Heeft die hamster een naam?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Die zelfingenomen hamster van jullie wordt echt met de dag gekker he
Hij gaat dreigen dat ie andere targets/geruchten openbaar maakt als Feyenoord "nog 1 keer jankt via de mediapartner"quote:
Stukje narcisme.quote:Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij gaat dreigen dat ie andere targets/geruchten openbaar maakt als Feyenoord "nog 1 keer jankt via de mediapartner"
Zolderkamermongool?quote:Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij gaat dreigen dat ie andere targets/geruchten openbaar maakt als Feyenoord "nog 1 keer jankt via de mediapartner"
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 02:03 schreef De_Pel het volgende:
Nou hebben we dus spelers als Benita, Lopez en Tsoungui weten te dumpen, om daar spelers als Bossin, Tabiri en Diarra voor terug te halen. Het zal mij benieuwen of er wat tussen zit, of dat we die over 1-2 seizoenen ook als mest moeten uitrijden.
Bekijk deze YouTube-video
Nouja ergens tussen de 1 en 3 miljoen, Turkse KKDquote:Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.
Hij wordt wel voor het eerste gehaald en niet om direct te verhuren. Ik zou de vergelijking ook niet maken met Benita, Lopez of Tsoungui, eerder met Paixao en Moussa. Mogelijk een buitenspeler met potentie maar hij zal voorlopig in het lab moeten.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ergens tussen de 1 en 3 miljoen, Turkse KKD
Ik zou daar niet al teveel van verwachten eigenlijk
Met Moussa dan ja, Paixao werd voor best nog een redelijk bedrag aangekocht.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wordt wel voor het eerste gehaald en niet om direct te verhuren. Ik zou de vergelijking ook niet maken met Benita, Lopez of Tsoungui, eerder met Paixao en Moussa. Mogelijk een buitenspeler met potentie maar hij zal voorlopig in het lab moeten.
Volgens mij scheelde dat ook maar een miljoentje met Moussa, was maar ¤4.5 miljoen, ook al zat hij gevoelsmatig in een hogere categorie.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Moussa dan ja, Paixao werd voor best nog een redelijk bedrag aangekocht.
3.5 lees ik overal. Dat is toch een aardige som. Denk dat we op linksbuiten daarmee wel klaar zijn als Paix vertrekt. Dan heb je hem en Sauer. Op rechts nog iemand erbij en dat is het.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ergens tussen de 1 en 3 miljoen, Turkse KKD
Ik zou daar niet al teveel van verwachten eigenlijk
Maar alles voor de club hoor. Wat een gezwel is het toch ookquote:Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
3.5 lees ik overal. Dat is toch een aardige som. Denk dat we op linksbuiten daarmee wel klaar zijn als Paix vertrekt. Dan heb je hem en Sauer. Op rechts nog iemand erbij en dat is het.
Als je dat leest komt het wel een beetje over als 'ad hoc' beleid allemaal. Maar goed.quote:
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men wat hoger inzet dan dat eigenlijk
Vind het ook wel een flink bedrag eerlijk gezegd, er vanuitgaand dat ze hem als speler voor de toekomst zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Diarra was daar een beetje te duur voor. Dat zou een behoorlijk goede aanwinst moeten zijn.
quote:De spelersmakelaar van Diarra heeft hem aangeboden bij Dennis te Kloese. De technisch directeur raakte onder de indruk van de snelle dribbelaar met een goed schot.
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder hoop ik ook dat er nog een echte vervanger voor Paixao wordt gezocht mocht hij vertrekken. Ééntje die meteen er staat en basis-waardig is (al blijft dat altijd een gok, zie Ivanusec).
Kom op, we hebben momenteel geld zat (als het goed is toch?) dan gaan we toch niet weer een houtje - touwtje selectie samenstellen?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Sauer en Diarra, en ook nog Slory en Sliti als opties in de toekomst, lijkt mij de kans zo’n beetje nul dat ze een dure investering gaan doen voor die positie. Hooguit een tijdelijke oplossing.
Bovendien als Valente komt zie ik hem ook nog wel op linksbuiten opgesteld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |