgende:
@:qltel weer een schitterend artikel in BN/DeStem![]()
respect voor jouw moeder!
91-jarige vierdaagse deelneemster uit Roosendaal wandelt naar het station, neemt de trein, en waar nodig een boterham met oude kaas
![]()
![]()
Ja heerlijk, dan is het echt begonnen. Veel succes allemaal. Ik ben nog thuis. Nog even een kopje thee en ik ga naar de start.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 04:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je dit ziet
Dan ga je bijna Huissen in.quote:
Jep, rest van de middag lijkt redelijk droog te verlopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:22 schreef Bargehassus het volgende:
Was net op de radio dat er al een flinke bui is gevallen??
Succes allen!
quote:
Hebben jullie samen gelopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Oh, was jij dat! Dan heb ik jou gezien!quote:
Ik heb er best wel wat gezien op de 50km route, hoofdzakelijk op het gedeelte waar ook de 40km doorheen komt , ik gok zo een plek of 10 voor soep en nog meer voor gewoon drinkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ligt het aan mij, of waren er weinig soep-en-drinken-kramen op de route? Minder dan in mijn herinnering in elk geval.
plaatselijk dan, ik had hem tussen huissen en Bemmel zo rond 12:15~12:45 maar ik had geen regenjas of poncho aan gedaan, het regende aardig door maar niet mega heftig. op de pauze plek vooraan in Bemmel was ik alweer droog.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:22 schreef Bargehassus het volgende:
Was net op de radio dat er al een flinke bui is gevallen??
Succes allen!
Daar staat dag 1 wel bekend om voor mij, als je (op de 50 route) Elst gehad hebt (na ongeveer 22km) is het (behalve een stukje in huissen) dodelijk saai tot aan Bemmel (op ongeveer 41km)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ok, dan ligt het aan mijMisschien was het net ff kaal op het stuk dat ik op zoek was.
Niet 1 van de 218quote:
Van de 47.000 startbewijzen, 45.539 Gestart, 1.461 niet verschenen aan de finishquote:De organisatie meldt dat er vandaag 45.321 wandelaars gefinisht zijn. Dat betekent dat er 218 deelnemers uitgevallen zijn. Dat is aanzienlijk lager dan voorgaande jaren, zegt de organisatie. De weerstomstandigheden waren erg gunstig voor de wandelaars.
Edit: Janneke was mij voorquote:Inmiddels moeten alle wandelaars binnen zijn, het is 17.00 uur geweest! De organisatie laat weten dat er negen wandelaars gediskwalificeerd zijn.
5 deelnemers liepen verkeerd parcours. Zij liepen 30 kilometer in plaats van 40
1 wandelaar liep met een stok als hulpmiddel
1 wandelaar is gediskwalificeerd omdat hij een huisdier mee had
2 militairen hadden te weinig gewicht mee
Kameel/paard/ezel waar je op kan zitten 😱quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn er 9 gediskwalificeerd... waarvan eentje die blijkbaar zijn huisdier meegenomen had.
"Ik zat alleen in een vuile kameel".quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kameel/paard/ezel waar je op kan zitten 😱
Geen hulpmiddelen behalve een rolstoel als je daar permanent in zit, en is gewoon gevaarlijk, net zoals met een paraplu lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"Ik zat alleen in een vuile kameel".
Maar wandelen met een stok mag dus ook niet? Dat wist ik niet. Wat zou daar de achterliggende reden van zijn?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:15 schreef jigggy het volgende:
Poh ik ben wel stijf joh
Beetje bang voor de regen morgen
Kom op, je kunt het!quote:
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:15 schreef jigggy het volgende:
Poh ik ben wel stijf joh
Beetje bang voor de regen morgen
Echt heel veel finishers. Was ook een ideale dag wat weer betreft.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet 1 van de 218
[..]
Van de 47.000 startbewijzen, 45.539 Gestart, 1.461 niet verschenen aan de finish
Ben benieuwd hoeveel er morgen gaan starten van de 45.321 finishers van vandaag
Ik neem ipv heuptas een rugtas mee met poncho, handdoek , en kleed me iets dikker aan, doen jullie morgen korte of lange broek?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
Wat had je bedacht om mee te nemen tegen de regen en/of jezelf droog te maken?
Wat ik als tip vandaag op de radio hoorde is lange broek. Met een korte broek loopt het water vanaf je benen veel sneller je schoenen in. En dat wil je niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik neem ipv heuptas een rugtas mee met poncho, handdoek , en kleed me iets dikker aan, doen jullie morgen korte of lange broek?
Korte broek met als het nodig is daar overheen een lange regenbroekquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik neem ipv heuptas een rugtas mee met poncho, handdoek , en kleed me iets dikker aan, doen jullie morgen korte of lange broek?
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
Er zijn er 9 gediskwalificeerd... waarvan eentje die blijkbaar zijn huisdier meegenomen had.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | 4:00 17°C 17°C 0,0 mm 2% ZW2 0% 5:00 16°C 16°C 0,0 mm 2% ZW2 0% 6:00 16°C 16°C 0,4 mm 79% ZW2 3% 7:00 16°C 16°C 0,0 mm 3% ZW2 40% 8:00 17°C 17°C 0,4 mm 78% ZW2 18% 9:00 17°C 17°C 0,0 mm 4% ZW2 38% 10:00 17°C 17°C 0,0 mm 5% W2 41% 11:00 18°C 18°C 0,0 mm 5% W3 11% 12:00 18°C 18°C 0,0 mm 5% W3 10% 13:00 18°C 18°C 0,6 mm 84% W3 16% 14:00 18°C 18°C 0,0 mm 4% W2 26% |
Ik zag het ook op buienradar, ik hoop zo ontzettend dat jij gelijk hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:27 schreef Janneke141 het volgende:
[ code verwijderd ]
Er is echt geen peil op te trekken.
He, liep jij mee met qltel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee die doet de 40, zou ik liever ook doen als ik heel eerlijk ben, maar da mag nie 😳 , ik moet de 50quote:
Camouflage pak kopen bij de dumpstore, 10 kilo bier in je rugzak en voila, je mag de 40 lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee die doet de 40, zou ik liever ook doen als ik heel eerlijk ben, maar da mag nie 😳 , ik moet de 50
Gewoon gaan lopen, goeie kans dat je er aan het einde van de Heyendaalseweg niks of weinig meer van merkt. Veel succes in elk geval!quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:41 schreef jigggy het volgende:
Ik word wakker met echt zeurende pijn in mijn lies,iemand tips voor vandaag ?
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, goeie kans dat je er aan het einde van de Heyendaalseweg niks of weinig meer van merkt. Veel succes in elk geval!
Wat Janneke zegt en als het echt niet anders kan: paracetamolquote:Op woensdag 16 juli 2025 02:41 schreef jigggy het volgende:
Ik word wakker met echt zeurende pijn in mijn lies,iemand tips voor vandaag ?
Valt tegen zo lijkt het..quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:56 schreef Prisha het volgende:
Hopelijk hebben jullie niet al te veel regen meer vandaag...
quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:54 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk niet nat geworden echt, en de rest van de dag ziet er droog uit
ja...ik zie / lees het. Met bakken komt het uit de lucht in Wijchen.quote:
Helaas helemaal waar…. Het liep/sopte wel ineens lekker door!quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:11 schreef Prisha het volgende:
Ik lees dat het met bakken uit de lucht komt in Wijchen nu. Echt niet fijn
Awww zo sneu. Hopelijk kunnen jullie een beetje op temperatuur blijven. Het zou op gaan klaren maar daar heb je nu niets aan vrees ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:25 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Helaas helemaal waar…. Het liep/sopte wel ineens lekker door!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een godvergeten tyfusweer.
Wie had er ook al weer bedacht dat dit leuk was?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:40 schreef Prisha het volgende:
ik zit hier steeds te kijken of ik berichten van jullie zie, om te weten hoe het met jullie gaat
Ik heb wel een idee...quote:
Ja.quote:
Net voor de finish nog een kleine bui gehad ideale afsluiter van deze wandeldag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een godvergeten tyfusweer.
Wie had er ook al weer bedacht dat dit leuk was?
Bonuspuntje voor het raden van het automerk.quote:Een automobilist in een witte BMW wil per se afslaan. Precies daar waar de lopers over moeten steken in de buurt van de eindstreep. De frustratie bij de verkeersregelaars is groot, want de lopers moesten nu extreem lang op de ongeduldige bestuurder wachten. Aanvankelijk weigerde hij rechtdoor te rijden, maar uiteindelijk koos hij toch eieren voor zijn geld.
Staat in de eerste regelquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
Auto blokkeert oversteekplaats op de Oranjesingel:
[..]
Bonuspuntje voor het raden van het automerk.
Oh ja. Beetje moequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Staat in de eerste regel
Maar niet echt verrassend nee.
Leef je nog en was je op tijd binnen?quote:
Rustiger lopen een optie? Je hoeft niet te jagenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:48 schreef spleeh het volgende:
Net na 13:00 binnen maar daarna wel naar bij de eerste hulp geweest. Zijkant van mijn beide voeten zijn opeens helemaal blauw. Zal de fotos besparen. Maar morgen gewoon weer starten.
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneuquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Leef je nog en was je op tijd binnen?
Als je vandaag gehaald hebt, super want dit was de lastigste dag met al die regen, morgen is prachtig in Groesbeek, en de zeven heuvelen vallen 100% mee, gewoon doorstampen met de meute, eventueel het fietspad pakken als de weg te druk is
Oh en die heuvel na de militaire rustplaats en voor Groesbeek zijn geen zeven heuvelen, die begint pas na de rotonde aan het einde van Groesbeek (waar je ook water kan tappen)
Heftig! Alles verder goed met hem/haar?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneu
Dat meen je, wacht ff dat was rond kwart over drie ongeveer, voor ons gezien aan het einde van de waalkade, vlak voor de klim? Links tegen de muur (water kant) op ik dacht een paar pallets ofzoiets? Met ambu broeders erbij die broeders hadden meen ik rode kleding aan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneu
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneuquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Leef je nog en was je op tijd binnen?
Als je vandaag gehaald hebt, super want dit was de lastigste dag met al die regen, morgen is prachtig in Groesbeek, en de zeven heuvelen vallen 100% mee, gewoon doorstampen met de meute, eventueel het fietspad pakken als de weg te druk is
Oh en die heuvel na de militaire rustplaats en voor Groesbeek zijn geen zeven heuvelen, die begint pas na de rotonde aan het einde van Groesbeek (waar je ook water kan tappen)
blonde knul met Barcelona shirt aan, ik was er zelf niet bij , was volgensmij tegen de klok van 4, morgen loop ik nog met 2 andere vriendenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat meen je, wacht ff dat was rond kwart over drie ongeveer, voor ons gezien aan het einde van de waalkade, vlak voor de klim? Links tegen de muur (water kant) op ik dacht een paar pallets ofzoiets? Met ambu broeders erbij ik meen met rode kleding aan.
Kon je mattie door of ben je morgen alleen?
Is veilig thuis nu ,maar helemaal kapotquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heftig! Alles verder goed met hem/haar?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
Is veilig thuis nu ,maar helemaal kapot
Ja , extra zuur voor de finish, ik liep met hem maar hij liep iets harder dan ik dus ik was m kwijt, lag die blijkbaar ergens in een struik met EHBOquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]Altijd sneu, dat soort gebeurtenissen.
Vandaag was echt wel zwaar, last van de drukpunten onder mn voet waarschijnlijk omdat ik op sneakers loop omdat ik wandelschoenen niet verdragen kan en daar chronisch pijn van krijgquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat meen je, wacht ff dat was rond kwart over drie ongeveer, voor ons gezien aan het einde van de waalkade, vlak voor de klim? Links tegen de muur (water kant) op ik dacht een paar pallets ofzoiets? Met ambu broeders erbij die broeders hadden meen ik rode kleding aan.
Hoe is het nu met hem?
Kon je mattie door of ben je morgen alleen?
En hoe heb jij vandaag overleefd?
Soldaat, hoe ging hetquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:09 schreef gers het volgende:
Wel gehaald trouwens, we zitten op de helft
Prima was mooi op tijd binnen, weinig last van de spieren totdat ik thuis kwamquote:
Ik denk dat iedereen dat heeft, ik lig zelf nu in bed een maaltijdsalade te eten om de spieren lekker warm te maken en dan zometeen douchen en het zelf wat los masserenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:21 schreef gers het volgende:
[..]
Prima was mooi op tijd binnen, weinig last van de spieren totdat ik thuis kwam
Ik zit nog met een borrel in de stad kutzooi :'hquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat heeft, ik lig zelf nu in bed een maaltijdsalade te eten om de spieren lekker warm te maken en dan zometeen douchen en het zelf wat los masseren
218 gister toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
978 uitvallers. Valt mee voor zo'n verregende dag.
Ik hoorde op de radio ook dat de gemiddelde leeftijd dit jaar vijf jaar lager was dan het voorgaande jaar. Niet lullig bedoeld, maar zou dat er mee te maken kunnen hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
218 gister toch?
Dit was 2024
Dinsdag: 819 wandelaars uitgevallen
Woensdag: 1466 wandelaars uitgevallen
Donderdag: 1291 wandelaars uitgevallen
Beide dagen substantieel minder dan afgelopen jaar, best wel opvallend
Goed hoor..quote:
Kweenie. Ik gebruik wel eens ibuprofen, maar dat komt omdat ik allergisch ben voor paracetamol.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:28 schreef DeLuna het volgende:
Die voetpijn is vast geen pijn die je oplost met paracetamol of wel?
Wat voor voetpijn heb je? Alsof je op naalden loopt? (Dat heb ik regelmatig na een lange tocht) warm douchen en lekker veel insoppen en knijpen en masseren (ook rek en strekken met mijn tenen)quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:28 schreef DeLuna het volgende:
Wij waren om 15:35u binnen. Het was wel weer een heidens karwei. Ik heb nergens last van, behalve mijn voetenEigenlijk vanaf km 8 speelde dat al op. Gelukkig zakte het na elke rustig wel weer wat weg maar aan het eind was ik helemaal klaar . Maargoed, wel gehaald.
Die voetpijn is vast geen pijn die je oplost met paracetamol of wel?
Ga je daar dan helemaal wap op, schuim uit je mond, lamme arm, raaskallen of word je dan een zombie als je het expres neemt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Kweenie. Ik gebruik wel eens ibuprofen, maar dat komt omdat ik allergisch ben voor ibuprofen.
Ik heb vandaag voor alle zekerheid bij de Kruidvat in Wijchen een doosje ibuprofen gekocht.Ik
kwam er toch langs.. :-)
Voor witte sterrenstof moet je bij ons zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:28 schreef DeLuna het volgende:
Oh wij gingen helemaal los op Sterrenstof. Dat had ik toen wel ff echt nodig
Dan is de voetpijn wel even verdwenen, jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:35 schreef qltel het volgende:
Ik gebruik wel eens ibuprofen, maar dat komt omdat ik allergisch ben voor ibuprofen.
Nee, ik wordt er misselijk van..quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga je daar dan helemaal wap op, schuim uit je mond, lamme arm, raaskallen of word je dan een zombie als je het expres neemt?
We zijn allemaal moe
Vorig jaar zag ik het nog wel een beetje als opscheppen dat ik elke dag vroeg binnen was. Op trainingen loop ik meestal iets boven de 6 km/u. Maar vandaag had ik eigenlijk al een stuk rustiger gelopen als gisteren (toen 12:15 binnen). Ik realiseer dit jaar meer dat uitlopen al een hele prestatie is. Al heeft vroeg binnen komen wel zijn voordelen (minder druk overal en meer tijd om uit te rusten).quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Rustiger lopen een optie? Je hoeft niet te jagen
Niet dat ik jou niet geloof maar moest even denken aan eerder op de dag:
Vanmorgen een tjappie in de bus: opscheppen tegen een ander dat hij om 1 uur binnen was, ik zeg gast: je zat om een uur op een stoeltje bij de RET post in Bemmel want ik heb je daar gezien
Gelukkig nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Maar volgens mij zitten we allemaal nog in de race
@:janneke141
@:deluna
@:qltel
@:jigggy
@:lxiv
@:gers
@:bzzzzp
@:spleeh
@:snodesnuiter
En @:stateofmind omdat hij weer ergens optijd binnen was, hopelijk ben je geen blikjes raper uit de nachtopvang
Toch niet de jouwe in Wijchen?quote:
Nee, de mijne lag veilig in de autoquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Toch niet de jouwe in Wijchen?
Was een schuurtje daar dat afbranden vannacht
Edit: ik zie het al dat is qltel in beeld, hahahaha
Zij woont meen ik in Duitsland.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Toch niet de jouwe in Wijchen?
Was een schuurtje daar dat afbranden vannacht
Edit: ik zie het al dat is qltel in beeld, hahahaha
Ik ook :quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
En @:stateofmind omdat hij weer ergens optijd binnen was, hopelijk ben je geen blikjes raper uit de nachtopvang
quote:
Ja wat voor pijn is het? Geen blessurepijn in ieder geval. Kan dan ook heel slecht stil blijven staan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat voor voetpijn heb je? Alsof je op naalden loopt? (Dat heb ik regelmatig na een lange tocht) warm douchen en lekker veel insoppen en knijpen en masseren (ook rek en strekken met mijn tenen)
Meestal is de ergste pijn dan wel weg bij mij en kan ik weer enigszins normaal lopen, als je geen wondjes (blaren) hebt even insmeren met die gel die we kregen van perskindol (gele verpakking) en lekker laten intrekken
Ik hoop echt dat het morgen wat minder pijnlijk voelt, ik doe ook bij iedere stop mijn schoenen uit, zet mijn voeten dan op een schoon matje en doe wat rek oefeningen en masseer het een beetje om de bloedstroom te helpen, voor mij scheelt dat iets , blijft pijnlijk natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wat voor pijn is het? Geen blessurepijn in ieder geval. Kan dan ook heel slecht stil blijven staan.
Knijpen en masseren is wel prettig ja. Zal het straks nog ff paar keer doen. Ik heb gelukkig geen blaren dankzij het preventieve tapewerk van de EHBO
Ik vind het gewoon kut want het overheerst soms zo enorm
Ik heb deze foto gemaakt om 12.14 uur.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Edit 2: Ik heb het idee dat ik ook in beeld ben op dit foto, kan ik dit ergens bewegend terug zien en onder welk tijdstip ongeveer?
Wat sneu voor die man. En stom dat dit niet gewoon in het reglement staat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Peet liep Vierdaagse met buldog in rugzak https://www.gld.nl/nieuws(...)mpaign=sharedArticle #omroepgelderland #gld
Die hond Van de foto van @:qltel is een hulphond, eigenaar heeft ptts. (ptss), en heeft hem vandaag gewoon gelopen met een karretje waar zijn hond in zit.
Soms oordelen we (ik!) te snel zonder de aanvullende informatie, hij wilde met een karretje maar dat mocht niet, rugzak was het alternatief dat hij bedacht had, mocht dus ook niet, maar heeft met de organisatie gesproken en dit is er uit gekomen, geen kruisje, wel lopen
Oh dat is jammer, ik had gehoopt de stream te kunnen bekijken achteraf, en dan te kijken of ik het was . Bedankt voor je berichtjequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb deze foto gemaakt om 12.14 uur.
Mag ik jullie usernamen vrijdag in het laatste deel van de 4 Daagse foto-impressie noemen, of liever niet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het staat in het reglement en dat is het probleem: geen karretjes of andere hulpmiddelen, en waar trek je dan de grens?quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat sneu voor die man. En stom dat dit niet gewoon in het reglement staat.
Mag voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik jullie usernamen vrijdag in het laatste deel van de 4 Daagse foto-impressie noemen, of liever niet?
Wiens foto's pronken er momenteel op de FP?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mag voor mij
maar mocht ql niet met die eer strijken afgelopen jaren?
Tja, als pietlut zou ik dan zeggen een hulphond is een hulpmiddel, dus uitsluiten. Als iedereen maar rollend materieel meeneemt blijft er van je crowd control weinig over. Maar in het kader van een wandelfeest voor iedereen zullen ze dit wel beter gaan regelen voor het volgende jaar. Als iedereen zijn hulphond netjes vooraf moet aanmelden, zou dat in te passen zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het staat in het reglement en dat is het probleem: geen karretjes of andere hulpmiddelen, en waar trek je dan de grens?
Een rollator voor iemand die slecht ter been is mag niet
Een rollator voor iemand met ptss die een hond er in voortduwt mag wel
Maar een rollator met een hond voor iemand die slecht ter been is mag dan weer niet?
Ik had die van gister gezien en zag zijn naam, dacht dat hij ook het artikel had gemaakt maar dat was jijquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:04 schreef Jippie het volgende:
W
[..]
Wiens foto's pronken er momenteel op de FP?
qltel heeft wel een stuk tekst voor elke dag bij me aangeleverd en alle foto's, dus hij verdient zeker de creditsquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik had die van gister gezien en zag zijn naam, dacht dat hij ook het artikel had gemaakt maar dat was jij
Nederige excuses
Roept nog meer vragen opquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tja, als pietlut zou ik dan zeggen een hulphond is een hulpmiddel, dus uitsluiten. Als iedereen maar rollend materieel meeneemt blijft er van je crowd control weinig over. Maar in het kader van een wandelfeest voor iedereen zullen ze dit wel beter gaan regelen voor het volgende jaar. Als iedereen zijn hulphond netjes vooraf moet aanmelden, zou dat in te passen zijn lijkt mij.
De organisatie kan sowieso niemand verbieden om te gaan lopen, aangezien het gewoon de openbare weg is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Peet liep Vierdaagse met buldog in rugzak https://www.gld.nl/nieuws(...)mpaign=sharedArticle #omroepgelderland #gld
Die hond Van de foto van @:qltel is een hulphond, eigenaar heeft ptts. (ptss), en heeft hem vandaag gewoon gelopen met een karretje waar zijn hond in zit.
Soms oordelen we (ik!) te snel zonder de aanvullende informatie, hij wilde met een karretje maar dat mocht niet, rugzak was het alternatief dat hij bedacht had, mocht dus ook niet, maar heeft met de organisatie gesproken en dit is er uit gekomen, geen kruisje, wel lopen
Het is blijkbaar een hulphond ivm ptss begreep ik, en hij hield er juist rekening mee dat de hond niet zoveel kilometer hoeft te lopen door in eerste instantie een (speciale?) rugzak te gebruiken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Het welzijn van de hond lijkt me belangrijker
Linkje?quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ook :
Edit sorry zag je tag niet
Ik was vandaag ook nog even te zien op omroep Gelderland
Tuurlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik jullie usernamen vrijdag in het laatste deel van de 4 Daagse foto-impressie noemen, of liever niet?
Oke ja sorry de regelgeving is gewoon duidelijk vwb de vierdaagse.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een hulphond ivm ptss begreep ik, en hij hield er juist rekening mee dat de hond niet zoveel kilometer hoeft te lopen door in eerste instantie een (speciale?) rugzak te gebruiken.
En vandaag een wandelwagen voor honden, die zijn gewoon te koop bij de betere dierenwinkels.
Evenals speciale aanhangwagentjes voor achter de fiets, voor langere fietstochten, zodat de honden meekunnen.
Waar ik woon is komen heel veel recreatieve fietsers voorbij, en die aanhangers mét hond zie ik vrijwel dagelijks.
Met een hulp pakezel hoef je niet eens zelf te lopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Roept nog meer vragen op
Mag 1 hulphond in een karretje wel maar is 100 te veel?
Wat is een hulphond?
Moet iemand zijn medisch dossier overleggen, een artsen verklaring of mag dat niet om de privacy en moet je iemand op zijn blauwe ogen geloven?
En wie zegt dat deze hond een officiële hulphond is of een zelfbenoemde, en hoe ga je daar weer mee om als iemand zegt niet zonder zijn hond te kunnen maar de hond niet geregistreerd staat als zodanig?
En dan zijn er vast nog 20 uitzonderingen, mag een hulppapagaai in een kooi in een rugzak wel maar een hulpzebra ( om maar iets geks te noemen) die los meeloopt weer niet?
sorry, ik had ook geen FOK-shirt aan dinsdag. Ik sta over een kwartier ongeveer voor camera groesbeek te zwaaien. In een felgeel shirt. Speciaal voor jou..quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:48 schreef yvonne het volgende:
Ik heb jullie niet gezien deze keer. Helaas pindakaas.
Rooie pet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:36 schreef qltel het volgende:
[..]
sorry, ik had ook geen FOK-shirt aan dinsdag. Ik sta over een kwartier ongeveer voor camera groesbeek te zwaaien. In een felgeel shirt. Speciaal voor jou..
Dat mag, zeker nu ik weet dat ik morgen nog meeloopquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch nog gezienquote:
Misschien toch maar eens dranghekken gaan plaatsen op de Groesbeeksedwarsweg. Ik heb daar letterlijk mensen statafels op de weg zien zetten omdat ze vonden dat ze op de stoep te weinig plek hadden om bier te drinken.quote:Wandelaars kunnen tot 17:15 uur finishen. ,,Dat komt vanwege drukte in Nijmegen-Oost", zegt een Vierdaagse-woordvoerder. De lopers hebben daarmee dus een kwartier extra.
En deze idiotenquote:Marsleider Henny Sackers merkt ook op dat het druk is op de route. De route is vandaag ook kortstondig stilgelegd door de politie, vanwege een actie van onder andere pro-Palestina-actievoerders tegen militarisme. Of het daarmee te maken heeft, kan de woordvoerder niet bevestigen.
jahoor geen probleem, inmiddels weer thuis op bed met de beentjes omhoogquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo is dat. Trots op jullie!quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:04 schreef Prisha het volgende:
Gaat goednog een dagje en dan hebben jullie m volbracht
Niet om nou heel vervelend te doen, maar ik vind het ook echt wel weer genoeg geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:21 schreef qltel het volgende:
Ja, nog 1 dag, dan is het alweer voorbij..
Ik niet. Kan dit wel een week volhouden. Zo gezellig ❤quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet om nou heel vervelend te doen, maar ik vind het ook echt wel weer genoeg geweest.
De gezelligheid hou ik ook wel een week vol, maar daar zit mijn probleem nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik niet. Kan dit wel een week volhouden. Zo gezellig ❤
Ah, geef je adres even door, handig een extra rust met koffie en thee..quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
Willen jullie morgen in alle vroegte wel stil zijn als jullie langs mijn huis lopen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah, geef je adres even door, handig een extra rust met koffie en thee..![]()
![]()
![]()
Gewoon uitlopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef DeLuna het volgende:
Nou nou die laatste 3km vonden mijn voeten en dus mijn geduld niet echt leuk! Die mensen ook: "ja nog een klein stukje!!!"
Ja maat, dat weet ik maar ik doe nu al 20 minuten over deze km en God weet hoe lang de rest nog duurt![]()
![]()
Verder ging het goedbetere dag dan gisteren. Op naar morgen!!
Dat is als we de brug over zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Morgen moedig ik jullie weer aan, net voorbij de pontonbrug rechts in het gras (hoop ik). Witte scoot en Boomzagershirt, kom even gedag zeggen als je zin hebt
Klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is als we de brug over zijn?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het aantal medische posten , toiletten en waterpunten is enorm gegroeid, iedere 5km kan er naar hartenlust gepoept worden.
En die kan ik ook afvinken van mijn bucketlist: poepen als een bouwvakker (schijten op een dixiehad vandaag de vuurdoop, sorry mevrouw die na mij het hokje in moest, het was gewoon schoon maar stonk wel, pony club ottersum )
Was je nog dronken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:27 schreef LXIV het volgende:
Pas vanochtend wel erg druk bij de start, gelukkig geschilde het op het Gelderlandplein de helft. Snap niet waarom mensen daar niet gaan slaan.
Kom op! Het is je drie dagen gelukt, die vierde moet er ook nog even bij! Al is het op je tandvlees.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
Ik ben in Grave, zat er net echt helemaal doorheen
Het is dan ook een takkeneind lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
En die laatste loodjes wegen misschien het zwaarst, maar geven na de finish ook de meeste voldoening!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is dan ook een takkeneind lopenJe hoeft nog maar een klein stukje van de totale afstand dus het gaat zeker lukken!
En succes vandaag aan alle wandelaars met de laatste loodjes!
Alles geven!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
Ik ga proberen op te lettenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier allemaal! En wie weet zie ik jullie bij de pontonbrug
Blijf water drinken en eten en denk er aan: Nog een paar uurtjes en je zit lekker met de beentjes omhoog een heerlijk ijskoud drankje te drinken, nagenietend van een heel goede prestatie!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:34 schreef DeLuna het volgende:
Bleuhhhhh nog 18,8km echt sterven in deze hitte 💀
GA DOOR!!! JE GAAT HET HALEN!!!quote:
Je gaat het halen!! En die Via Gladiola, dan zweef je bijna door het publiek en alle aanmoedigingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:34 schreef DeLuna het volgende:
Bleuhhhhh nog 18,8km echt sterven in deze hitte 💀
Kom op strijder je bent er bijnaquote:
En dat luktequote:
Ik had nog gekeken maar zag geen geel boomzager shirtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier allemaal! En wie weet zie ik jullie bij de pontonbrug
Prachtige samenvatting, trouwens!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Dat je nu al zegt dat je het volgend jaar weer doet ondanks alle shit is bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Kort, bondig, duidelijk, straight to the point.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Prachtige samenvatting, trouwens!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 50km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1769 kilometers gestapt![]()
Wat een geweldige prestatie! Van harte gefeliciteerd allemaal en even een extra voor Jiggy die hem voor het eerst liep.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 50km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1769 kilometers gestapt![]()
Alleen maar liefdequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een geweldige prestatie! Van harte gefeliciteerd allemaal en even een extra voor Jiggy die hem voor het eerst liep.![]()
Weer heerlijk genoten van jullie voorpret en de updates
Het was mijn 6e keer, maar ik heb tijdens de wandeling vaak moeite om niet te gaan lopen janken van alle emoties. Het doet me wel wat als er 100'den mensen staan te roepen dat ik een held ben en dat ik het wel haal.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Nee, ik zat aan de overkant, precies bij het uiteinde van de brug, en dan een beetje naar boven, aan de rechterkant. Voor de militaire voertuigen daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik had nog gekeken maar zag geen geel boomzager shirt
Of stond je aan de Cuijk kant?
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder anderquote:
Oh jammer, dan zal ik volgende keer toch beter op moeten letten 😝quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik zat aan de overkant, precies bij het uiteinde van de brug, en dan een beetje naar boven, aan de rechterkant. Voor de militaire voertuigen daar.
wie heeft er clandestien 9 km bijgedaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder ander
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wandelen is qua belasting op je spieren niet echt zwaar als je over vlakke, goed begaanbare wegen loopt. Ik denk dat het lijf eerder voelt alsof je vier dagen op een festival hebt gestaan in te krappe schoenenquote:
Nee..quote:
IK heb nog nooit op een festival gestaan, maar wellicht is dat wel het gevoel wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wandelen is qua belasting op je spieren niet echt zwaar als je over vlakke, goed begaanbare wegen loopt. Ik denk dat het lijf eerder voelt alsof je vier dagen op een festival hebt gestaan in te krappe schoenen
Volgend jaar beter 👍quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:34 schreef Rewimo het volgende:
@:SnodeSnuiter
Ik zat op de plek waar foto 8 van qltels fotoverslag is genomen
Die emotie herken ik ook. In combinatie met de vermoeidheid en de warme aanmoedigingen. Wel een mooi gevoel!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 06:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Het was mijn 6e keer, maar ik heb tijdens de wandeling vaak moeite om niet te gaan lopen janken van alle emoties. Het doet me wel wat als er 100'den mensen staan te roepen dat ik een held ben en dat ik het wel haal.
Tot volgend jaar!
quote:Ik heb vier dagen achtereen een grote fysieke inspanning geleverd. Vandaag niet meer. Mijn lichaam voelt eigenlijk gewoon goed, heb voldoende geslapen en gegeten, er is niks aan de hand. Toch voel ik een beetje chagrijnig, net als bijvoorbeeld na drie dagen stoppen met roken. Hoe komt dit?
Waarschijnlijk komt het door een hormonale terugslag. Na vier dagen fysieke inspanning zat je lijf vol endorfines, adrenaline en dopamine. Nu die inspanning stopt, keldert dat niveau ineens. Dat veroorzaakt dat “meh”-gevoel — vergelijkbaar met afkickverschijnselen. Het is tijdelijk.
Er is degelijk onderzoek naar. Het fenomeen heet vaak een “post-exercise low” of wordt gelinkt aan dopamine/endorfine withdrawal na periodes van verhoogde fysieke activiteit. Net als bij stoppen met roken (nicotine) of andere belonende activiteiten, krijg je bij plots stoppen met sporten soms een dipje door de neurochemische verschuiving.
Dus nee, niet zelf bedacht — dit is gebaseerd op bekende fysiologie en psychologie.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat kan uitslapen toch lekker zijn hè![]()
Niet echt spierpijn verder, beetje stijfjes hooguit. Maar er is wel een klein beetje herstelwerk aan een paar tenen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |