In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gevalletje snel tevreden en zelfoverschatting dus.
Dit ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.
Fijn dat ie transparant is, maar het is wel een misplaatst gevoel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.
De terugkerende rubriek "PSV wil oud-speler 'X' van Feyenoord" is ondertussen frequenter en betrouwbaarder dan de jaarlijkse "Ajax wil speler 'Y' van Feyenoord".quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Hamer naar PSV ga ik niet aankunnen (volgens de geruchten).
Wat een toestandquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat we niet van niveau Tillman naar dat gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die woorden als delulu gebruikenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Onze laatste transfer kan toch onmogeljik geen flop zijn? Dennis die denkt dat de zaakwaarnemer die hem een DM stuurt ook echt kwaliteit in huis heeft?Ik hoop dat ik het mis heb maar volgens mij is Don Kloesoe nogal delulu
Dat we bae zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die woorden als delulu gebruiken
Read was wel meegegaan als hij had gewild maar hij koos zelf voor O19quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Read op RB de MOTM bij Europees kampioen 019.
Kasandingees by far de slechtste op RB bij het uitgeschakelde Jong.
Reizigert
Omdat hij te verstaan kreeg dat hij geen rol van betekenis zou spelen ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Read was wel meegegaan als hij had gewild maar hij koos zelf voor O19
Hartstikke leuk voor dat ventje toch? De grote man zijn bij de Europees Kampioen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Alsof ie van te voren wist dat ze het toernooi zouden winnen. Met Smit en Meerdink waren ze topfavoriet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor dat ventje toch? De grote man zijn bij de Europees Kampioen.
Hopelijk voor hem nog zo'n mooi jaar straks.
Ik denk dat je wat andere teams en spelers erf onderschat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ie van te voren wist dat ze het toernooi zouden winnen. Met Smit en Meerdink waren ze topfavoriet.
Natuurlijk. Daarom is Reiziger dan ook allang door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar voor de ontwikkeling van Read is het toch beter om de grote meneer te zijn dan ergens op de bank te zitten?
Het is wat allemaal hè, dat kindervoetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |