jawel op papier is dat, maar sjacheraars en met name kringloop profiteert ervan. en ik zat wss in de meest slechte. maar het verbaasde me hoe makkelijk dat ging. want het was half zwart en niet legaal en toch hadden ze 10 mensen taakstaf lopen. veiligheid nergens gewaarborgd, echt. als ik er op terug kijk die 4x weken. te bizar voor woorden, was geloof ik de enige toen die nog iets van verstand had en zei van pas ff op hiermee.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zeg dat uit ervaring ja. Het is niet zo dat je als je een taakstraf hebt uit jezelf iets gaat doen toch? Er zijn mensen nodig die je begeleiden. En denk dat het ook wel fijn voor je is dat je die begeleiding hebt.
Coolsingel?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe zou het toch komen dat je nog singel bent
retorische vraag
wss omdat ik nu haast denk vind veel relaxter alleen te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe zou het toch komen dat je nog singel bent
retorische vraag
Beetje groen plukken hier en daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat die slaaf moest doen
Uhuquote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
wss omdat ik nu haast denk vind veel relaxter alleen te zijn.
Ook geen zin inquote:Op zondag 22 juni 2025 02:15 schreef kree het volgende:
en over die taakstraf. ik kan er nog meer over uitweiden. zinloze kut maatregelen. maar is ander topic waard en geen zin in.
Moet ik ze van je afslaan?quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
vrouwen vinden mij meestal nog interessant he, hou het zelf maar beetje af. want het en meen ik. ben er niet aan toe.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:16 schreef kree het volgende:
Shii speelt hard to get.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal wel
Die indruk krijg ik niet zo als ik je posts lees op FOK, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |