quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 50km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1769 kilometers gestapt![]()
Wat een geweldige prestatie! Van harte gefeliciteerd allemaal en even een extra voor Jiggy die hem voor het eerst liep.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 50km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1769 kilometers gestapt![]()
Alleen maar liefdequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een geweldige prestatie! Van harte gefeliciteerd allemaal en even een extra voor Jiggy die hem voor het eerst liep.![]()
Weer heerlijk genoten van jullie voorpret en de updates
Het was mijn 6e keer, maar ik heb tijdens de wandeling vaak moeite om niet te gaan lopen janken van alle emoties. Het doet me wel wat als er 100'den mensen staan te roepen dat ik een held ben en dat ik het wel haal.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef jigggy het volgende:
Gehaald
Gejankt als een kind
Wat een ervaring
Tot volgend jaar
Nee, ik zat aan de overkant, precies bij het uiteinde van de brug, en dan een beetje naar boven, aan de rechterkant. Voor de militaire voertuigen daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik had nog gekeken maar zag geen geel boomzager shirt
Of stond je aan de Cuijk kant?
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder anderquote:
Oh jammer, dan zal ik volgende keer toch beter op moeten letten 😝quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik zat aan de overkant, precies bij het uiteinde van de brug, en dan een beetje naar boven, aan de rechterkant. Voor de militaire voertuigen daar.
wie heeft er clandestien 9 km bijgedaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder ander
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aangepast en dat maakt natuurlijk geen fuck uit voor de prestatie, dat is naar leeftijd ingedeeld en net zo knap als een ieder ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wandelen is qua belasting op je spieren niet echt zwaar als je over vlakke, goed begaanbare wegen loopt. Ik denk dat het lijf eerder voelt alsof je vier dagen op een festival hebt gestaan in te krappe schoenenquote:
Nee..quote:
IK heb nog nooit op een festival gestaan, maar wellicht is dat wel het gevoel wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wandelen is qua belasting op je spieren niet echt zwaar als je over vlakke, goed begaanbare wegen loopt. Ik denk dat het lijf eerder voelt alsof je vier dagen op een festival hebt gestaan in te krappe schoenen
Volgend jaar beter 👍quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:34 schreef Rewimo het volgende:
@:SnodeSnuiter
Ik zat op de plek waar foto 8 van qltels fotoverslag is genomen
Die emotie herken ik ook. In combinatie met de vermoeidheid en de warme aanmoedigingen. Wel een mooi gevoel!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 06:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Het was mijn 6e keer, maar ik heb tijdens de wandeling vaak moeite om niet te gaan lopen janken van alle emoties. Het doet me wel wat als er 100'den mensen staan te roepen dat ik een held ben en dat ik het wel haal.
Tot volgend jaar!
quote:Ik heb vier dagen achtereen een grote fysieke inspanning geleverd. Vandaag niet meer. Mijn lichaam voelt eigenlijk gewoon goed, heb voldoende geslapen en gegeten, er is niks aan de hand. Toch voel ik een beetje chagrijnig, net als bijvoorbeeld na drie dagen stoppen met roken. Hoe komt dit?
Waarschijnlijk komt het door een hormonale terugslag. Na vier dagen fysieke inspanning zat je lijf vol endorfines, adrenaline en dopamine. Nu die inspanning stopt, keldert dat niveau ineens. Dat veroorzaakt dat “meh”-gevoel — vergelijkbaar met afkickverschijnselen. Het is tijdelijk.
Er is degelijk onderzoek naar. Het fenomeen heet vaak een “post-exercise low” of wordt gelinkt aan dopamine/endorfine withdrawal na periodes van verhoogde fysieke activiteit. Net als bij stoppen met roken (nicotine) of andere belonende activiteiten, krijg je bij plots stoppen met sporten soms een dipje door de neurochemische verschuiving.
Dus nee, niet zelf bedacht — dit is gebaseerd op bekende fysiologie en psychologie.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
Wat kan uitslapen toch lekker zijn hè![]()
Niet echt spierpijn verder, beetje stijfjes hooguit. Maar er is wel een klein beetje herstelwerk aan een paar tenen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |