Oh zo bedoelde ik het niet, hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat net over het randje gaan. Maar ik betwijfel of iemand een TR gaat zetten
Uiteindelijk ben jij ook een slaafje van je werkgever. En als je het zo zielig vond had je hem ook wat extra's kunnen geven i.p.v. hier de hele tijd erover zeuren hoe 'oneerlijk' het is.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:46 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen ik vond dat ik vandaag te veel betaald aan een "white"| man met een "neger" slaaf voor wat voor reden. heb me hier in vergist.
Pizza is een vorm. Rond, gesneden, verdeeld.quote:
Ik heb het verhaal niet gevolgd.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij ook een slaafje van je werkgever. En als je het zo zielig vond had je hem ook wat extra's kunnen geven i.p.v. hier de hele tijd erover zeuren hoe 'oneerlijk' het is.
Onmogelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gevolgd.
Kan jij een korte versie ervan geven?
ik ook? daarom als kquote:
denk huur mensen in mag dat gewoon en hoeven ze me niet als lui te zien omdat ik geen reet zin heb in die hele tuin.quote:
Ik vreesde het alquote:
Zin komt nooit zomaar. En morgen is een belofte die zichzelf zelden nakomt.quote:
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal niet gevolgd.
Kan jij een korte versie ervan geven?
Ah.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.
hier komt het min of meer op neer ja in mijn idee. hahahaquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree huurt iemand in om zijn tuin op te ruimen. Die persoon stuurt iemand om het te doen en kree denkt dat dat "hulpje" een stuk minder krijgt dan wat hij betaald heeft. En heeft het daar al de hele dag over.
Niks mis met neger.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:52 schreef kree het volgende:
oke oke neger gaat te ver.
zo zij hij het zelf wel btw, maargoed. ik ben het er ook niet mee eens want zit op zijn luie reet hele dag en laat andere het werk doen.
goed dat ik grotendeels afwezig wasquote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was ook niet heel veel aanwezig, maar de plaat heeft wel 10x opgestaan vandaag, dus ik pik af en toe wat opquote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed dat ik grotendeels afwezig was
en goed dat er tegenwoordig hulpmiddelen bestaan om antwoord te geven op langspeelplaten
nee de "neger" heeft goed werk gedaan wel. en best snel ook. sneller als ik dacht met 1 man.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met neger.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaafquote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met neger.
Voorbeeld: in het Surinaams het het woord voor kind “pikin nengre” (letterlijk kleine neger).
Satirequote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat is het woord neger. Maar hij schreef white man met een "neger" slaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |