sorry, ik had ook geen FOK-shirt aan dinsdag. Ik sta over een kwartier ongeveer voor camera groesbeek te zwaaien. In een felgeel shirt. Speciaal voor jou..quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:48 schreef yvonne het volgende:
Ik heb jullie niet gezien deze keer. Helaas pindakaas.
Rooie pet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:36 schreef qltel het volgende:
[..]
sorry, ik had ook geen FOK-shirt aan dinsdag. Ik sta over een kwartier ongeveer voor camera groesbeek te zwaaien. In een felgeel shirt. Speciaal voor jou..
Dat mag, zeker nu ik weet dat ik morgen nog meeloopquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik jullie usernamen vrijdag in het laatste deel van de 4 Daagse foto-impressie noemen, of liever niet?
Toch nog gezienquote:
Misschien toch maar eens dranghekken gaan plaatsen op de Groesbeeksedwarsweg. Ik heb daar letterlijk mensen statafels op de weg zien zetten omdat ze vonden dat ze op de stoep te weinig plek hadden om bier te drinken.quote:Wandelaars kunnen tot 17:15 uur finishen. ,,Dat komt vanwege drukte in Nijmegen-Oost", zegt een Vierdaagse-woordvoerder. De lopers hebben daarmee dus een kwartier extra.
En deze idiotenquote:Marsleider Henny Sackers merkt ook op dat het druk is op de route. De route is vandaag ook kortstondig stilgelegd door de politie, vanwege een actie van onder andere pro-Palestina-actievoerders tegen militarisme. Of het daarmee te maken heeft, kan de woordvoerder niet bevestigen.
jahoor geen probleem, inmiddels weer thuis op bed met de beentjes omhoogquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Maar volgens mij zitten we allemaal nog in de race
@:janneke141
@:deluna
@:qltel
@:jigggy
@:lxiv
@:gers
@:bzzzzp
@:spleeh
@:snodesnuiter
En @:stateofmind omdat hij weer ergens optijd binnen was, hopelijk ben je geen blikjes raper uit de nachtopvang
Zo is dat. Trots op jullie!quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:04 schreef Prisha het volgende:
Gaat goednog een dagje en dan hebben jullie m volbracht
Niet om nou heel vervelend te doen, maar ik vind het ook echt wel weer genoeg geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:21 schreef qltel het volgende:
Ja, nog 1 dag, dan is het alweer voorbij..
Ik niet. Kan dit wel een week volhouden. Zo gezellig ❤quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet om nou heel vervelend te doen, maar ik vind het ook echt wel weer genoeg geweest.
De gezelligheid hou ik ook wel een week vol, maar daar zit mijn probleem nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik niet. Kan dit wel een week volhouden. Zo gezellig ❤
Ah, geef je adres even door, handig een extra rust met koffie en thee..quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
Willen jullie morgen in alle vroegte wel stil zijn als jullie langs mijn huis lopen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah, geef je adres even door, handig een extra rust met koffie en thee..![]()
![]()
![]()
Gewoon uitlopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef DeLuna het volgende:
Nou nou die laatste 3km vonden mijn voeten en dus mijn geduld niet echt leuk! Die mensen ook: "ja nog een klein stukje!!!"
Ja maat, dat weet ik maar ik doe nu al 20 minuten over deze km en God weet hoe lang de rest nog duurt![]()
![]()
Verder ging het goedbetere dag dan gisteren. Op naar morgen!!
Dat is als we de brug over zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Morgen moedig ik jullie weer aan, net voorbij de pontonbrug rechts in het gras (hoop ik). Witte scoot en Boomzagershirt, kom even gedag zeggen als je zin hebt
Klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is als we de brug over zijn?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het aantal medische posten , toiletten en waterpunten is enorm gegroeid, iedere 5km kan er naar hartenlust gepoept worden.
En die kan ik ook afvinken van mijn bucketlist: poepen als een bouwvakker (schijten op een dixiehad vandaag de vuurdoop, sorry mevrouw die na mij het hokje in moest, het was gewoon schoon maar stonk wel, pony club ottersum )
Was je nog dronken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:27 schreef LXIV het volgende:
Pas vanochtend wel erg druk bij de start, gelukkig geschilde het op het Gelderlandplein de helft. Snap niet waarom mensen daar niet gaan slaan.
Kom op! Het is je drie dagen gelukt, die vierde moet er ook nog even bij! Al is het op je tandvlees.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
Ik ben in Grave, zat er net echt helemaal doorheen
Het is dan ook een takkeneind lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
En die laatste loodjes wegen misschien het zwaarst, maar geven na de finish ook de meeste voldoening!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is dan ook een takkeneind lopenJe hoeft nog maar een klein stukje van de totale afstand dus het gaat zeker lukken!
En succes vandaag aan alle wandelaars met de laatste loodjes!
Alles geven!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
Ik ga proberen op te lettenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier allemaal! En wie weet zie ik jullie bij de pontonbrug
Blijf water drinken en eten en denk er aan: Nog een paar uurtjes en je zit lekker met de beentjes omhoog een heerlijk ijskoud drankje te drinken, nagenietend van een heel goede prestatie!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:34 schreef DeLuna het volgende:
Bleuhhhhh nog 18,8km echt sterven in deze hitte 💀
GA DOOR!!! JE GAAT HET HALEN!!!quote:
Je gaat het halen!! En die Via Gladiola, dan zweef je bijna door het publiek en alle aanmoedigingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:34 schreef DeLuna het volgende:
Bleuhhhhh nog 18,8km echt sterven in deze hitte 💀
Kom op strijder je bent er bijnaquote:
En dat luktequote:
Ik had nog gekeken maar zag geen geel boomzager shirtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier allemaal! En wie weet zie ik jullie bij de pontonbrug
Prachtige samenvatting, trouwens!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Dat je nu al zegt dat je het volgend jaar weer doet ondanks alle shit is bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Kort, bondig, duidelijk, straight to the point.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Prachtige samenvatting, trouwens!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 50km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1769 kilometers gestapt![]()
Wat een geweldige prestatie! Van harte gefeliciteerd allemaal en even een extra voor Jiggy die hem voor het eerst liep.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 50km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1769 kilometers gestapt![]()
Alleen maar liefdequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een geweldige prestatie! Van harte gefeliciteerd allemaal en even een extra voor Jiggy die hem voor het eerst liep.![]()
Weer heerlijk genoten van jullie voorpret en de updates
Het was mijn 6e keer, maar ik heb tijdens de wandeling vaak moeite om niet te gaan lopen janken van alle emoties. Het doet me wel wat als er 100'den mensen staan te roepen dat ik een held ben en dat ik het wel haal.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Nee, ik zat aan de overkant, precies bij het uiteinde van de brug, en dan een beetje naar boven, aan de rechterkant. Voor de militaire voertuigen daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik had nog gekeken maar zag geen geel boomzager shirt
Of stond je aan de Cuijk kant?
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder anderquote:
Oh jammer, dan zal ik volgende keer toch beter op moeten letten 😝quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik zat aan de overkant, precies bij het uiteinde van de brug, en dan een beetje naar boven, aan de rechterkant. Voor de militaire voertuigen daar.
wie heeft er clandestien 9 km bijgedaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder ander
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wandelen is qua belasting op je spieren niet echt zwaar als je over vlakke, goed begaanbare wegen loopt. Ik denk dat het lijf eerder voelt alsof je vier dagen op een festival hebt gestaan in te krappe schoenenquote:
Nee..quote:
IK heb nog nooit op een festival gestaan, maar wellicht is dat wel het gevoel wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wandelen is qua belasting op je spieren niet echt zwaar als je over vlakke, goed begaanbare wegen loopt. Ik denk dat het lijf eerder voelt alsof je vier dagen op een festival hebt gestaan in te krappe schoenen
Volgend jaar beter 👍quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:34 schreef Rewimo het volgende:
@:SnodeSnuiter
Ik zat op de plek waar foto 8 van qltels fotoverslag is genomen
Die emotie herken ik ook. In combinatie met de vermoeidheid en de warme aanmoedigingen. Wel een mooi gevoel!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 06:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Het was mijn 6e keer, maar ik heb tijdens de wandeling vaak moeite om niet te gaan lopen janken van alle emoties. Het doet me wel wat als er 100'den mensen staan te roepen dat ik een held ben en dat ik het wel haal.
Tot volgend jaar!
quote:Ik heb vier dagen achtereen een grote fysieke inspanning geleverd. Vandaag niet meer. Mijn lichaam voelt eigenlijk gewoon goed, heb voldoende geslapen en gegeten, er is niks aan de hand. Toch voel ik een beetje chagrijnig, net als bijvoorbeeld na drie dagen stoppen met roken. Hoe komt dit?
Waarschijnlijk komt het door een hormonale terugslag. Na vier dagen fysieke inspanning zat je lijf vol endorfines, adrenaline en dopamine. Nu die inspanning stopt, keldert dat niveau ineens. Dat veroorzaakt dat “meh”-gevoel — vergelijkbaar met afkickverschijnselen. Het is tijdelijk.
Er is degelijk onderzoek naar. Het fenomeen heet vaak een “post-exercise low” of wordt gelinkt aan dopamine/endorfine withdrawal na periodes van verhoogde fysieke activiteit. Net als bij stoppen met roken (nicotine) of andere belonende activiteiten, krijg je bij plots stoppen met sporten soms een dipje door de neurochemische verschuiving.
Dus nee, niet zelf bedacht — dit is gebaseerd op bekende fysiologie en psychologie.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat kan uitslapen toch lekker zijn hè![]()
Niet echt spierpijn verder, beetje stijfjes hooguit. Maar er is wel een klein beetje herstelwerk aan een paar tenen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |