Wie zijn ze?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
hoop ja. toch bevalt t me niks. en ook niet met israel en Iran
interessante. Syrie hebben ze als
"foot-hold" nu
Ik droom over ijshockeyquote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad, ik droom zelden over seks.
Mijn raam staat open, airco droogt mijn strot van uitquote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geen last van want ik heb airco in huis
Evengoed een kort nachtje nu
Ik denk ook want net als de meeste voetbalwedstrijden kan ik me de meeste dromen niet herinnerenquote:Op zondag 22 juni 2025 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik droom vaker over voetbal dan over seks.
@kree heeft wel iets voor in je keeltje.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn raam staat open, airco droogt mijn strot van uit
Watte dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree heeft wel iets voor in je keeltje.
Ik ben gewoon geinteresseert aan het doen jaquote:
Het is niet zo erg als laatst maar wel warm en plakkerigquote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is het daar zo erg? Ik vind dat het hier goed te doen is.
Een raketje?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree heeft wel iets voor in je keeltje.
Het ging over aircoquote:Op zondag 22 juni 2025 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je er naar als je het al weet?
Offers gaan in het vuurquote:Op zondag 22 juni 2025 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het ging over wat kree te offeren had
Vind ik sexyquote:Op zondag 22 juni 2025 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je er naar als je het al weet?
ik ook niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet niet of Shii daarvan droomt
Wat een bossquote:Op zondag 22 juni 2025 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
Probeert er eentje op te trekken tot 100 in de eerste versnelling ofzo
over dat maar is mss meer voo FB het hele idee van zo maar kunnen sluiten van persoon beviel me niet. maar mijn mening erover.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
Het onvoorspelbare bevalt me niks nu maar wij zitten echt wel veilig hoor, moet je je geen zorgen over maken nu, is ons probleem allemaal niet en moeten we ons ook helemaal niet mee bemoeien
quote:Op zondag 22 juni 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
over dat maar is mss meer voo FB het hele idee van zo maar kunnen sluiten van persoon beviel me niet. maar mijn mening erover.
ik dacht er niet zoveel verder over eigenlijk. maarja oke het maakt leuke discussie.quote:
Dit is een heel raar bruggetjequote:Op zondag 22 juni 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
over dat maar is mss meer voo FB het hele idee van zo maar kunnen sluiten van persoon beviel me niet. maar mijn mening erover.
naar niet zoveel boeiends weer of drama.... we kennen elkaar hopelijk wel onderhand. dus weet je van mij ook dat ik er niet echt drama van wil maken.quote:
Niemand wil drama maken maar je springt van problemen in het midden oosten naar slotjes op dtsquote:Op zondag 22 juni 2025 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
naar niet zoveel boeiends weer of drama.... we kennen elkaar hopelijk wel onderhand. dus weet je van mij ook dat ik er niet echt drama van wil maken.
maar discussie op punt voeren wel
geen idee? mdd eens dm sturen?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
De naam treinhomo zag je vroeger vaak hier?
is hij getrouwd of onder de zoden?
Zit tegenwoordig op OF.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
nouja probeer soms ff wat leuke discussie te krijgen hier in dts. daar komt het op neer. en denk werkt.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand wil drama maken maar je springt van problemen in het midden oosten naar slotjes op dts
Dan snap ik het punt niet meer
Volgens mij was hij al getrouwd voor hij @Treinhoer werd dus dat kan het niet zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
Dan nog snap ik niet hoe je van iran naar het slotje op dta gaatquote:Op zondag 22 juni 2025 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja probeer soms ff wat leuke discussie te krijgen hier in dts. daar komt het op neer. en denk werkt.
als je alleen bolkt wi zeg t maar.
Dies al zo oud als de weg naar romequote:Op zondag 22 juni 2025 03:55 schreef marretak het volgende:
Vandaag maakte een kerel een grap en mixde de twee woorden zimbabwe met limburg e dan krijg je Limbabwe
nouja dat is persoonlijk omdat ik met bandje ook wel pro israel liedjes doe en maak me ernstig zorgen na al aantal dat ik als ik op podium zi dat ze mijn in vizier krijgen,quote:Op zondag 22 juni 2025 03:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet hoe je van iran naar het slotje op dta gaat
Dan zie ik liever hele dag bolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |