Het gaat erom dat fysieke games goedkoper zijn dan digitaal terwijl er voor Sony veel minder kosten aanzitten.quote:
quote:
Noice.quote:
het schijnt dat deel 3 niet gecancelled is, alleen die 2.5 f2p ervan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het echt al heel lang niet gespeeld. Jammer dat een 3e er niet echt meer in zit ( zo lijkt het )
Yepquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:34 schreef Drankster het volgende:
De definitive edition (dus met alle DLC?) is maar ¤9,99 op PS Store.
Ja, daarom was ik nieuwsgierig of dat ook speelt bij Xbox, ook die hebben een store. En zijn de prijzen van een CoD/Fifa goedkoper op de Xbox store dan de ps store (even de aanbiedingen daargelaten).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat erom dat fysieke games goedkoper zijn dan digitaal terwijl er voor Sony veel minder kosten aanzitten.
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 06:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik nieuwsgierig of dat ook speelt bij Xbox, ook die hebben een store. En zijn de prijzen van een CoD/Fifa goedkoper op de Xbox store dan de ps store (even de aanbiedingen daargelaten).
O die Sprong ben ik idd tegengekomen, maar die kreeg ik niet neerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
@:Ang3l nog een tip;
Zorg dat je niet alle Lumina Points uitgeeft.
Op het Continent zie je in het water voor een eilandje een geel groot wezen staan, dat is Sprong (een volledig optionele boss).
Als je hem verslaat krijg je de Cheater Picto, waarmee je 2 keer achter elkaar aan de beurt bent
Maar die kost 40 Lumina Points per team mate.
Dus om die in je main party te hebben, heb je minimaal 80 Lumina Points nodig voor je overige 2 main team mates.
En Elemental Genesis als skill voor Lune![]()
Maar dan ben je oppermachtig
Lumina kun je helaas niet respeccen, de rest wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die Sprong ben ik idd tegengekomen, maar die kreeg ik niet neer
Oef, da's een dure
Kun je niet iets met repaint renogwat?
Of nee, dat is voor je stats, niet je Lumina's.
Ik heb ze tot nu toe helemaal gelijkmatig verdeeld. Iedereen zit nu op 50-55 zoiets.
Grindenquote:
Wist niet eens dat er een speedrun was bij KCD2.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
So close. Twijfel nu of ik een speedrun playtrough doe of later, heb wel zin om iets anders te spelen. @:voetbalmanager2 heb jij speedrun gedaan?
Daar ben ik nog niet geweest 😱quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet wat als je Simon dood wil hebben![]()
Ik word altijd licht anxious van climb mechanics in games. No way dat ik game wil spelen met klimmen als core mechanic.quote:
Haha, maak je klaar voor de éckte éckte (optional) endgame bossquote:
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maak je klaar voor de éckte éckte (optional) endgame boss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vechten.
Heb alle party members maxed out, 3 mains zijn level 63 met level 23 weapon.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |