abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2025 @ 11:25:27 #46
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218020910
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijk
Ik zou er niet op rekenen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_218020919
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.
Vind het ook wel een flink bedrag eerlijk gezegd, er vanuitgaand dat ze hem als speler voor de toekomst zien.

Maargoed, zijn komst wordt volgens mij breed gedragen en ik geloof dat hij ook een penalty kan nemen, dus we gaan het zien. Als het dubbelleftrightbehindtotaal akkoord er is tenminste.

quote:
De spelersmakelaar van Diarra heeft hem aangeboden bij Dennis te Kloese. De technisch directeur raakte onder de indruk van de snelle dribbelaar met een goed schot.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 23 juni 2025 @ 11:38:38 #48
474254 GurneyIsBestOke
pi_218021011
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder hoop ik ook dat er nog een echte vervanger voor Paixao wordt gezocht mocht hij vertrekken. Ééntje die meteen er staat en basis-waardig is (al blijft dat altijd een gok, zie Ivanusec).
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.

Bovendien als Valente komt zie ik hem ook nog wel op linksbuiten opgesteld worden.
pi_218021046
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Stukje butterfly-effect
Gaoussou Diarra, The Movie ga ik op DVD kopen.
pi_218021070
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.

Bovendien als Valente komt zie ik hem ook nog wel op linksbuiten opgesteld worden.
Kom op, we hebben momenteel geld zat (als het goed is toch?) dan gaan we toch niet weer een houtje - touwtje selectie samenstellen?

Als we daadwerkelijk willen meedoen voor de titel komend seizoen dan moet er gewoon echt fors geinvesteerd worden. Dan moet er bijvoorbeeld:
- Een linksback bij
- Vervanger voor Hancko
- Een extra centrale verdediger want Trauner kan echt niet meer.
- Valente?
- Een goede vervanger voor Paixao, een buitenspeler die er een stuk of 10 tot 15 inschiet per seizoen.
- Een nieuwe spits (en Ueda of Carranza verkopen natuurlijk).
- Waarschijnlijk ook nog een nieuwe keeper want ik zie Bijlow of Wellenreuther nog wel vertrekken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 23 juni 2025 @ 11:53:09 #51
474254 GurneyIsBestOke
pi_218021127
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Kom op, we hebben momenteel geld zat (als het goed is toch?) dan gaan we toch niet weer een houtje - touwtje selectie samenstellen?

Als we daadwerkelijk willen meedoen voor de titel komend seizoen dan moet er gewoon echt fors geinvesteerd worden. Dan moet er bijvoorbeeld:
- Een linksback bij
- Vervanger voor Hancko
- Valente?
- Een goede vervanger voor Paixao, een buitenspeler die er een stuk of 10 tot 15 inschiet per seizoen.
- Waarschijnlijk ook nog een nieuwe keeper want ik zie Bijlow of Wellenreuther nog wel vertrekken.
Als je Sauer nu voor zeven of acht miljoen zou kopen bij NAC zou iedereen het een goede aankoop voor de basis noemen. Ik snap het probleem niet.

‘Een goede buitenspeler kopen die er 10 tot 15 inschiet’ heeft letterlijk iedere club bovenaan zijn verlanglijstje, vandaar dat het een vreselijk moeilijke positie is om voor te scouten. Zelfs Osman die er echt geen klote van kon was al voor 20 miljoen weggekaapt door een Engelse club, dat is je concurrentie. Dat betekent voor Feyenoord dat ze op een heel lage categorie moeten scouten, dan kom je op zo’n Diarra uit bijvoorbeeld, of eerder Paixao (die een vreselijk lange aanloop nodig had) of Moussa (wat echt een ongelooflijke verrassing is geweest).

We hebben het geprobeerd met buitenspelers met een iets meer bewezen staat van dienst, zie Ivanusec, Jahnbakhsh, Idrissi en Dilrosun, daar zat niks tussen waar we écht blij mee waren. Als je echt een buitenspeler voor de basis wil halen betaal je minimaal 15 en eigenlijk wel 20 miljoen. Dan snap ik dat je het nu probeert met Sauer en Diarra en hoopt dat er één op basisniveau blijkt.
  maandag 23 juni 2025 @ 12:03:49 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218021256
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je Sauer nu voor zeven of acht miljoen zou kopen bij NAC zou iedereen het een goede aankoop voor de basis noemen. Ik snap het probleem niet.

‘Een goede buitenspeler kopen die er 10 tot 15 inschiet’ heeft letterlijk iedere club bovenaan zijn verlanglijstje, vandaar dat het een vreselijk moeilijke positie is om voor te scouten. Zelfs Osman die er echt geen klote van kon was al voor 20 miljoen weggekaapt door een Engelse club, dat is je concurrentie. Dat betekent voor Feyenoord dat ze op een heel lage categorie moeten scouten, dan kom je op zo’n Diarra uit bijvoorbeeld, of eerder Paixao (die een vreselijk lange aanloop nodig had) of Moussa (wat echt een ongelooflijke verrassing is geweest).

We hebben het geprobeerd met buitenspelers met een iets meer bewezen staat van dienst, zie Ivanusec, Jahnbakhsh, Idrissi en Dilrosun, daar zat niks tussen waar we écht blij mee waren. Als je echt een buitenspeler voor de basis wil halen betaal je minimaal 15 en eigenlijk wel 20 miljoen. Dan snap ik dat je het nu probeert met Sauer en Diarra en hoopt dat er één op basisniveau blijkt.
Nouja een speler die bij ongeveer 40-45 goals betrokken was vervangen voor een ziek snelle negerspits uit de krochten van Turkije en Sauer lijkt me gewoon wat risicovol. Of niet, maar dat is dan aan Van Persie om te beoordelen na/tijdens de voorbereiding.

Een gedegen concurrent (al dan niet huur) voor Hadj-Moussa halen lijkt me in eerste instantie ook zinvoller hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218021351
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja een speler die bij ongeveer 40-45 goals betrokken was vervangen voor een ziek snelle negerspits uit de krochten van Turkije en Sauer lijkt me gewoon wat risicovol. Of niet, maar dat is dan aan Van Persie om te beoordelen na/tijdens de voorbereiding.

Een gedegen concurrent (al dan niet huur) voor Hadj-Moussa halen lijkt me in eerste instantie ook zinvoller hoor.
Je hebt dan ook al Steijn binnengehaald om die doelpunten op te vangen he. Spelers hoef je niet altijd 1 op 1 te vervangen.
* Verwijderd *
  maandag 23 juni 2025 @ 12:12:06 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218021363
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Je hebt dan ook al Steijn binnengehaald om die doelpunten op te vangen he.
Dit had ik verdrongen

Bedankt voor deze kutmaandag
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 juni 2025 @ 12:20:51 #55
474254 GurneyIsBestOke
pi_218021492
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zie qua potentiële rol in het elftal eigenlijk Valente meer als de toekomstige vervanger van Paixao, die op zijn beurt weer de rol van Stengs over had genomen. Terwijl die op andere posities in het elftal spelen.

Een beetje riskant is het wel en het is een dunne bezetting, maar heel veel geld stukslaan waar het wellicht compleet overbodig blijkt zou ook zonde zijn. Als er geen vertrouwen is dat Sauer binnen een jaar het basisniveau van Feyenoord aankan moet je wellicht sowieso afscheid van hem nemen.
pi_218021494
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit had ik verdrongen

Bedankt voor deze kutmaandag
Ach joh, over een paar maanden sta je te juichen als hij zijn 20e er in trapt.
* Verwijderd *
pi_218021615
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Spelertje huren voor 1 seizoen, die op beide flanken uit de voeten kan.
pi_218021637
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijk
Dat had ik ook gehoopt, maar dan zit je dus deze 2 grote talenten in de weg. Ik denk niet dat ze dat gaan doen, of je moet Sauer aan Utrecht ofzo verhuren. Dat zou ik alleen ook erg zonde vinden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 23 juni 2025 @ 13:00:59 #59
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_218021934
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Idrissi had het best goed gedaan bij Feyenoord.

Wellicht is die Karlsson iets voor Feyenoord. Die deed het bij AZ best goed en volgens mij speelt hij in het buitenland weinig, ik kan mij niet voorstellen dat hij veel moet kosten.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvette1982 op 23-06-2025 13:06:04 ]
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_218022068
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

- Een linksback bij
- Vervanger voor Hancko
- Valente?
Deze gedachtegang deed ons begin deze eeuw de das om. Laten we daar aub ver van weg blijven.
  maandag 23 juni 2025 @ 13:20:17 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218022084
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:18 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:

[..]
Deze gedachtegang deed ons begin deze eeuw de das om. Laten we daar aub ver van weg blijven.
Zo lang je spelers met restwaarde koopt en je geen gekke dingen bedenkt zoals talent pools zou er geen probleem moeten zijn.
  maandag 23 juni 2025 @ 13:20:53 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218022091
quote:

[..]
Er komt vermoedelijk zo'n 150 miljoen binnen

Als je daarvan dan weer 40-45 miljoen investeert dan kom je niet eens in de buurt van het beleid van begin deze eeuw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218022097
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zo lang je spelers met restwaarde koopt en je geen gekke dingen bedenkt zoals talent pools zou er geen probleem moeten zijn.
Flink investeren en Feyenoord is zelden goed gegaan in mijn beleving maar dat kan aan mij liggen. :)
  maandag 23 juni 2025 @ 13:21:47 #64
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218022099
Valente zou ik toch echt niet als buitenspeler zien.
  maandag 23 juni 2025 @ 13:25:51 #65
262211 hhh38
pi_218022138
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:

[..]
Flink investeren en Feyenoord is zelden goed gegaan in mijn beleving maar dat kan aan mij liggen. :)
Laten we ons vooral niet afremmen door resultaten uit het verleden. Je moet mee met Ajax en PSV. En dat kan ook want we doen qua begroting niet onder voor PSV.
pi_218022273
quote:

[..]
Hou op hoor, er is onderhand meer dan 100 miljoen binnengekomen. Zeker met de transfers van Hancko en Paixao straks. Daar moet echt wel 60 miljoen van kunnen worden besteed aan transfers. Zeker als je bedenkt dat er vorig seizoen op de laatste transferdag een aantal dure inkomende transfers van meer dan 10 miljoen niet zijn doorgegaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 23 juni 2025 @ 14:01:27 #67
474254 GurneyIsBestOke
pi_218022359
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef fetX het volgende:
Valente zou ik toch echt niet als buitenspeler zien.
Ik zie hem ook liever als een 10, alleen speelt daar je duurste aankoop ooit ook. Het zou wel moeten kunnen werken als een type Bueno je linksback is, eigenlijk een halve buitenspeler. Die wisselwerking was ook heel goed met Paixao die ook niet aan de zijlijn geplakt was.
  maandag 23 juni 2025 @ 14:04:33 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218022384
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zie hem ook liever als een 10, alleen speelt daar je duurste aankoop ooit ook. Het zou wel moeten kunnen werken als een type Bueno je linksback is, eigenlijk een halve buitenspeler. Die wisselwerking was ook heel goed met Paixao die ook niet aan de zijlijn geplakt was.
Paixao is dan ook wel een van die buitenspelers die handig passeert en aan de binnenkant kan spelen. Valente is dan toch meer een echte middenvelder zonder zo'n passeeractie en explosieve snelheid. Dat maakt het al een stuk anders, meer vergelijkbaar met het Stengs-project op rechtsbuiten.

Is soms wel eens zinvol, maar in de eredivisie niet optimaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 juni 2025 @ 14:48:11 #69
474254 GurneyIsBestOke
pi_218022601
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Paixao is dan ook wel een van die buitenspelers die handig passeert en aan de binnenkant kan spelen. Valente is dan toch meer een echte middenvelder zonder zo'n passeeractie en explosieve snelheid. Dat maakt het al een stuk anders, meer vergelijkbaar met het Stengs-project op rechtsbuiten.

Is soms wel eens zinvol, maar in de eredivisie niet optimaal.
Klopt allemaal wel. Maar wat dat betreft is het helemaal niet gek om verschillende manieren te hebben om het tactisch in te vullen. Het Stengs projectje werkte vaak ook niet helemaal omdat Zerrouki niet zo’n goede speler is en Timber niet uit de verf komt op 10, maar daar hebben we nu wel betere opties voor.

Mocht Steijn op 10 staan én Bueno linksback, dan speel je al praktisch met twee extra aanvallers, dan is het niet heel erg als een Valente op linksbuiten een beetje terugzakt, ook in de Eredivisie niet. Het systeem is in principe vloeibaar
  maandag 23 juni 2025 @ 14:54:36 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218022643
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Klopt allemaal wel. Maar wat dat betreft is het helemaal niet gek om verschillende manieren te hebben om het tactisch in te vullen. Het Stengs projectje werkte vaak ook niet helemaal omdat Zerrouki niet zo’n goede speler is en Timber niet uit de verf komt op 10, maar daar hebben we nu wel betere opties voor.

Mocht Steijn op 10 staan én Bueno linksback, dan speel je al praktisch met twee extra aanvallers, dan is het niet heel erg als een Valente op linksbuiten een beetje terugzakt, ook in de Eredivisie niet. Het systeem is in principe vloeibaar
Moest je het weer verpesten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218023557
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord is zeker van deelname aan een Europees hoofdtoernooi in het seizoen 2025/26. De Rotterdammers starten begin augustus in de derde kwalificatieronde van de Champions League, met als inzet een plek in de lucratieve League Fase.

Zeker is al dat Feyenoord komend seizoen minimaal acht Europese duels speelt. Of dat in de Champions League of Europa League zal zijn, moeten de voorrondes uitwijzen. De derde voorronde van het miljoenenbal begint op 5 of 6 augustus, met de return een week later op 12 augustus. De loting vindt plaats op 21 juli.

Dit is nieuws voor mij. Mooi dat we al geplaatst zijn voor op zijn minst de EL.
Maar wat er niet gemeld wordt daar, is dat je blijkbaar na die 3e kwalificatieronde ook nog een extra play-off moet spelen. Ik weet dat die 3e kwalificatieronde verliezen leidt toe EL, maar blijkbaar is het verliezen van de play-off ook nog wel doorgaan naar EL?
  maandag 23 juni 2025 @ 16:43:11 #72
262211 hhh38
pi_218023565
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:42 schreef snabbi het volgende:

[..]
Maar wat er niet gemeld wordt daar, is dat je blijkbaar na die 3e kwalificatieronde ook nog een extra play-off moet spelen. Ik weet dat die 3e kwalificatieronde verliezen leidt toe EL, maar blijkbaar is het verliezen van de play-off ook nog wel doorgaan naar EL?
Nee, je speelt überhaupt geen play off als je verliest.
pi_218023569
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Bueno is toch gewoon terug naar de PL? Volgens mij hebben we linksachter alleen Smal.
pi_218023603
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nee, je speelt überhaupt geen play off als je verliest.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-champions-league

"Feyenoord zal op basis van het goede coëfficiënt op papier sterke clubs ontlopen in de derde voorronde, omdat zij ook een geplaatste status hebben. Plaatst de ploeg van Robin van Persie zich voor de play-offs, dan is het nog geen zekerheid dat ze geplaatst zijn. "

"De duels in de derde voorronde van de Champions League worden gespeeld op 5, 6 en 12 en 13 augustus. De play-offs op 19, 20 en 26 en 27 augustus. De verliezers van beide voorronden gaan door naar de hoofdfase van de Europa League. "

In de laatste zin zit wel de bevestiging dat verlies van de play-off dus wel kwalificatie voor EL betekent. En wat ik bedoelde te zeggen - het was mij al duidelijk dat de uitschakeling in derde voorronde CL leidt tot een plaatsing in de EL, maar het was mij nog niet duidelijk wat de eerst volgende play-off voor de CL zou betekenen. Blijkbaar is dus het verliezen van derde voorronde en ook verliezen van de play-off gewoon een EL ticket.
  maandag 23 juni 2025 @ 19:28:21 #75
262211 hhh38
pi_218025101
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:47 schreef snabbi het volgende:

[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-champions-league

"Feyenoord zal op basis van het goede coëfficiënt op papier sterke clubs ontlopen in de derde voorronde, omdat zij ook een geplaatste status hebben. Plaatst de ploeg van Robin van Persie zich voor de play-offs, dan is het nog geen zekerheid dat ze geplaatst zijn. "

"De duels in de derde voorronde van de Champions League worden gespeeld op 5, 6 en 12 en 13 augustus. De play-offs op 19, 20 en 26 en 27 augustus. De verliezers van beide voorronden gaan door naar de hoofdfase van de Europa League. "

In de laatste zin zit wel de bevestiging dat verlies van de play-off dus wel kwalificatie voor EL betekent. En wat ik bedoelde te zeggen - het was mij al duidelijk dat de uitschakeling in derde voorronde CL leidt tot een plaatsing in de EL, maar het was mij nog niet duidelijk wat de eerst volgende play-off voor de CL zou betekenen. Blijkbaar is dus het verliezen van derde voorronde en ook verliezen van de play-off gewoon een EL ticket.
Nee, je speelt alleen een play-off als je wint in de 3e voorronde. Er zijn 3 mogelijke paden:

- 3e voorronde CL winst -> PO CL winst -> hoofdtoernooi CL
- 3e voorronde CL winst -> PO CL verlies -> hoofdtoernooi EL
- 3e voorronde CL verlies -> hoofdtoernooi EL
  maandag 23 juni 2025 @ 19:29:54 #76
262211 hhh38
pi_218025118
Leuk nieuws voor @DombohetOlifantje1

twitter
  maandag 23 juni 2025 @ 19:36:37 #77
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218025186
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef hhh38 het volgende:
Leuk nieuws voor @:Dombohetolifantje1

[ x ]
OHnbespreekbaar.
pi_218025189
quote:
Feyenoord heeft zich in België gemeld voor Hyeon-gyu Oh. Dat schrijft het doorgaans betrouwbare Het Laatste Nieuws. De Rotterdammers zien in de 24-jarige Zuid-Koreaan hun 'nieuwe spits', zo is te lezen. Genk is ondanks het feit dat Feyenoord miljoenen over heeft voor de aanvaller, allesbehalve happig op een verkoop.

Het Laatste Nieuws weet dat Feyenoord zich onlangs heeft gemeld in Genk. Wanneer precies, is niet duidelijk. Duidelijk is wel dat technisch directeur Dennis te Kloese in België heeft geïnformeerd naar zijn diensten. Feyenoord heeft vervolgens besloten dat het bereid is om maar liefst 10 miljoen euro uit te geven aan Oh.

Dat bedrag is niet voldoende om Genk te overtuigen van een verkoop. Zijn vertrek is 'onbespreekbaar', aldus Het Laatste Nieuws. De Belgische club, die derde eindigde in de Kampioenschapsronde, ziet in de Zuid-Koreaanse aanvaller een onmisbare schakel voor het komende seizoen.

Of Feyenoord de hoop op de komst van Oh nu opgeeft, of zich ondanks een eerste afwijzing toch nog een keer gaat melden met een nieuw bod, wordt door het Belgische medium niet omschreven. De spits kwam het afgelopen seizoen tot 27 competitieduels. Daarin was hij goed voor zeven doelpunten en twee assists.
We gaan de Nieuwe Ueda binnenhalen _O_

En dit keer een die ook in Belgie al nauwelijks scoort ^O^

Voor nog meer geld _O-
pi_218025252
quote:
'Feyenoord-doelman hard op weg naar Engeland voor transfer'

Mikki van Sas gaat zijn loopbaan mogelijk vervolgen in Engeland. 1908 weet namelijk dat Wycombe Wanderers verregaande interesse heeft getoond in de 21-jarige keeper van Feyenoord.
Sow anders wordt je effe doodgemaakt met een blije mus.
  maandag 23 juni 2025 @ 19:43:21 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218025271
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Voor nog meer geld _O-
Oh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218025335
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nee, je speelt alleen een play-off als je wint in de 3e voorronde. Er zijn 3 mogelijke paden:

- 3e voorronde CL winst -> PO CL winst -> hoofdtoernooi CL
- 3e voorronde CL winst -> PO CL verlies -> hoofdtoernooi EL
- 3e voorronde CL verlies -> hoofdtoernooi EL
:? dat zeg ik toch, uitschakeling derde voorronde CL is hetzelfde als verliezen.
pi_218025495
quote:
15s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh
  maandag 23 juni 2025 @ 20:14:06 #83
262211 hhh38
pi_218025666
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:48 schreef snabbi het volgende:

[..]
:? dat zeg ik toch, uitschakeling derde voorronde CL is hetzelfde als verliezen.
Ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen, maar dan snap ik niet waar je nog over twijfelde.
pi_218026313
SC Cambuur - Feyenoord komt volgende week zaterdag gewoon op ESPN 1.

AGAINST FEYENOORD ONE.
  maandag 23 juni 2025 @ 21:17:49 #85
262211 hhh38
pi_218026361
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef Zipportal het volgende:
SC Cambuur - Feyenoord komt volgende week zaterdag gewoon op ESPN 1.

AGAINST FEYENOORD ONE.
Is er volgende week al een oefenwedstrijd? :o

Seizoen is net afgelopen.
pi_218026451
quote:

[ x ]
Oh, de opvolger van Ie _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_218026583
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Is er volgende week al een oefenwedstrijd? :o

Seizoen is net afgelopen.
Vier weken later moeten we al aan de bak in de CL (en begint de Eredivisie bijna).
pi_218026588
quote:

[ x ]
Twee Aziatische spitsen is misschien dan wel weer iets teveel van het goede.
pi_218026643
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Voor nog meer geld _O-
Schijnt wel dat hij alle 12 doelpunten in 880 minuten bij elkaar heeft gesprokkeld. Dat is wel een goed moyenne.

Maar goed, hij komt dus toch niet.
pi_218026653
Oh _O_
kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')