Misschien wat ervaring opdoen. Er moet ook nog een vloer in dat huis. Die keukenkastjes zijn wel tofquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die arme Sylvio... wat een doffe ellende dat huis
Zijn stijl is tofquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien wat ervaring opdoen. Er moet ook nog een vloer in dat huis. Die keukenkastjes zijn wel tof
Ja maar wat ik zeg, je weet na afloop wel een boel wat je dan zelf kan doen in je huis. Haar huis was ook leuk en ik ben het met Daan eens zoveel warmer dan die VT wonen beige hokken. Hoeft je smaak niet te zijn maar geeft wel gelijk een huiselijk gevoel. Ik hou er van, en ze heeft een grote poesquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn stijl is tof
Die keuken
Alleen hij (en dat andere stel) thuis in de verbouwing en ook nog in Het Blok. Boh!
Dat is wel het eerste wat ze af willen hebben vloer er in, bed erop en de rest komt wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe ze die slaapkamer in twee weken moeten maken
Ben het ook wel met je eensquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wat ik zeg, je weet na afloop wel een boel wat je dan zelf kan doen in je huis. Haar huis was ook leuk en ik ben het met Daan eens zoveel warmer dan die VT wonen beige hokken. Hoeft je smaak niet te zijn maar geeft wel gelijk een huiselijk gevoel. Ik hou er van, en ze heeft een grote poes
Volgens mij (gokje) zijn deze "huizen" meer bouwklaar dan vorig jaar. Toen twee weken slopen en het jaar daarvoor ook één week slopenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe ze die slaapkamer in twee weken moeten maken
Vorig jaar lag er nog veel puin wat weg moest.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij (gokje) zijn deze "huizen" meer bouwklaar dan vorig jaar. Toen twee weken slopen en het jaar daarvoor ook één week slopen
Dus moet kunnen
Daanwinst.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Sonja heeft het hoogste woord en ze doet het minst. Daan is een aanwinst.
Wat een raar huis ook geen gezelligheid te bekennen. En hahaha in die kast "Oh jéé die meid heeft een hobby"quote:
En die fluwelen hondenmand zonder haren..quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een raar huis ook geen gezelligheid te bekennen. En hahaha in die kast "Oh jéé die meid heeft een hobby"
Die hebben die 4 kids en hond al maanden bij oma en opa gedropt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En die fluwelen hondenmand zonder haren..
Bij Ikea is het al gezelliger, hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben die 4 kids en hond al maanden bij oma en opa gedropt.
Ja echtquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bij Ikea is het al gezelliger, hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |