ik was ook een "neger" bij wijze van met een taakstraf. en geloof me heel veel profiteren hiervan. want de controle is 0. dus zeg maar makkelijk gratis werknemers en vermoed die hier er ook van want geen type tuinmanquote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaaf
Huhquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zin komt nooit zomaar. En morgen is een belofte die zichzelf zelden nakomt.
Als de gedachte aan pizza al vandaag verschijnt, is het misschien geen honger — maar een herinnering die op de deur klopt.
Soms fluistert het deeg je naam voor je zelf beseft dat je luistert.
Als morgen pizza brengt, was het vandaag dat riep.
Tussen ‘zin’ en ‘misschien’ ligt een keuze die groter is dan hij lijkt.
Misschien eet jij de pizza morgen. Of eet de pizza jou
voor volgend jaar maak ik beter deal iig wel als je zin hebtquote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was je bij Kree in de tuin aan het werken
Als je morgen kiest, vergeet dan niet wat vannacht in beweging is gezet.quote:
Gratis werknemers.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik was ook een "neger" bij wijze van met een taakstraf. en geloof me heel veel profiteren hiervan. want de controle is 0. dus zeg maar makkelijk gratis werknemers en vermoed die hier er ook van want geen type tuinman
al met al werk goed gedaan dus ok, enne ik heb zelf dit soort taakstraf gedaan dus ok dan nog.
Jij denkt zeker dat ik voor een jodenfooi in jouw tuin ga werken?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
voor volgend jaar maak ik beter deal iig wel als je zin hebt
quote:
je zegt dit uit ervaring of wat?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Gratis werknemers.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.
in mijn ervaring begeleiding 0quote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Gratis werknemers.![]()
Je vergeet even wat het kost om mensen te begeleiden in de taakstraf enz.
Jij als neger wel jaquote:Op zondag 22 juni 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik voor een jodenfooi in jouw tuin ga werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik zeg dat uit ervaring ja. Het is niet zo dat je als je een taakstraf hebt uit jezelf iets gaat doen toch? Er zijn mensen nodig die je begeleiden. En denk dat het ook wel fijn voor je is dat je die begeleiding hebt.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dit uit ervaring of wat?
ik wel nl en denk de begeleiding is 0, ik kwam er nl omdat met alcohol. en stonden flessen alcohol op tafel. aantal kwam lam er te werken etc etc.
naja. vertel mij niet de praktijk dus. en controle is zo goed als 0. ja wijfie die eerste keer ff op papier zet en niks verder bekijkt.
dat ,mijn ervaring en in het echt dus voor mij.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij als neger wel ja![]()
![]()
Je kunt ook nog afkoelen in het water.Als ik je m’n vuist geef heb ik geen tuinslang meer nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Lekker winter.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier komt het deze week 's nachts niet onder de 23 en morgen schijnt de gevoelstemperatuur iets van 37 te worden.
Wat zal dat een schok zijn als ik vrijdag aankom in Australië waar het nu winter is
die zat al bij een ander ergens inquote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik je m’n vuist geef heb ik geen tuinslang meer nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |