Dat plaatje is Blade.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah natuurlijk
Ik zat naar dat plaatje te kijken
Nee dat was super houterig.quote:Phoenix wel dope
Die nieuwe niet trouwens die film was meh. Die chick van GoT kan ook niet acteren
Ik heb nog net de outfir van Future nogwat voor Torch gehaald.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel zin in. Dit keer tot Diamant 1 gekomenWeet dat ik nog tot vrijdag heb om te spelen. Alleen geen tijd helaas. Maar wel tevreden.
Nieuwe seizoen ziet er wel weer leuk uit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat plaatje is Blade.
Die ken je misschien ook wel.
Wesley snipes jonguh!
[..]
Nee dat was super houterig.
Onze Famke was beter.
Jupquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beste openings scene ooit.
Ben zeer benieuwdquote:
Some motherfuckers are always trying to iceskate uphillquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
New Order - Confusion is die techno track
Bekijk deze YouTube-video
Bazenfilm, binnenkort nog maar eens keer kijken, al heel lang niet meer gezien.
Niet game related, maar ik vond het echt hilarisch dat Wesley Snipes z'n Blade rol nog een x opnam voor de serie van What we do in the shadows, voor een enorme vampire council meeting. Waarbij hij dan inbelde en z'n facetime de hele tijd stoordequote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Some motherfuckers are always trying to iceskate uphill
Godsamme, hebben ze nog weer wat nieuws verzonnen om weer een paar centen binnen te harken voor die franchise?quote:
Dit is een gratis update voor deel 2.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Godsamme, hebben ze nog weer wat nieuws verzonnen om weer een paar centen binnen te harken voor die franchise?
Het begint echt zielige vormen aan te nemen. Hoeveel versies van deel 1 zijn er inmiddels? Stuk of 4?
Dat valt me dan mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit is een gratis update voor deel 2.
Ik snap je opmerking wel hoor. Origineel op de PS3, remaster op de PS4 en de nu de remake op de PS5. Het schijnt dat de remake door een andere groep gemaakt is en geen impact heeft gehad op de andere, inmiddels geanuleerde, projecten van ND.quote:
Hmm..... ik zet deze even wat naar onderen op de to do list dan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
Klinkt an sich wel interessant om tzt een keer uit te proberen.
Straks maar weer verder met Banishers, waar ik inmiddels gemengde gevoelens over heb.
In het begin pluisde ik elk hoekje en gaatje van de map uit, wat ik doorgaans altijd leuk vind, maar bij deze game is het oninteressant.
En een hoop van die detective quests worden na verloop van tijd saai en repetitief.
Maar het hoofdverhaal is ontzettend tof
Het switchen tussen beide characters, elk met hun eigen voordelen, is ook erg tof.
En het is een mooie game.
Maar het was beter geweest als ze er een kortere en lineaire game van hadden gemaakt, puur het verhaal en verder geen fillers.
Desondanks zou ik het een 7 geven tot nu toe (heb gisteren het 3e gebied gedaan).
Ik zou hem sowieso wel een keer spelen, de main questline en de locaties waar je dan komt zijn het waard.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm..... ik zet deze even wat naar onderen op de to do list dan.
Ghosts of Wokei!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hahaha ik lees net dat de schrijver(s?) van Dragon Age Veilguard nu werken aan Ghosts of Yotei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |