Ik denk dat Banishers Ghosts of New Eden misschien ook wel wat voor jou is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik na Exp33 voor the Alters ga.
Die vriend van me is lyrisch.
O die heb ik idd wel voorbij zien komen in de store!quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat Banishers Ghosts of New Eden misschien ook wel wat voor jou is.
Van dezelfde studio als Vampyr.
Check eens wat reviews en gameplay video's
En, hoe bevalt ie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik idd wel voorbij zien komen in de store!
Thanks, zal eens kijken.
“Echoing the stylistic air of Warcraft 3 while remaining as deep and complex as Shiro Games’ Northgard, it’s a highly engaging, delectably rewarding, and suitably frustrating game with pacing so perfect you’ll be battling against not only the game’s odds but your own overwhelming desire to build one more town before bed.”quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:11 schreef RaXz het volgende:
Against the Storm is er nu ook voor de PS4 en PS5, een interessante roguelike city builder.
Bekijk deze YouTube-video
Nooit begrepen dat er zo weinig goede GTA-kloons waren met een setting in Europa of Azië. Watch Dogs Legion was bagger en alleen Sleeping Dogs had echt wel een franchise mogen worden.quote:
zonde, nu je een diskdrive hebt was die gewoon gratis bij casa jimboquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef Drankster het volgende:
Divinity: Original Sin II gekocht, nu ¤18 op PSN.
Moet ‘m digitaal want dan kan ik coop met de vrouw.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonde, nu je een diskdrive hebt was die gewoon gratis bij casa jimbo
Mwa. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat vond ik van Vampyr ook. Ondans het thema Vampier.quote:
Oke, Exp33 time!quote:Op zondag 6 juli 2025 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Decima Engine
Guerrilla Games
Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jean Grey, duhquote:
Wel een van de minder interessante, omdat al haar verhalen bijna hetzelfde zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jean Grey, duh
Alleen maar een van de meest populaire en bekende X-Men fo all time, en in zowat elke film.
Jup, altijd maar Phoenix.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een van de minder interessante, omdat al haar verhalen bijna hetzelfde zijn.
Ah natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2025 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jean Grey, duh
Alleen maar een van de meest populaire en bekende X-Men fo all time, en in zowat elke film.
Ja wel zin in. Dit keer tot Diamant 1 gekomenquote:Op maandag 7 juli 2025 08:58 schreef Ang3l het volgende:
New season
Phoenix!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |