Had zijn niveau wel willen zien als het team niet zo instabiel was door o.a. blessures. Dan had je denk ik prima een Wieffer bedrag kunnen vangen. Maar ok, zat er helaas niet in. En als die nu al zo graag weg wil dan had die op zeker niet verlengd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima bedrag wel voor iemand waar we wel iets meer van hadden verwacht. Had volgend seizoen niet ineens 30-35 opgeleverd denk ik.
Nou ja, dan zal Valente nu wel komen.
Begrijpelijk of niet, 9 miljoen voor Q blijft een pijnlijke anticlimax.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:01 schreef hhh38 het volgende:
2 jongens van Varkenoord weg
Wel 2 prima bedragen gezien de omstandigheden
Neem aan dat de bonussen wel redelijk makkelijk te halen zijn? Zoals bijvoorbeeld gespeelde wedstrijden oid en lijfsbehoud. Om de prijzen spelen doen ze namelijk niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Begrijpelijk of niet, 9 miljoen voor Q blijft een pijnlijke anticlimax.
Lijkt me ook geen zekerheidje bij die jongen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 00:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Neem aan dat de bonussen wel redelijk makkelijk te halen zijn? Zoals bijvoorbeeld gespeelde wedstrijden
Die gaat zijn droom waarmaken door met Burnley uit de Premier League te degraderenquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:21 schreef Caland het volgende:
Hartman bevestigt ook zijn vertrek
alles weg
Wantabale, Gasjelosvskie en Diarree lijken mij ook prima aankopenquote:
Ik snap de Premier League wel maar kies dan ieder geval Londen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat zijn droom waarmaken door met Burnley uit de Premier League te degraderen
https://www.ad.nl/voetbal(...)het-niveau~aef5259d/quote:Khalid Boulahrouz genadeloos voor Feyenoord-target Luciano Valente: ‘Hij heeft niet het niveau’
De laat ingevlogen Luciano Valente was op het EK onder 21 de hoop van Jong Oranje. Maar na de verloren halve finale tegen Engeland kon hij bij analist Khalid Boulahrouz ineens geen goed meer doen. „Hij viel hartstikke tegen”, sprak de 35-voudig Oranje-international bij Ziggo.
De door Feyenoord begeerde Valente, vanwege blessures pas opgeroepen voor het EK toen hij al op vakantie was, begon het toernooi uitstekend. Mede dankzij zijn treffers tegen Finland (2-2) en Oekraïne (2-0) kwam het moeizaam begonnen Oranje zo ver.
Maar na de 2-1 nederlaag tegen Jong Engeland werd er door de analisten bij Ziggo anders naar de 21-jarige middenvelder gekeken. „Valente heeft heel kansen gekregen, maar viel hartstikke tegen. Ik denk dat die jongen ook tekort komt op dit niveau”, oordeelde Boulahrouz snoeihard. „Zelfs om naar Feyenoord te gaan.”
Valente maakte afgelopen seizoen veel indruk bij FC Groningen en wordt begeerd door grotere clubs. Feyenoord lijkt de voornaamste gegadigde, maar zijn huidige werkgever vraagt vooralsnog meer dan de Rotterdammers willen betalen.
Boulahrouz vraagt zich af wat Valente in de Kuip te zoeken heeft. „Bij FC Groningen kan hij het tempo bepalen”, meent de oud-verdediger. „Dan kan kan hij er in mee. Maar als je echt gaat kijken op details... Weten wanneer je moet wegblijven als een nummer tien, niet de gaten voor de buitenspelers dichtlopen. Wanneer ben je aanspeelbaar, wanneer speel je tussen de linies? Maar ook nog die eentwee in de zestien waar het heel druk is. Je kan niet door drie man lopen. Er zit nog heel veel jeugdigheid. Dat is ook niet erg. Maar op dit moment vind ik het te speels. Als je dat wegzet tegen de jongens op het middenveld van Engeland, dan zijn die een paar stappen verder.”
https://streamable.com/yqnzaaquote:Marcos López gaat Feyenoord na drie seizoenen verlaten. De 25-jarige Peruviaanse verdediger, die in Rotterdam nog een doorlopend contract had tot medio 2026, wordt definitief overgenomen door FC Kopenhagen, de club waar hij afgelopen seizoen al op huurbasis voor uitkwam.
Opportunisme aids inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vorige week buitelde iedereen nog over elkaar heen om te zeggen dat we zonder na te denken die 10M moeten dokken omdat het zo'n fantastische speler is. OpportunismeGod.
Je ziet wel de potentie, al heeft hij ook weer geen versnelling in zijn spel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:09 schreef Qarrad het volgende:
Je zag gisteren zo'n beetje heel Jong Oranje het afleggen tegen de veel verder in een betere competitie ontwikkelde Engelsen. Boulahrouz haalde Valente eruit omdat ie eerst zo omhoog was geschreven, ook door hem.
Valente speelt met alle respect bij Groningen en wordt gehaald voor zijn potentie, die hij echt wel heeft. Je ziet aan alles dat er veel in zit, hij snel denkt en handelt en het dan ook kan uitvoeren. Dat hij nu ontdekt dat een Engelsman van zijn leeftijd voordat hij het verwacht al op zijn nek zit terwijl hij tegen NAC nog even de tijd heeft lijkt me niet echt wereldschokkend of een blijk van dat het helemaal niets is.
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Is er al iets van een oefenschema bekend? Ik zag wel dat we tegen Gent gaan spelen.
Ik vraag me vooral af wie onze homegrown spelers worden nu alle eigen jeugd vertrekt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:47 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Blijven er nog wel spelers over op deze manier? Straks een hele nieuw elftal en Hancko.
Waar er jongens vertrekken staan er altijd weer jongens op.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wie onze homegrown spelers worden nu alle eigen jeugd vertrekt.
Ja maar het is ook weer geen Vejinovic qua alleen maar in één tempo. Het mag wat dynamischer, maar ik vind het echt typisch een speler die vanwege zijn leeftijd dat stukje nog even moet en kan bijslijpen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet wel de potentie, al heeft hij ook weer geen versnelling in zijn spel.
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar er jongens vertrekken staan er altijd weer jongens op.
Hoe lang moeten ze bij ons in de jeugd hebben gezeten om homegrown te voelen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.
3 jaar tussen 15 en 21 volgens mij. Read heeft nog 1 jaar te gaan, die kwam in 2023.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hoe lang moeten ze bij ons in de jeugd hebben gezeten om homegrown te voelen?
Beetje koffiedik kijken, genoeg spelers die die stap nooit makenquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar het is ook weer geen Vejinovic qua alleen maar in één tempo. Het mag wat dynamischer, maar ik vind het echt typisch een speler die vanwege zijn leeftijd dat stukje nog even moet en kan bijslijpen.
Ah ok sorry - ik dacht dat het over gevoel ging. Als het over de B-lijst van de UEFA gaat, volgens artikel 31.12 dan mag je Read daar al op zetten, maar een bijlow en een nieuwkoop niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 jaar tussen 15 en 21 volgens mij. Read heeft nog 1 jaar te gaan, die kwam in 2023.
Sauer weet ik ook niet helemaal zeker overigens.
quote:https://documents.uefa.co(...)-Player-lists-Online
A player may be registered on List B if he is born on or after 1 January 2004 and has, since his 15th birthday, been eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years, or a total of three consecutive years with a maximum of one loan period to a club from the same association for a period not longer than one year. Players aged 16 may be registered on List B if they have been registered with the participating club for the previous two years without interruption.
Maar alleen Milambo is vertrokken t.o.v. vorig seizoen die op die lijst stond.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongens komen in aanmerking: Bijlow, Nieuwkoop, Sauer en Slory. Daarvan zijn er 2 altijd geblesseerd en 1 wordt waarschijnlijk verhuurd. De andere opties zitten nu nog bij O21. Wordt wel armoede als je die moet gaan inschrijven voor de A-lijst in Europa.
We hebben vorig seizoen al kunst en vliegwerk nodig gehad, wat ons toen er blessures waren ook opbrak.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar alleen Milambo is vertrokken t.o.v. vorig seizoen die op die lijst stond.
Weinig aan de hand lijkt mij.
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben vorig seizoen al kunst en vliegwerk nodig gehad, wat ons toen er blessures waren ook opbrak.
Uitzonderlijk weet ik niet, de UEFA had ook iets van statistieken over blessures en wijzigende trainingsstijlen die laten zien dat het niet ongebruikelijk is. Onder Slot waren ze gewoon extreem fit en de wijzigingen die daarna kwamen, hadden in mijn ogen (mede met de voorbereiding bijv met benfica) dit soort gevolgen. We moeten vooral niet dezelfde fouten nog een keer maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar die blessurestorm die we vorig seizoen hadden gaan we echt niet meer krijgen hoor. Dat was echt uitzonderlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |