Daar zou ik niet kunnen wonen, ben al moe als ik er naar kijk.quote:
Voormalig schoolplein mag ik hopen....Nee dus een school aan de achterkantquote:Op maandag 23 maart 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schoolplein in je achtertuin
Begrijp ik dat nou goed? Dat wil je toch niet
In elk seizoen heb je een stel nodig dat zich altijd benadeeld voeltquote:Op maandag 23 maart 2026 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Menno is een beroepsklager. Die trap, dat wordt nog wat.
Das Sonja..quote:Op maandag 23 maart 2026 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Die vrouw met dat grijze haar roept van alles maar doet bijna niets.
Dennis doet het goed vind ik!
Ja echt!quote:Op maandag 23 maart 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
De kop is er af, ik zie het wel als een leuk seizoenZeiken al op dag één.
Het is idd veel geblaat en weinig wol. Alleen aflevering één nog maarquote:Op maandag 23 maart 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
Ik merk wel dat het mij enorm ergert dat er nu al om gaat hoe de onderlinge verhoudingen zijn. BAH! Beetje serieus verbouwen is er niet meer bij, alles wat ik zag was al voorgekauwd. Hooguit een lik verf hier en daar nog.
Even zeuren![]()
Gewoon doorkauwen, ChildoftheStars, misschien wordt het nog leuke tv..quote:Op maandag 23 maart 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is idd veel geblaat en weinig wol. Alleen aflevering één nog maar
Al vind ik die lui niet zo leuk
Echter ben ik humeurig. Dus daar kan het ook aan liggen
Wel zin om morgen te kijken
Wat ik zag is dat zeker de bovenste etages heel veel werk nodig hebben.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
Ik merk wel dat het mij enorm ergert dat er nu al om gaat hoe de onderlinge verhoudingen zijn. BAH! Beetje serieus verbouwen is er niet meer bij, alles wat ik zag was al voorgekauwd. Hooguit een lik verf hier en daar nog.
Even zeuren![]()
Dan zijn mij details ontgaan, zag veel voorbereid werk al.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ik zag is dat zeker de bovenste etages heel veel werk nodig hebben.
Ja, lekker vooroordelen bevestigen.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Het merendeel van de dames komt om stylistisch werk te doen. Die mannen moeten de rest doen.
quote:Op maandag 23 maart 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, lekker vooroordelen bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |