Ja maar het is ook weer geen Vejinovic qua alleen maar in één tempo. Het mag wat dynamischer, maar ik vind het echt typisch een speler die vanwege zijn leeftijd dat stukje nog even moet en kan bijslijpen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet wel de potentie, al heeft hij ook weer geen versnelling in zijn spel.
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar er jongens vertrekken staan er altijd weer jongens op.
Hoe lang moeten ze bij ons in de jeugd hebben gezeten om homegrown te voelen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.
3 jaar tussen 15 en 21 volgens mij. Read heeft nog 1 jaar te gaan, die kwam in 2023.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hoe lang moeten ze bij ons in de jeugd hebben gezeten om homegrown te voelen?
Beetje koffiedik kijken, genoeg spelers die die stap nooit makenquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar het is ook weer geen Vejinovic qua alleen maar in één tempo. Het mag wat dynamischer, maar ik vind het echt typisch een speler die vanwege zijn leeftijd dat stukje nog even moet en kan bijslijpen.
Ah ok sorry - ik dacht dat het over gevoel ging. Als het over de B-lijst van de UEFA gaat, volgens artikel 31.12 dan mag je Read daar al op zetten, maar een bijlow en een nieuwkoop niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 jaar tussen 15 en 21 volgens mij. Read heeft nog 1 jaar te gaan, die kwam in 2023.
Sauer weet ik ook niet helemaal zeker overigens.
quote:https://documents.uefa.co(...)-Player-lists-Online
A player may be registered on List B if he is born on or after 1 January 2004 and has, since his 15th birthday, been eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years, or a total of three consecutive years with a maximum of one loan period to a club from the same association for a period not longer than one year. Players aged 16 may be registered on List B if they have been registered with the participating club for the previous two years without interruption.
Maar alleen Milambo is vertrokken t.o.v. vorig seizoen die op die lijst stond.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.
We hebben vorig seizoen al kunst en vliegwerk nodig gehad, wat ons toen er blessures waren ook opbrak.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar alleen Milambo is vertrokken t.o.v. vorig seizoen die op die lijst stond.
Weinig aan de hand lijkt mij.
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben vorig seizoen al kunst en vliegwerk nodig gehad, wat ons toen er blessures waren ook opbrak.
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.
Je kan er maar beter op voorbereid zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.
Denken dat het wel goedkomt en vervolgens op alle vlakken overdonderd worden, dat ging vorig seizoen zo lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan er maar beter op voorbereid zijn.
Natuurlijk was het uitzonderlijk. We hebben op veel momenten gewoon 10+ blessures gehad. Zelfs voor een potje slechts twee fitte middenvelders (die nota bene in de winterstop (terug) gekomen zijn). Dat maak je echt zelden tot nooit mee. En dat is geen pech of alleen een simpele trainerswissel, dat is gewoon totale onkunde geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.
Vast en zeker, maar zoals ik zei er zullen echt wel andere jongen op gaan staan nu Milambo vertrokken is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan er maar beter op voorbereid zijn.
Dat het geen pech is, is denk ik juist mijn punt. Ik schrijf het vooral toe aan de Ruben Peeters wissel. Krijg je na zo'n wissel automatisch meer blessures, nee. Heb je na zo'n wissel bij een hoge inspanning meer kans op blessures, ja, Is het voor ons uitzonderlijk geweest, ik denk ja - want zo'n extreme monitoring op de fitheidsmarges hebben we daarvoor niet gekend. Is het in het algemeen uitzonderlijk, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk was het uitzonderlijk. We hebben op veel momenten gewoon 10+ blessures gehad. Zelfs voor een potje slechts twee fitte middenvelders (die nota bene in de winterstop (terug) gekomen zijn). Dat maak je echt zelden tot nooit mee. En dat is geen pech of alleen een simpele trainerswissel, dat is gewoon totale onkunde geweest.
In het algemeen is het natuurlijk niet uitzonderlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat het geen pech is, is denk ik juist mijn punt. Ik schrijf het vooral toe aan de Ruben Peeters wissel. Krijg je na zo'n wissel automatisch meer blessures, nee. Heb je na zo'n wissel bij een hoge inspanning meer kans op blessures, ja, Is het voor ons uitzonderlijk geweest, ik denk ja - want zo'n extreme monitoring op de fitheidsmarges hebben we daarvoor niet gekend. Is het in het algemeen uitzonderlijk, dat denk ik niet.
Dit jaar geen Priske en kornuiten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.
Is Q niet stiekem aan het voorsorteren op de LB plek bij Liverpool.quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zijn droom waarmaken door met Burnley uit de Premier League te degraderen
Liverpool haalt Kerkez toch al?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is Q niet stiekem aan het voorsorteren op de LB plek bij Liverpool.
Jaartje laten zien bij Burnley, Robbo vervangen, terug bij Arne.
O, ok. DAN moet het goed zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:30 schreef CR7 het volgende:
Transfermarkt zegt 12 miljoen voor Q.
@:De_Pel kan weer rustig slapen.
Gevalletje snel tevreden en zelfoverschatting dus.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:05 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Duidelijk verhaal. Hij vond dat hij uitgegroeid was bij ons en alles er uit gehaald heeft.
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gevalletje snel tevreden en zelfoverschatting dus.
Dit ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.
Fijn dat ie transparant is, maar het is wel een misplaatst gevoel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een transparant verhaal. En geen gelul. Dat valt te waarderen. En ik snap heel goed dat ie het in de PL wil proberen. Terug naar Feyenoord of een vergelijkbare club kan altijd nog.
De terugkerende rubriek "PSV wil oud-speler 'X' van Feyenoord" is ondertussen frequenter en betrouwbaarder dan de jaarlijkse "Ajax wil speler 'Y' van Feyenoord".quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Hamer naar PSV ga ik niet aankunnen (volgens de geruchten).
Wat een toestandquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat we niet van niveau Tillman naar dat gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die woorden als delulu gebruikenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Onze laatste transfer kan toch onmogeljik geen flop zijn? Dennis die denkt dat de zaakwaarnemer die hem een DM stuurt ook echt kwaliteit in huis heeft?Ik hoop dat ik het mis heb maar volgens mij is Don Kloesoe nogal delulu
Dat we bae zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die woorden als delulu gebruiken
Read was wel meegegaan als hij had gewild maar hij koos zelf voor O19quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Read op RB de MOTM bij Europees kampioen 019.
Kasandingees by far de slechtste op RB bij het uitgeschakelde Jong.
Reizigert
Omdat hij te verstaan kreeg dat hij geen rol van betekenis zou spelen ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Read was wel meegegaan als hij had gewild maar hij koos zelf voor O19
Hartstikke leuk voor dat ventje toch? De grote man zijn bij de Europees Kampioen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Alsof ie van te voren wist dat ze het toernooi zouden winnen. Met Smit en Meerdink waren ze topfavoriet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor dat ventje toch? De grote man zijn bij de Europees Kampioen.
Hopelijk voor hem nog zo'n mooi jaar straks.
Ik denk dat je wat andere teams en spelers erf onderschat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ie van te voren wist dat ze het toernooi zouden winnen. Met Smit en Meerdink waren ze topfavoriet.
Natuurlijk. Daarom is Reiziger dan ook allang door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar voor de ontwikkeling van Read is het toch beter om de grote meneer te zijn dan ergens op de bank te zitten?
Het is wat allemaal hè, dat kindervoetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man.
Reizigert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |