Je hebt het over O19 voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wat allemaal hè, dat kindervoetbal.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die jongen ook niet hoor. Het niveau lag sowieso ontzettend laag vond ik.
Lul Niet manquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Joe!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mannen,
Gefeliciteerd met onze nieuwe mouwsponsor.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De terugkerende rubriek "PSV wil oud-speler 'X' van Feyenoord" is ondertussen frequenter en betrouwbaarder dan de jaarlijkse "Ajax wil speler 'Y' van Feyenoord".
Het scoutingslijstje in Eindhoven ziet er waarschijnlijk ongeveer als volgt uit:
- Hamer
- Summerville
- Wijnaldem
- De Vrij
- Senesi
- Dessers
En spelers waar wij in geïnteresseerd zijnquote:De kans dat Feyenoord aan de haal gaat met Yarek Gąsiorowski lijkt steeds kleiner. Inmiddels zou PSV de race om de handtekening van de 20-jarige verdediger leiden, zo meldt Nacho Sanchis van het Spaanse Relevo. De Eindhovenaren hebben de speler van Valencia CF al minimaal sinds afgelopen winter in het vizier.
Had Feyenoord afgelopen winter ook al interesse dan? Anders is het natuurlijk andersomquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
En spelers waar wij in geïnteresseerd zijn
Het is al lang bekend dat Hancko deze zomer zou gaan vertrekken, dus hij stond vast op het lijstjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had Feyenoord afgelopen winter ook al interesse dan? Anders is het natuurlijk andersom
Of: ze gingen aan de haal met het transferdoelwit van PSV want Hancko vertrok.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al lang bekend dat Hancko deze zomer zou gaan vertrekken, dus hij stond vast op het lijstje
Gvd wat een treurige club zeg af en toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Beetje bij de les blijven Pel. Al Nassr wou eerst Ronaldo verlengen en dan serieus met de versterkingen zoals Hancko bezig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:30 schreef De_Pel het volgende:
Zo graag willen die kamelenrijders De Hanck dus ook niet.
Ben benieuwd of het nog rond gaat komen.
Hadden we maar sneller moeten handelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Op zich mooi, al wacht ik meer op de verdedigende versterkingen eigenlijk. Die hebben we veel harder nodig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:21 schreef Scrummie het volgende:
1908 zegt dat Valente rond is. Hoera. Toetertjes. En dat soort dingen.
https://www.rtvnoord.nl/s(...)rstap-naar-feyenoordquote:Luciano Valente maakt definitief de overstap naar Feyenoord
Het had heel wat voeten in de aarde, maar er is vrijdagmiddag een akkoord bereikt tussen FC Groningen en Feyenoord over een transfer van Luciano Valente.
Al tijdens het lopende seizoen meldde Feyenoord zich, mocht Valente een kijkje nemen op Varkenoord en sprak hij met trainer Robin van Persie. Het werd ook al snel duidelijk dat er voor Valente maar één club was waar hij zijn carrière wilde voortzetten en dat was bij Feyenoord. Vooral het plan wat ze in Rotterdam met hem hebben sprak de 21-jarige middenvelder aan.
PSV en ook andere clubs toonden ook interesse, maar dat zag Valente niet zitten. Hij moet bij Feyenoord nog wel gekeurd worden.
Bijna 7 miljoen
Alleen kwamen de clubs er niet direct uit en er bleef een verschil van zo’n twee miljoen euro boven de markt hangen. FC Groningen wilde in eerste instantie 8 miljoen euro en nog eens 1,5 miljoen euro aan bonussen ontvangen.
Algemeen directeur Frank van Mosselveld heeft uiteindelijk water bij de wijn gedaan, waardoor de partijen zijn uitgekomen op een vast bedrag dat ligt tussen de 6,7 en 7 miljoen euro.
Dat bedrag kan door middel van bonussen verder oplopen. FC Groningen heeft tevens een doorverkooppercentage van 12,5 procent bedongen.
Doorbraak in eredivisie
Valente brak dit seizoen definitief door bij FC Groningen, waarin hij 32 keer in actie kwam in de eredivisie. Daarin was hij twee keer trefzeker en was hij zeven keer aangever.
Lekker geloofwaardig dat ze een maand lang geen tweede bod neer kunnen leggen omdat ze op Ronaldo zitten te wachten. Of werkt hun TD 0,1 FTE?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje bij de les blijven Pel. Al Nassr wou eerst Ronaldo verlengen en dan serieus met de versterkingen zoals Hancko bezig.
Aan de andere kant, misschien is er een Engelse club doorheen komen fietsen?
Nie zo zuur doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig dat ze een maand lang geen tweede bod neer kunnen leggen omdat ze op Ronaldo zitten te wachten. Of werkt hun TD 0,1 FTE?
Is niets zuur aan, ze voelen blijkbaar geen echte noodzaak/urgentie anders laat je geen maand voorbij gaan na je bod.quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is niets zuur aan, ze voelen blijkbaar geen echte noodzaak/urgentie anders laat je geen maand voorbij gaan na je bod.
O jeetje.quote:Uiteindelijk gebeurde dat alsnog, en daar speelde Mark Ruijl een belangrijke rol in. Ruijl is technisch manager van Feyenoord, en namens die club ook nauw betrokken bij het samenwerkingsverband met Dordrecht.
Ruijl zou hebben laten doorschemeren dat Feyenoord ‘een aanstelling van Kuijt bij Dordrecht van harte zou toejuichen’. Mogelijk heeft dat de doorslag gegeven voor Kuijt, die als speler in totaal vijf jaar actief was in De Kuip.
Dirk is graag de baas.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Toch bizar dat je de plek als rechterhand van Slot bij Liverpool afwijst om “op eigen benen” Dordrecht te gaan trainen.
Volgens mij heeft Slot gewoon Gio gekozen en was Kuijt waarschijnlijk alleen bij de Media in beeld.....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Toch bizar dat je de plek als rechterhand van Slot bij Liverpool afwijst om “op eigen benen” Dordrecht te gaan trainen.
Volgens mij heeft Gio al vaak gezegd niet terug te willen keren. Gio is een verstandige manquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jeetje.
De opvolger van Robin wordt dus Kuyt of Gio.
Maar dat is dus helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Kuyt is daar toch nooit in beeld geweest? Heb alleen 1 iemand in de media horen zeggen "ik had Kuyt genomen want dat is een Liverpool-legende" maar meer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
De enige club die ervaring als rechterhand van Slot boven ervaring als hoofdtrainer bij een profclub zet is Ajaxquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef De_Pel het volgende:
Dat is niet wat Dirk zelf zegtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus helemaal niet zo.
quote:
Mijn naam viel ook bij Liverpool. Dat is heel wat anders dan ik heb met Arne gesproken en Liverpool heeft mij benaderd.quote:„Vooropgesteld: er is echt geen vezel in mij die zich te groot zou voelen voor FC Dordrecht. Helemaal niet zelfs. Mijn naam viel ook bij Liverpool. Een periode onder een absolute toptrainer werken, zoals John Heitinga heeft gedaan onder Arne Slot en eerder onder David Moyes, dat was voor mij zeker een optie geweest. Maar ik zie mezelf toch ook gewoon nog als hoofdtrainer.
Ok. Ik zal jouw interpretatie aannemen als de waarheid. Ik hoop dat je dan een fijn weekend hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Mijn naam viel ook bij Liverpool.
Dat betekent
Nee, even in de media
Ongetwijfeld. Maar als je - nota bene betaald - mag dienen onder de ultieme leermeester, dan moet je weten dat je daar alleen maar beter van kan worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige club die ervaring als rechterhand van Slot boven ervaring als hoofdtrainer bij een profclub zet is Ajax
Oke, ik wist niet dat het daar om ging.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Ik zal jouw interpretatie als aannemen de waarheid. Ik hoop dat je dan een fijn weekend hebt
xxl was er toen nog, fyi.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maat xxxxl ja, tong zal hier blij mee zijn
Prima toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
48 s
Antoni #Milambo naar #Brentford is rond, vijf jaar contract, transfersom van 20 miljoen euro en vijf miljoen haalbare bonussen. Zie zo @:VI_nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |