Is oke, ik liet het over aan degene die zou willen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Excuses Boca Raton. Had zelf een nieuw topic moeten beginnen. Als bejaarde gaat dat vaak traag.
Jij ook BR!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid Firuze en Roberto
Nou, jij ook, hoor, met je nuchtere kijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid Firuze en Roberto
Het moet wel uit te rekenen zijn, maar dan moet je de begin afleveringen terugkijken. Want in begin zijn de prijzen bekend gemaakt. Als je van de eindwaarde de overwaarde aftrekt en dan vervolgens weer die prijzen van het begin, dan weet je wat Ray heeft verspijkerd (en ze zelf al teveel op budget hebben uitgegeven).quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:28 schreef Louuuu_lou het volgende:
Heb hieronder alle cijfers en percentages op een rijtje gezet! Jammer dat je niet te zien kreeg hoeveel kosten Ray nog had gemaakt bij iedereen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:35 schreef NedKelly het volgende:
[ x ]
ik zie toevallig net dit op X, geen idee hoe accuraat dit is.
1 2 3 4 5 6 7 | Naam Budget Uitgegeven Budget overschreden V&N 76000 77402 1402 M&R 90000 107361 17361 H&M 76000 80858 4858 E&W 84500 100973 16473 F&C 83000 104461 21461 A&M 79000 95852 16852 |
Die budgetten is dat met of zonder de opleverwinsten/hamertje tik/boetes?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat Ray heeft verspijkerd zou bij het bedrag waarmee het budget overschreden is in kunnen zitten. Als iemand de eindbalansen per stel weet tussen budget en uitgaves?
Zelfs daar was geen budget meer voor vrees ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het trouwens ook goedkope papiertjes waarop het gewonnen bedrag stond
Een stagiair heeft op een A4tje de bedragen geprint en in stukken geknipt... dat kon mooier
Ik denk zonder. Het zijn de initiële budgetten volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:58 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Die budgetten is dat met of zonder de opleverwinsten/hamertje tik/boetes?
En de reclame duurde toch ook nog wel eens 9 minuten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs daar was geen budget meer voor vrees ik
Dat is ook zo jammer aan dit seizoen, dat het allemaal maar voor een dubbeltje moest. Alsof de makers hetzelfde programmabudget voor 35 afleveringen vorig jaar nu over 50 afleveringen moesten smeren. Dat heeft invloed op de inhoud van het programma, dus veel soapachtig drama om de afleveringen maar zo goedkoop en gemakkelijk mogelijk te vullen.
De evaluatie van Noukie: "Kutprogramma"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:44 schreef V. het volgende:
En echt wel tof dat die ruggengraatloze kaklui op hun nummer zijn gezet.
Volgens mij stond er gewoon familie van de kandidaten in het publiek, ik zag bijv. een antilliaanse groep staan...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:57 schreef Michellee het volgende:
Ik dacht dat ik zelfs een beetje een boe geluid hoorde toen Anouk en Maurits naar buiten kwamen. Echt mooi dat ze zichzelf als nummer 2 zagen en dat het niet uitkwam.
Niemand die het weet. De spelregels konden elk moment veranderen. Ik verdenk Het Blok er ook gewoon van dat die taxaties van de makelaars helemaal niet bestaan en dat ze gewoon de winnaars gekozen hebben die hen het beste uitkwamen...quote:Vond het een rare finale. Het idee was juist dat de appartementen verkocht waren, want dat was ook altijd de strategie van Naomi en Victor en niet de styling. Had dit betekend dat als alleen het app van Faisel en Chris was verkocht, dat zij hadden gewonnen?
Dat zat in feite in de laatste aflevering.... niet echt maar dat was de bedoeling van de makers van het Blokquote:Vond het ook jammer dat het niet een terugblik aflevering werd met alle kandidaten die terugblikken naar opvallende momenten.
Ik was er aan begonnen maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in... ze zoeken het maar uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:35 schreef NedKelly het volgende:
[ x ]
ik zie toevallig net dit op X, geen idee hoe accuraat dit is.
Jezus wat een lul die Dennisquote:
Ja ik zag dat seizoen 17 op Net5 vorige week is begonnen.. Vrees dat ik te laat ben om aan te haken..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:31 schreef Giggio het volgende:
door met Blok-Australië - nu al weer fan van een zusjes-koppel
Er zijn toch wel een aantal punten die voor mij of niet duidelijk waren of een in elk geval een rode vlag zijn:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:31 schreef Giggio het volgende:
na dat was het Blok weer met een saai einde
fijn voor de zusjes
jmmr dat W&E net geen 3de zijn geworden
V&N onterechte winnaars - zouden vaklui moeten uitsluiten van dit soort programma's
denk dat ze budgetair meer hebben overschreden dan in dat overzicht hier ergens boven
gewoon verkapt gratis vaklui laten komen
door met Blok-Australië - nu al weer fan van een zusjes-koppel
Er is nog niet veel geweest, geloof 3 afleveringen. Huizen zijn verdeeld en ze zijn aan de eerste ruimte begonnen van hun definitieve huis.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja ik zag dat seizoen 17 op Net5 vorige week is begonnen.. Vrees dat ik te laat ben om aan te haken..
Zeiden wij hier ook al, moest zeker snel wat geknutseld worden om wat meer troostprijsjes uit te delen. Denk om zieltjes te winnen voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het trouwens ook goedkope papiertjes waarop het gewonnen bedrag stond
Een stagiair heeft op een A4tje de bedragen geprint en in stukken geknipt... dat kon mooier
Vorig jaar, en de jaren in het verleden, was het ook niet allemaal verkocht. Daar kan je weinig aan doen, zelfs in de Randstad lukte dat lang niet altijd. Komt voor een groot deel om de beperkte tijd voor verkoop, ze willen de appartementen niet te vlug op Funda zetten. Maar dan is er maar heel weinig tijd tussen oplevering door de opzichter, op Funda en de finale aflevering. En een huis kopen/verkopen doe je niet in 3 dagen, dat kost meestal rond de 6 weken voor het definitief is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:57 schreef Michellee het volgende:
Vond het een rare finale. Het idee was juist dat de appartementen verkocht waren, want dat was ook altijd de strategie van Naomi en Victor en niet de styling. Had dit betekend dat als alleen het app van Faisel en Chris was verkocht, dat zij hadden gewonnen?
En hoe zou je dan het liefst de winnaar willen bepalen? Zoals gister met taxatiewaardes? Of juryoordeel, of iets anders?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vorig jaar, en de jaren in het verleden, was het ook niet allemaal verkocht. Daar kan je weinig aan doen, zelfs in de Randstad lukte dat lang niet altijd. Komt voor een groot deel om de beperkte tijd voor verkoop, ze willen de appartementen niet te vlug op Funda zetten. Maar dan is er maar heel weinig tijd tussen oplevering door de opzichter, op Funda en de finale aflevering. En een huis kopen/verkopen doe je niet in 3 dagen, dat kost meestal rond de 6 weken voor het definitief is.
Ik zou het zelf leuker vinden als de appartementen pas ná de finale op Funda komen.
Ze hebben eigenlijk de kijkdagen te laat gedaan. Ze hadden dat beter een weekje eerder kunnen doen, en dan bijvoorbeeld de vrijdag van de finale, biedingen tot 12u. Dan had je in ieder geval biedingen gehad. of niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vorig jaar, en de jaren in het verleden, was het ook niet allemaal verkocht. Daar kan je weinig aan doen, zelfs in de Randstad lukte dat lang niet altijd. Komt voor een groot deel om de beperkte tijd voor verkoop, ze willen de appartementen niet te vlug op Funda zetten. Maar dan is er maar heel weinig tijd tussen oplevering door de opzichter, op Funda en de finale aflevering. En een huis kopen/verkopen doe je niet in 3 dagen, dat kost meestal rond de 6 weken voor het definitief is.
Ik zou het zelf leuker vinden als de appartementen pas ná de finale op Funda komen.
Ik zou dat doen op basis van veel meer factoren. Bijvoorbeeld punten uitdelen gaandeweg de oplevering (is alles af, is alles kwalitatief goed, etc.), elke inhuur van professionals kost je punten (en geld), punten voor dat groene werken. En bij oplevering kan je bijvoorbeeld invoeren dat op tijd opleveren 10 punten oplevert en elke dag te laat een punt minder. Dan geef je koppels ook de kans het af te maken, tegen minder punten. Ben je klaar dan kan je lekker een paar dagen naar huis. En deel punten uit voor corvee: koken een punt en afval ruimen een punt. En ga zo maar door.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En hoe zou je dan het liefst de winnaar willen bepalen? Zoals gister met taxatiewaardes? Of juryoordeel, of iets anders?
Dat mag ik hopen, het was echt schandalig. Net als dat pestgedrag van die vulgaire wijf met d’r pratende anus en smerige reet. Strijd en concurrentie prima, maar pestgedrag moet je direct de kop indrukken.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgend seizoen zullen ze de contracten helemaal herzien. Niemand kon voorzien dat deelnemers konden winnen door het slim te spelen met ‘vrienden’. Ik zie Victor nog enthousiast z’n ‘vriend’ omhelzen, ondertussen beschaamd in de camera kijkend.
Reken maar dat ze op social media afgebrand is.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, het was echt schandalig. Net als dat pestgedrag van die vulgaire wijf met d’r pratende anus en smerige reet. Strijd en concurrentie prima, maar pestgedrag moet je direct de kop indrukken.
Die Victor zat nog wel iets goeds in, die gaf af en toe wel aan dat hij het niet OK vond wat zijn mormel deed.
Ze heeft haar account dichtgezet zag ik, dat zal wel een reden hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Reken maar dat ze op social media afgebrand is.
Maurits en Anouk zijn een tikkie verslaafd aan Victor en Naomi. Victor lijkt me best nog een toffe peer.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze heeft haar account dichtgezet zag ik, dat zal wel een reden hebben.
Mautje heeft zich wel “ingekocht” in het bedrijf van Viktor. Had ik dan weer niet verwacht. Dikke reet is zo’n typje wat je gebruikt als het nodig is en daarna de telefoon op stil zet als je overbodig bent geworden.
En dat voor een 'momfluencer'quote:Op zondag 6 juli 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze heeft haar account dichtgezet zag ik, dat zal wel een reden hebben.
Nou ja, Akela Noom wil nog wel lekker met Aanhangsel kunnen flikflooien dus accepteert ze Meeloper ook maar. Die is toch niet mans genoeg om zijn eigen mening te vormen dan wel te uiten dus daar walst ze zo overheen.quote:Mautje heeft zich wel “ingekocht” in het bedrijf van Viktor. Had ik dan weer niet verwacht. Dikke reet is zo’n typje wat je gebruikt als het nodig is en daarna de telefoon op stil zet als je overbodig bent geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |