Valt tegen zo lijkt het..quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:56 schreef Prisha het volgende:
Hopelijk hebben jullie niet al te veel regen meer vandaag...
quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:54 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk niet nat geworden echt, en de rest van de dag ziet er droog uit
ja...ik zie / lees het. Met bakken komt het uit de lucht in Wijchen.quote:
Helaas helemaal waar…. Het liep/sopte wel ineens lekker door!quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:11 schreef Prisha het volgende:
Ik lees dat het met bakken uit de lucht komt in Wijchen nu. Echt niet fijn
Awww zo sneu. Hopelijk kunnen jullie een beetje op temperatuur blijven. Het zou op gaan klaren maar daar heb je nu niets aan vrees ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:25 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Helaas helemaal waar…. Het liep/sopte wel ineens lekker door!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een godvergeten tyfusweer.
Wie had er ook al weer bedacht dat dit leuk was?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:40 schreef Prisha het volgende:
ik zit hier steeds te kijken of ik berichten van jullie zie, om te weten hoe het met jullie gaat
Ik heb wel een idee...quote:
Ja.quote:
Net voor de finish nog een kleine bui gehad ideale afsluiter van deze wandeldag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een godvergeten tyfusweer.
Wie had er ook al weer bedacht dat dit leuk was?
Bonuspuntje voor het raden van het automerk.quote:Een automobilist in een witte BMW wil per se afslaan. Precies daar waar de lopers over moeten steken in de buurt van de eindstreep. De frustratie bij de verkeersregelaars is groot, want de lopers moesten nu extreem lang op de ongeduldige bestuurder wachten. Aanvankelijk weigerde hij rechtdoor te rijden, maar uiteindelijk koos hij toch eieren voor zijn geld.
Staat in de eerste regelquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
Auto blokkeert oversteekplaats op de Oranjesingel:
[..]
Bonuspuntje voor het raden van het automerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |