Oh ja. Beetje moequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Staat in de eerste regel
Maar niet echt verrassend nee.
Leef je nog en was je op tijd binnen?quote:
Rustiger lopen een optie? Je hoeft niet te jagenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:48 schreef spleeh het volgende:
Net na 13:00 binnen maar daarna wel naar bij de eerste hulp geweest. Zijkant van mijn beide voeten zijn opeens helemaal blauw. Zal de fotos besparen. Maar morgen gewoon weer starten.
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneuquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Leef je nog en was je op tijd binnen?
Als je vandaag gehaald hebt, super want dit was de lastigste dag met al die regen, morgen is prachtig in Groesbeek, en de zeven heuvelen vallen 100% mee, gewoon doorstampen met de meute, eventueel het fietspad pakken als de weg te druk is
Oh en die heuvel na de militaire rustplaats en voor Groesbeek zijn geen zeven heuvelen, die begint pas na de rotonde aan het einde van Groesbeek (waar je ook water kan tappen)
Heftig! Alles verder goed met hem/haar?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneu
Dat meen je, wacht ff dat was rond kwart over drie ongeveer, voor ons gezien aan het einde van de waalkade, vlak voor de klim? Links tegen de muur (water kant) op ik dacht een paar pallets ofzoiets? Met ambu broeders erbij die broeders hadden meen ik rode kleding aan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneu
Gehaald! Beste maatje wel knock-out gegaan op de waalkade ,heel sneuquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Leef je nog en was je op tijd binnen?
Als je vandaag gehaald hebt, super want dit was de lastigste dag met al die regen, morgen is prachtig in Groesbeek, en de zeven heuvelen vallen 100% mee, gewoon doorstampen met de meute, eventueel het fietspad pakken als de weg te druk is
Oh en die heuvel na de militaire rustplaats en voor Groesbeek zijn geen zeven heuvelen, die begint pas na de rotonde aan het einde van Groesbeek (waar je ook water kan tappen)
blonde knul met Barcelona shirt aan, ik was er zelf niet bij , was volgensmij tegen de klok van 4, morgen loop ik nog met 2 andere vriendenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat meen je, wacht ff dat was rond kwart over drie ongeveer, voor ons gezien aan het einde van de waalkade, vlak voor de klim? Links tegen de muur (water kant) op ik dacht een paar pallets ofzoiets? Met ambu broeders erbij ik meen met rode kleding aan.
Kon je mattie door of ben je morgen alleen?
Is veilig thuis nu ,maar helemaal kapotquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heftig! Alles verder goed met hem/haar?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
Is veilig thuis nu ,maar helemaal kapot
Ja , extra zuur voor de finish, ik liep met hem maar hij liep iets harder dan ik dus ik was m kwijt, lag die blijkbaar ergens in een struik met EHBOquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]Altijd sneu, dat soort gebeurtenissen.
Vandaag was echt wel zwaar, last van de drukpunten onder mn voet waarschijnlijk omdat ik op sneakers loop omdat ik wandelschoenen niet verdragen kan en daar chronisch pijn van krijgquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat meen je, wacht ff dat was rond kwart over drie ongeveer, voor ons gezien aan het einde van de waalkade, vlak voor de klim? Links tegen de muur (water kant) op ik dacht een paar pallets ofzoiets? Met ambu broeders erbij die broeders hadden meen ik rode kleding aan.
Hoe is het nu met hem?
Kon je mattie door of ben je morgen alleen?
En hoe heb jij vandaag overleefd?
Soldaat, hoe ging hetquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:09 schreef gers het volgende:
Wel gehaald trouwens, we zitten op de helft
Prima was mooi op tijd binnen, weinig last van de spieren totdat ik thuis kwamquote:
Ik denk dat iedereen dat heeft, ik lig zelf nu in bed een maaltijdsalade te eten om de spieren lekker warm te maken en dan zometeen douchen en het zelf wat los masserenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:21 schreef gers het volgende:
[..]
Prima was mooi op tijd binnen, weinig last van de spieren totdat ik thuis kwam
Ik zit nog met een borrel in de stad kutzooi :'hquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat heeft, ik lig zelf nu in bed een maaltijdsalade te eten om de spieren lekker warm te maken en dan zometeen douchen en het zelf wat los masseren
218 gister toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
978 uitvallers. Valt mee voor zo'n verregende dag.
Ik hoorde op de radio ook dat de gemiddelde leeftijd dit jaar vijf jaar lager was dan het voorgaande jaar. Niet lullig bedoeld, maar zou dat er mee te maken kunnen hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
218 gister toch?
Dit was 2024
Dinsdag: 819 wandelaars uitgevallen
Woensdag: 1466 wandelaars uitgevallen
Donderdag: 1291 wandelaars uitgevallen
Beide dagen substantieel minder dan afgelopen jaar, best wel opvallend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |