SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
0 euro met Xbox Game Pass. Vanavond eens aanslingeren. Volgens mij geen cross play nog dus ik kom jullie dan voorlopig niet tegen?quote:
Helaas nog niet idd. Ze hebben gepost op hun site dat het functioneel werkend is maar nog tegen wat problemen aanlopen en met UI enz aan de slag moeten. Maar hopelijk is het er binnen enkele weken. Wel echt heel stomquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
0 euro met Xbox Game Pass. Vanavond eens aanslingeren. Volgens mij geen cross play nog dus ik kom jullie dan voorlopig niet tegen?
Het is echt heel leuk ook als je niet van voetbal houdtquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
Zag hem idd staan op Game Pass
Maar geen interesse in.
Vast leuk als je het met wat vrienden speelt. Maar super kut als je met randoms speelt.quote:
Ik zal het, tzt, eens proberen aangezien het toch bij Game Pass zit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk ook als je niet van voetbal houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat ging uiteindelijk niet door, en ik ben er nog lang niet
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Die laatste daar ga ik nu net naar toe, die heb ik nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:06 schreef StateOfMind het volgende:
Lune, Maelle en Monoco als party is wel enorm sterk![]()
@:Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lune
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee, maar dat staat dus geheel los van de Switch 2 en next-gen update leaks van NateTheHate.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat weet dus niemand waar het wel over gaat.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste daar ga ik nu net naar toe, die heb ik nog niet.
Maar Gustav had ik eigenlijk al meteen uit m'n party gehaald toen de veel sterkere dames hun intrede maakten.
Ik vind Sciel, met de zon en maan kaarten, ook nog wel prima.Lune is ook mijn favorietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lune
Mayhem
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
6 minuten per game voelt best lang aan merk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vast leuk als je het met wat vrienden speelt. Maar super kut als je met randoms speelt.
Blijf het wel beetje een mobile game vinden
Ja, Mayhem heb ik gisteren unlocked.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lune is ook mijn favoriet
Mayhem
Nee hoor, in ranked spelen mensen gewoon samen en passen zequote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vast leuk als je het met wat vrienden speelt. Maar super kut als je met randoms speelt.
Blijf het wel beetje een mobile game vinden
Ik weet niet wie dat is en geef meestal ook weinig om 'leakers'quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat dus geheel los van de Switch 2 en next-gen update leaks van NateTheHate.
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 19 juni 2025 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, Mayhem heb ik gisteren unlocked.
BAM!!!!!!!!!
Ik heb nog niet volledig door hoe t nu exact zit met die element absorbing (of stains heten ze?).
Ik zie wel in de omschrijvingen staan welke stains er geconsumeerd worden om een power die je selecteert krachtiger te maken. Maar t is me nog niet helemaal duidelijk hoe ze dan die stain krijgt uberhaunt, in the 2st place. Of is dat gewoon zo simpel als: als je vuur gebruikt, krijgt ze een vuur stain?
Het staat in inde spell omschrijvingen welke stains je krijgt. En andere spells werken dan weer met die stains samen om ze krachtiger te maken. Je krijgt ze door te casten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BAM!!!!!!!!!
Ik heb nog niet volledig door hoe t nu exact zit met die element absorbing (of stains heten ze?).
Ik zie wel in de omschrijvingen staan welke stains er geconsumeerd worden om een power die je selecteert krachtiger te maken. Maar t is me nog niet helemaal duidelijk hoe ze dan die stain krijgt uberhaunt, in the 2st place. Of is dat gewoon zo simpel als: als je vuur gebruikt, krijgt ze een vuur stain?
NateTheHate is een van de weinige leakers met enige kennis van zaken. Die werd tijdens SGF uitgelachen omdat hij RE9 leakte. Pijnlijk voor hen kwam het aan het einde van de show.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is en geef meestal ook weinig om 'leakers'
Als ik veel sambal consumeer krijg ik een bruine stain.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BAM!!!!!!!!!
En daar jaag je de vijanden ook mee de dood inquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als ik veel sambal consumeer krijg ik een bruine stain.
Owja ik las op neogaf wel iets over hem had hij ook niet gezegd dat leon zou komenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
NateTheHate is een van de weinige leakers met enige kennis van zaken. Die werd tijdens SGF uitgelachen omdat hij RE9 leakte. Pijnlijk voor hen kwam het aan het einde van de show.
Whutquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
Jaaa het volgende MMaRsu woke boos fophefje
Zeker niet, dit wordt namelijk weer genieton.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whutga ergens anders heen man als je lekker wil deugen
Waar heb je het over manquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeker niet, dit wordt namelijk weer genieton.
Mooie preoder had je daar, naar aanleiding van een tweet van bijna anderhalf jaar geleden over een reeds al gecancelde game.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie preoder had je daar, naar aanleiding van een tweet van bijna anderhalf jaar geleden over een reeds al gecancelde game.
Ik zit nu in de luchtstroom van 3 ventilatoren, 1 aan het plafond en 2 schuin voor mijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:04 schreef Evangelion het volgende:
Zweten jullie ook als een hoer in de kerk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game, een meesterwerkje toch wel
IJzersterk verhaal.
En dat zeg ik als iemand die een hekel heeft aan turn based.
Absoluut mijn GotY
[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 22-06-2025 00:18:23 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:00 schreef MMaRsu het volgende:
En dan nu persona 5, baldurs gate 3 of shin megami tensei v Vengeance 😎
Skill issue.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik sta echt op het punt om te stoppen met kcd2.
De game is fantastisch maar de combat is echt verschrikkelijk.
Het zal aan mijn liggen maar het eindigt altijd in block block, riposte die door de tegenstander wordt geblocked tot in het oneindige.
Soms duurt Bandit gewoon 20 min.
Ik ben nu al een uur bezig bij een Bandit camp met 3 tegenstanders en kom helemaal nergens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |