sorry, ik had ook geen FOK-shirt aan dinsdag. Ik sta over een kwartier ongeveer voor camera groesbeek te zwaaien. In een felgeel shirt. Speciaal voor jou..quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:48 schreef yvonne het volgende:
Ik heb jullie niet gezien deze keer. Helaas pindakaas.
Rooie pet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:36 schreef qltel het volgende:
[..]
sorry, ik had ook geen FOK-shirt aan dinsdag. Ik sta over een kwartier ongeveer voor camera groesbeek te zwaaien. In een felgeel shirt. Speciaal voor jou..
Dat mag, zeker nu ik weet dat ik morgen nog meeloopquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik jullie usernamen vrijdag in het laatste deel van de 4 Daagse foto-impressie noemen, of liever niet?
Toch nog gezienquote:
Misschien toch maar eens dranghekken gaan plaatsen op de Groesbeeksedwarsweg. Ik heb daar letterlijk mensen statafels op de weg zien zetten omdat ze vonden dat ze op de stoep te weinig plek hadden om bier te drinken.quote:Wandelaars kunnen tot 17:15 uur finishen. ,,Dat komt vanwege drukte in Nijmegen-Oost", zegt een Vierdaagse-woordvoerder. De lopers hebben daarmee dus een kwartier extra.
En deze idiotenquote:Marsleider Henny Sackers merkt ook op dat het druk is op de route. De route is vandaag ook kortstondig stilgelegd door de politie, vanwege een actie van onder andere pro-Palestina-actievoerders tegen militarisme. Of het daarmee te maken heeft, kan de woordvoerder niet bevestigen.
jahoor geen probleem, inmiddels weer thuis op bed met de beentjes omhoogquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Maar volgens mij zitten we allemaal nog in de race
@:janneke141
@:deluna
@:qltel
@:jigggy
@:lxiv
@:gers
@:bzzzzp
@:spleeh
@:snodesnuiter
En @:stateofmind omdat hij weer ergens optijd binnen was, hopelijk ben je geen blikjes raper uit de nachtopvang
Zo is dat. Trots op jullie!quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:04 schreef Prisha het volgende:
Gaat goednog een dagje en dan hebben jullie m volbracht
Niet om nou heel vervelend te doen, maar ik vind het ook echt wel weer genoeg geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:21 schreef qltel het volgende:
Ja, nog 1 dag, dan is het alweer voorbij..
Ik niet. Kan dit wel een week volhouden. Zo gezellig ❤quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet om nou heel vervelend te doen, maar ik vind het ook echt wel weer genoeg geweest.
De gezelligheid hou ik ook wel een week vol, maar daar zit mijn probleem nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik niet. Kan dit wel een week volhouden. Zo gezellig ❤
Ah, geef je adres even door, handig een extra rust met koffie en thee..quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
Willen jullie morgen in alle vroegte wel stil zijn als jullie langs mijn huis lopen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah, geef je adres even door, handig een extra rust met koffie en thee..![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |