Wij hebben meer geneuzel nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:16 schreef GereDathan het volgende:
Weer 48 afleveringen met geneuzel.. Pfff, had toch prima in 1 of 2 keer per week gekund?
Het gaat er om dat we kunnen lachen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:22 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, maar twee afleveringen minder dan vorig seizoen maar wel twee weken langer door 4 ipv 5 afleveringen... Dat wordt met een beetje pech nog langer ergeren
Oh leuk Rotterdam 😀quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:19 schreef EdVe het volgende:
https://indebuurt.nl/rott(...)in-rotterdam~443990/
[..]
Het Blok is vanaf maandag 23 maart twaalf weken lang iedere maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien op NET5.
En dat sociale gekluns ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik verheug me er nu al op. Al dat geklu(n)s.
Dat zou revolutionair zijn, zeker gezien afgelopen seizoen(en)quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:22 schreef GereDathan het volgende:
Ze zouden wellicht ook wat geklus kunnen laten zien voor de verandering
Was toch vooral de laatste 2 seizoen zo? Daarvoor was het altijd vooral rondom klussen en zag je dat ze voldoende tijd, kennis en middelen handelen om kwaliteit op te leveren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou revolutionair zijn, zeker gezien afgelopen seizoen(en)
Ik hoop vooral op een goeie casting met duo's die én sympathiek zijn én het verschil tussen een hamer en een schroevendraaier weten. Minder opgeklopt drama vanuit de productie om de afleveringen maar te vullen, wat interessante challenges, misschien een presentator die ook echt aanwezig en betrokken is... Eigenlijk zoals Het Blok ooit was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |