Volgende week is het alweer juli. Time flies etc.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er volgende week al een oefenwedstrijd?
Seizoen is net afgelopen.
Die handsbal was ook vrij grappig.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Bedankt voor die fantastische pot in de arena.
Echt geen idee hoe die te Kloesse ineens allemaal aziaten wil hebbenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee Aziatische spitsen is misschien dan wel weer iets teveel van het goede.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe die te Kloesse ineens allemaal aziaten wil hebben
Iedere kut clown weet dat die Aziaten fysiek tekort komen voor echt topvoetbal en zeker in de spits
maar zal wel weer fake news zijn
Dat is een middenvelder, die krijgen doorgaans meer ruimte om te voetballen en dat is met fysieke duels gewoon anders dan als dit soort lichtgewichten in de spits zouden lopen.....quote:
Commercieel super interessant.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Echt geen idee hoe die te Kloesse ineens allemaal aziaten wil hebben
Iedere kut clown weet dat die Aziaten fysiek tekort komen voor echt topvoetbal en zeker in de spits
maar zal wel weer fake news zijn
Argentijntje GENOTquote:Als alternatief voor Bueno zingt de naam rond van Román Vega. Deze linkervleugelverdediger van Argentinos Juniors maakt snel carrière in eigen land. Volgens Argentijnse bronnen wordt naast River Plate nu ook Feyenoord genoemd als mogelijke geïnteresseerde club. Eerder had Ajax Vega op het oog als eventuele vervanger van Jorrel Hato, mocht hij vertrekken naar de Premier League. Vega geldt op zijn positie als de grootste belofte van Argentinië.
Ik kan mij nog druk maken om al die users die dit een prima back-up vonden voor Hartman ‘want hij hep Kudus uit de wedstrijd gespeeld!!’quote:Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Bedankt voor die fantastische pot in de arena.
Wellicht kan hij het oude appartement van Senesi betrekken die een BBQ op zijn balkonrand had gebouwdquote:
spelers kopen die alleen commercieel interessant zijnquote:
quote:Feyenoord maakt volop jacht op een nieuwe defensieve versterking en daarbij zijn de pijlen vol gericht op Yarek Gasiorowski. De Rotterdammers zagen eerder hun openingsbod voor de twintigjarige stopper afgewezen worden door Valencia. Feyenoord heeft nu een tweede aanbieding neergelegd voor Gasiorowski, zo meldt 1908.nl.
Vorig jaar zijn er 2.5 keer zoveel shirts verkocht wat een miljoenenimpuls opleverde. Voornamelijk door Santi in Mexico maar het idee is om dat verder commercieel uit te breiden in Azië.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
spelers kopen die alleen commercieel interessant zijn
we hebben die gare ueda daar al lopen
wat voor commercieels hebben we daar aan verdiend
Dat commerciële is alleen interessant als je als club in Azië heel erg populair bent
Manchester United was in het verleden zo een club die razend populair was in azie
of Feyenoord zo een club is in azie denk ik niet
Kut Castorequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er 2.5 keer zoveel shirts verkocht wat een miljoenenimpuls opleverde.
Is me tot nu toe enorm meegevallen eigenlijk. Alle paniekberichten dat die shirts superslecht van kwaliteit zouden zijn ten spijt en ik vind de ontwerpen eigenlijk zonder uitzondering wel geslaagd tot nu toe.quote:
Ik heb sinds mijn jeugd altijd al een voorliefde voor de three stripes gehad. Verder hebben voorgangers als Sevilla en Leverkusen hun contract met Castore voortijdig moeten afbreken ivm de klachten, dus de paniekberichten komen ergens vandaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Is me tot nu toe enorm meegevallen eigenlijk. Alle paniekberichten dat die shirts superslecht van kwaliteit zouden zijn ten spijt en ik vind de ontwerpen eigenlijk zonder uitzondering wel geslaagd tot nu toe.
Adidas heb ik ook wel een zwak voor, vanuit vroeger toch de meest iconische shirts maar de knaken gaan voor de sentimenten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn jeugd altijd al een voorliefde voor de three stripes gehad. Verder hebben voorgangers als Sevilla en Leverkusen hun contract met Castore voortijdig moeten afbreken ivm de klachten, dus de paniekberichten komen ergens vandaan.
Ik zie persoonlijk liever Adidas terug of zelfs de Kappa-shirts die nog breekbaarder zijn.
Nee, die kwamen van Le Coq Sportif natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Adidas heb ik ook wel een zwak voor, vanuit vroeger toch de meest iconische shirts maar de knaken gaan voor de sentimenten.
Ja Santi, maar we hebben toch over die chinezen???quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er 2.5 keer zoveel shirts verkocht wat een miljoenenimpuls opleverde. Voornamelijk door Santi in Mexico maar het idee is om dat verder commercieel uit te breiden in Azië.
PSV en met name Ajax doen dat al jaren terwijl onze shirts in Azië niet eens te koop waren. Ook als je geen Premier League club bent valt er genoeg te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |