SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
0 euro met Xbox Game Pass. Vanavond eens aanslingeren. Volgens mij geen cross play nog dus ik kom jullie dan voorlopig niet tegen?quote:
Helaas nog niet idd. Ze hebben gepost op hun site dat het functioneel werkend is maar nog tegen wat problemen aanlopen en met UI enz aan de slag moeten. Maar hopelijk is het er binnen enkele weken. Wel echt heel stomquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
0 euro met Xbox Game Pass. Vanavond eens aanslingeren. Volgens mij geen cross play nog dus ik kom jullie dan voorlopig niet tegen?
Het is echt heel leuk ook als je niet van voetbal houdtquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
Zag hem idd staan op Game Pass
Maar geen interesse in.
Vast leuk als je het met wat vrienden speelt. Maar super kut als je met randoms speelt.quote:
Ik zal het, tzt, eens proberen aangezien het toch bij Game Pass zit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk ook als je niet van voetbal houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat ging uiteindelijk niet door, en ik ben er nog lang niet
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Die laatste daar ga ik nu net naar toe, die heb ik nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:06 schreef StateOfMind het volgende:
Lune, Maelle en Monoco als party is wel enorm sterk![]()
@:Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lune
L'Amour menaçant:
Nee, maar dat staat dus geheel los van de Switch 2 en next-gen update leaks van NateTheHate.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat weet dus niemand waar het wel over gaat.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste daar ga ik nu net naar toe, die heb ik nog niet.
Maar Gustav had ik eigenlijk al meteen uit m'n party gehaald toen de veel sterkere dames hun intrede maakten.
Ik vind Sciel, met de zon en maan kaarten, ook nog wel prima.Lune is ook mijn favorietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lune
Mayhem
A murky, forgotten land.
6 minuten per game voelt best lang aan merk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vast leuk als je het met wat vrienden speelt. Maar super kut als je met randoms speelt.
Blijf het wel beetje een mobile game vinden
Ja, Mayhem heb ik gisteren unlocked.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lune is ook mijn favoriet
Mayhem
Nee hoor, in ranked spelen mensen gewoon samen en passen zequote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vast leuk als je het met wat vrienden speelt. Maar super kut als je met randoms speelt.
Blijf het wel beetje een mobile game vinden
Ik weet niet wie dat is en geef meestal ook weinig om 'leakers'quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat dus geheel los van de Switch 2 en next-gen update leaks van NateTheHate.
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 19 juni 2025 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, Mayhem heb ik gisteren unlocked.
BAM!!!!!!!!!
Ik heb nog niet volledig door hoe t nu exact zit met die element absorbing (of stains heten ze?).
Ik zie wel in de omschrijvingen staan welke stains er geconsumeerd worden om een power die je selecteert krachtiger te maken. Maar t is me nog niet helemaal duidelijk hoe ze dan die stain krijgt uberhaunt, in the 2st place. Of is dat gewoon zo simpel als: als je vuur gebruikt, krijgt ze een vuur stain?
Het staat in inde spell omschrijvingen welke stains je krijgt. En andere spells werken dan weer met die stains samen om ze krachtiger te maken. Je krijgt ze door te casten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BAM!!!!!!!!!
Ik heb nog niet volledig door hoe t nu exact zit met die element absorbing (of stains heten ze?).
Ik zie wel in de omschrijvingen staan welke stains er geconsumeerd worden om een power die je selecteert krachtiger te maken. Maar t is me nog niet helemaal duidelijk hoe ze dan die stain krijgt uberhaunt, in the 2st place. Of is dat gewoon zo simpel als: als je vuur gebruikt, krijgt ze een vuur stain?
NateTheHate is een van de weinige leakers met enige kennis van zaken. Die werd tijdens SGF uitgelachen omdat hij RE9 leakte. Pijnlijk voor hen kwam het aan het einde van de show.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is en geef meestal ook weinig om 'leakers'
Als ik veel sambal consumeer krijg ik een bruine stain.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BAM!!!!!!!!!
En daar jaag je de vijanden ook mee de dood inquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als ik veel sambal consumeer krijg ik een bruine stain.
Owja ik las op neogaf wel iets over hem had hij ook niet gezegd dat leon zou komenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
NateTheHate is een van de weinige leakers met enige kennis van zaken. Die werd tijdens SGF uitgelachen omdat hij RE9 leakte. Pijnlijk voor hen kwam het aan het einde van de show.
Whutquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
Jaaa het volgende MMaRsu woke boos fophefje
Zeker niet, dit wordt namelijk weer genieton.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whutga ergens anders heen man als je lekker wil deugen
Waar heb je het over manquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeker niet, dit wordt namelijk weer genieton.
Mooie preoder had je daar, naar aanleiding van een tweet van bijna anderhalf jaar geleden over een reeds al gecancelde game.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie preoder had je daar, naar aanleiding van een tweet van bijna anderhalf jaar geleden over een reeds al gecancelde game.
Ik zit nu in de luchtstroom van 3 ventilatoren, 1 aan het plafond en 2 schuin voor mijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:04 schreef Evangelion het volgende:
Zweten jullie ook als een hoer in de kerk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game, een meesterwerkje toch wel
IJzersterk verhaal.
En dat zeg ik als iemand die een hekel heeft aan turn based.
Absoluut mijn GotY
[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 22-06-2025 00:18:23 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:00 schreef MMaRsu het volgende:
En dan nu persona 5, baldurs gate 3 of shin megami tensei v Vengeance 😎
Skill issue.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik sta echt op het punt om te stoppen met kcd2.
De game is fantastisch maar de combat is echt verschrikkelijk.
Het zal aan mijn liggen maar het eindigt altijd in block block, riposte die door de tegenstander wordt geblocked tot in het oneindige.
Soms duurt Bandit gewoon 20 min.
Ik ben nu al een uur bezig bij een Bandit camp met 3 tegenstanders en kom helemaal nergens.
kloptquote:
Heb je de combat titorials gedaan?quote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik sta echt op het punt om te stoppen met kcd2.
De game is fantastisch maar de combat is echt verschrikkelijk.
Het zal aan mijn liggen maar het eindigt altijd in block block, riposte die door de tegenstander wordt geblocked tot in het oneindige.
Soms duurt Bandit gewoon 20 min.
Ik ben nu al een uur bezig bij een Bandit camp met 3 tegenstanders en kom helemaal nergens.
Oke om even iets meer serieus te reageren.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:03 schreef Kickinalfa het volgende:
De enige keer dat ik de tegenstander kan raken is als Mutt God ze aanvalt.
Dat.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke om even iets meer serieus te reageren.
Heb je al iets van armor? En een beetje oke wapen? En is je wapen wel scherp?
Ga zo snel mogelijk naar Tomcat. Die leert je vechten. En dan leer je de master strike. Als je die hebt is het meteen 10x makkelijker. Dan kan je gewoon counteren.
Oh ik ben al ergens halverwege de tweede regio.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke om even iets meer serieus te reageren.
Heb je al iets van armor? En een beetje oke wapen? En is je wapen wel scherp?
Ga zo snel mogelijk naar Tomcat. Die leert je vechten. En dan leer je de master strike. Als je die hebt is het meteen 10x makkelijker. Dan kan je gewoon counteren.
Een andere user ja. Ik had geen tips nodig hoorquote:Op zondag 22 juni 2025 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Plus de Blacksmith quest zodat je iig een fatsoenlijk zwaard hebt..
Ten noordwesten van de stad een goed schild in een Fresh Grave.
Plus, om zonder te vechten aan armour te komen, beroof de kleermaker (eerst saven vantevoren voor het geval het mislukt) en dan na een paar dagen aan hem terug verkopen.
Zo heb je iig wat geld om betere gear te kopen.
En van daaruit verder te gaan.
Maar er staat me iets van bij dat jij (of was een andere user?) een tijd geleden hetzelfde probleem had en dezelfde tips kreeg.
Typefoutquote:Op zondag 22 juni 2025 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een andere user ja. Ik had geen tips nodig hoor
Ga de master strike oefenen. Dan heb je dit probleem niet. Google het ffquote:Op zondag 22 juni 2025 13:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb ook fatsoenlijke armor/wapens etc.
Het is alleen enemy slaat, ik druk precies op block als het groene schildje komt.
Daarna precies als het blauwe zwaardje komt een attack en die wordt altijd geblocked door de tegenstander.
En zo gaat het ongeveer 15 min door.
Ik was bij wat jij eerst dacht dat de eind battle was (denk ik)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Nu wel een leuke build/party @:Ang3l
Lune met Double Burn, Energising Pain en Auto Regen als Picto.
En Mayhem, Crippling Tsunami, Hell, Typhoon (), Wildfire en Fire Rage als Skills.
Wapen: Trebuchim level 15
Gradient Attack: Tremor
Maelleke:
Auto Shell, Empowering Tint en Protecting Death als Picto.
Combustion, Revenge, Pyrolyse, Rain of Fire, Spark en Fleuret Fury als Skill
Wapen: Barrier Breaker lvl 15
Monoco:
Sweet Kill (healing 50% na doden van elke vijand), Energising
Cleanse en Longer Shell als Picto.
Skills: Contorsionniste Bkast, Stalact Punches, Chapelier Slash, Chevaliere Piercing, Chevaliere Thrusts en Moissonneuse Vendange
Wapen: Nusaro lvl 13
Enorm veel damage met deze party
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat lukte maar niet. Mini tutorial gekeken over picto's en die heeft erg geholpe. Teruggegaan naar t begin eiland, wat dingen gekocht en gehaald overal, picto's aangepast, wapens geupgrade, geoefend met de picto's en lumina's en BAM. Toen gingen ineens alle vijanden een stuk makkelijker dood
Dus begin er nu wel in te komeb. Naaistreek vind ik t nog wel dat je denkt een baas dood te hebben, balkje leeg (en m'n potions dus ook zo tegen t eind) ...... en dat ie dan alsnog een keer terugkomt. Is al meerdere keren gebeurd
L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 23 juni 2025 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was bij wat jij eerst dacht dat de eind battle was (denk ik)Dat punt is verderop pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat lukte maar niet. Mini tutorial gekeken over picto's en die heeft erg geholpe. Teruggegaan naar t begin eiland, wat dingen gekocht en gehaald overal, picto's aangepast, wapens geupgrade, geoefend met de picto's en lumina's en BAM. Toen gingen ineens alle vijanden een stuk makkelijker dood
Dus begin er nu wel in te komeb. Naaistreek vind ik t nog wel dat je denkt een baas dood te hebben, balkje leeg (en m'n potions dus ook zo tegen t eind) ...... en dat ie dan alsnog een keer terugkomt. Is al meerdere keren gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je merkt vanzelf wel wanneer je er bent
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat punt is verderop pas.Ik doe nu eeen poging om op zo'n eiland die vijand met al die maskers te verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je merkt vanzelf wel wanneer je er bent
Ging best ok.... tot ie dus een tweede keer op stond
Nu weer ff geen tijd komende dagen.L'Amour menaçant:
Visagequote:Op maandag 23 juni 2025 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe nu eeen poging om op zo'n eiland die vijand met al die maskers te verslaan.
Ging best ok.... tot ie dus een tweede keer op stond
Nu weer ff geen tijd komende dagen.
Nou ik loop rondjes, omdat er idd gezegd werd "Je hoeft niet meteen naar de baas, je mag ook exploren".quote:Op maandag 23 juni 2025 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Visage
Er zijn op dat eiland 3 sub bosses (ook maskers) en als je die verslagen hebt, is de echte baas makkelijker).
Die maskers met die dichtklappende wafels als je daar naar binnen loopt, dan transporteren die je naar een volgend gebiedquote:Op maandag 23 juni 2025 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik loop rondjes, omdat er idd gezegd werd "Je hoeft niet meteen naar de baas, je mag ook exploren".
Alleen er gebeurt steeds niet. Op een masker na wat z'n waffel dichtklapt als ik er aan kom.
Soort oneindig doolhof werd t. Dus toen maar naar de baas gegaan.
Ooo, dat is slecht geanimeerd dan.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die maskers met die dichtklappende wafels als je daar naar binnen loopt, dan transporteren die je naar een volgend gebied
Als Kojima dit las en een andere taal kon spreken dan Japans was hij nu erg boos op jou.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:20 schreef Friday12 het volgende:
Death Stranding 2 heeft UI van Division gejat?
Konichiwa terryakiquote:Op maandag 23 juni 2025 22:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als Kojimo dit las en een andere taal kon spreken dan Japans was hij nu erg boos op jou.
Joh die UI elements naast je wapen. Ik zie alleen maar Division.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als Kojima dit las en een andere taal kon spreken dan Japans was hij nu erg boos op jou.
laatst (weer) aan div 2 begonnen. stiekem echt wel een hele chille game...quote:Op maandag 23 juni 2025 20:20 schreef Friday12 het volgende:
Death Stranding 2 heeft UI van Division gejat?
Ah ik had deze ook onder de knop staan om te delen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:29 schreef MMaRsu het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)station-spellen.html
Ik denk dat ik deze bewaar voor de herfst/winter.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef RaXz het volgende:
Vandaag Death Stranding 2 besteld dus hopelijk donderdag binnen. Kan ik eindelijk weer m'n PS5 aansluiten, die verzameld nu vooral stof. Hopelijk zit de performance mode op een base PS5 er ook nog goed uit, ik hou het vaak niet vol om met quality mode te spelen. Een 40 fps balanced mode zou ik misschien nog wel overwegen.
Britse pakketbezorgers zijn nu nog depressiever geworden 😱quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze bewaar voor de herfst/winter.
Depressief met pakjes rondlopen in een donker en regenachtig landschap lijkt me toch niet echt een zomer activiteit.
Bij Nintendo zijn de prijzen tenminste gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
DS2 fysiek vanaf 65 euro.
80 in de Store
Maar het heet DS2 On the beach.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze bewaar voor de herfst/winter.
Depressief met pakjes rondlopen in een donker en regenachtig landschap lijkt me toch niet echt een zomer activiteit.
Heb het echt al heel lang niet gespeeld. Jammer dat een 3e er niet echt meer in zit ( zo lijkt het )quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laatst (weer) aan div 2 begonnen. stiekem echt wel een hele chille game...
Net een pakketje ontvangen van de DHL, komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:40 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
90 uit 94 reviews. Pro perfomance mode is nog mooier dan de base PS5 quality mode.
Kojima cooked.
Die komt er wel, alleen heeft die studio, Massive Entertainment, de afgelopen paar jaar ook de Avatar game én Star Wars Outlaws gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het echt al heel lang niet gespeeld. Jammer dat een 3e er niet echt meer in zit ( zo lijkt het )
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar het heet DS2 On the beach.
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcl2.buscafs.com%2Fwww.levelup.com%2Fpublic%2Fuploads%2Fimages%2F838075%2F838075.jpg&f=1&nofb=1&ipt=ee140b2a4a26fffdecd4d7981c0f8042e095029decde5afc7fd8f078d36262aa]afbeelding[/url] ]
Is dat eigenlijk ook een ding voor bij de Xbox?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:29 schreef MMaRsu het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)station-spellen.html
Kan evt nog meedoen?
https://www.massaschadeco(...)-acties/playstation/
Oh echt? Zolang niets over gehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die komt er wel, alleen heeft die studio, Massive Entertainment, de afgelopen paar jaar ook de Avatar game én Star Wars Outlaws gemaakt.
Nou dit dus exact.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
DS2 fysiek vanaf 65 euro.
80 in de Store
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
@:Ang3l ik kom er ook net achter, maar je kunt je reeds gevonden Journals inleveren op de Market in Gestral Village in ruil voor een hoop Lumina Points .
Daar gaat t niet omquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook een ding voor bij de Xbox?
Verder weet je dat er aan begint als je een digital only ps5 koopt.
Vond het tegenvallenquote:
Het gaat erom dat fysieke games goedkoper zijn dan digitaal terwijl er voor Sony veel minder kosten aanzitten.quote:
quote:
Noice.quote:
het schijnt dat deel 3 niet gecancelled is, alleen die 2.5 f2p ervan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het echt al heel lang niet gespeeld. Jammer dat een 3e er niet echt meer in zit ( zo lijkt het )
Yepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef Drankster het volgende:
De definitive edition (dus met alle DLC?) is maar ¤9,99 op PS Store.
Ja, daarom was ik nieuwsgierig of dat ook speelt bij Xbox, ook die hebben een store. En zijn de prijzen van een CoD/Fifa goedkoper op de Xbox store dan de ps store (even de aanbiedingen daargelaten).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat erom dat fysieke games goedkoper zijn dan digitaal terwijl er voor Sony veel minder kosten aanzitten.
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 06:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik nieuwsgierig of dat ook speelt bij Xbox, ook die hebben een store. En zijn de prijzen van een CoD/Fifa goedkoper op de Xbox store dan de ps store (even de aanbiedingen daargelaten).
O die Sprong ben ik idd tegengekomen, maar die kreeg ik niet neerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
@:Ang3l nog een tip;
Zorg dat je niet alle Lumina Points uitgeeft.
Op het Continent zie je in het water voor een eilandje een geel groot wezen staan, dat is Sprong (een volledig optionele boss).
Als je hem verslaat krijg je de Cheater Picto, waarmee je 2 keer achter elkaar aan de beurt bent
Maar die kost 40 Lumina Points per team mate.
Dus om die in je main party te hebben, heb je minimaal 80 Lumina Points nodig voor je overige 2 main team mates.
En Elemental Genesis als skill voor Lune![]()
Maar dan ben je oppermachtig
Lumina kun je helaas niet respeccen, de rest wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die Sprong ben ik idd tegengekomen, maar die kreeg ik niet neer
Oef, da's een dure
Kun je niet iets met repaint renogwat?
Of nee, dat is voor je stats, niet je Lumina's.
Ik heb ze tot nu toe helemaal gelijkmatig verdeeld. Iedereen zit nu op 50-55 zoiets.
Grindenquote:
Wist niet eens dat er een speedrun was bij KCD2.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
So close. Twijfel nu of ik een speedrun playtrough doe of later, heb wel zin om iets anders te spelen. @:voetbalmanager2 heb jij speedrun gedaan?
Daar ben ik nog niet geweest 😱quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet wat als je Simon dood wil hebben![]()
Ik word altijd licht anxious van climb mechanics in games. No way dat ik game wil spelen met klimmen als core mechanic.quote:
Haha, maak je klaar voor de éckte éckte (optional) endgame bossquote:
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maak je klaar voor de éckte éckte (optional) endgame boss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vechten.
Heb alle party members maxed out, 3 mains zijn level 63 met level 23 weapon.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ben nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om tegenNog zo'n 30 levels te gaan en je maakt misschien een kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vechten.
Heb alle party members maxed out, 3 mains zijn level 63 met level 23 weapon.![]()
😱😱😱quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog zo'n 30 levels te gaan en je maakt misschien een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarna zie ik wel, heb een hoop optionele gebieden gehad, maar een hoop ook niet.
Uren grinden om te levelen heb ik weinig trek in eerlijk gezegd.
Hoe diep ik ook in een game zit en hoe goed ik een game ook vind, als ik het verhaal eenmaal uit heb, ben ik er klaar mee.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Heart of Darkness, daar noem je ook een voorbeeld, pittig spel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik word altijd licht anxious van climb mechanics in games. No way dat ik game wil spelen met klimmen als core mechanic.![]()
[ afbeelding ]
Jusant is super chill.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik word altijd licht anxious van climb mechanics in games. No way dat ik game wil spelen met klimmen als core mechanic.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ga vanavond verder, ben nu op weg naarJullie moeten echt even erbij zetten welke game jullie het over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarna zie ik wel, heb een hoop optionele gebieden gehad, maar een hoop ook niet.
Uren grinden om te levelen heb ik weinig trek in eerlijk gezegd.
Hoe diep ik ook in een game zit en hoe goed ik een game ook vind, als ik het verhaal eenmaal uit heb, ben ik er klaar mee.![]()
Clara 33quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt even erbij zetten welke game jullie het over hebben
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ben nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om tegenRenoir's DraftsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vechten.
Heb alle party members maxed out, 3 mains zijn level 63 met level 23 weapon.![]()
Ik ging daar helemaal stuk op lvl 87
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Renoir's Drafts![]()
Ik ging daar helemaal stuk op lvl 87
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een aversie tegen turn based haters
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een aversie tegen turn based haters
quote:
Respect!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
So close. Twijfel nu of ik een speedrun playtrough doe of later, heb wel zin om iets anders te spelen. @:voetbalmanager2 heb jij speedrun gedaan?
Los van het hele debacle rondom de game, is dit niet altijd zo met AAA/AA games? Tenzij je CoD bent met een jaarlijkse release heb je vermoedelijk ook niet genoeg werk om continu een groot team aan het werk te houden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-na-gamerelease.html
Mogelijk 100 mensen tegen wie 'houdoe en bedankt ole ole' wordt gezegd.
Hebben (nu) blijkbaar 500 man in dienst 😱
Des te meer respect voor Sandfall, een nieuwe studio die met slechts 30 man een grote, mooie, toffe, diepe, enorm gepolijste game neer wisten te zettenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Los van het hele debacle rondom de game, is dit niet altijd zo met AAA/AA games? Tenzij je CoD bent met een jaarlijkse release heb je vermoedelijk ook niet genoeg werk om continu een groot team aan het werk te houden.
Dit topic leest de laatste tijd wel alsof je een random neckbeard fantasy boek halverwege open slaat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt even erbij zetten welke game jullie het over hebben
Zo'n beetje de helft van wat ik de laatste tijd speel is TBS: Strategic Mind Blitzkrieg, Deck of Ashes, Darkest Dungeon.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik bedoel Xcom 1/2 die nieuwe zijn gewoon tering vet
No way dat je dat niet tof kan vinden
Dan heb je nog de oude rpg classics waar veel turn based tussen zit, maar ook pokemon (die oude dan) games waren gewoon erg goed
Veel jrpgs enzo zoals Lost Odyssey waar Claire Obscure ook wel wat van weg heeft was turn based
Monipoly, schaken
Allemaal turn based
En vooral based
haha ja kan helpen maar er is geen touw aan vast te knopen somsquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit topic leest de laatste tijd wel alsof je een random neckbeard fantasy boek halverwege open slaat.
Als het horny is dan is het BG3. Als er geen magie in zit dan KCD2. Als het woke is DA Veilguard. Anders Expedition 33.
Sorry voor mijn lust, het is een van de 7 hoofdzonden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit topic leest de laatste tijd wel alsof je een random neckbeard fantasy boek halverwege open slaat.
Als het horny is dan is het BG3. Als er geen magie in zit dan KCD2. Als het woke is DA Veilguard. Anders Expedition 33.
wacht de axxion is homo?quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Net de eerste axion neer in expedition 33. Wat een heaumeau is dat zeg..... kostte me een try of 20 voordat ik alles doorhad. Irritante delays tussen die aanvallen door waardoor je je parry mis timed.
Jij hetero.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wacht de axxion is homo?
Maar dan wil ik 'm helemaal niet veslaan.
Ik sla alleen heteros in elkaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wacht de axxion is homo?
Maar dan wil ik 'm helemaal niet veslaan.
Ik sla alleen heteros in elkaar
Deeltje 1 maar een keer weer spelen. Na drie uur werd ik niet heel vrolijk. PS5-versie heeft wat QOL-improvements.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:55 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
87h en ik heb alles op level 7 Maelle na.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Net de eerste axion neer in expedition 33. Wat een heaumeau is dat zeg..... kostte me een try of 20 voordat ik alles doorhad. Irritante delays tussen die aanvallen door waardoor je je parry mis timed.
54 uur hier, net uitgespeeld, alle characters op level 7 qua relationship.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
87h en ik heb alles op level 7 Maelle na.
Parry is erg simpel. Die axion van jou: er is een audio queue voor wanneer r2 te drukken
Heb je in frozen de nevron quest gedaan? Indien niet die is handig voor parry
Niet geteldquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
De credits hebben toch iets van 400 mensen erin?
Expedition voor mijquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
54 uur hier, net uitgespeeld, alle characters op level 7 qua relationship.
Op story mode
3 mains op level 64, Sciel en Verso op 57.
Nu eerst eens bij Simon langs.
Als dat idd een grindfestijn wordt dan ben ik er voor nu klaar mee, en pak ik het tzt weer op voor hem en de nog niet gedane locaties.
Qua wapens bedoel je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Expedition voor mij
Simon is lastig als je meer dan 1 aanval nodig hebt
Heb je al level 33 upgrades?
Je bedoelt Renoirs? Die merchant daar is een melkkoe als je snel levels wilt (75->99 is goed te doen). Monoko solo setup met 9 AP an 1x zakpatat fire = istakill.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, op Simons eiland doen de reguliere vijanden al heel veel damage, en ik bijna niet.
Dan stop ik er voor nu mij, is toch uitgespeeld.
Morgen eindelijk maar eens aan Banishers Ghost of New Eden beginnen.
Renoirs Draft idd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt Renoirs? Die merchant daar is een melkkoe als je snel levels wilt (75->99 is goed te doen). Monoko solo setup met 9 AP an 1x zakpatat fire = istakill.
Level 60 is wat laag. Dark Shores daarvoor als het lukt. Maelle + Lune voor herhaald aanvallen.
The Monolith. Tainted Sanctuaryquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Renoirs Draft idd.
Main party is sowieso Lune, Maelleke en Monoco, alledrie met de Cheater picto/lumina, zodat ze allemaal 2 beurten achter elkaar hebben![]()
Zit met alledrie vrij snel aan de 9 AP.
Die Zak Frietfire attack die heb ik volgens mij niet, waar vind ik die?
Klopt maar het spel is niet alleen gemaakt door die 30 mensenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet geteld, meer dan 30 ja, maar Sandfall zelf heeft maar 30 mensen, zo heb ik begrepen.
Als bedrijf heb je natuurlijk ook te maken met andere bedrijven.
Was gelukkig geen ellenlange aftiteling van 15 minuten zoals bij sommige games.
Het heeft een trage start ja maar, daarna is het één en al genieten. Net als Red Dead Redemption 2.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deeltje 1 maar een keer weer spelen. Na drie uur werd ik niet heel vrolijk. PS5-versie heeft wat QOL-improvements.
Ga DS1 DC wel opstarten en dan zie ik wat ik weer verder ga.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het heeft een trage start ja maar, daarna is het één en al genieten. Net als Red Dead Redemption 2.
Zonde dat veel mensen die games zo hard afrekenen op de trage start maar ergens snap ik het wel, je moet wel in de vibe zitten om die games een kans te geven.
Misschien start ik zelf ook deel 1 nog even op tot m’n vakantie over 2 weken en daarna deel 2 halen. Ben nu bezig met Alone in the Dark en die schijnt best kort te zijn.
Welke quest? Ik snap niet helemaal waar je op doeltquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
87h en ik heb alles op level 7 Maelle na.
Parry is erg simpel. Die axion van jou: er is een audio queue voor wanneer r2 te drukken
Heb je in frozen de nevron quest gedaan? Indien niet die is handig voor parry
Oh 1 van de 10 Nevron quests is een parry test (je moet 15x parries correct uitvoeren).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welke quest? Ik snap niet helemaal waar je op doelt
Frozen hearts ben ik nog niet geweest geloof ik. ik zit nu bijde Axions, ben ik er dan al voorbij of mo9et ik die nog tegen komenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh 1 van de 10 Nevron quests is een parry test (je moet 15x parries correct uitvoeren).
Die had ik nodig. Vanaf dat moment ging parry stukken beter
Is in Frozen Hearts.
Je krijgt 1 van de mooiste outfits
Ik word NU al geirriteerdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh 1 van de 10 Nevron quests is een parry test (je moet 15x parries correct uitvoeren).
Zijn er andere spellen te bespreken dan?quote:
Zeik niet zo, wij zeiden toch ook niks toen het hier een groot BG3 festijn was. Dat hoort erbij, de game die populair is op het moment word veel besproken.quote:
Valt best mee. Het is er 1 waar je kunt door blijven gaan.quote:
Je komt er vanuit Monoco's dus ja je kunt er naar toe. Edoch wat er rondloopt is lastigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Frozen hearts ben ik nog niet geweest geloof ik. ik zit nu bijde Axions, ben ik er dan al voorbij of mo9et ik die nog tegen komen
Ik ga vanavond weer spelen, dus zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Valt best mee. Het is er 1 waar je kunt door blijven gaan.
Dus je komt vanzelf in het ritme en er is en -heel- duidelijke audio queue.
De outfit die je krijgt maar het echt goed
Je komt er vanuit Monoco's dus ja je kunt er naar toe. Edoch wat er rondloopt is lastig
Je kunt bij de Nevron komen zonder te vechten (achter de rode enemy bij de 2de vlag)
Iknzeg 1x iets en dan zeik ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:02 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wij zeiden toch ook niks toen het hier een groot BG3 festijn was. Dat hoort erbij, de game die populair is op het moment word veel besproken.
OT:juist ja, Frozen hearts is IETS te hoog level voor mij. Die vijanden healen meer dan ik aan schade kan doen. Ik kreeg 1 zo'n party need en sprong gelijk 2 levels omhoog, later maar ff terugkomen dus.
Exposition 33 natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:19 schreef wdn het volgende:
-- oops fout gelezen
de 10 white nevrons quests = 100 lumina
de blauwe glitter in de zee is iets van 60 lumina.
de Gestral is 20 per set Maar ik weer niet meer hoeveel sets in krijg. Het waren er aardig wat- minstens 80.
ik zit in een zwart gatwat ga ik na exp33 spelen?
32 Technisch gezien, want Expedition 34 is gesneuveldquote:
Je bent beter geworden begrijp ik?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Kcd2 blijft maar leveren. Wat een fenomenale game.
Ik ben een middeleeuwse godquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je bent beter geworden begrijp ik?
Zeiden we toch, als je eenmaal wat goede gear/armour hebt, een goed zoewaard en een schild en bij Master Tomcat bent geweest, dan wordt het meteen een stuk leuker.quote:
Ah bent erachter dat in combat 15 minuten hetzelfde doen weinig zin heeft?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Kcd2 blijft maar leveren. Wat een fenomenale game.
Deel 1 was sowieso al een audiovisueel pareltje 👌quote:Op zondag 29 juni 2025 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb dus Death Stranding 2 kado gekregen via een giveaway op Twitch dus nu ben ik met 1 begonnen
Ff 5 minuten 2 opgestart en dat zag er wel ziek uit
En nu ook skeleton upgrades voor betere balans.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 was sowieso al een audiovisueel pareltje 👌
Schijnt dat het lopen met volle bepakking nu een stuk fijner als in deel 1, waar je continue het evenwicht had van een student op zaterdagavond
Begint het niet eens met een uur durende cutscene dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Decima engine genot. Sony heeft de volgende generatie al op slot met PSSR en Decima.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb dus Death Stranding 2 kado gekregen via een giveaway op Twitch dus nu ben ik met 1 begonnen
Als je al zag hoe goed Horizon Forbidden West eruit zag in quality mode op de PS5. Until Dawn PS4 was al een stuk verder grafisch dan andere games in 2015.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Decima engine genot. Sony heeft de volgende generatie al op slot met PSSR en Decima.
UE5 in the mud.
Sterker nog, zelfs Horizon Zero Dawn blies in het PS4 tijdperk alle concurrenten weg.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je al zag hoe goed Horizon Forbidden West eruit zag in quality mode op de PS5. Until Dawn PS4 was al een stuk verder grafisch dan andere games in 2015.
Engine is 1 ding, hem gebruiken is 2, hem optimaliseren is 3quote:Op zondag 29 juni 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs Horizon Zero Dawn blies in het PS4 tijdperk alle concurrenten weg.
Zo jammer dat CDPR voor The Witcher 4 hun eigen engine ingeruild hebben voor UE5.
Want ook hun eigen engine was enorm goed.
UE5 was veelbelovend, maar viel in de praktijk, vooral qua performance, wat tegen.
Al zijn er na wat uitstekende uitzonderingen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs Horizon Zero Dawn blies in het PS4 tijdperk alle concurrenten weg.
Zo jammer dat CDPR voor The Witcher 4 hun eigen engine ingeruild hebben voor UE5.
UE5 was veelbelovend, maar viel in de praktijk, vooral qua performance, wat tegen.
Unreal Engine 5.6 en later moeten qua performance een stuk beter worden, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Engine is 1 ding, hem gebruiken is 2, hem optimaliseren is 3
id Tech is voor nu wel een stuk beter vind ik.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Unreal Engine 5.6 en later moeten qua performance een stuk beter worden, ik ben benieuwd.
Een eigen engine bijhouden is vet veel werk lijkt mij. Ik snap het wel.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Clara 33 gebruikt UE5 en draaitquote:Op zondag 29 juni 2025 22:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Unreal Engine 5.6 en later moeten qua performance een stuk beter worden, ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 30 juni 2025 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Gister weer ekkes Exp33 gedaan.
Rondgelopen op zoek naar die ene plek waar bijkbaar iets te halen zou zijn. Ik vind t rondlopen echt bloedirritant. Want "fast travel" is nou niet echt fast travel tussen lokaties, alleen binnen een lokatie. Dus ik zit nog steeds mijlen te varen en riene met Esquie. Dus maar opgegeven en doorgegaan met de main quest.Die heb je idd nodig voor de Sirene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top voor als je kan vliegen in de wereldmap: als je R1 of R2 (weet niet meer welke) ingedrukt houdt ga je sneller.
Daar kwam ik zelf pas heel laat achter
A murky, forgotten land.
Als er problemen met de engine zijn ga ik altijd naar de garagequote:Op zondag 29 juni 2025 22:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een eigen engine bijhouden is vet veel werk lijkt mij. Ik snap het wel.
R2. Dat is met "de boot" ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb je idd nodig voor de Sirene.
Top voor als je kan vliegen in de wereldmap: als je R1 of R2 (weet niet meer welke) ingedrukt houdt ga je sneller.
Daar kwam ik zelf pas heel laat achter
Ah.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
R2. Dat is met "de boot" ook.
Ah, dat vliegen gaat wel verschil uitmaken met reizen
Dat kan ik nog niet op dit moment.
Looks like battlefield?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:19 schreef StateOfMind het volgende:
Delta Force komt wij eindelijk ook naar de consoles (of iig de PS5)
19 augustus.
En free to play.
Meer masturberenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Marvel Rivals blijft toch echt wel verslavend
De pees in m'n rechterarm vindt dat wat jammer.
quote:
Oh ja, AitD moet ik ook nog spelen. Lovecraft vibes beste vibes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:40 schreef Drankster het volgende:
Alone in the Dark (2024) uitgespeeld en platinum (#92) in een kleine 18 uur.
Leuke tijd mee gehad. Ik had de game met release willen kopen maar ben achteraf blij dat ik toch heb gewacht tot deze via PS+ aangeboden werd. De game voelt namelijk een beetje als Resident Evil at home/from wish maar, dat is niet per se negatief.
De gameplayloop is in ieder geval hetzelfde maar dan in een AA jasje. Al met al een leuke game die zich meer focust op het mysterieuze dan horror. Het heeft een enorme H.P. Lovecraft vibe en de (onverwachte) snelle wisselingen van omgevingen is tof gedaan. De game speelt zich af in een grote assylum/mansion en je gaat door verschillende 'dreamsequences' in die zich afspelen in hele andere omgevingen. Verder heb je gewoon de standaard pas en draai puzzels en zijn er verschillende kluizen waarvan je de codes moet vinden aanwezig.
Zoals ik al zei is het wel AA allemaal: de cinematics en animaties zijn wat goofy en er zijn 3 verschillende vijanden ofzo. Die guy van Stranger Things speelt er ook in dus dat doet de VA wel goed. Mijn eerste playtrough duurde 6,5 uur.
Ben wel blij dat ik de cult classic(???) uit 1992 heb kunnen spelen in een modern jasje. Vind je Resident Evil nou te eng en maar wil je toch zo'n soort game eens proberen dan zou kan je deze zeker een keer opstarten.
Vanavond Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time maar eens opstarten. Daar kwam m'n vriendin laats mee aanzetten.De reviews en vrienden mij zijn er wel positief over en Level 5 maakte vroeger wel toffe shizzle.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:40 schreef Drankster het volgende:
Leuke tijd mee gehad. Ik had de game met release willen kopen maar ben achteraf blij dat ik toch heb gewacht tot deze via PS+ aangeboden werd. De game voelt namelijk een beetje als Resident Evil at home/from wish maar, dat is niet per se negatief.
De gameplayloop is in ieder geval hetzelfde. Al met al een leuke game die zich meer focust op het mysterieuze dan horror. Het heeft een enorme H.P. Lovecraft vibe en de (onverwachte) snelle wisselingen van omgevingen zijn tof gedaan. De game speelt zich af in een grote assylum/mansion en je gaat door verschillende 'dreamsequences' die zich afspelen in hele andere omgevingen. Verder heb je gewoon de standaard pas en draai puzzels en zijn er verschillende kluizen waarvan je de codes moet vinden aanwezig.
Zoals ik al zei is het wel AA allemaal: de cinematics en animaties zijn wat goofy en er zijn 3 verschillende vijanden ofzo. Die guy van Stranger Things speelt er ook in dus dat doet de VA wel goed. Mijn eerste playtrough duurde 6,5 uur.
Ben wel blij dat ik de cult classic(???) uit 1992 in een modern jasje heb kunnen spelen. Vind je Resident Evil nou te eng maar wil je toch zo'n soort game eens proberen dan kan je deze zeker kunnen opstarten.
Vanavond Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time maar eens bekijken. Daar kwam m'n vriendin laats mee aanzetten.De reviews en vrienden mij zijn er wel positief over en Level 5 maakte vroeger wel toffe shizzle.
HP Lovecraftquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, AitD moet ik ook nog spelen. Lovecraft vibes beste vibes.
Ah ja, die staat al heel lang in mn wenslijst van de PS store, om de een of andere reden. Dat ik laatst dacht: waarom eigenljk? Maar daarom dus, lees ikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:40 schreef Drankster het volgende:
De gameplayloop is in ieder geval hetzelfde. Al met al een leuke game die zich meer focust op het mysterieuze dan horror. Het heeft een enorme H.P. Lovecraft vibe en de (onverwachte) snelle wisselingen van omgevingen zijn tof gedaan. De game speelt zich af in een grote assylum/mansion en je gaat door verschillende 'dreamsequences' die zich afspelen in hele andere omgevingen. Verder heb je gewoon de standaard pas en draai puzzels en zijn er verschillende kluizen waarvan je de codes moet vinden aanwezig.
Ben wel blij dat ik de cult classic(???) uit 1992 in een modern jasje heb kunnen spelen. Vind je Resident Evil nou te eng maar wil je toch zo'n soort game eens proberen dan kan je deze zeker kunnen opstarten.
Vanavond Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time maar eens bekijken. Daar kwam m'n vriendin laats mee aanzetten.De reviews en vrienden mij zijn er wel positief over en Level 5 maakte vroeger wel toffe shizzle.
Ik denk dat Banishers Ghosts of New Eden misschien ook wel wat voor jou is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik na Exp33 voor the Alters ga.
Die vriend van me is lyrisch.
O die heb ik idd wel voorbij zien komen in de store!quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat Banishers Ghosts of New Eden misschien ook wel wat voor jou is.
Van dezelfde studio als Vampyr.
Check eens wat reviews en gameplay video's
En, hoe bevalt ie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik idd wel voorbij zien komen in de store!
Thanks, zal eens kijken.
“Echoing the stylistic air of Warcraft 3 while remaining as deep and complex as Shiro Games’ Northgard, it’s a highly engaging, delectably rewarding, and suitably frustrating game with pacing so perfect you’ll be battling against not only the game’s odds but your own overwhelming desire to build one more town before bed.”quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:11 schreef RaXz het volgende:
Against the Storm is er nu ook voor de PS4 en PS5, een interessante roguelike city builder.
Nooit begrepen dat er zo weinig goede GTA-kloons waren met een setting in Europa of Azië. Watch Dogs Legion was bagger en alleen Sleeping Dogs had echt wel een franchise mogen worden.quote:
zonde, nu je een diskdrive hebt was die gewoon gratis bij casa jimboquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef Drankster het volgende:
Divinity: Original Sin II gekocht, nu ¤18 op PSN.
Moet ‘m digitaal want dan kan ik coop met de vrouw.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonde, nu je een diskdrive hebt was die gewoon gratis bij casa jimbo
Mwa. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat vond ik van Vampyr ook. Ondans het thema Vampier.quote:
Oke, Exp33 time!quote:Op zondag 6 juli 2025 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Decima Engine
Guerrilla Games
Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Jean Grey, duhquote:
Wel een van de minder interessante, omdat al haar verhalen bijna hetzelfde zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jean Grey, duh
Alleen maar een van de meest populaire en bekende X-Men fo all time, en in zowat elke film.
Jup, altijd maar Phoenix.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een van de minder interessante, omdat al haar verhalen bijna hetzelfde zijn.
Ah natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2025 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jean Grey, duh
Alleen maar een van de meest populaire en bekende X-Men fo all time, en in zowat elke film.
Ja wel zin in. Dit keer tot Diamant 1 gekomenquote:Op maandag 7 juli 2025 08:58 schreef Ang3l het volgende:
New season
Phoenix!!
Dat plaatje is Blade.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah natuurlijk
Ik zat naar dat plaatje te kijken
Nee dat was super houterig.quote:Phoenix wel dope
Die nieuwe niet trouwens die film was meh. Die chick van GoT kan ook niet acteren
Ik heb nog net de outfir van Future nogwat voor Torch gehaald.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel zin in. Dit keer tot Diamant 1 gekomenWeet dat ik nog tot vrijdag heb om te spelen. Alleen geen tijd helaas. Maar wel tevreden.
Nieuwe seizoen ziet er wel weer leuk uit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat plaatje is Blade.
Die ken je misschien ook wel.
Wesley snipes jonguh!
[..]
Nee dat was super houterig.
Onze Famke was beter.
Jupquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Beste openings scene ooit.
Ben zeer benieuwdquote:
Some motherfuckers are always trying to iceskate uphillquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
New Order - Confusion is die techno track
Bazenfilm, binnenkort nog maar eens keer kijken, al heel lang niet meer gezien.
Niet game related, maar ik vond het echt hilarisch dat Wesley Snipes z'n Blade rol nog een x opnam voor de serie van What we do in the shadows, voor een enorme vampire council meeting. Waarbij hij dan inbelde en z'n facetime de hele tijd stoordequote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Some motherfuckers are always trying to iceskate uphill
Godsamme, hebben ze nog weer wat nieuws verzonnen om weer een paar centen binnen te harken voor die franchise?quote:
Dit is een gratis update voor deel 2.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Godsamme, hebben ze nog weer wat nieuws verzonnen om weer een paar centen binnen te harken voor die franchise?
Het begint echt zielige vormen aan te nemen. Hoeveel versies van deel 1 zijn er inmiddels? Stuk of 4?
Dat valt me dan mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit is een gratis update voor deel 2.
Ik snap je opmerking wel hoor. Origineel op de PS3, remaster op de PS4 en de nu de remake op de PS5. Het schijnt dat de remake door een andere groep gemaakt is en geen impact heeft gehad op de andere, inmiddels geanuleerde, projecten van ND.quote:
Hmm..... ik zet deze even wat naar onderen op de to do list dan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
Klinkt an sich wel interessant om tzt een keer uit te proberen.
Straks maar weer verder met Banishers, waar ik inmiddels gemengde gevoelens over heb.
In het begin pluisde ik elk hoekje en gaatje van de map uit, wat ik doorgaans altijd leuk vind, maar bij deze game is het oninteressant.
En een hoop van die detective quests worden na verloop van tijd saai en repetitief.
Maar het hoofdverhaal is ontzettend tof
Het switchen tussen beide characters, elk met hun eigen voordelen, is ook erg tof.
En het is een mooie game.
Maar het was beter geweest als ze er een kortere en lineaire game van hadden gemaakt, puur het verhaal en verder geen fillers.
Desondanks zou ik het een 7 geven tot nu toe (heb gisteren het 3e gebied gedaan).
Ik zou hem sowieso wel een keer spelen, de main questline en de locaties waar je dan komt zijn het waard.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm..... ik zet deze even wat naar onderen op de to do list dan.
Ghosts of Wokei!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hahaha ik lees net dat de schrijver(s?) van Dragon Age Veilguard nu werken aan Ghosts of Yotei?
Het verhaal in Dragon Age werd idd veel geprezenquote:
Niet echt, maar nou en?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het verhaal in Dragon Age werd idd veel geprezen
Dus ik snap niet hoe je naar boven kan falen?quote:
Het kan best zo zijn dat ook de schrijvers een opdracht meekregen bij DA, en dat ze met een andere opdracht prima werk kunnen leveren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus ik snap niet hoe je naar boven kan falen?
Zie je ook in de film industrie, van die extreem matige script schrijvers die dan toch steeds weer aan werk komen
Cyberpunk Phantom Liberty is nu in de sale voor ¤20,99 dus voor dat bedrag heb je alle content.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
Cyberpunk 2077 naar PlayStation Plus Extra en Premium.
En Banishers Ghosts of New Eden ook.
@:Ang3l maandje PS Plus Extra nemen dus.
Moet die dlc nog steeds spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cyberpunk Phantom Liberty is nu in de sale voor ¤20,99 dus voor dat bedrag heb je alle content.
Oh en de Netflix Cyberpunk Edgerunners anime is ook tof om te kijken voordat je gaat spelen. Tof verhaal en veel info over de wereld van Cyberpunk in maar 10 afleveringen.
Ook echt net als ik de game gekocht had hequote:Op woensdag 9 juli 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
Cyberpunk 2077 is blijkbaar vandaag al toegevoegd aan PS Plus Extra/Premium.
De overige games pas over een paar dagen.
Dat is wel zuur jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook echt net als ik de game gekocht had he
Eerst 45. Maar nu 35 bij bol. Kon die van 45 nog op retour zetten dus die gaat terugquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja
Wanneer heb je hem gekocht en voor hoeveel?
Een schrale troost, het is het geld meer dan waard tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eerst 45. Maar nu 35 bij bol. Kon die van 45 nog op retour zetten dus die gaat terug
Huh? Banishers nu al gratizzzz?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
Cyberpunk 2077 naar PlayStation Plus Extra en Premium.
En Banishers Ghosts of New Eden ook.
@:Ang3l maandje PS Plus Extra nemen dus.
Ja, nadat t voor de PS5 opgelapt werd heb ik me echt heel erg goed vermaakt met CP en de DLC. Ik vind de sfeer echt heerlijk in dt spel, en de muziek.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cyberpunk Phantom Liberty is nu in de sale voor ¤20,99 dus voor dat bedrag heb je alle content.
Oh en de Netflix Cyberpunk Edgerunners anime is ook tof om te kijken voordat je gaat spelen. Tof verhaal en veel info over de wereld van Cyberpunk in maar 10 afleveringen.
Ik kan niet meer spelen na morgen, want Phoenix in Marvel Rivals en dus volgende week tennisarmquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
Cyberpunk 2077 is blijkbaar vandaag al toegevoegd aan PS Plus Extra/Premium.
De overige games pas over een paar dagen.
Alleen als je PS Plus Extra of Premium hebt.quote:
O wacht dat is niet de normale versie qua abonnment.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen als je PS Plus Extra of Premium hebt.
Correct.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht dat is niet de normale versie qua abonnment.
De rijke tatta versie!quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht dat is niet de normale versie qua abonnment.
Maar als je een echte rijke tata bent dan koop je gewoon die spellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |