Whutquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
Jaaa het volgende MMaRsu woke boos fophefje
Zeker niet, dit wordt namelijk weer genieton.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whutga ergens anders heen man als je lekker wil deugen
Waar heb je het over manquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeker niet, dit wordt namelijk weer genieton.
Mooie preoder had je daar, naar aanleiding van een tweet van bijna anderhalf jaar geleden over een reeds al gecancelde game.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie preoder had je daar, naar aanleiding van een tweet van bijna anderhalf jaar geleden over een reeds al gecancelde game.
Ik zit nu in de luchtstroom van 3 ventilatoren, 1 aan het plafond en 2 schuin voor mijquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:04 schreef Evangelion het volgende:
Zweten jullie ook als een hoer in de kerk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game, een meesterwerkje toch wel
IJzersterk verhaal.
En dat zeg ik als iemand die een hekel heeft aan turn based.
Absoluut mijn GotY
[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 22-06-2025 00:18:23 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 22 juni 2025 01:00 schreef MMaRsu het volgende:
En dan nu persona 5, baldurs gate 3 of shin megami tensei v Vengeance 😎
Skill issue.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik sta echt op het punt om te stoppen met kcd2.
De game is fantastisch maar de combat is echt verschrikkelijk.
Het zal aan mijn liggen maar het eindigt altijd in block block, riposte die door de tegenstander wordt geblocked tot in het oneindige.
Soms duurt Bandit gewoon 20 min.
Ik ben nu al een uur bezig bij een Bandit camp met 3 tegenstanders en kom helemaal nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |