Omdat wij zelf geen vijanden hebben, afstand is niet meer zo heel relevant tegenwoordigquote:
Nee. Eea zal duurder worden maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
maken jullie je wel eens zorgen over al die oorlogen?
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.
ik sta elke ochtend zo opquote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef kree het volgende:
maken jullie je wel eens zorgen over al die oorlogen?
ik weet het is allemaal nog ver weg, maar ook dicht bij wel.
langer.. want je kind kan ook weer een kind (eren) krijgen etc...quote:Op zondag 22 juni 2025 03:03 schreef Shii het volgende:
Nou als ik nu zou moeten kiezen had ik nooit een kind op de wereld gezet, maar dat heb ik wel, dus hoop dat het de komende 50 jaar niet uit de hand loopt.
Dat doe ik sowieso al manquote:Op zondag 22 juni 2025 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta elke ochtend zo op
[ afbeelding ]
"wij" zijn strategisch land wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat wij zelf geen vijanden hebben, afstand is niet meer zo heel relevant tegenwoordig
Als de bom valt kop ik het gewoon terugquote:
Elk land naast Belgie is in potentie strategisch land welquote:
Ik zoquote:Op zondag 22 juni 2025 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta elke ochtend zo op
[ afbeelding ]
En niet als brobbey he, direct tussen de palenquote:
Ben er niet veel mee bezig.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakt het je onrustig of kun je het van je afzetten?
voor Usa en Rusland en alles er tussen. Usa is niet zo bang om weer oorlog te beginnen na Irak ofzo. total disaster. of nu mss wel weer Iran.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Elk land naast Belgie is in potentie strategisch land wel
Strategisch voor wat? welke oorlog?
Het ligr echt aan de situarie, de tegenstander, de wereld op dat moment of "wij" strategisch land zijn wel
Jeugdsentimentquote:
Mijn wekker gaat al bijnaquote:
Rusland hweft zich vergrepen in oekraine, als die daar klaar zijn gaan ze terug hun hol in en hun wonden likkenquote:Op zondag 22 juni 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
voor Usa en Rusland en alles er tussen. Usa is niet zo bang om weer oorlog te beginnen na Irak ofzo. total disaster. of nu mss wel weer Iran.
golfoorlog 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |