quote:Op zondag 22 juni 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan je om lachen. maar is het meestal wel
quote:
quote:
En een mugquote:
Hier 25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier 25in die zin ben ik meer geschokt van de 22 van KiBi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ik had dat ooit, maar buren lieten 1 voor 1 hun bomen kappenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel grote bomen in de straat = natuurlijke airco
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in die zin ben ik meer geschokt van de 22 van KiBi hoor
beste aircoquote:Op zondag 22 juni 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel grote bomen in de straat = natuurlijke airco
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier 25:4 zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:32 schreef drakin het volgende:
En buren zeuren dat het licht wegneemt
Kettingzaag pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ja, maar genoeg mensen die alles laten betegelen, groen eruit, is teveel werk om te onderhouden.quote:
helaas wel, maar de gemeente plant laatste tijd veel en gaat ook niet het gazon helemaal kort maaienquote:Op zondag 22 juni 2025 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg mensen die alles laten betegelen, groen eruit, is teveel werk om te onderhouden.
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:36 schreef drakin het volgende:
Een nieuwe buur vlakbij met een grote tuin vol steen en 0 planten had alle stenen eruit gehaald![]()
Om het vol met andere steentjes te gooien
misschien semi illegaal meekijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef Kissingbird het volgende:
@:hemarookworst ga je dit jaar naar Luminosity?
Kwam het net tegen toen ik zat te kijken wat er de aankomende tijd aan festivals is.
Denk dat hij voor de spiegel zit te genietenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:kree gebleven? Hebben die vrouwen hem naar slaapkamer gesleurd?
Goed bezig die gemeente.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helaas wel, maar de gemeente plant laatste tijd veel en gaat ook niet het gazon helemaal kort maaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |