SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door onlogisch op 25-06-2025 11:35:13 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Er moet ook absoluut een spits komen, maar dus ook een linksback. En in de O21 loopt Jayden Candelaria, maar die is al 21 en vermoedelijk dus ook wel een reden waarom hij niet doorbreekt. Ik zie daar ook geen tweede speler.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op die positie zal heus wel iemand voor gehaald worden
Feyenoord heeft er geld genoeg voor
Misschien loopt er ook iemand in de jeugd, Read kwam vorig seizoen ook ineens plotseling bovendrijven
Maar een spits heeft een hogere prioriteit wat mij betreft
Dat moet ook wel, anders zijn ze koudquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:31 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
dat meneer de directeur waarschijnlijk een uurtje of twee van te voren […] om daarna de bitterballen naar binnen te werken.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er moet ook absoluut een spits komen, maar dus ook een linksback. En in de O21 loopt Jayden Candelaria, maar die is al 21 en vermoedelijk dus ook wel een reden waarom hij niet doorbreekt. Ik zie daar ook geen tweede speler.
In de onder 19 staan er wel een paar en voor de onder 17 hebben we net die sala gehaald ook.
Maar goed meerdere posities moeten sowieso nog wel een impuls krijgen. Duurt lang voor de transfer van hancko daadwerkelijk rond is [en daar zitten we ook niet ruim.
quote:Start voorbereiding
De selectie van trainer Robin van Persie begint eind juni aan de voorbereiding. Op maandag 30 juni staat de eerste groepstraining op het programma.
Start oefencampagne
De eerste week van de voorbereiding wordt afgesloten met de eerste oefenwedstrijd. De oefencampagne start dit jaar in Leeuwarden: Feyenoord is op zaterdag 5 juli te gast bij SC Cambuur voor de officiële opening van het nieuwe Kooi Stadion.
Twee thuiswedstrijden
De oefencampagne wordt vervolgd met twee thuiswedstrijden: op zaterdag 12 juli tegen Royale Union Saint-Gilloise (14:00 uur, De Kuip) en op zaterdag 19 juli tegen KAA Gent (13:00 uur, Varkenoord).
Ik begin hier heel voorzichtig een klein beetje licht ongelukkig van te worden. Ondertussen 2 maanden geleden dat Feyenoord zich gemeld heeft voor Watanabe - omdat ze het dit keer voor wilden zijn. Allemaal lekker voorbarig hoor, maar als Dennis eind juli ineens bedenkt dat we "Hancko zijn droomtransfer niet langer kunnen ontzeggen" dan mag hij met pek en veren Rotterdam uitgejaagd worden.quote:De duels in de derde voorronde van de Champions League worden gespeeld op 5, 6 en 12 en 13 augustus. De play-offs op 19, 20 en 26 en 27 augustus. De verliezers van beide voorronden gaan door naar de hoofdfase van de Europa League.
Die droomtransfer is ook gewoon een droom voor Feyenoord natuurlijk. We gaan natuurlijk kwaliteit inleveren, maar die gelden zijn gewoon erg nodig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik begin hier heel voorzichtig een klein beetje licht ongelukkig van te worden. Ondertussen 2 maanden geleden dat Feyenoord zich gemeld heeft voor Watanabe - omdat ze het dit keer voor wilden zijn. Allemaal lekker voorbarig hoor, maar als Dennis eind juli ineens bedenkt dat we "Hancko zijn droomtransfer niet langer kunnen ontzeggen" dan mag hij met pek en veren Rotterdam uitgejaagd worden.
Dit was uiteraard een 'subtiele' verwijzing naar de transfer van Santi.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Die droomtransfer is ook gewoon een droom voor Feyenoord natuurlijk. We gaan natuurlijk kwaliteit inleveren, maar die gelden zijn gewoon erg nodig.
We harken grote sommen binnen, waardoor de club eigenlijk gered is. Er is echter nog een grote som geld nodig om een beetje boven jan te komen.
Hij zat duidelijk niet meer helemaal met zijn hoofd bij Feyenoord terwijl het niet was dat ie nou zo goed speelde.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je hier vaak, en klopt ook, maar hij kwam pas na de winterstop terug in een elftal waar net de trainer ontslagen was. Ik vond de kritiek op Hartman in elk geval wat te hard.
We zitten in juni klaas.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Die transfer van Hancko duurt wel lang zeg
Ik krijg er steeds meer bedenkingen of dit wel of niet doorgaat
Van mij hoeft die transfer niet door te gaan maar op deze manier kan er niet doorgepakt worden naar een vervanger
Ja dus?quote:
Van die CL Miljoenen gaat tegenwoordig heel veel op aan premies en salarissen, omdat Nederlandse clubs zich structureel hoge salarissen niet kunnen veroorloven werken ze steeds meer met een bonussysteem waarbij je de inkomsten en kosten met elkaar afdekt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit was uiteraard een 'subtiele' verwijzing naar de transfer van Santi.
De huidige financien zijn me niet extreem duidelijk, maar gezien je afgelopen seizoen een leuk resultaat van +60 miljoen hebt behaald op de transfermarkt, en ruim 70 miljoen hebt binnengeharkt in de Champions League zal de echte noodzaak er wel een beetje vanaf zijn.
Daar is bij Feyenoord weinig over bekend, maar het lijkt relatief mee te vallen.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van die CL Miljoenen gaat tegenwoordig heel veel op aan premies en salarissen, omdat Nederlandse clubs zich structureel hoge salarissen niet kunnen veroorloven werken ze steeds meer met een bonussysteem waarbij je de inkomsten en kosten met elkaar afdekt.
Parijs is nog verquote:Op zondag 22 juni 2025 07:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dus?
Wat wil je hiermee zeggen?
Hangt ook van je begroting af voor volgend seizoen, daar kan je ook niet super op inleveren na 2 CL seizoenen, dan moet er wel cash bij dat je dit seizoen hebt verdiend, of je moet wel inleveren, maar dan zal je ook wel wat kwaliteit inleveren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit was uiteraard een 'subtiele' verwijzing naar de transfer van Santi.
De huidige financien zijn me niet extreem duidelijk, maar gezien je afgelopen seizoen een leuk resultaat van +60 miljoen hebt behaald op de transfermarkt, en ruim 70 miljoen hebt binnengeharkt in de Champions League zal de echte noodzaak er wel een beetje vanaf zijn.
Dat is allemaal niet zo vreemdquote:Op zondag 22 juni 2025 12:28 schreef bbuddybb het volgende:
Jeetje, de voorbereiding begint over een week alweer.
Dit gaat om heel veel geld, beter ben je er dan klaar voor......quote:Het Europese avontuur van Feyenoord begint op dinsdag 5 of woensdag 6 augustus. De returnwedstrijd is sowieso op dinsdag 12 augustus in verband met de Europese Super Cup op woensdag 13 augustus. Als Feyenoord de vierde voorronde haalt, speelt het op dinsdag 19 of woensdag 20 augustus de heenwedstrijd.
oud nieuws, in een nieuw bericht op een clickbait site. Verder lekker boeiend wat die tokkie te roepen heeft.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:51 schreef tong80 het volgende:
Etienne Vaessen is vol lof over ploeggenoot Luciano Valente. Volgens de keeper moet Feyenoord snel doorpakken om te voorkomen dat een andere topclub de jeugdinternational wegkaapt.
Alles wijst erop dat Valente deze zomer staat voor een transfer. De spelmaker wil zelf graag en ook Groningen begrijpt dat Valente haast onhoudbaar is. Wel gaat de club hoog in de boom zitten wat betreft de vraagprijs voor de international van Jong Oranje.
Feyenoord is al langere tijd in onderhandeling met Groningen en bracht recent een bod uit van zes miljoen euro. Groningen wees dat aanbod resoluut naar de prullenbak en verlangt om en nabij de tien miljoen euro voor de smaakmaker.
"Bij Feyenoord gaat Luciano het makkelijk redden. Hij zal een paar maanden moeten wennen aan het niveau, maar daarna? Hij is écht goed. Een absurde speler. Absurd. Té goed”, laat ploeggenoot Vaessen weten in gesprek met Voetbal International.
De doelman adviseert Feyenoord dan ook om toe te slaan. “"Ik zeg nu eerlijk: als ik Feyenoord was, zou ik snel betalen. Anders komt er snel een club die meer gaat betalen.”
Vaessen vertelt vervolgens een anekdote. “Ik weet nog dat ik afgelopen zomer bij FC Groningen kwam. Ik had drie of vier keer getraind en had Mats (Seuntjes, red.) toen aan de lijn, die nog niet bij ons speelde. 'Jongen, deze man speelt binnen twee jaar bij een topclub', zei ik tegen hem."
De international van Suriname snapt dan ook niets van de keuze van bondscoach Michael Reiziger om Valente in eerste instantie niet op te roepen. “Je ziet het op het EK ook toch? En Michael Reiziger wilde hem niet eens oproepen. Dan denk ik… Nee, laat ik maar niets zeggen. Absurde keuzes."
https://www.voetbalzone.n(...)/blt6c1e29b8e4e68d1b
Ga zo door. Lekker blijven schelden en niks toevoegen. GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #5quote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
oud nieuws, in een nieuw bericht op een clickbait site. Verder lekker boeiend wat die tokkie te roepen heeft.
Die Valente heeft natuurlijk niet die star quality waar je wel naar zoekt. Toegegeven, in die 1ste wedstrijd van U-21 was hij bepalend en viel hij goed in; maar zeker tegen de wat snellere/technische tegenstanders (zoals Portugal) zie je dat hij de eerste is die verzuipt.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:51 schreef tong80 het volgende:
Etienne Vaessen is vol lof over ploeggenoot Luciano Valente. Volgens de keeper moet Feyenoord snel doorpakken om te voorkomen dat een andere topclub de jeugdinternational wegkaapt.
Alles wijst erop dat Valente deze zomer staat voor een transfer. De spelmaker wil zelf graag en ook Groningen begrijpt dat Valente haast onhoudbaar is. Wel gaat de club hoog in de boom zitten wat betreft de vraagprijs voor de international van Jong Oranje.
Feyenoord is al langere tijd in onderhandeling met Groningen en bracht recent een bod uit van zes miljoen euro. Groningen wees dat aanbod resoluut naar de prullenbak en verlangt om en nabij de tien miljoen euro voor de smaakmaker.
"Bij Feyenoord gaat Luciano het makkelijk redden. Hij zal een paar maanden moeten wennen aan het niveau, maar daarna? Hij is écht goed. Een absurde speler. Absurd. Té goed”, laat ploeggenoot Vaessen weten in gesprek met Voetbal International.
De doelman adviseert Feyenoord dan ook om toe te slaan. “"Ik zeg nu eerlijk: als ik Feyenoord was, zou ik snel betalen. Anders komt er snel een club die meer gaat betalen.”
Vaessen vertelt vervolgens een anekdote. “Ik weet nog dat ik afgelopen zomer bij FC Groningen kwam. Ik had drie of vier keer getraind en had Mats (Seuntjes, red.) toen aan de lijn, die nog niet bij ons speelde. 'Jongen, deze man speelt binnen twee jaar bij een topclub', zei ik tegen hem."
De international van Suriname snapt dan ook niets van de keuze van bondscoach Michael Reiziger om Valente in eerste instantie niet op te roepen. “Je ziet het op het EK ook toch? En Michael Reiziger wilde hem niet eens oproepen. Dan denk ik… Nee, laat ik maar niets zeggen. Absurde keuzes."
https://www.voetbalzone.n(...)/blt6c1e29b8e4e68d1b
Dan hebben wij een andere definitie van schelden, vind het bericht op de desbetreffende site ook niks toevoegen aangezien dit letterlijk al enkele dagen eerder ook geschreven is.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga zo door. Lekker blijven schelden en niks toevoegen. GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #5
Sorry, dacht dat Tokkie negatief was bedoeld.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:08 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere definitie van schelden, vind het bericht op de desbetreffende ook niks toevoegen aangezien dit letterlijk al enkele dagen eerder ook geschreven is.
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat Tokkie negatief was bedoeld.
Wat nu?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Die zelfingenomen hamster van jullie wordt echt met de dag gekker he
Heeft die hamster een naam?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Die zelfingenomen hamster van jullie wordt echt met de dag gekker he
Hij gaat dreigen dat ie andere targets/geruchten openbaar maakt als Feyenoord "nog 1 keer jankt via de mediapartner"quote:
Stukje narcisme.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij gaat dreigen dat ie andere targets/geruchten openbaar maakt als Feyenoord "nog 1 keer jankt via de mediapartner"
Zolderkamermongool?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij gaat dreigen dat ie andere targets/geruchten openbaar maakt als Feyenoord "nog 1 keer jankt via de mediapartner"
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 02:03 schreef De_Pel het volgende:
Nou hebben we dus spelers als Benita, Lopez en Tsoungui weten te dumpen, om daar spelers als Bossin, Tabiri en Diarra voor terug te halen. Het zal mij benieuwen of er wat tussen zit, of dat we die over 1-2 seizoenen ook als mest moeten uitrijden.
Bekijk deze YouTube-video
Nouja ergens tussen de 1 en 3 miljoen, Turkse KKDquote:Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.
Hij wordt wel voor het eerste gehaald en niet om direct te verhuren. Ik zou de vergelijking ook niet maken met Benita, Lopez of Tsoungui, eerder met Paixao en Moussa. Mogelijk een buitenspeler met potentie maar hij zal voorlopig in het lab moeten.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ergens tussen de 1 en 3 miljoen, Turkse KKD
Ik zou daar niet al teveel van verwachten eigenlijk
Met Moussa dan ja, Paixao werd voor best nog een redelijk bedrag aangekocht.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wordt wel voor het eerste gehaald en niet om direct te verhuren. Ik zou de vergelijking ook niet maken met Benita, Lopez of Tsoungui, eerder met Paixao en Moussa. Mogelijk een buitenspeler met potentie maar hij zal voorlopig in het lab moeten.
Volgens mij scheelde dat ook maar een miljoentje met Moussa, was maar ¤4.5 miljoen, ook al zat hij gevoelsmatig in een hogere categorie.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Moussa dan ja, Paixao werd voor best nog een redelijk bedrag aangekocht.
3.5 lees ik overal. Dat is toch een aardige som. Denk dat we op linksbuiten daarmee wel klaar zijn als Paix vertrekt. Dan heb je hem en Sauer. Op rechts nog iemand erbij en dat is het.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ergens tussen de 1 en 3 miljoen, Turkse KKD
Ik zou daar niet al teveel van verwachten eigenlijk
Maar alles voor de club hoor. Wat een gezwel is het toch ookquote:Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
3.5 lees ik overal. Dat is toch een aardige som. Denk dat we op linksbuiten daarmee wel klaar zijn als Paix vertrekt. Dan heb je hem en Sauer. Op rechts nog iemand erbij en dat is het.
Als je dat leest komt het wel een beetje over als 'ad hoc' beleid allemaal. Maar goed.quote:
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijk
Vind het ook wel een flink bedrag eerlijk gezegd, er vanuitgaand dat ze hem als speler voor de toekomst zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.
quote:De spelersmakelaar van Diarra heeft hem aangeboden bij Dennis te Kloese. De technisch directeur raakte onder de indruk van de snelle dribbelaar met een goed schot.
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder hoop ik ook dat er nog een echte vervanger voor Paixao wordt gezocht mocht hij vertrekken. Ééntje die meteen er staat en basis-waardig is (al blijft dat altijd een gok, zie Ivanusec).
Kom op, we hebben momenteel geld zat (als het goed is toch?) dan gaan we toch niet weer een houtje - touwtje selectie samenstellen?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.
Bovendien als Valente komt zie ik hem ook nog wel op linksbuiten opgesteld worden.
Als je Sauer nu voor zeven of acht miljoen zou kopen bij NAC zou iedereen het een goede aankoop voor de basis noemen. Ik snap het probleem niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, we hebben momenteel geld zat (als het goed is toch?) dan gaan we toch niet weer een houtje - touwtje selectie samenstellen?
Als we daadwerkelijk willen meedoen voor de titel komend seizoen dan moet er gewoon echt fors geinvesteerd worden. Dan moet er bijvoorbeeld:
- Een linksback bij
- Vervanger voor Hancko
- Een extra centrale verdediger want Trauner kan echt niet meer.
- Valente?
- Een goede vervanger voor Paixao, een buitenspeler die er een stuk of 10 tot 15 inschiet per seizoen.
- Een nieuwe spits (en Ueda of Carranza verkopen natuurlijk).
- Waarschijnlijk ook nog een nieuwe keeper want ik zie Bijlow of Wellenreuther nog wel vertrekken.
Nouja een speler die bij ongeveer 40-45 goals betrokken was vervangen voor een ziek snelle negerspits uit de krochten van Turkije en Sauer lijkt me gewoon wat risicovol. Of niet, maar dat is dan aan Van Persie om te beoordelen na/tijdens de voorbereiding.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Sauer nu voor zeven of acht miljoen zou kopen bij NAC zou iedereen het een goede aankoop voor de basis noemen. Ik snap het probleem niet.
‘Een goede buitenspeler kopen die er 10 tot 15 inschiet’ heeft letterlijk iedere club bovenaan zijn verlanglijstje, vandaar dat het een vreselijk moeilijke positie is om voor te scouten. Zelfs Osman die er echt geen klote van kon was al voor 20 miljoen weggekaapt door een Engelse club, dat is je concurrentie. Dat betekent voor Feyenoord dat ze op een heel lage categorie moeten scouten, dan kom je op zo’n Diarra uit bijvoorbeeld, of eerder Paixao (die een vreselijk lange aanloop nodig had) of Moussa (wat echt een ongelooflijke verrassing is geweest).
We hebben het geprobeerd met buitenspelers met een iets meer bewezen staat van dienst, zie Ivanusec, Jahnbakhsh, Idrissi en Dilrosun, daar zat niks tussen waar we écht blij mee waren. Als je echt een buitenspeler voor de basis wil halen betaal je minimaal 15 en eigenlijk wel 20 miljoen. Dan snap ik dat je het nu probeert met Sauer en Diarra en hoopt dat er één op basisniveau blijkt.
Je hebt dan ook al Steijn binnengehaald om die doelpunten op te vangen he. Spelers hoef je niet altijd 1 op 1 te vervangen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een speler die bij ongeveer 40-45 goals betrokken was vervangen voor een ziek snelle negerspits uit de krochten van Turkije en Sauer lijkt me gewoon wat risicovol. Of niet, maar dat is dan aan Van Persie om te beoordelen na/tijdens de voorbereiding.
Een gedegen concurrent (al dan niet huur) voor Hadj-Moussa halen lijkt me in eerste instantie ook zinvoller hoor.
Dit had ik verdrongenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je hebt dan ook al Steijn binnengehaald om die doelpunten op te vangen he.
Ik zie qua potentiële rol in het elftal eigenlijk Valente meer als de toekomstige vervanger van Paixao, die op zijn beurt weer de rol van Stengs over had genomen. Terwijl die op andere posities in het elftal spelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een speler die bij ongeveer 40-45 goals betrokken was vervangen voor een ziek snelle negerspits uit de krochten van Turkije en Sauer lijkt me gewoon wat risicovol. Of niet, maar dat is dan aan Van Persie om te beoordelen na/tijdens de voorbereiding.
Een gedegen concurrent (al dan niet huur) voor Hadj-Moussa halen lijkt me in eerste instantie ook zinvoller hoor.
Ach joh, over een paar maanden sta je te juichen als hij zijn 20e er in trapt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit had ik verdrongen
Bedankt voor deze kutmaandag
Spelertje huren voor 1 seizoen, die op beide flanken uit de voeten kan.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.
Bovendien als Valente komt zie ik hem ook nog wel op linksbuiten opgesteld worden.
Dat had ik ook gehoopt, maar dan zit je dus deze 2 grote talenten in de weg. Ik denk niet dat ze dat gaan doen, of je moet Sauer aan Utrecht ofzo verhuren. Dat zou ik alleen ook erg zonde vinden.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijk
Idrissi had het best goed gedaan bij Feyenoord.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Sauer nu voor zeven of acht miljoen zou kopen bij NAC zou iedereen het een goede aankoop voor de basis noemen. Ik snap het probleem niet.
‘Een goede buitenspeler kopen die er 10 tot 15 inschiet’ heeft letterlijk iedere club bovenaan zijn verlanglijstje, vandaar dat het een vreselijk moeilijke positie is om voor te scouten. Zelfs Osman die er echt geen klote van kon was al voor 20 miljoen weggekaapt door een Engelse club, dat is je concurrentie. Dat betekent voor Feyenoord dat ze op een heel lage categorie moeten scouten, dan kom je op zo’n Diarra uit bijvoorbeeld, of eerder Paixao (die een vreselijk lange aanloop nodig had) of Moussa (wat echt een ongelooflijke verrassing is geweest).
We hebben het geprobeerd met buitenspelers met een iets meer bewezen staat van dienst, zie Ivanusec, Jahnbakhsh, Idrissi en Dilrosun, daar zat niks tussen waar we écht blij mee waren. Als je echt een buitenspeler voor de basis wil halen betaal je minimaal 15 en eigenlijk wel 20 miljoen. Dan snap ik dat je het nu probeert met Sauer en Diarra en hoopt dat er één op basisniveau blijkt.
Deze gedachtegang deed ons begin deze eeuw de das om. Laten we daar aub ver van weg blijven.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, we hebben momenteel geld zat (als het goed is toch?) dan gaan we toch niet weer een houtje - touwtje selectie samenstellen?
Als we daadwerkelijk willen meedoen voor de titel komend seizoen dan moet er gewoon echt fors geinvesteerd worden. Dan moet er bijvoorbeeld:
- Een linksback bij
- Vervanger voor Hancko
- Een extra centrale verdediger want Trauner kan echt niet meer.
- Valente?
- Een goede vervanger voor Paixao, een buitenspeler die er een stuk of 10 tot 15 inschiet per seizoen.
- Een nieuwe spits (en Ueda of Carranza verkopen natuurlijk).
- Waarschijnlijk ook nog een nieuwe keeper want ik zie Bijlow of Wellenreuther nog wel vertrekken.
Zo lang je spelers met restwaarde koopt en je geen gekke dingen bedenkt zoals talent pools zou er geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:18 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Deze gedachtegang deed ons begin deze eeuw de das om. Laten we daar aub ver van weg blijven.
Er komt vermoedelijk zo'n 150 miljoen binnenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:18 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Deze gedachtegang deed ons begin deze eeuw de das om. Laten we daar aub ver van weg blijven.
Flink investeren en Feyenoord is zelden goed gegaan in mijn beleving maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang je spelers met restwaarde koopt en je geen gekke dingen bedenkt zoals talent pools zou er geen probleem moeten zijn.
Laten we ons vooral niet afremmen door resultaten uit het verleden. Je moet mee met Ajax en PSV. En dat kan ook want we doen qua begroting niet onder voor PSV.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Flink investeren en Feyenoord is zelden goed gegaan in mijn beleving maar dat kan aan mij liggen.
Hou op hoor, er is onderhand meer dan 100 miljoen binnengekomen. Zeker met de transfers van Hancko en Paixao straks. Daar moet echt wel 60 miljoen van kunnen worden besteed aan transfers. Zeker als je bedenkt dat er vorig seizoen op de laatste transferdag een aantal dure inkomende transfers van meer dan 10 miljoen niet zijn doorgegaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:18 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Ik zie hem ook liever als een 10, alleen speelt daar je duurste aankoop ooit ook. Het zou wel moeten kunnen werken als een type Bueno je linksback is, eigenlijk een halve buitenspeler. Die wisselwerking was ook heel goed met Paixao die ook niet aan de zijlijn geplakt was.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef fetX het volgende:
Valente zou ik toch echt niet als buitenspeler zien.
Paixao is dan ook wel een van die buitenspelers die handig passeert en aan de binnenkant kan spelen. Valente is dan toch meer een echte middenvelder zonder zo'n passeeractie en explosieve snelheid. Dat maakt het al een stuk anders, meer vergelijkbaar met het Stengs-project op rechtsbuiten.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie hem ook liever als een 10, alleen speelt daar je duurste aankoop ooit ook. Het zou wel moeten kunnen werken als een type Bueno je linksback is, eigenlijk een halve buitenspeler. Die wisselwerking was ook heel goed met Paixao die ook niet aan de zijlijn geplakt was.
Klopt allemaal wel. Maar wat dat betreft is het helemaal niet gek om verschillende manieren te hebben om het tactisch in te vullen. Het Stengs projectje werkte vaak ook niet helemaal omdat Zerrouki niet zo’n goede speler is en Timber niet uit de verf komt op 10, maar daar hebben we nu wel betere opties voor.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao is dan ook wel een van die buitenspelers die handig passeert en aan de binnenkant kan spelen. Valente is dan toch meer een echte middenvelder zonder zo'n passeeractie en explosieve snelheid. Dat maakt het al een stuk anders, meer vergelijkbaar met het Stengs-project op rechtsbuiten.
Is soms wel eens zinvol, maar in de eredivisie niet optimaal.
Moest je het weer verpesten?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel. Maar wat dat betreft is het helemaal niet gek om verschillende manieren te hebben om het tactisch in te vullen. Het Stengs projectje werkte vaak ook niet helemaal omdat Zerrouki niet zo’n goede speler is en Timber niet uit de verf komt op 10, maar daar hebben we nu wel betere opties voor.
Mocht Steijn op 10 staan én Bueno linksback, dan speel je al praktisch met twee extra aanvallers, dan is het niet heel erg als een Valente op linksbuiten een beetje terugzakt, ook in de Eredivisie niet. Het systeem is in principe vloeibaar
Maar wat er niet gemeld wordt daar, is dat je blijkbaar na die 3e kwalificatieronde ook nog een extra play-off moet spelen. Ik weet dat die 3e kwalificatieronde verliezen leidt toe EL, maar blijkbaar is het verliezen van de play-off ook nog wel doorgaan naar EL?quote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord is zeker van deelname aan een Europees hoofdtoernooi in het seizoen 2025/26. De Rotterdammers starten begin augustus in de derde kwalificatieronde van de Champions League, met als inzet een plek in de lucratieve League Fase.
Zeker is al dat Feyenoord komend seizoen minimaal acht Europese duels speelt. Of dat in de Champions League of Europa League zal zijn, moeten de voorrondes uitwijzen. De derde voorronde van het miljoenenbal begint op 5 of 6 augustus, met de return een week later op 12 augustus. De loting vindt plaats op 21 juli.
Dit is nieuws voor mij. Mooi dat we al geplaatst zijn voor op zijn minst de EL.
Nee, je speelt überhaupt geen play off als je verliest.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maar wat er niet gemeld wordt daar, is dat je blijkbaar na die 3e kwalificatieronde ook nog een extra play-off moet spelen. Ik weet dat die 3e kwalificatieronde verliezen leidt toe EL, maar blijkbaar is het verliezen van de play-off ook nog wel doorgaan naar EL?
Bueno is toch gewoon terug naar de PL? Volgens mij hebben we linksachter alleen Smal.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel. Maar wat dat betreft is het helemaal niet gek om verschillende manieren te hebben om het tactisch in te vullen. Het Stengs projectje werkte vaak ook niet helemaal omdat Zerrouki niet zo’n goede speler is en Timber niet uit de verf komt op 10, maar daar hebben we nu wel betere opties voor.
Mocht Steijn op 10 staan én Bueno linksback, dan speel je al praktisch met twee extra aanvallers, dan is het niet heel erg als een Valente op linksbuiten een beetje terugzakt, ook in de Eredivisie niet. Het systeem is in principe vloeibaar
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-champions-leaguequote:Op maandag 23 juni 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, je speelt überhaupt geen play off als je verliest.
Nee, je speelt alleen een play-off als je wint in de 3e voorronde. Er zijn 3 mogelijke paden:quote:Op maandag 23 juni 2025 16:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-champions-league
"Feyenoord zal op basis van het goede coëfficiënt op papier sterke clubs ontlopen in de derde voorronde, omdat zij ook een geplaatste status hebben. Plaatst de ploeg van Robin van Persie zich voor de play-offs, dan is het nog geen zekerheid dat ze geplaatst zijn. "
"De duels in de derde voorronde van de Champions League worden gespeeld op 5, 6 en 12 en 13 augustus. De play-offs op 19, 20 en 26 en 27 augustus. De verliezers van beide voorronden gaan door naar de hoofdfase van de Europa League. "
In de laatste zin zit wel de bevestiging dat verlies van de play-off dus wel kwalificatie voor EL betekent. En wat ik bedoelde te zeggen - het was mij al duidelijk dat de uitschakeling in derde voorronde CL leidt tot een plaatsing in de EL, maar het was mij nog niet duidelijk wat de eerst volgende play-off voor de CL zou betekenen. Blijkbaar is dus het verliezen van derde voorronde en ook verliezen van de play-off gewoon een EL ticket.
We gaan de Nieuwe Ueda binnenhalenquote:Feyenoord heeft zich in België gemeld voor Hyeon-gyu Oh. Dat schrijft het doorgaans betrouwbare Het Laatste Nieuws. De Rotterdammers zien in de 24-jarige Zuid-Koreaan hun 'nieuwe spits', zo is te lezen. Genk is ondanks het feit dat Feyenoord miljoenen over heeft voor de aanvaller, allesbehalve happig op een verkoop.
Het Laatste Nieuws weet dat Feyenoord zich onlangs heeft gemeld in Genk. Wanneer precies, is niet duidelijk. Duidelijk is wel dat technisch directeur Dennis te Kloese in België heeft geïnformeerd naar zijn diensten. Feyenoord heeft vervolgens besloten dat het bereid is om maar liefst 10 miljoen euro uit te geven aan Oh.
Dat bedrag is niet voldoende om Genk te overtuigen van een verkoop. Zijn vertrek is 'onbespreekbaar', aldus Het Laatste Nieuws. De Belgische club, die derde eindigde in de Kampioenschapsronde, ziet in de Zuid-Koreaanse aanvaller een onmisbare schakel voor het komende seizoen.
Of Feyenoord de hoop op de komst van Oh nu opgeeft, of zich ondanks een eerste afwijzing toch nog een keer gaat melden met een nieuw bod, wordt door het Belgische medium niet omschreven. De spits kwam het afgelopen seizoen tot 27 competitieduels. Daarin was hij goed voor zeven doelpunten en twee assists.
Sow anders wordt je effe doodgemaakt met een blije mus.quote:'Feyenoord-doelman hard op weg naar Engeland voor transfer'
Mikki van Sas gaat zijn loopbaan mogelijk vervolgen in Engeland. 1908 weet namelijk dat Wycombe Wanderers verregaande interesse heeft getoond in de 21-jarige keeper van Feyenoord.
Ohquote:Op maandag 23 juni 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
We gaan de Nieuwe Ueda binnenhalen
En dit keer een die ook in Belgie al nauwelijks scoort![]()
Voor nog meer geld
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, je speelt alleen een play-off als je wint in de 3e voorronde. Er zijn 3 mogelijke paden:
- 3e voorronde CL winst -> PO CL winst -> hoofdtoernooi CL
- 3e voorronde CL winst -> PO CL verlies -> hoofdtoernooi EL
- 3e voorronde CL verlies -> hoofdtoernooi EL
Ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen, maar dan snap ik niet waar je nog over twijfelde.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:48 schreef snabbi het volgende:
[..]dat zeg ik toch, uitschakeling derde voorronde CL is hetzelfde als verliezen.
Is er volgende week al een oefenwedstrijd?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef Zipportal het volgende:
SC Cambuur - Feyenoord komt volgende week zaterdag gewoon op ESPN 1.
AGAINST FEYENOORD ONE.
Vier weken later moeten we al aan de bak in de CL (en begint de Eredivisie bijna).quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er volgende week al een oefenwedstrijd?
Seizoen is net afgelopen.
Schijnt wel dat hij alle 12 doelpunten in 880 minuten bij elkaar heeft gesprokkeld. Dat is wel een goed moyenne.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
We gaan de Nieuwe Ueda binnenhalen
En dit keer een die ook in Belgie al nauwelijks scoort![]()
Voor nog meer geld
Volgende week is het alweer juli. Time flies etc.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er volgende week al een oefenwedstrijd?
Seizoen is net afgelopen.
Die handsbal was ook vrij grappig.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Bedankt voor die fantastische pot in de arena.
Echt geen idee hoe die te Kloesse ineens allemaal aziaten wil hebbenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee Aziatische spitsen is misschien dan wel weer iets teveel van het goede.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe die te Kloesse ineens allemaal aziaten wil hebben
Iedere kut clown weet dat die Aziaten fysiek tekort komen voor echt topvoetbal en zeker in de spits
maar zal wel weer fake news zijn
Dat is een middenvelder, die krijgen doorgaans meer ruimte om te voetballen en dat is met fysieke duels gewoon anders dan als dit soort lichtgewichten in de spits zouden lopen.....quote:
Commercieel super interessant.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe die te Kloesse ineens allemaal aziaten wil hebben
Iedere kut clown weet dat die Aziaten fysiek tekort komen voor echt topvoetbal en zeker in de spits
maar zal wel weer fake news zijn
Argentijntje GENOTquote:Als alternatief voor Bueno zingt de naam rond van Román Vega. Deze linkervleugelverdediger van Argentinos Juniors maakt snel carrière in eigen land. Volgens Argentijnse bronnen wordt naast River Plate nu ook Feyenoord genoemd als mogelijke geïnteresseerde club. Eerder had Ajax Vega op het oog als eventuele vervanger van Jorrel Hato, mocht hij vertrekken naar de Premier League. Vega geldt op zijn positie als de grootste belofte van Argentinië.
Ik kan mij nog druk maken om al die users die dit een prima back-up vonden voor Hartman ‘want hij hep Kudus uit de wedstrijd gespeeld!!’quote:Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Bedankt voor die fantastische pot in de arena.
Wellicht kan hij het oude appartement van Senesi betrekken die een BBQ op zijn balkonrand had gebouwdquote:
spelers kopen die alleen commercieel interessant zijnquote:
quote:Feyenoord maakt volop jacht op een nieuwe defensieve versterking en daarbij zijn de pijlen vol gericht op Yarek Gasiorowski. De Rotterdammers zagen eerder hun openingsbod voor de twintigjarige stopper afgewezen worden door Valencia. Feyenoord heeft nu een tweede aanbieding neergelegd voor Gasiorowski, zo meldt 1908.nl.
Vorig jaar zijn er 2.5 keer zoveel shirts verkocht wat een miljoenenimpuls opleverde. Voornamelijk door Santi in Mexico maar het idee is om dat verder commercieel uit te breiden in Azië.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
spelers kopen die alleen commercieel interessant zijn
we hebben die gare ueda daar al lopen
wat voor commercieels hebben we daar aan verdiend
Dat commerciële is alleen interessant als je als club in Azië heel erg populair bent
Manchester United was in het verleden zo een club die razend populair was in azie
of Feyenoord zo een club is in azie denk ik niet
Kut Castorequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er 2.5 keer zoveel shirts verkocht wat een miljoenenimpuls opleverde.
Is me tot nu toe enorm meegevallen eigenlijk. Alle paniekberichten dat die shirts superslecht van kwaliteit zouden zijn ten spijt en ik vind de ontwerpen eigenlijk zonder uitzondering wel geslaagd tot nu toe.quote:
Ik heb sinds mijn jeugd altijd al een voorliefde voor de three stripes gehad. Verder hebben voorgangers als Sevilla en Leverkusen hun contract met Castore voortijdig moeten afbreken ivm de klachten, dus de paniekberichten komen ergens vandaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Is me tot nu toe enorm meegevallen eigenlijk. Alle paniekberichten dat die shirts superslecht van kwaliteit zouden zijn ten spijt en ik vind de ontwerpen eigenlijk zonder uitzondering wel geslaagd tot nu toe.
Adidas heb ik ook wel een zwak voor, vanuit vroeger toch de meest iconische shirts maar de knaken gaan voor de sentimenten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn jeugd altijd al een voorliefde voor de three stripes gehad. Verder hebben voorgangers als Sevilla en Leverkusen hun contract met Castore voortijdig moeten afbreken ivm de klachten, dus de paniekberichten komen ergens vandaan.
Ik zie persoonlijk liever Adidas terug of zelfs de Kappa-shirts die nog breekbaarder zijn.
Nee, die kwamen van Le Coq Sportif natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Adidas heb ik ook wel een zwak voor, vanuit vroeger toch de meest iconische shirts maar de knaken gaan voor de sentimenten.
Ja Santi, maar we hebben toch over die chinezen???quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er 2.5 keer zoveel shirts verkocht wat een miljoenenimpuls opleverde. Voornamelijk door Santi in Mexico maar het idee is om dat verder commercieel uit te breiden in Azië.
PSV en met name Ajax doen dat al jaren terwijl onze shirts in Azië niet eens te koop waren. Ook als je geen Premier League club bent valt er genoeg te halen.
Die kijken niet zo nauw joh.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja Santi, maar we hebben toch over die chinezen???
Ze maken overigens nog steeds best wel lijpe shirts.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, die kwamen van Le Coq Sportif natuurlijk.
Ik dacht eigenlijk dat het ter ziele was gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:04 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ze maken overigens nog steeds best wel lijpe shirts.
Is langzaam maar zeker het geval, de enige “grote” club in hun portfolio was Nice maar die stappen over naar Kappa. Voor de rest sponsoren ze alleen nietszeggende clubjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het ter ziele was gegaan.
Behalve dan dat de meest populaire shirtjes na 3 weken al niet meer verkrijgbaar waren. Dat groen witte shirt is zo'n beetje heel het jaar uitverkocht geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Is me tot nu toe enorm meegevallen eigenlijk. Alle paniekberichten dat die shirts superslecht van kwaliteit zouden zijn ten spijt en ik vind de ontwerpen eigenlijk zonder uitzondering wel geslaagd tot nu toe.
Bueno gaat een vrij kansloos verhaal wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zwalm of hoe heet die gozer heeft het richting het einde van het seizoen onverwacht goed gedaan en als je ook Bueno kan vastleggen kan ik hier wel mee leven.
Hallo? Ja hallo?!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldem gingen samen voor minder
"12 miljoen is een mooi bedrag." "12 miljoen incl. bonussen!! Wanbeleid!!"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hallo? Ja hallo?!
1981 belde, ze willen hun guldens terug.
De Heitinga van Feyenoordquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef De_Pel het volgende:
Dirk Kuijt is teruggekeerd in de Feyenoord Voetbalpiramide
Hadden ze niks anders? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je zou zo'n idioot maar als trainer aanstellen
Toch nog in de aanbieding kunnen kopen voor 40-45 euroquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Behalve dan dat de meest populaire shirtjes na 3 weken al niet meer verkrijgbaar waren. Dat groen witte shirt is zo'n beetje heel het jaar uitverkocht geweest
Dacht het niet. Die heeft het hele traject doorlopen en was bij de jeugd een trainer met gezag en resultaten. Verder kun je niks concluderen uit zijn paar maanden Ajax. Net als met Schip. Ga er maar aanstaan de grootste clubcrisis ooit en tussentijds invallen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Die heeft het hele traject doorlopen en was bij de jeugd een trainer met gezag en resultaten. Verder kun je niks concluderen uit zijn paar maanden Ajax. Net als met Schip. Ga er maar aanstaan de grootste clubcrisis ooit en tussentijds invallen.
Dat lijkt me een klusje voor een forumbeest.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
De OP is echt schandalig. Zo jammer dat er niemand is die onze OP onder handen kan nemen![]()
Maat xxxxl ja, tong zal hier blij mee zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:08 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Toch nog in de aanbieding kunnen kopen voor 40-45 euro
Regel dit maar:quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
De OP is echt schandalig. Zo jammer dat er niemand is die onze OP onder handen kan nemen![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Regel dit maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi genoeg. Gr gr.
Kunnen ze niet gewoon vanuit Eindhoven bellenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef De_Pel het volgende:
Ik vermoed dat PSV zich een dezer dagen bij Feyenoord gaat bellen voor Joris van Benthem.
Naar het schijnt wordt zijn komst breed gedragen.
Je mot die psd even opscharrelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze niet weer 10 miljoen neerleggen voor een of andere dooie Aziaat (pleonasme) die nooit verder is gekomen dan de Belgische competitie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:08 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat Feyenoord de destijds 'realitisch geachte' transfer van Watanabe na drie biedingen toch links heeft laten liggen, en nu naar het schijnt op het punt staat een derde bod uit te brengen op Gasiorowski.
In die zin - dat ze eerst een opvallend hoog bedrag wilden neerleggen voor een ervaren speler die er direct staat met het oog op de Champions League. Gasiorowski (20) speelde pas 35 wedstrijden op het hoogste niveau, waarvan een groot deel als invaller.
Vooralsnog zou je dan nu uitkomen op een verdediging als:
Smal (27) - Gasiorowski (20) - Beelen (24) - Read (19)
Dat is wel een clubje wat nog veel te bewijzen heeft. Ben benieuwd.
Valt zeker wat voor te zeggen, maar het contrast tussen deze 2 keuzes is opmerkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze niet weer 10 miljoen neerleggen voor een of andere dooie Aziaat (pleonasme) die nooit verder is gekomen dan de Belgische competitie.
PSV heeft Turken provider 50+ mobiel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon vanuit Eindhoven bellen
lijkt me meer iets als de selectie duidelijk is dit aan te gaan passenquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Erg mooiquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord ziet ook Antoni Milambo naar Premier League vertrekken
https://www.ad.nl/voetbal(...)vertrekken~a826e0f5/
Prima bedrag wel voor iemand waar we wel iets meer van hadden verwacht. Had volgend seizoen niet ineens 30-35 opgeleverd denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord ziet ook Antoni Milambo naar Premier League vertrekken
https://www.ad.nl/voetbal(...)vertrekken~a826e0f5/
Door de keuring heen. Genot.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:21 schreef Caland het volgende:
Hartman bevestigt ook zijn vertrek
alles weg
Dat vooralquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Door de keuring heen. Genot.
Jammer dat hij gaat wel. Vooral de manier waarop. Maar ach.
Oh Arnequote:In zijn slotwoorden richtte hij zich tot de mensen binnen de club die hem geholpen hebben in zijn ontwikkeling. "Ik wil alle trainers heel erg bedanken, vanaf Onder 10 tot het eerste elftal. In het bijzonder wil ik Arne Slot en Sipke Hulshoff bedanken, die mij de kans hebben gegeven door te breken in het eerste. Ik ga jullie vreselijk missen en ik hoop oprecht dat jullie mij begrijpen en mij het gunnen om mijn droom achterna te gaan. Feyenoord zit voor altijd in mijn hart. Ik wens alle kameraden het beste voor de toekomst en hopelijk zie ik jullie gauw nog eens terug."
Hartman en Milambo minimaal 35 miljoen weer binnenquote:Milambo op weg naar Brentford: Feyenoord ontvangt maximaal 25 miljoen'
vandaag, 20:16 399 reacties
Antoni Milambo staat op het punt een transfer te maken naar Brentford. Volgens goed ingevoerde bronnen in Engeland hebben de clubs vrijwel overeenstemming bereikt over een deal. De 20-jarige middenvelder levert Feyenoord een vaste transfersom van twintig miljoen euro op. Dat bedrag kan door bonussen oplopen tot maximaal 25 miljoen euro.
Bij Feyenoord wordt vooralsnog geen definitief akkoord bevestigd, maar de club erkent wel aan de krant dat er ‘zeer serieuze gesprekken’ plaatsvinden met Brentford over een transfer van de middenvelder. Milambo heeft zich het afgelopen seizoen sterk ontwikkeld en speelde zich in de kijker bij meerdere buitenlandse clubs, mede door zijn optredens in de Champions League.
En hopen dat Felenta komtquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hartman en Milambo minimaal 35 miljoen weer binnen
Nu afwachten Paxaio en Hansco
quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hartman en Milambo minimaalmaximaal 35 miljoen weer binnen
Nu afwachten Paxaio en Hansco
We zitten in het stadium van een megatotaalaffentittenwaffenstrudel-akkoord!quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Is er nou nog geen witte rook voor Hancko?
JEZUS WAT EEN SOAP.
@:Caland
@:Scrummie
@:hhh38
Er ligt wel een witte jurk klaar voor hemquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:03 schreef onlogisch het volgende:
JEZUS WAT EEN SOAP.
Cristiano lijkt te gaan verlengen dus dan zal Hancko waarschijnlijk snel overvliegen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:03 schreef onlogisch het volgende:
JEZUS WAT EEN SOAP.
Had zijn niveau wel willen zien als het team niet zo instabiel was door o.a. blessures. Dan had je denk ik prima een Wieffer bedrag kunnen vangen. Maar ok, zat er helaas niet in. En als die nu al zo graag weg wil dan had die op zeker niet verlengd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima bedrag wel voor iemand waar we wel iets meer van hadden verwacht. Had volgend seizoen niet ineens 30-35 opgeleverd denk ik.
Nou ja, dan zal Valente nu wel komen.
Begrijpelijk of niet, 9 miljoen voor Q blijft een pijnlijke anticlimax.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:01 schreef hhh38 het volgende:
2 jongens van Varkenoord weg
Wel 2 prima bedragen gezien de omstandigheden
Neem aan dat de bonussen wel redelijk makkelijk te halen zijn? Zoals bijvoorbeeld gespeelde wedstrijden oid en lijfsbehoud. Om de prijzen spelen doen ze namelijk niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Begrijpelijk of niet, 9 miljoen voor Q blijft een pijnlijke anticlimax.
Lijkt me ook geen zekerheidje bij die jongen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 00:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Neem aan dat de bonussen wel redelijk makkelijk te halen zijn? Zoals bijvoorbeeld gespeelde wedstrijden
Die gaat zijn droom waarmaken door met Burnley uit de Premier League te degraderenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:21 schreef Caland het volgende:
Hartman bevestigt ook zijn vertrek
alles weg
Wantabale, Gasjelosvskie en Diarree lijken mij ook prima aankopenquote:
Ik snap de Premier League wel maar kies dan ieder geval Londen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zijn droom waarmaken door met Burnley uit de Premier League te degraderen
https://www.ad.nl/voetbal(...)het-niveau~aef5259d/quote:Khalid Boulahrouz genadeloos voor Feyenoord-target Luciano Valente: ‘Hij heeft niet het niveau’
De laat ingevlogen Luciano Valente was op het EK onder 21 de hoop van Jong Oranje. Maar na de verloren halve finale tegen Engeland kon hij bij analist Khalid Boulahrouz ineens geen goed meer doen. „Hij viel hartstikke tegen”, sprak de 35-voudig Oranje-international bij Ziggo.
De door Feyenoord begeerde Valente, vanwege blessures pas opgeroepen voor het EK toen hij al op vakantie was, begon het toernooi uitstekend. Mede dankzij zijn treffers tegen Finland (2-2) en Oekraïne (2-0) kwam het moeizaam begonnen Oranje zo ver.
Maar na de 2-1 nederlaag tegen Jong Engeland werd er door de analisten bij Ziggo anders naar de 21-jarige middenvelder gekeken. „Valente heeft heel kansen gekregen, maar viel hartstikke tegen. Ik denk dat die jongen ook tekort komt op dit niveau”, oordeelde Boulahrouz snoeihard. „Zelfs om naar Feyenoord te gaan.”
Valente maakte afgelopen seizoen veel indruk bij FC Groningen en wordt begeerd door grotere clubs. Feyenoord lijkt de voornaamste gegadigde, maar zijn huidige werkgever vraagt vooralsnog meer dan de Rotterdammers willen betalen.
Boulahrouz vraagt zich af wat Valente in de Kuip te zoeken heeft. „Bij FC Groningen kan hij het tempo bepalen”, meent de oud-verdediger. „Dan kan kan hij er in mee. Maar als je echt gaat kijken op details... Weten wanneer je moet wegblijven als een nummer tien, niet de gaten voor de buitenspelers dichtlopen. Wanneer ben je aanspeelbaar, wanneer speel je tussen de linies? Maar ook nog die eentwee in de zestien waar het heel druk is. Je kan niet door drie man lopen. Er zit nog heel veel jeugdigheid. Dat is ook niet erg. Maar op dit moment vind ik het te speels. Als je dat wegzet tegen de jongens op het middenveld van Engeland, dan zijn die een paar stappen verder.”
https://streamable.com/yqnzaaquote:Marcos López gaat Feyenoord na drie seizoenen verlaten. De 25-jarige Peruviaanse verdediger, die in Rotterdam nog een doorlopend contract had tot medio 2026, wordt definitief overgenomen door FC Kopenhagen, de club waar hij afgelopen seizoen al op huurbasis voor uitkwam.
Opportunisme aids inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vorige week buitelde iedereen nog over elkaar heen om te zeggen dat we zonder na te denken die 10M moeten dokken omdat het zo'n fantastische speler is. OpportunismeGod.
Je ziet wel de potentie, al heeft hij ook weer geen versnelling in zijn spel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:09 schreef Qarrad het volgende:
Je zag gisteren zo'n beetje heel Jong Oranje het afleggen tegen de veel verder in een betere competitie ontwikkelde Engelsen. Boulahrouz haalde Valente eruit omdat ie eerst zo omhoog was geschreven, ook door hem.
Valente speelt met alle respect bij Groningen en wordt gehaald voor zijn potentie, die hij echt wel heeft. Je ziet aan alles dat er veel in zit, hij snel denkt en handelt en het dan ook kan uitvoeren. Dat hij nu ontdekt dat een Engelsman van zijn leeftijd voordat hij het verwacht al op zijn nek zit terwijl hij tegen NAC nog even de tijd heeft lijkt me niet echt wereldschokkend of een blijk van dat het helemaal niets is.
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Is er al iets van een oefenschema bekend? Ik zag wel dat we tegen Gent gaan spelen.
Ik vraag me vooral af wie onze homegrown spelers worden nu alle eigen jeugd vertrekt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:47 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Blijven er nog wel spelers over op deze manier? Straks een hele nieuw elftal en Hancko.
Waar er jongens vertrekken staan er altijd weer jongens op.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wie onze homegrown spelers worden nu alle eigen jeugd vertrekt.
Ja maar het is ook weer geen Vejinovic qua alleen maar in één tempo. Het mag wat dynamischer, maar ik vind het echt typisch een speler die vanwege zijn leeftijd dat stukje nog even moet en kan bijslijpen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet wel de potentie, al heeft hij ook weer geen versnelling in zijn spel.
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar er jongens vertrekken staan er altijd weer jongens op.
Hoe lang moeten ze bij ons in de jeugd hebben gezeten om homegrown te voelen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.
3 jaar tussen 15 en 21 volgens mij. Read heeft nog 1 jaar te gaan, die kwam in 2023.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hoe lang moeten ze bij ons in de jeugd hebben gezeten om homegrown te voelen?
Beetje koffiedik kijken, genoeg spelers die die stap nooit makenquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar het is ook weer geen Vejinovic qua alleen maar in één tempo. Het mag wat dynamischer, maar ik vind het echt typisch een speler die vanwege zijn leeftijd dat stukje nog even moet en kan bijslijpen.
Ah ok sorry - ik dacht dat het over gevoel ging. Als het over de B-lijst van de UEFA gaat, volgens artikel 31.12 dan mag je Read daar al op zetten, maar een bijlow en een nieuwkoop niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 jaar tussen 15 en 21 volgens mij. Read heeft nog 1 jaar te gaan, die kwam in 2023.
Sauer weet ik ook niet helemaal zeker overigens.
quote:https://documents.uefa.co(...)-Player-lists-Online
A player may be registered on List B if he is born on or after 1 January 2004 and has, since his 15th birthday, been eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years, or a total of three consecutive years with a maximum of one loan period to a club from the same association for a period not longer than one year. Players aged 16 may be registered on List B if they have been registered with the participating club for the previous two years without interruption.
Maar alleen Milambo is vertrokken t.o.v. vorig seizoen die op die lijst stond.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.
We hebben vorig seizoen al kunst en vliegwerk nodig gehad, wat ons toen er blessures waren ook opbrak.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar alleen Milambo is vertrokken t.o.v. vorig seizoen die op die lijst stond.
Weinig aan de hand lijkt mij.
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben vorig seizoen al kunst en vliegwerk nodig gehad, wat ons toen er blessures waren ook opbrak.
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.
Je kan er maar beter op voorbereid zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.
Denken dat het wel goedkomt en vervolgens op alle vlakken overdonderd worden, dat ging vorig seizoen zo lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan er maar beter op voorbereid zijn.
Natuurlijk was het uitzonderlijk. We hebben op veel momenten gewoon 10+ blessures gehad. Zelfs voor een potje slechts twee fitte middenvelders (die nota bene in de winterstop (terug) gekomen zijn). Dat maak je echt zelden tot nooit mee. En dat is geen pech of alleen een simpele trainerswissel, dat is gewoon totale onkunde geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.
Vast en zeker, maar zoals ik zei er zullen echt wel andere jongen op gaan staan nu Milambo vertrokken is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan er maar beter op voorbereid zijn.
Dat het geen pech is, is denk ik juist mijn punt. Ik schrijf het vooral toe aan de Ruben Peeters wissel. Krijg je na zo'n wissel automatisch meer blessures, nee. Heb je na zo'n wissel bij een hoge inspanning meer kans op blessures, ja, Is het voor ons uitzonderlijk geweest, ik denk ja - want zo'n extreme monitoring op de fitheidsmarges hebben we daarvoor niet gekend. Is het in het algemeen uitzonderlijk, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk was het uitzonderlijk. We hebben op veel momenten gewoon 10+ blessures gehad. Zelfs voor een potje slechts twee fitte middenvelders (die nota bene in de winterstop (terug) gekomen zijn). Dat maak je echt zelden tot nooit mee. En dat is geen pech of alleen een simpele trainerswissel, dat is gewoon totale onkunde geweest.
In het algemeen is het natuurlijk niet uitzonderlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat het geen pech is, is denk ik juist mijn punt. Ik schrijf het vooral toe aan de Ruben Peeters wissel. Krijg je na zo'n wissel automatisch meer blessures, nee. Heb je na zo'n wissel bij een hoge inspanning meer kans op blessures, ja, Is het voor ons uitzonderlijk geweest, ik denk ja - want zo'n extreme monitoring op de fitheidsmarges hebben we daarvoor niet gekend. Is het in het algemeen uitzonderlijk, dat denk ik niet.
Dit jaar geen Priske en kornuiten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.
Is Q niet stiekem aan het voorsorteren op de LB plek bij Liverpool.quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zijn droom waarmaken door met Burnley uit de Premier League te degraderen
Liverpool haalt Kerkez toch al?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is Q niet stiekem aan het voorsorteren op de LB plek bij Liverpool.
Jaartje laten zien bij Burnley, Robbo vervangen, terug bij Arne.
O, ok. DAN moet het goed zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:30 schreef CR7 het volgende:
Transfermarkt zegt 12 miljoen voor Q.
@:De_Pel kan weer rustig slapen.
Gevalletje snel tevreden en zelfoverschatting dus.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:05 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Duidelijk verhaal. Hij vond dat hij uitgegroeid was bij ons en alles er uit gehaald heeft.
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gevalletje snel tevreden en zelfoverschatting dus.
Dit ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.
Fijn dat ie transparant is, maar het is wel een misplaatst gevoel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.
De terugkerende rubriek "PSV wil oud-speler 'X' van Feyenoord" is ondertussen frequenter en betrouwbaarder dan de jaarlijkse "Ajax wil speler 'Y' van Feyenoord".quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Hamer naar PSV ga ik niet aankunnen (volgens de geruchten).
Wat een toestandquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat we niet van niveau Tillman naar dat gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die woorden als delulu gebruikenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Onze laatste transfer kan toch onmogeljik geen flop zijn? Dennis die denkt dat de zaakwaarnemer die hem een DM stuurt ook echt kwaliteit in huis heeft?Ik hoop dat ik het mis heb maar volgens mij is Don Kloesoe nogal delulu
Dat we bae zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die woorden als delulu gebruiken
Read was wel meegegaan als hij had gewild maar hij koos zelf voor O19quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Read op RB de MOTM bij Europees kampioen 019.
Kasandingees by far de slechtste op RB bij het uitgeschakelde Jong.
Reizigert
Omdat hij te verstaan kreeg dat hij geen rol van betekenis zou spelen ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Read was wel meegegaan als hij had gewild maar hij koos zelf voor O19
Hartstikke leuk voor dat ventje toch? De grote man zijn bij de Europees Kampioen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Alsof ie van te voren wist dat ze het toernooi zouden winnen. Met Smit en Meerdink waren ze topfavoriet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor dat ventje toch? De grote man zijn bij de Europees Kampioen.
Hopelijk voor hem nog zo'n mooi jaar straks.
Ik denk dat je wat andere teams en spelers erf onderschat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ie van te voren wist dat ze het toernooi zouden winnen. Met Smit en Meerdink waren ze topfavoriet.
Natuurlijk. Daarom is Reiziger dan ook allang door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar voor de ontwikkeling van Read is het toch beter om de grote meneer te zijn dan ergens op de bank te zitten?
Het is wat allemaal hè, dat kindervoetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Je hebt het over O19 voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wat allemaal hè, dat kindervoetbal.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.
Lul Niet manquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Joe!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mannen,
Gefeliciteerd met onze nieuwe mouwsponsor.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De terugkerende rubriek "PSV wil oud-speler 'X' van Feyenoord" is ondertussen frequenter en betrouwbaarder dan de jaarlijkse "Ajax wil speler 'Y' van Feyenoord".
Het scoutingslijstje in Eindhoven ziet er waarschijnlijk ongeveer als volgt uit:
- Hamer
- Summerville
- Wijnaldem
- De Vrij
- Senesi
- Dessers
En spelers waar wij in geïnteresseerd zijnquote:De kans dat Feyenoord aan de haal gaat met Yarek Gąsiorowski lijkt steeds kleiner. Inmiddels zou PSV de race om de handtekening van de 20-jarige verdediger leiden, zo meldt Nacho Sanchis van het Spaanse Relevo. De Eindhovenaren hebben de speler van Valencia CF al minimaal sinds afgelopen winter in het vizier.
Had Feyenoord afgelopen winter ook al interesse dan? Anders is het natuurlijk andersomquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
En spelers waar wij in geïnteresseerd zijn
Het is al lang bekend dat Hancko deze zomer zou gaan vertrekken, dus hij stond vast op het lijstjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had Feyenoord afgelopen winter ook al interesse dan? Anders is het natuurlijk andersom
Of: ze gingen aan de haal met het transferdoelwit van PSV want Hancko vertrok.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al lang bekend dat Hancko deze zomer zou gaan vertrekken, dus hij stond vast op het lijstje
Gvd wat een treurige club zeg af en toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Beetje bij de les blijven Pel. Al Nassr wou eerst Ronaldo verlengen en dan serieus met de versterkingen zoals Hancko bezig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:30 schreef De_Pel het volgende:
Zo graag willen die kamelenrijders De Hanck dus ook niet.
Ben benieuwd of het nog rond gaat komen.
Hadden we maar sneller moeten handelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Op zich mooi, al wacht ik meer op de verdedigende versterkingen eigenlijk. Die hebben we veel harder nodig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:21 schreef Scrummie het volgende:
1908 zegt dat Valente rond is. Hoera. Toetertjes. En dat soort dingen.
https://www.rtvnoord.nl/s(...)rstap-naar-feyenoordquote:Luciano Valente maakt definitief de overstap naar Feyenoord
Het had heel wat voeten in de aarde, maar er is vrijdagmiddag een akkoord bereikt tussen FC Groningen en Feyenoord over een transfer van Luciano Valente.
Al tijdens het lopende seizoen meldde Feyenoord zich, mocht Valente een kijkje nemen op Varkenoord en sprak hij met trainer Robin van Persie. Het werd ook al snel duidelijk dat er voor Valente maar één club was waar hij zijn carrière wilde voortzetten en dat was bij Feyenoord. Vooral het plan wat ze in Rotterdam met hem hebben sprak de 21-jarige middenvelder aan.
PSV en ook andere clubs toonden ook interesse, maar dat zag Valente niet zitten. Hij moet bij Feyenoord nog wel gekeurd worden.
Bijna 7 miljoen
Alleen kwamen de clubs er niet direct uit en er bleef een verschil van zo’n twee miljoen euro boven de markt hangen. FC Groningen wilde in eerste instantie 8 miljoen euro en nog eens 1,5 miljoen euro aan bonussen ontvangen.
Algemeen directeur Frank van Mosselveld heeft uiteindelijk water bij de wijn gedaan, waardoor de partijen zijn uitgekomen op een vast bedrag dat ligt tussen de 6,7 en 7 miljoen euro.
Dat bedrag kan door middel van bonussen verder oplopen. FC Groningen heeft tevens een doorverkooppercentage van 12,5 procent bedongen.
Doorbraak in eredivisie
Valente brak dit seizoen definitief door bij FC Groningen, waarin hij 32 keer in actie kwam in de eredivisie. Daarin was hij twee keer trefzeker en was hij zeven keer aangever.
Lekker geloofwaardig dat ze een maand lang geen tweede bod neer kunnen leggen omdat ze op Ronaldo zitten te wachten. Of werkt hun TD 0,1 FTE?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje bij de les blijven Pel. Al Nassr wou eerst Ronaldo verlengen en dan serieus met de versterkingen zoals Hancko bezig.
Aan de andere kant, misschien is er een Engelse club doorheen komen fietsen?
Nie zo zuur doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig dat ze een maand lang geen tweede bod neer kunnen leggen omdat ze op Ronaldo zitten te wachten. Of werkt hun TD 0,1 FTE?
Is niets zuur aan, ze voelen blijkbaar geen echte noodzaak/urgentie anders laat je geen maand voorbij gaan na je bod.quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is niets zuur aan, ze voelen blijkbaar geen echte noodzaak/urgentie anders laat je geen maand voorbij gaan na je bod.
O jeetje.quote:Uiteindelijk gebeurde dat alsnog, en daar speelde Mark Ruijl een belangrijke rol in. Ruijl is technisch manager van Feyenoord, en namens die club ook nauw betrokken bij het samenwerkingsverband met Dordrecht.
Ruijl zou hebben laten doorschemeren dat Feyenoord ‘een aanstelling van Kuijt bij Dordrecht van harte zou toejuichen’. Mogelijk heeft dat de doorslag gegeven voor Kuijt, die als speler in totaal vijf jaar actief was in De Kuip.
Dirk is graag de baas.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Toch bizar dat je de plek als rechterhand van Slot bij Liverpool afwijst om “op eigen benen” Dordrecht te gaan trainen.
Volgens mij heeft Slot gewoon Gio gekozen en was Kuijt waarschijnlijk alleen bij de Media in beeld.....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Toch bizar dat je de plek als rechterhand van Slot bij Liverpool afwijst om “op eigen benen” Dordrecht te gaan trainen.
Volgens mij heeft Gio al vaak gezegd niet terug te willen keren. Gio is een verstandige manquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jeetje.
De opvolger van Robin wordt dus Kuyt of Gio.
Maar dat is dus helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Kuyt is daar toch nooit in beeld geweest? Heb alleen 1 iemand in de media horen zeggen "ik had Kuyt genomen want dat is een Liverpool-legende" maar meer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
De enige club die ervaring als rechterhand van Slot boven ervaring als hoofdtrainer bij een profclub zet is Ajaxquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Dat is niet wat Dirk zelf zegtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus helemaal niet zo.
quote:
Mijn naam viel ook bij Liverpool. Dat is heel wat anders dan ik heb met Arne gesproken en Liverpool heeft mij benaderd.quote:„Vooropgesteld: er is echt geen vezel in mij die zich te groot zou voelen voor FC Dordrecht. Helemaal niet zelfs. Mijn naam viel ook bij Liverpool. Een periode onder een absolute toptrainer werken, zoals John Heitinga heeft gedaan onder Arne Slot en eerder onder David Moyes, dat was voor mij zeker een optie geweest. Maar ik zie mezelf toch ook gewoon nog als hoofdtrainer.
Ok. Ik zal jouw interpretatie aannemen als de waarheid. Ik hoop dat je dan een fijn weekend hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Mijn naam viel ook bij Liverpool.
Dat betekent
Nee, even in de media
Ongetwijfeld. Maar als je - nota bene betaald - mag dienen onder de ultieme leermeester, dan moet je weten dat je daar alleen maar beter van kan worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige club die ervaring als rechterhand van Slot boven ervaring als hoofdtrainer bij een profclub zet is Ajax
Oke, ik wist niet dat het daar om ging.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Ik zal jouw interpretatie als aannemen de waarheid. Ik hoop dat je dan een fijn weekend hebt
xxl was er toen nog, fyi.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maat xxxxl ja, tong zal hier blij mee zijn
Prima toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
48 s
Antoni #Milambo naar #Brentford is rond, vijf jaar contract, transfersom van 20 miljoen euro en vijf miljoen haalbare bonussen. Zie zo @:VI_nl
Krabby weet ook nog te melden dat er een doorverkoop percentage is bedongen, maar over de hoogte daarvan wijdt hij niet uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
48 s
Antoni #Milambo naar #Brentford is rond, vijf jaar contract, transfersom van 20 miljoen euro en vijf miljoen haalbare bonussen. Zie zo @:VI_nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |