quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ben nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om tegenNog zo'n 30 levels te gaan en je maakt misschien een kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vechten.
Heb alle party members maxed out, 3 mains zijn level 63 met level 23 weapon.![]()
😱😱😱quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog zo'n 30 levels te gaan en je maakt misschien een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarna zie ik wel, heb een hoop optionele gebieden gehad, maar een hoop ook niet.
Uren grinden om te levelen heb ik weinig trek in eerlijk gezegd.
Hoe diep ik ook in een game zit en hoe goed ik een game ook vind, als ik het verhaal eenmaal uit heb, ben ik er klaar mee.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Heart of Darkness, daar noem je ook een voorbeeld, pittig spel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik word altijd licht anxious van climb mechanics in games. No way dat ik game wil spelen met klimmen als core mechanic.![]()
[ afbeelding ]
Jusant is super chill.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik word altijd licht anxious van climb mechanics in games. No way dat ik game wil spelen met klimmen als core mechanic.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ga vanavond verder, ben nu op weg naarJullie moeten echt even erbij zetten welke game jullie het over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarna zie ik wel, heb een hoop optionele gebieden gehad, maar een hoop ook niet.
Uren grinden om te levelen heb ik weinig trek in eerlijk gezegd.
Hoe diep ik ook in een game zit en hoe goed ik een game ook vind, als ik het verhaal eenmaal uit heb, ben ik er klaar mee.![]()
Clara 33quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt even erbij zetten welke game jullie het over hebben
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ben nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om tegenRenoir's DraftsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vechten.
Heb alle party members maxed out, 3 mains zijn level 63 met level 23 weapon.![]()
Ik ging daar helemaal stuk op lvl 87
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Renoir's Drafts![]()
Ik ging daar helemaal stuk op lvl 87
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een aversie tegen turn based haters
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een aversie tegen turn based haters
quote:
Respect!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
So close. Twijfel nu of ik een speedrun playtrough doe of later, heb wel zin om iets anders te spelen. @:voetbalmanager2 heb jij speedrun gedaan?
Los van het hele debacle rondom de game, is dit niet altijd zo met AAA/AA games? Tenzij je CoD bent met een jaarlijkse release heb je vermoedelijk ook niet genoeg werk om continu een groot team aan het werk te houden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-na-gamerelease.html
Mogelijk 100 mensen tegen wie 'houdoe en bedankt ole ole' wordt gezegd.
Hebben (nu) blijkbaar 500 man in dienst 😱
Des te meer respect voor Sandfall, een nieuwe studio die met slechts 30 man een grote, mooie, toffe, diepe, enorm gepolijste game neer wisten te zettenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Los van het hele debacle rondom de game, is dit niet altijd zo met AAA/AA games? Tenzij je CoD bent met een jaarlijkse release heb je vermoedelijk ook niet genoeg werk om continu een groot team aan het werk te houden.
Dit topic leest de laatste tijd wel alsof je een random neckbeard fantasy boek halverwege open slaat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt even erbij zetten welke game jullie het over hebben
Zo'n beetje de helft van wat ik de laatste tijd speel is TBS: Strategic Mind Blitzkrieg, Deck of Ashes, Darkest Dungeon.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik bedoel Xcom 1/2 die nieuwe zijn gewoon tering vet
No way dat je dat niet tof kan vinden
Dan heb je nog de oude rpg classics waar veel turn based tussen zit, maar ook pokemon (die oude dan) games waren gewoon erg goed
Veel jrpgs enzo zoals Lost Odyssey waar Claire Obscure ook wel wat van weg heeft was turn based
Monipoly, schaken
Allemaal turn based
En vooral based
haha ja kan helpen maar er is geen touw aan vast te knopen somsquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit topic leest de laatste tijd wel alsof je een random neckbeard fantasy boek halverwege open slaat.
Als het horny is dan is het BG3. Als er geen magie in zit dan KCD2. Als het woke is DA Veilguard. Anders Expedition 33.
Sorry voor mijn lust, het is een van de 7 hoofdzonden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit topic leest de laatste tijd wel alsof je een random neckbeard fantasy boek halverwege open slaat.
Als het horny is dan is het BG3. Als er geen magie in zit dan KCD2. Als het woke is DA Veilguard. Anders Expedition 33.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |