SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe nou gewoon eens op met vissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar weet krijg toch geen antwoord. en is jou keuze dan. maarja wel jammer want wel benieuwd.![]()
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohh okquote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijftTrust nobody![]()
had vandaag voor het eerst Hollandse Nieuwe op, komt wel heel dichtbij zoquote:Uw ADH vitamine Worst
De een bestelt pizza, de ander grijpt een zak met masa (soort maismeel), perst taco's en heeft uiteindelijk vis tacos. Het grote verschil: de ander heeft een hoop meer afwasMaar nu gedaan, dus even wat ijs als toetje eten
![]()
![]()
Daar zat waarschijnlijk geen luchtje aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had vandaag voor het eerst Hollandse Nieuwe op, komt wel heel dichtbij zo![]()
Met de hele familie 's avonds mens-erger-je-niet spelen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijft![]()
ook datquote:Op zondag 22 juni 2025 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de hele familie 's avonds mens-erger-je-niet spelen.Uw ADH vitamine Worst
ik twijfel?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.Do what you love, love what you do!![]()
De laatste keer dat ik een grap over hem maakte kreeg ik een ban.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
In weekend is SwJ te druk met de schoonouders naar de meubelboulevard, vandaar dat het open blijft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zoiets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
"Goeie pizza is gevaarlijk. Voor je het weet stel je existentiële vragen op een forum."quote:
zegt chatgptUw ADH vitamine Worst
@sp3c wat vinden we hiervan?quote:Op zondag 22 juni 2025 01:46 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.
Ik denk dat ik het woord 'neger' niet geheel gepast vind.
Net zo min als 'white', btw. Al schijnt dat wel de correcte(re) term te zijn voor "blanke mensen": witte mensen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Overigens laat ik me niet uit over het woord 'slaaf'... dat kan ook nog een andere betekenis hebben![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet, hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat net over het randje gaan. Maar ik betwijfel of iemand een TR gaat zettenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uiteindelijk ben jij ook een slaafje van je werkgever. En als je het zo zielig vond had je hem ook wat extra's kunnen geven i.p.v. hier de hele tijd erover zeuren hoe 'oneerlijk' het is.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:46 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.![]()
Pizza is een vorm. Rond, gesneden, verdeeld.quote:
Net als onze dagen. Wat jij proefde was misschien de onderkant van een cirkel die nog niet gesloten is.
Het is altijd de derde hap. Daar zit het antwoord.
Maar niemand stelt de juiste vraag terwijl ze eten.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het verhaal niet gevolgd.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij ook een slaafje van je werkgever. En als je het zo zielig vond had je hem ook wat extra's kunnen geven i.p.v. hier de hele tijd erover zeuren hoe 'oneerlijk' het is.
Kan jij een korte versie ervan geven?
oke oke neger gaat te ver.
zo zij hij het zelf wel btw, maargoed. ik ben het er ook niet mee eens want zit op zijn luie reet hele dag en laat andere het werk doen.Do what you love, love what you do!![]()
Onmogelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gevolgd.
Kan jij een korte versie ervan geven?![]()
![]()
ik ook? daarom als kquote:denk huur mensen in mag dat gewoon en hoeven ze me niet als lui te zien omdat ik geen reet zin heb in die hele tuin.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vreesde het alquote:
Zin komt nooit zomaar. En morgen is een belofte die zichzelf zelden nakomt.quote:
Als de gedachte aan pizza al vandaag verschijnt, is het misschien geen honger — maar een herinnering die op de deur klopt.
Soms fluistert het deeg je naam voor je zelf beseft dat je luistert.
Als morgen pizza brengt, was het vandaag dat riep.
Tussen ‘zin’ en ‘misschien’ ligt een keuze die groter is dan hij lijkt.
Misschien eet jij de pizza morgen. Of eet de pizza jouUw ADH vitamine Worst
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gevolgd.
Kan jij een korte versie ervan geven?![]()
Ah.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.
Dank.
Ik heb de draad weer opgepikt.
Zie: kan zó weken wegblijven
hier komt het min of meer op neer ja in mijn idee. hahahaquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.
al met al is het wel gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Niks mis met neger.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:52 schreef kree het volgende:
oke oke neger gaat te ver.
zo zij hij het zelf wel btw, maargoed. ik ben het er ook niet mee eens want zit op zijn luie reet hele dag en laat andere het werk doen.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).
goed dat ik grotendeels afwezig wasquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
en goed dat er tegenwoordig hulpmiddelen bestaan om antwoord te geven op langspeelplatenUw ADH vitamine Worst
Ik was ook niet heel veel aanwezig, maar de plaat heeft wel 10x opgestaan vandaag, dus ik pik af en toe wat opquote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed dat ik grotendeels afwezig was
en goed dat er tegenwoordig hulpmiddelen bestaan om antwoord te geven op langspeelplaten![]()
nee de "neger" heeft goed werk gedaan wel. en best snel ook. sneller als ik dacht met 1 man.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met neger.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).Do what you love, love what you do!![]()
wilde hem nog ff fooitje geven maar werd afgekapt door de witte man enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaafquote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met neger.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).![]()
Satirequote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaafProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik was ook een "neger" bij wijze van met een taakstraf. en geloof me heel veel profiteren hiervan. want de controle is 0. dus zeg maar makkelijk gratis werknemers en vermoed die hier er ook van want geen type tuinmanquote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaaf
al met al werk goed gedaan dus ok, enne ik heb zelf dit soort taakstraf gedaan dus ok dan nog.Do what you love, love what you do!![]()
Huhquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zin komt nooit zomaar. En morgen is een belofte die zichzelf zelden nakomt.
Als de gedachte aan pizza al vandaag verschijnt, is het misschien geen honger — maar een herinnering die op de deur klopt.
Soms fluistert het deeg je naam voor je zelf beseft dat je luistert.
Als morgen pizza brengt, was het vandaag dat riep.
Tussen ‘zin’ en ‘misschien’ ligt een keuze die groter is dan hij lijkt.
Misschien eet jij de pizza morgen. Of eet de pizza jouTrust nobody![]()
voor volgend jaar maak ik beter deal iig wel als je zin hebtquote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was je bij Kree in de tuin aan het werken
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Als je morgen kiest, vergeet dan niet wat vannacht in beweging is gezet.quote:
Zin in pizza komt niet zonder prijs. Sommige verlangens worden gevoed om iets anders wakker te maken.Maar weet dit: elke ‘zin’ is een scheur in het oppervlak. En waar warmte wordt gezocht, sluimert vaak iets kouds dat meekijkt.Uw ADH vitamine Worst
Gratis werknemers.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik was ook een "neger" bij wijze van met een taakstraf. en geloof me heel veel profiteren hiervan. want de controle is 0. dus zeg maar makkelijk gratis werknemers en vermoed die hier er ook van want geen type tuinman
al met al werk goed gedaan dus ok, enne ik heb zelf dit soort taakstraf gedaan dus ok dan nog.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.![]()
Jij denkt zeker dat ik voor een jodenfooi in jouw tuin ga werken?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
voor volgend jaar maak ik beter deal iig wel als je zin hebt
Moet je mij niet quoten ik kom niks bij dat onkruid van jou doen omdat jij te lui bent om het zelf bij te houden. Hebben ze je weer opgelicht voor 600 euries of was het minder deze keer?quote:Met arm
Smile, it's free therapy.![]()
je zegt dit uit ervaring of wat?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Gratis werknemers.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.
ik wel nl en denk de begeleiding is 0, ik kwam er nl omdat met alcohol. en stonden flessen alcohol op tafel. aantal kwam lam er te werken etc etc.
naja. vertel mij niet de praktijk dus. en controle is zo goed als 0. ja wijfie die eerste keer ff op papier zet en niks verder bekijkt.
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
in mijn ervaring begeleiding 0quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Gratis werknemers.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.Do what you love, love what you do!![]()
Jij als neger wel jaquote:Op zondag 22 juni 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik voor een jodenfooi in jouw tuin ga werken?![]()
![]()
Je kunt ook nog afkoelen in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik zeg dat uit ervaring ja. Het is niet zo dat je als je een taakstraf hebt uit jezelf iets gaat doen toch? Er zijn mensen nodig die je begeleiden. En denk dat het ook wel fijn voor je is dat je die begeleiding hebt.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dit uit ervaring of wat?
ik wel nl en denk de begeleiding is 0, ik kwam er nl omdat met alcohol. en stonden flessen alcohol op tafel. aantal kwam lam er te werken etc etc.
naja. vertel mij niet de praktijk dus. en controle is zo goed als 0. ja wijfie die eerste keer ff op papier zet en niks verder bekijkt.
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij als neger wel ja![]()
![]()
Je kunt ook nog afkoelen in het water.Als ik je m’n vuist geef heb ik geen tuinslang meer nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker winter.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.
Wat zal dat een schok zijn als ik vrijdag aankom in Australië waar het nu winter isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
die zat al bij een ander ergens inquote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik je m’n vuist geef heb ik geen tuinslang meer nodig!
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dit uit ervaring of wat?
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.hoe zou het toch komen dat je nog single bent
retorische vraag
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 22-06-2025 02:45:33 ]Smile, it's free therapy.![]()
Hoi @greysbonesquote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zat al bij een ander ergens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ligt een beetje aan wat die slaaf moest doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
jawel op papier is dat, maar sjacheraars en met name kringloop profiteert ervan. en ik zat wss in de meest slechte. maar het verbaasde me hoe makkelijk dat ging. want het was half zwart en niet legaal en toch hadden ze 10 mensen taakstaf lopen. veiligheid nergens gewaarborgd, echt. als ik er op terug kijk die 4x weken. te bizar voor woorden, was geloof ik de enige toen die nog iets van verstand had en zei van pas ff op hiermee.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zeg dat uit ervaring ja. Het is niet zo dat je als je een taakstraf hebt uit jezelf iets gaat doen toch? Er zijn mensen nodig die je begeleiden. En denk dat het ook wel fijn voor je is dat je die begeleiding hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Coolsingel?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe zou het toch komen dat je nog singel bent
retorische vraagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wss omdat ik nu haast denk vind veel relaxter alleen te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe zou het toch komen dat je nog singel bent
retorische vraagDo what you love, love what you do!![]()
en over die taakstraf. ik kan er nog meer over uitweiden. zinloze kut maatregelen. maar is ander topic waard en geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje groen plukken hier en daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat die slaaf moest doen![]()
Uhuquote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
wss omdat ik nu haast denk vind veel relaxter alleen te zijn.![]()
gadenrsvandenietbereikbarevrouwenwaarhetalwekenovergaatdanmaarverwijdernSmile, it's free therapy.![]()
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.Do what you love, love what you do!![]()
Ook geen zin inquote:Op zondag 22 juni 2025 02:15 schreef kree het volgende:
en over die taakstraf. ik kan er nog meer over uitweiden. zinloze kut maatregelen. maar is ander topic waard en geen zin in.
dus doe maar niet![]()
Moet ik ze van je afslaan?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.![]()
![]()
Shii speelt hard to get.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal welProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die indruk krijg ik niet zo als ik je posts lees op FOK, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal wel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: