Kan wel iddquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
Kunnen ze die stenen niet gewoon uit het raam gooien?
De meeste Amsterdamse huizen hebben zo'n haak voor touw en blok, dat zit daar denk ik niet. Gekkenwerk toch trap op en af. Stortkokertje kan je ook huren.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
Kunnen ze die stenen niet gewoon uit het raam gooien?
Ja, dat dacht ik ook, slaat nergens op dit.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste Amsterdamse huizen hebben zo'n haak voor touw en blok, dat zit daar denk ik niet. Gekkenwerk toch trap op en af. Stortkokertje kan je ook huren.
Nog geen een leuk stel gevonden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze mensen...
Misschien ben ik negatief hoor... maar ik vind ze niet leuk... te egocentrisch allemaal
Heb je die berg stenen gezienquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, slaat nergens op dit.
Ja, uren werk voor niks.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die berg stenen gezienEn dat gaat per 4 naar beneden
Des te beter, ik wil geen leuke mensen zien.quote:
Ja en ik denk dan, nah, vorig jaar zat er ook een tuthola tussen die later wel meeviel, we moeten ze een kans geven, ChiloftheStarsquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even wennen nog
Al ben ik normaal wel positief over deelnemers vanaf het begin
Ja, voorlopig hebben die ondanks opgeknoopte baard en nepbloemen in het haar wel mijn sympathie.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Des te beter, ik wil geen leuke mensen zien.Herrie in die tent, maar die hippies vind ik wel lief, team Bianca en Sylvio.
Die hippies vind ik leukquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en ik denk dan, nah, vorig jaar zat er ook een tuthola tussen die later wel meeviel, we moeten ze een kans geven, ChiloftheStars
Jaja ouwe hippie, jij loopt ook met bloemetjes op je dr. Martinsquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die hippies vind ik leuk
Dat is iets
En ik zal me koest houden
Niks koest houden..quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die hippies vind ik leuk
Dat is iets
Alejeblieft niet!quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die hippies vind ik leuk
Dat is iets
quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kent me toch, gaat me nooit lukken
Eens, ze zijn idd gewoon lief.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Des te beter, ik wil geen leuke mensen zien.Herrie in die tent, maar die hippies vind ik wel lief, team Bianca en Sylvio.
Ja, die zijn wel okee.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |