Gewoon uitlopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef DeLuna het volgende:
Nou nou die laatste 3km vonden mijn voeten en dus mijn geduld niet echt leuk! Die mensen ook: "ja nog een klein stukje!!!"
Ja maat, dat weet ik maar ik doe nu al 20 minuten over deze km en God weet hoe lang de rest nog duurt![]()
![]()
Verder ging het goedbetere dag dan gisteren. Op naar morgen!!
Dat is als we de brug over zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Morgen moedig ik jullie weer aan, net voorbij de pontonbrug rechts in het gras (hoop ik). Witte scoot en Boomzagershirt, kom even gedag zeggen als je zin hebt
Klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is als we de brug over zijn?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het aantal medische posten , toiletten en waterpunten is enorm gegroeid, iedere 5km kan er naar hartenlust gepoept worden.
En die kan ik ook afvinken van mijn bucketlist: poepen als een bouwvakker (schijten op een dixiehad vandaag de vuurdoop, sorry mevrouw die na mij het hokje in moest, het was gewoon schoon maar stonk wel, pony club ottersum )
Was je nog dronken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:27 schreef LXIV het volgende:
Pas vanochtend wel erg druk bij de start, gelukkig geschilde het op het Gelderlandplein de helft. Snap niet waarom mensen daar niet gaan slaan.
Kom op! Het is je drie dagen gelukt, die vierde moet er ook nog even bij! Al is het op je tandvlees.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
Ik ben in Grave, zat er net echt helemaal doorheen
Het is dan ook een takkeneind lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
En die laatste loodjes wegen misschien het zwaarst, maar geven na de finish ook de meeste voldoening!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is dan ook een takkeneind lopenJe hoeft nog maar een klein stukje van de totale afstand dus het gaat zeker lukken!
En succes vandaag aan alle wandelaars met de laatste loodjes!
Alles geven!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:57 schreef jigggy het volgende:
Ik ga proberen op te lettenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier allemaal! En wie weet zie ik jullie bij de pontonbrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |