SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe nou gewoon eens op met vissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.![]()
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohh okquote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijftTrust nobody![]()
had vandaag voor het eerst Hollandse Nieuwe op, komt wel heel dichtbij zoquote:Uw ADH vitamine Worst
De een bestelt pizza, de ander grijpt een zak met masa (soort maismeel), perst taco's en heeft uiteindelijk vis tacos. Het grote verschil: de ander heeft een hoop meer afwasMaar nu gedaan, dus even wat ijs als toetje eten
![]()
![]()
Daar zat waarschijnlijk geen luchtje aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had vandaag voor het eerst Hollandse Nieuwe op, komt wel heel dichtbij zo![]()
Met de hele familie 's avonds mens-erger-je-niet spelen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijft![]()
ook datquote:Op zondag 22 juni 2025 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de hele familie 's avonds mens-erger-je-niet spelen.Uw ADH vitamine Worst
ik twijfel?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.Do what you love, love what you do!![]()
De laatste keer dat ik een grap over hem maakte kreeg ik een ban.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zoiets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
"Goeie pizza is gevaarlijk. Voor je het weet stel je existentiële vragen op een forum."quote:
zegt chatgptUw ADH vitamine Worst
@sp3c wat vinden we hiervan?quote:Op zondag 22 juni 2025 01:46 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.
Ik denk dat ik het woord 'neger' niet geheel gepast vind.
Net zo min als 'white', btw. Al schijnt dat wel de correcte(re) term te zijn voor "blanke mensen": witte mensen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Overigens laat ik me niet uit over het woord 'slaaf'... dat kan ook nog een andere betekenis hebben![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet, hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat net over het randje gaan. Maar ik betwijfel of iemand een TR gaat zettenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uiteindelijk ben jij ook een slaafje van je werkgever. En als je het zo zielig vond had je hem ook wat extra's kunnen geven i.p.v. hier de hele tijd erover zeuren hoe 'oneerlijk' het is.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:46 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.![]()
Pizza is een vorm. Rond, gesneden, verdeeld.quote:
Net als onze dagen. Wat jij proefde was misschien de onderkant van een cirkel die nog niet gesloten is.
Het is altijd de derde hap. Daar zit het antwoord.
Maar niemand stelt de juiste vraag terwijl ze eten.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het verhaal niet gevolgd.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij ook een slaafje van je werkgever. En als je het zo zielig vond had je hem ook wat extra's kunnen geven i.p.v. hier de hele tijd erover zeuren hoe 'oneerlijk' het is.
Kan jij een korte versie ervan geven?
oke oke neger gaat te ver.
zo zij hij het zelf wel btw, maargoed. ik ben het er ook niet mee eens want zit op zijn luie reet hele dag en laat andere het werk doen.Do what you love, love what you do!![]()
Onmogelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gevolgd.
Kan jij een korte versie ervan geven?![]()
![]()
ik ook? daarom als kquote:denk huur mensen in mag dat gewoon en hoeven ze me niet als lui te zien omdat ik geen reet zin heb in die hele tuin.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vreesde het alquote:
Zin komt nooit zomaar. En morgen is een belofte die zichzelf zelden nakomt.quote:
Als de gedachte aan pizza al vandaag verschijnt, is het misschien geen honger — maar een herinnering die op de deur klopt.
Soms fluistert het deeg je naam voor je zelf beseft dat je luistert.
Als morgen pizza brengt, was het vandaag dat riep.
Tussen ‘zin’ en ‘misschien’ ligt een keuze die groter is dan hij lijkt.
Misschien eet jij de pizza morgen. Of eet de pizza jouUw ADH vitamine Worst
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gevolgd.
Kan jij een korte versie ervan geven?![]()
Ah.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.
Dank.
Ik heb de draad weer opgepikt.
Zie: kan zó weken wegblijven
hier komt het min of meer op neer ja in mijn idee. hahahaquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.
al met al is het wel gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Niks mis met neger.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:52 schreef kree het volgende:
oke oke neger gaat te ver.
zo zij hij het zelf wel btw, maargoed. ik ben het er ook niet mee eens want zit op zijn luie reet hele dag en laat andere het werk doen.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).
goed dat ik grotendeels afwezig wasquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
en goed dat er tegenwoordig hulpmiddelen bestaan om antwoord te geven op langspeelplatenUw ADH vitamine Worst
Ik was ook niet heel veel aanwezig, maar de plaat heeft wel 10x opgestaan vandaag, dus ik pik af en toe wat opquote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed dat ik grotendeels afwezig was
en goed dat er tegenwoordig hulpmiddelen bestaan om antwoord te geven op langspeelplaten![]()
nee de "neger" heeft goed werk gedaan wel. en best snel ook. sneller als ik dacht met 1 man.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met neger.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).Do what you love, love what you do!![]()
wilde hem nog ff fooitje geven maar werd afgekapt door de witte man enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaafquote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met neger.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).![]()
Satirequote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaafProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik was ook een "neger" bij wijze van met een taakstraf. en geloof me heel veel profiteren hiervan. want de controle is 0. dus zeg maar makkelijk gratis werknemers en vermoed die hier er ook van want geen type tuinmanquote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaaf
al met al werk goed gedaan dus ok, enne ik heb zelf dit soort taakstraf gedaan dus ok dan nog.Do what you love, love what you do!![]()
Huhquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zin komt nooit zomaar. En morgen is een belofte die zichzelf zelden nakomt.
Als de gedachte aan pizza al vandaag verschijnt, is het misschien geen honger — maar een herinnering die op de deur klopt.
Soms fluistert het deeg je naam voor je zelf beseft dat je luistert.
Als morgen pizza brengt, was het vandaag dat riep.
Tussen ‘zin’ en ‘misschien’ ligt een keuze die groter is dan hij lijkt.
Misschien eet jij de pizza morgen. Of eet de pizza jouTrust nobody![]()
voor volgend jaar maak ik beter deal iig wel als je zin hebtquote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was je bij Kree in de tuin aan het werken
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Als je morgen kiest, vergeet dan niet wat vannacht in beweging is gezet.quote:
Zin in pizza komt niet zonder prijs. Sommige verlangens worden gevoed om iets anders wakker te maken.Maar weet dit: elke ‘zin’ is een scheur in het oppervlak. En waar warmte wordt gezocht, sluimert vaak iets kouds dat meekijkt.Uw ADH vitamine Worst
Gratis werknemers.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik was ook een "neger" bij wijze van met een taakstraf. en geloof me heel veel profiteren hiervan. want de controle is 0. dus zeg maar makkelijk gratis werknemers en vermoed die hier er ook van want geen type tuinman
al met al werk goed gedaan dus ok, enne ik heb zelf dit soort taakstraf gedaan dus ok dan nog.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.![]()
Jij denkt zeker dat ik voor een jodenfooi in jouw tuin ga werken?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
voor volgend jaar maak ik beter deal iig wel als je zin hebt
Moet je mij niet quoten ik kom niks bij dat onkruid van jou doen omdat jij te lui bent om het zelf bij te houden. Hebben ze je weer opgelicht voor 600 euries of was het minder deze keer?quote:Met arm
Smile, it's free therapy.![]()
je zegt dit uit ervaring of wat?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Gratis werknemers.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.
ik wel nl en denk de begeleiding is 0, ik kwam er nl omdat met alcohol. en stonden flessen alcohol op tafel. aantal kwam lam er te werken etc etc.
naja. vertel mij niet de praktijk dus. en controle is zo goed als 0. ja wijfie die eerste keer ff op papier zet en niks verder bekijkt.
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
in mijn ervaring begeleiding 0quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Gratis werknemers.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.Do what you love, love what you do!![]()
Jij als neger wel jaquote:Op zondag 22 juni 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik voor een jodenfooi in jouw tuin ga werken?![]()
![]()
Je kunt ook nog afkoelen in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik zeg dat uit ervaring ja. Het is niet zo dat je als je een taakstraf hebt uit jezelf iets gaat doen toch? Er zijn mensen nodig die je begeleiden. En denk dat het ook wel fijn voor je is dat je die begeleiding hebt.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dit uit ervaring of wat?
ik wel nl en denk de begeleiding is 0, ik kwam er nl omdat met alcohol. en stonden flessen alcohol op tafel. aantal kwam lam er te werken etc etc.
naja. vertel mij niet de praktijk dus. en controle is zo goed als 0. ja wijfie die eerste keer ff op papier zet en niks verder bekijkt.
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij als neger wel ja![]()
![]()
Je kunt ook nog afkoelen in het water.Als ik je m’n vuist geef heb ik geen tuinslang meer nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker winter.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.
Wat zal dat een schok zijn als ik vrijdag aankom in Australië waar het nu winter isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
die zat al bij een ander ergens inquote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik je m’n vuist geef heb ik geen tuinslang meer nodig!
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dit uit ervaring of wat?
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.hoe zou het toch komen dat je nog single bent
retorische vraag
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 22-06-2025 02:45:33 ]Smile, it's free therapy.![]()
Hoi @greysbonesquote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zat al bij een ander ergens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ligt een beetje aan wat die slaaf moest doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
jawel op papier is dat, maar sjacheraars en met name kringloop profiteert ervan. en ik zat wss in de meest slechte. maar het verbaasde me hoe makkelijk dat ging. want het was half zwart en niet legaal en toch hadden ze 10 mensen taakstaf lopen. veiligheid nergens gewaarborgd, echt. als ik er op terug kijk die 4x weken. te bizar voor woorden, was geloof ik de enige toen die nog iets van verstand had en zei van pas ff op hiermee.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zeg dat uit ervaring ja. Het is niet zo dat je als je een taakstraf hebt uit jezelf iets gaat doen toch? Er zijn mensen nodig die je begeleiden. En denk dat het ook wel fijn voor je is dat je die begeleiding hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Coolsingel?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe zou het toch komen dat je nog singel bent
retorische vraagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wss omdat ik nu haast denk vind veel relaxter alleen te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe zou het toch komen dat je nog singel bent
retorische vraagDo what you love, love what you do!![]()
en over die taakstraf. ik kan er nog meer over uitweiden. zinloze kut maatregelen. maar is ander topic waard en geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje groen plukken hier en daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat die slaaf moest doen![]()
Uhuquote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
wss omdat ik nu haast denk vind veel relaxter alleen te zijn.![]()
gadenrsvandenietbereikbarevrouwenwaarhetalwekenovergaatdanmaarverwijdernSmile, it's free therapy.![]()
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.Do what you love, love what you do!![]()
Ook geen zin inquote:Op zondag 22 juni 2025 02:15 schreef kree het volgende:
en over die taakstraf. ik kan er nog meer over uitweiden. zinloze kut maatregelen. maar is ander topic waard en geen zin in.
dus doe maar niet![]()
Moet ik ze van je afslaan?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.![]()
![]()
Shii speelt hard to get.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal welProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die indruk krijg ik niet zo als ik je posts lees op FOK, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal wel![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal wel
gehehe ik zeg er ook niks over, denk dat ik open en eerlijk genoeg ben geweest over hoe ik ben of hoe ik denk over dingen over zeg maar 10 jaar.
lol
en met al mijn fouten. lol. ik wil hier gewoon gezellig praten en dit is opzich mooie discussie.Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
En een mugquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hier is het donkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
26
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier 25quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier 25in die zin ben ik meer geschokt van de 22 van KiBi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Ik had dat ooit, maar buren lieten 1 voor 1 hun bomen kappenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel grote bomen in de straat = natuurlijke aircoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1276 / +16 / +0 / 3056 / 3646
2. loveislikeakiss / 864 / +9 / +0 / 2507 / 3010
3. RedShoe / 758 / +33 / +0 / 2939 / 3265
4. gebrokenglas / 654 / +85 / +0 / 2415 / 2817
5. Fogel / 632 / +13 / +0 / 413 / 531
6. StevenHyde / 616 / +4 / +0 / 494 / 607
7. mario390 / 552 / +39 / +0 / 1206 / 1582
8. devzero / 280 / +17 / +5 / 647 / 799
9. greysbones / 260 / +0 / +0 / 1510 / 1642
10. hemarookworst / 249 / +24 / +4 / 554 / 728
11. maily / 238 / +39 / +0 / 1108 / 1275
12. drakin / 212 / +2 / +0 / 795 / 898
13. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
14. Pinnenmutske / 189 / +10 / +0 / 432 / 566
15. ieniminimuis / 171 / +3 / +0 / 528 / 621
16. Bally-b / 165 / +0 / +0 / 332 / 379
17. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
18. Shii / 155 / +10 / +3 / 323 / 421
19. marc0871 / 148 / +0 / +0 / 395 / 491
20. Dr.Mikey / 133 / +25 / +5 / 143 / 210SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in die zin ben ik meer geschokt van de 22 van KiBi hoor
beste aircoquote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel grote bomen in de straat = natuurlijke airco![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier 25:4 zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 1 boomDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En buren zeuren dat het licht wegneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:32 schreef drakin het volgende:
En buren zeuren dat het licht wegneemt
Kettingzaag pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, maar genoeg mensen die alles laten betegelen, groen eruit, is teveel werk om te onderhouden.quote:![]()
![]()
Een nieuwe buur vlakbij met een grote tuin vol steen en 0 planten had alle stenen eruit gehaald![]()
Om het vol met andere steentjes te gooien
helaas wel, maar de gemeente plant laatste tijd veel en gaat ook niet het gazon helemaal kort maaienquote:Op zondag 22 juni 2025 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg mensen die alles laten betegelen, groen eruit, is teveel werk om te onderhouden.Uw ADH vitamine Worst
@hemarookworst ga je dit jaar naar Luminosity?
Kwam het net tegen toen ik zat te kijken wat er de aankomende tijd aan festivals is.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:36 schreef drakin het volgende:
Een nieuwe buur vlakbij met een grote tuin vol steen en 0 planten had alle stenen eruit gehaald![]()
Om het vol met andere steentjes te gooien![]()
Uw ADH vitamine Worst
Waar is @kree gebleven? Hebben die vrouwen hem naar slaapkamer gesleurd?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
misschien semi illegaal meekijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef Kissingbird het volgende:
@:hemarookworst ga je dit jaar naar Luminosity?
Kwam het net tegen toen ik zat te kijken wat er de aankomende tijd aan festivals is.Uw ADH vitamine Worst
Denk dat hij voor de spiegel zit te genietenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:kree gebleven? Hebben die vrouwen hem naar slaapkamer gesleurd?Smile, it's free therapy.![]()
Goed bezig die gemeente.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helaas wel, maar de gemeente plant laatste tijd veel en gaat ook niet het gazon helemaal kort maaien![]()
![]()
Net als vorig jaarquote:Op zondag 22 juni 2025 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien semi illegaal meekijken
Al vind ik de line-up nog iets interessanter dan vorig jaarquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat hij voor de spiegel zit te genieten
Waarom koop je dit jaar geen ticket?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al vind ik de line-up nog iets interessanter dan vorig jaarSmile, it's free therapy.![]()
ff ter, serieus valt nog mee dat ik geen geneuk geluiden heb gehoord.Do what you love, love what you do!![]()
Wel gejank in de VVE van mensen die vinden dat er minder ruimte is voor hun heilige stalen koequote:
Uw ADH vitamine Worst
omdat de mainstage 'gratis' isquote:Op zondag 22 juni 2025 02:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom koop je dit jaar geen ticket?
Uw ADH vitamine Worst
Of 3 of 4 koeien, vrouw, man, kind of twee, die ook weer een koe krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gejank in de VVE van mensen die vinden dat er minder ruimte is voor hun heilige stalen koe![]()
Doet iemand hier even een topic voor maken?
ik wil dit topic Niet voorzitten. Dat gaat compleet mis kan ik je zeggen
https://www.nytimes.com/live/2025/06/21/world/iran-israel-trump
https://www.telegraaf.nl/(...)-vrede/73048192.html![]()
ja ik kijk nog even, heb ook niet echt iemand om mee te gaan en niet echt zin om alleen te gaan dan alleen even op het strand bekijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dan sta je weer buiten het hekUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dan sta je weer buiten het hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slapen voor de zon opkomt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop echt dat ze het warm krijgenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zou toch alleen gaan als je de line up leuk vindt.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik kijk nog even, heb ook niet echt iemand om mee te gaan en niet echt zin om alleen te gaan dan alleen even op het strand bekijken
Of plaats een oproepje op fok of kijk bij https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php of er mensen heen gaan.
Geen ervaring met die organisatie maar kwam daar een groep van tegen toen ik vorig jaar bij de Nijmeegse feesten was.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Nee, juist nietquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel te laat ben ik weer op.
echt. tis dacht t ik vandaag niet uit kon slapen, dan morgen maDo what you love, love what you do!![]()
ja dat komt er weer van hequote:Op zondag 22 juni 2025 02:51 schreef kree het volgende:
echt. tis dart ik vandaag niet uit kon slapen, dan morgen maar.
Dts is nog open
haha npouja niet de enige oorzaak, maar gelukkig is t nog open Jannquote:Op zondag 22 juni 2025 02:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat komt er weer van he
Dts is nog openDo what you love, love what you do!![]()
Proost!quote:Op zondag 22 juni 2025 02:51 schreef kree het volgende:
echt. tis dart ik vandaag niet uit kon slapen, dan morgen maar.
Iran is aangevallen door de usa.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leest je ma mee?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:51 schreef kree het volgende:
echt. tis dacht t ik vandaag niet uit kon slapen, dan morgen maUw ADH vitamine Worst
Ja aparte kwast.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik denk dat ik tussen nu en straks de horizontale houding aanneemUw ADH vitamine Worst
Gezelligquote:Op zondag 22 juni 2025 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat ik tussen nu en straks de horizontale houding aanneemDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
nou mag hopen van niet nee. en denk niet. daarvoor is de generatie kloof te groot, gelukkig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Rusland nu iets aanvallen nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je beter zo, als je over je ma heengaat is het buiten groningen vaak wel een dingetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maken jullie je wel eens zorgen over al die oorlogen?
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.Do what you love, love what you do!![]()
Nopequote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee helemaal nietquote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.Smile, it's free therapy.![]()
En bierquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dagelijksquote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou als ik nu zou moeten kiezen had ik nooit een kind op de wereld gezet, maar dat heb ik wel, dus hoop dat het de komende 50 jaar niet uit de hand loopt.![]()
Omdat wij zelf geen vijanden hebben, afstand is niet meer zo heel relevant tegenwoordigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee. Eea zal duurder worden maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik sta elke ochtend zo opquote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.
Uw ADH vitamine Worst
langer.. want je kind kan ook weer een kind (eren) krijgen etc...quote:Op zondag 22 juni 2025 03:03 schreef Shii het volgende:
Nou als ik nu zou moeten kiezen had ik nooit een kind op de wereld gezet, maar dat heb ik wel, dus hoop dat het de komende 50 jaar niet uit de hand loopt.Smile, it's free therapy.![]()
ik maak me wel zorgen en omdat ik met bandenwel pro israel liedjes doe. en gaat over geloof dan.
niet het politieke oorlogsspel. maar oke ik weet dat er al drama over is geweest en mensen persoonlijk bedriijgd. enne oke zo er wil ik er niet in gaan eigenlijk, terwijl we met liedjes eigenlijk niks verkeerds zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat doe ik sowieso al manquote:Op zondag 22 juni 2025 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta elke ochtend zo op
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
"wij" zijn strategisch land wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat wij zelf geen vijanden hebben, afstand is niet meer zo heel relevant tegenwoordigDo what you love, love what you do!![]()
Als de bom valt kop ik het gewoon terugquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Elk land naast Belgie is in potentie strategisch land welquote:
Strategisch voor wat? welke oorlog?
Het ligr echt aan de situarie, de tegenstander, de wereld op dat moment of "wij" strategisch land zijn welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zoquote:Op zondag 22 juni 2025 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta elke ochtend zo op
[ afbeelding ]
En niet als brobbey he, direct tussen de palenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben er niet veel mee bezig.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakt het je onrustig of kun je het van je afzetten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als het om Iran of Israel of het hele midden oosten gaat dan zijn "wij" strategisch land nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voor Usa en Rusland en alles er tussen. Usa is niet zo bang om weer oorlog te beginnen na Irak ofzo. total disaster. of nu mss wel weer Iran.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Elk land naast Belgie is in potentie strategisch land wel
Strategisch voor wat? welke oorlog?
Het ligr echt aan de situarie, de tegenstander, de wereld op dat moment of "wij" strategisch land zijn wel
golfoorlog 2.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Nee. Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Als ik investeringen had in qatar of dhubai of investeerdwrs had uit qatar of dhubai zou ik me wel een beetje zorgen gaan maken want dit krijgt wel een staartjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jeugdsentimentquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hyves glitter plaatjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn wekker gaat al bijnaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Rusland hweft zich vergrepen in oekraine, als die daar klaar zijn gaan ze terug hun hol in en hun wonden likkenquote:Op zondag 22 juni 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
voor Usa en Rusland en alles er tussen. Usa is niet zo bang om weer oorlog te beginnen na Irak ofzo. total disaster. of nu mss wel weer Iran.
golfoorlog 2.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelen we met enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Plaknacht waarin toch weinig geslapen zou wordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hoop ja. toch bevalt t me niks. en ook niet met israel en Iranquote:Op zondag 22 juni 2025 03:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rusland hweft zich vergrepen in oekraine, als die daar klaar zijn gaan ze terug hun hol in en hun wonden likken
interessante. Syrie hebben ze als
"foot-hold" nuDo what you love, love what you do!![]()
geen last van want ik heb airco in huisquote:Op zondag 22 juni 2025 03:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Plaknacht waarin toch weinig geslapen zou worden
Evengoed een kort nachtje nuSmile, it's free therapy.![]()
Trusten enzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet niet of Shii daarvan droomtquote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja wij neuken ook niet en dromen er alleen van, snap wel.
Wij? Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja wij neuken ook niet en dromen er alleen van, snap wel.![]()
![]()
Is het daar zo erg? Ik vind dat het hier goed te doen is.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Plaknacht waarin toch weinig geslapen zou wordenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wie zijn ze?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
hoop ja. toch bevalt t me niks. en ook niet met israel en Iran
interessante. Syrie hebben ze als
"foot-hold" nu
Het onvoorspelbare bevalt me niks nu maar wij zitten echt wel veilig hoor, moet je je geen zorgen over maken nu, is ons probleem allemaal niet en moeten we ons ook helemaal niet mee bemoeienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik droom over ijshockeyquote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad, ik droom zelden over seks.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn raam staat open, airco droogt mijn strot van uitquote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geen last van want ik heb airco in huis
Evengoed een kort nachtje nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik denk ook want net als de meeste voetbalwedstrijden kan ik me de meeste dromen niet herinnerenquote:Op zondag 22 juni 2025 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik droom vaker over voetbal dan over seks.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@kree heeft wel iets voor in je keeltje.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn raam staat open, airco droogt mijn strot van uit
Watte dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree heeft wel iets voor in je keeltje.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben gewoon geinteresseert aan het doen jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Veevelende manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is niet zo erg als laatst maar wel warm en plakkerigquote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is het daar zo erg? Ik vind dat het hier goed te doen is.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een raketje?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree heeft wel iets voor in je keeltje.
Ow behaveOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Het ging over aircoquote:Op zondag 22 juni 2025 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je er naar als je het al weet?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Offers gaan in het vuurquote:Op zondag 22 juni 2025 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het ging over wat kree te offeren hadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vind ik sexyquote:Op zondag 22 juni 2025 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je er naar als je het al weet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar killhelm heeft het al verpestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Hele vervelende manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Probeert er eentje op te trekken tot 100 in de eerste versnelling ofzoUw ADH vitamine Worst
![]()
ik ook niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet niet of Shii daarvan droomtDo what you love, love what you do!![]()
Wat een bossquote:Op zondag 22 juni 2025 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
Probeert er eentje op te trekken tot 100 in de eerste versnelling ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
over dat maar is mss meer voo FB het hele idee van zo maar kunnen sluiten van persoon beviel me niet. maar mijn mening erover.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
Het onvoorspelbare bevalt me niks nu maar wij zitten echt wel veilig hoor, moet je je geen zorgen over maken nu, is ons probleem allemaal niet en moeten we ons ook helemaal niet mee bemoeienDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
over dat maar is mss meer voo FB het hele idee van zo maar kunnen sluiten van persoon beviel me niet. maar mijn mening erover.
ik dacht er niet zoveel verder over eigenlijk. maarja oke het maakt leuke discussie.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dit is een heel raar bruggetjequote:Op zondag 22 juni 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
over dat maar is mss meer voo FB het hele idee van zo maar kunnen sluiten van persoon beviel me niet. maar mijn mening erover.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naar niet zoveel boeiends weer of drama.... we kennen elkaar hopelijk wel onderhand. dus weet je van mij ook dat ik er niet echt drama van wil maken.quote:
maar discussie op punt voeren wel
Do what you love, love what you do!![]()
Niemand wil drama maken maar je springt van problemen in het midden oosten naar slotjes op dtsquote:Op zondag 22 juni 2025 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
naar niet zoveel boeiends weer of drama.... we kennen elkaar hopelijk wel onderhand. dus weet je van mij ook dat ik er niet echt drama van wil maken.
maar discussie op punt voeren wel
Dan snap ik het punt niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen idee? mdd eens dm sturen?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
De naam treinhomo zag je vroeger vaak hier?
is hij getrouwd of onder de zoden?Do what you love, love what you do!![]()
Zit tegenwoordig op OF.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
is hij getrouwd of onder de zoden?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja probeer soms ff wat leuke discussie te krijgen hier in dts. daar komt het op neer. en denk werkt.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand wil drama maken maar je springt van problemen in het midden oosten naar slotjes op dts
Dan snap ik het punt niet meer
als je alleen bolkt wi zeg t maar.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij was hij al getrouwd voor hij @Treinhoer werd dus dat kan het niet zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
is hij getrouwd of onder de zoden?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met heel leuk mensje trouwens
Weet niet of ik klonen door elkaar haal hiee dus ik zeg niet wie
Maar volgens mij wel en leuke mensenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vandaag maakte een kerel een grap en mixde de twee woorden zimbabwe met limburg e dan krijg je Limbabwe![]()
![]()
Dan nog snap ik niet hoe je van iran naar het slotje op dta gaatquote:Op zondag 22 juni 2025 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja probeer soms ff wat leuke discussie te krijgen hier in dts. daar komt het op neer. en denk werkt.
als je alleen bolkt wi zeg t maar.
Dan zie ik liever hele dag bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dies al zo oud als de weg naar romequote:Op zondag 22 juni 2025 03:55 schreef marretak het volgende:
Vandaag maakte een kerel een grap en mixde de twee woorden zimbabwe met limburg e dan krijg je LimbabweOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nouja dat is persoonlijk omdat ik met bandje ook wel pro israel liedjes doe en maak me ernstig zorgen na al aantal dat ik als ik op podium zi dat ze mijn in vizier krijgen,quote:Op zondag 22 juni 2025 03:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet hoe je van iran naar het slotje op dta gaat
Dan zie ik liever hele dag bolk
maar persoonlijk is dat en niet eens zo oer wat er hier gepost word. maar dat is die link zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Dit geeft me een ideequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: