SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat ze vanavond weer denkt, "ik ga er toch nog maar even naar kijken"
Ik gooi dan gewoon het excuus op dat ik met Apple werkquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Misschien als het warm genoeg wordt binnen dat het zijn temper kwijtraakt. Mijn slaapkamer balanceert op het randje. 🫠
Ja, exact dat. Of er gebeurt iets (dankzij hun eigen toedoen) wat je dan even mag gaan uitzoeken, uitleggen en fixen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heel verstandig. Anders houden mensen je na een tijdje ook gewoon verantwoordelijk voor het hele digitale gebeuren. Dan is het bijna mijn schuld als het niet werkt.
Voor chocolade?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi dan gewoon het excuus op dat ik met Apple werk
Ik ben niet van CL's Klusjesdienstquote:
Huh.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi dan gewoon het excuus op dat ik met Apple werk
Oh ik had de verkeerde post gequotequote:Op donderdag 19 juni 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik mis het verband tussen chocolade in de koelkast y/n en met Apple werken.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang ook nooit aan de grote klok dat ik aardig thuis ben in computers.
"Ja maar het is je hobby togggggg"quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al mening verzoek met een nee beantwoord omdat mensen wel vonden dat ik iets voor ze kon naaien. Mijn standaard antwoord: ik naai alleen voor mezelf en mijn eigen verstelwerk doe ik al amper.
Klopt en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ja maar het is je hobby togggggg"
Tieft op.
Verstandig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt en dat wil ik graag zo houden
Ik wil nog een pergola constructie op mijn balkon.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef rival het volgende:
Benoemd iemand zijn/haar klusproblemen zonder om hulp te vragen dan bied ik het wel vanuit mezelf aan
Ik heb ze nooit benoemd, dat is het probleem hier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef rival het volgende:
Benoemd iemand zijn/haar klusproblemen zonder om hulp te vragen dan bied ik het wel vanuit mezelf aan
Ja, of als er gewoon om wat inzichten gevraagd wordt ofzo. Een "joh, ik heb dit, dat, zus en zo geprobeerd, heb jij een idee wat het nog meer kan zijn" is al heel anders dan "joe, los deze teringbende even op".quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef rival het volgende:
Klinkt als een leuke klus!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil nog een pergola constructie op mijn balkon.
Precies!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of als er gewoon om wat inzichten gevraagd wordt ofzo. Een "joh, ik heb dit, dat, zus en zo geprobeerd, heb jij een idee wat het nog meer kan zijn" is al heel anders dan "joe, los deze teringbende even op".
Moet er stiekem wel een hoop gedaan worden daar?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit benoemd, dat is het probleem hier.
Ik negeer ze gewoon
je had de stekker er niet in?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was laatst zelf zover om m'n laptop weg te brengen omdat ik er gewoon NIET uitkwam wat het kon zijn. Laatste keer wat gegoocheld met zoektermen, bleek het echt het meest achterlijke ooit te zijn wat m'n "crashes" veroorzaakte.
Heel veel, mijn huis is meer dan 100 jaar oud.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Moet er stiekem wel een hoop gedaan worden daar?
Nee, al lag het probleem wel bij de user.quote:
helaas niet onverwachquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-nog-zoek~a63fe3e3/![]()
geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, al lag het probleem wel bij de user.![]()
Blijkt dus dat de sensor die registreert of je je laptop dichtklapt reageert op een magneet in het deksel. Die sensor zit aan de linkerkant van het touchpad. Ik had toen m'n horlogebandje verwisseld voor eentje met een ...magnetische sluiting.
Dus iedere keer als ik m'n pols op m'n laptop rustte, dacht het ding dat het deksel dichtging, dus ging 'ie slapen.
HOE VERZIN JE HET.
*bij mijn specifieke type laptop
quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkt dus dat de sensor die registreert of je je laptop dichtklapt reageert op een magneet in het deksel. Die sensor zit aan de linkerkant van het touchpad. Ik had toen m'n horlogebandje verwisseld voor eentje met een ...magnetische sluiting.
Dus iedere keer als ik m'n pols op m'n laptop rustte, dacht het ding dat het deksel dichtging, dus ging 'ie slapen.
HOE VERZIN JE HET.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HOE VERZIN JE HET.
Oeh jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil nog een pergola constructie op mijn balkon.
Voor klimplant en dus een beetje filtering van de hete zonquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja
Ik wil nog zo'n stellage met een schaduwdoek.
In de tussentijd had ik 'm dus ook al compleet opengesloopt om te checken of de fans niet gewoon te goor waren (dus win: die zijn weer lekker fris en schoon nu) en weet ik veel hoeveel diagnostics lopen draaien en alle situaties waarin het gebeurde te reproduceren en weet ik wat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
geweldig![]()
daar hebben ze echt over nagedacht bij het maken van die laptop
ik vermoed dat ze er op de designafdeling enorm veel voorpret om hebben gehadquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de tussentijd had ik 'm dus ook al compleet opengesloopt om te checken of de fans niet gewoon te goor waren (dus win: die zijn weer lekker fris en schoon nu) en weet ik veel hoeveel diagnostics lopen draaien en alle situaties waarin het gebeurde te reproduceren en weet ik wat.
IS HET M'N FRIGGIN HORLOGE.
Ik heb nog nooit zo hard irl gefacepalmed.
quote:
Ik ben helaas anti klimplant dus ik kan dat niet verantwoorden voor mezelf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor klimplant en dus een beetje filtering van de hete zon
Nee idd. Hopelijk vinden ze de andere snel.quote:
Neequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ga ik eind van de middag nog even 1 a 2 uur naar het personeelsfeest op de parkeerplaats?
Voors?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ga ik eind van de middag nog even 1 a 2 uur naar het personeelsfeest op de parkeerplaats?
Even Âmbar showen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 40 minutenquote:
Ja, dat zijn nou eenmaal de regelsquote:
Je bent zelf een seinstoring.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels is Deventer Olst geen defecte trein meer, maar een seinstoring. Wordt weer leuk vanmiddag.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zijn nou eenmaal de regels
Lunchgenot is vanaf 12.00u
Anders is het brunchgenot
Ja ik kan er ook niks aan doenquote:
Hoe danquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben helaas anti klimplant dus ik kan dat niet verantwoorden voor mezelf.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
2 reviews onder elkaar:
1. Niet gemakkelijk aan te passen
2. Eenvoudig aan te passen!
Ja nee duidelijk, bedankt
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplantquote:
Je bent zelf een klimplant.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplant
Samequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplant
had het met de vaatwasser, stond allemaal tegenstrijdigheid in reacties over wifi instellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
2 reviews onder elkaar:
1. Niet gemakkelijk aan te passen
2. Eenvoudig aan te passen!
Ja nee duidelijk, bedankt
Ik heb helaas buren die vrijwel niks aan hun tuin doen. Beide kanten.quote:
Maar dat is onkruid. Er zijn zoveel prachtige klimplantenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, buren zijn op zich wel actief in de tuin, maar hedera tegen de schutting geplant. Dus wij hebben ook hedera.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb helaas buren die vrijwel niks aan hun tuin doen. Beide kanten.
Al gaat 1 kant verhuizen naar Spanje, dus daar komt misschien iemand die er wel iets aan doet
De buren van mijn ouders hebben een bramenstruik en passiebloem tegen de schutting. Mijn ouders nu ook. Wel lekker, die bramen, ik kom ze elk jaar opvreten want zij doen er niks mee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, buren zijn op zich wel actief in de tuin, maar hedera tegen de schutting geplant. Dus wij hebben ook hedera.
Heb em even gegoogled. Hier zijn de blaadjes meer rond dus het is een anderequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, buren zijn op zich wel actief in de tuin, maar hedera tegen de schutting geplant. Dus wij hebben ook hedera.
Ik heb zelf een braam.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren van mijn ouders hebben een bramenstruik en passiebloem tegen de schutting. Mijn ouders nu ook. Wel lekker, die bramen, ik kom ze elk jaar opvreten want zij doen er niks mee.
En de passieflora heeft de hele tuin overgenomen.
Heb je de kiezelstenen nou al een plekje gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Slechts een paar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je de kiezelstenen nou al een plekje gegeven?
Voor: tis wel even gezellig, gratis eten.quote:
Er komt een DJ enzo, veel te luid enzo. Anders had ik hem wel even meegenomen, want hij is een sterquote:
Lolquote:Haribo-colaflesjes bevatten toch geen cannabis, blijkt uit onderzoek
Verklaart wel waarom Meneer de 2e helft van zijn ontbijt nog even naar binnen schokte.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zijn nou eenmaal de regels
Lunchgenot is vanaf 12.00u
Anders is het brunchgenot
Mijn bejaarde buurman had ongeveer altijd de netste tuin van dit blokje maar hij is al maanden op vakantie en inmiddels begint het eruit te zien als de meest verwildere tuin hier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb helaas buren die vrijwel niks aan hun tuin doen. Beide kanten.
Al gaat 1 kant verhuizen naar Spanje, dus daar komt misschien iemand die er wel iets aan doet
Ja de aalbes is al een tijdje over zijn hoogtepunt heenquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn braam maakt nog meer nieuwe bloemen, dat ding gaat bezwijken onder z'n eigen gewicht.
Een plantje is al klaar, een andere hangt nog vol met nog niet rijpe vruchten,quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn framboos heeft geen nieuwe bloemetjes meer en geen vruchtjes meer
ik heb zo'n mini framboosstruikje, maar ik merk op mijn balkon gewoon dat alles een maand geleden zeer explosief begon te bloeien enzo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een plantje is al klaar, een andere hangt nog vol met nog niet rijpe vruchten,
En ik heb nog een plantje die als het goed is in de herfst pas met vruchtjes komt
Mijn grootste concurrenten zijn mieren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn aardbeitjes zijn opgepeuzeld door de beestjes. Toch even wat gaas er overheen doen deze week.
Ik had gisteravond echt een joekel van een aardbeiquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn aardbeitjes zijn opgepeuzeld door de beestjes. Toch even wat gaas er overheen doen deze week.
Die zijn ook met heel veel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn grootste concurrenten zijn mieren.
De app Merlin Bird is ook een geschikte daarvoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
Ja
Heb bij de Vogelbescherming geluisterd hoe die zou moeten klinken qua zang en dat hoorde ik net idd een tijdje![]()
Cool thanksquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app Merlin Bird is ook een geschikte daarvoor.
Ik gebruik altijd Bird.NET als een soort Shazam om aan de hand van een geluidsopname het vogel geluid te identificerenquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app Merlin Bird is ook een geschikte daarvoor.
* TheStigsDutchCousin turftquote:
Hoe turf je.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin turft
Geen paprikasoep?quote:
Zit je toch stiekem in Japan ipv Boedapest?quote:
Doorgereisd naar Ho Chi Minh Cityquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je toch stiekem in Japan ipv Boedapest?
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit een dagelijks item hier? Taart met Buda?
quote:
Ter vervanging van de dagelijkse scheurkalender van Flesquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit een dagelijks item hier? Taart met Buda?
Nog snel even de auto volgooien allemaal!quote:Iran wil mogelijk Perzische Golf afsluiten, wat ook VS zou treffen
Gnorfquote:
En de poezenplaatjes.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ter vervanging van de dagelijkse scheurkalender van Fles
Morgen komt ie nog een keerquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Zou vandaag een pakketje krijgen, maar omdat ik er vanmiddag niet ben had ik die op morgen gezet.
Staat ie net toch ineens voor de deur?
Volgens de app komt ie nog steeds morgen
Whoop whoopquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen komt ie nog een keer![]()
Heb je twee pakjes.
Pakketjes en brievenbuspakketjes helemaal zijn een soort roulette geworden tegenwoordig, ongeacht de koerier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Zou vandaag een pakketje krijgen, maar omdat ik er vanmiddag niet ben had ik die op morgen gezet.
Staat ie net toch ineens voor de deur?
Volgens de app komt ie nog steeds morgen
Scheelt dat ze wat eerder waren dan normaal en ik dus nog thuis wasquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Pakketjes en brievenbuspakketjes helemaal zijn een soort roulette geworden tegenwoordig, ongeacht de koerier.
Of het pakketje staat er over 6 maanden nog steeds in de app met 'bezorgtijd onbekend'quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen komt ie nog een keer![]()
Heb je twee pakjes.
The horrorquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het pakketje staat er over 6 maanden nog steeds in de app met 'bezorgtijd onbekend'
Bij mij staat er nog een pakketje in met bezorgdatum 5 juni. Heb er ook wel eens eentje gehad die er 2 jaar in heeft gestaanquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog een pakketje in met bezorgdatum 5 juni. Heb er ook wel eens eentje gehad die er 2 jaar in heeft gestaan
2... jaar?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog een pakketje in met bezorgdatum 5 juni. Heb er ook wel eens eentje gehad die er 2 jaar in heeft gestaan
Ik haal ze er gewoon uit als het niet met een paar dagen weg is als ik heb gewoon heb gehadquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vuuroven?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
op zoek naar nieuwe oven magnetron...
die van mij knettert en maakt vuur...
das niet goehoed
ja... lekker grillen bij open vuurquote:
Vuur uit de magnetron lijkt me inderdaad niet helemaal hoe het hoort.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
das niet goehoed
Je moet er ook geen aluminiumfolie in doenquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
das niet goehoed
nee niet echt... en bij het geknetter ging ik nog aan mezelf twijfelen dat ik een lepel ofzo op het bord had laten liggen... maar was niet zo.. en toen zag ik vuurtje.. dus meteen uit en stekker er uit en buiten gezetquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vuur uit de mag lijkt me inderdaad niet helemaal hoe het hoort.
zat er niet inquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er ook geen aluminiumfolie in doen
Hahahahaquote:
Ja?! Vertel, en wat was je favoriet voorheenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
Als je em weg doet bewaar de MOT maar voor mij. Ik heb hier nog wat Japanse duizendknoop wat ik wil electrocuteren.quote:
Ik moet lachen, staat ie echt meteen buiten?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee niet echt... en bij het geknetter ging ik nog aan mezelf twijfelen dat ik een lepel ofzo op het bord had laten liggen... maar was niet zo.. en toen zag ik vuurtje.. dus meteen uit en stekker er uit en buiten gezet
ik heb de stekker er uit gehaald en het is ene tilbare vrijstaande dus die was makkelijk buiten te zettenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet lachen, staat ie echt meteen buiten?Of is het zo'n kleine magnetron
Goed gehandeldquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee niet echt... en bij het geknetter ging ik nog aan mezelf twijfelen dat ik een lepel ofzo op het bord had laten liggen... maar was niet zo.. en toen zag ik vuurtje.. dus meteen uit en stekker er uit en buiten gezet
Ja ze waren heerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahaherkenbaar
Waren ze lekker?
[..]
Ja?! Vertel, en wat was je favoriet voorheen
Als ik ijsjes ga halen bij de Dirk dan ga ik deze ook meenemen
Bondagequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je em weg doet bewaar de MOT maar voor mij. Ik heb hier nog wat Japanse duizendknoop wat ik wil electrocuteren.
ja ik ben best verstandig somsquote:
*gniffel*quote:
geen idee hoe die er uit ziet... en kan hem zo een paar straten verderop achterlaten dus denk niet dat ik hem open ga schrieven en zulksquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je em weg doet bewaar de MOT maar voor mij. Ik heb hier nog wat Japanse duizendknoop wat ik wil electrocuteren.
Jup, weet niet eens meer wat het wasquote:
He's back boys and girls!quote:
Wie koopt er dan ook een iPhonequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, weet niet eens meer wat het wasOok een keer een pakketje dat was 'kwijtgeraakt', stond dat die was bezorgd terwijl ik niet thuis was. Alle buren afgegaan maar die hadden ook niet, alle pakketpunten in het dorp langsgegaan maar ook niks. PostNL gebeld met waar mijn pakket is en die zeiden 'ja hier staat dat die is afgeleverd'. En toen zag ik opeens een doosje half in de bosjes naast de voordeur liggen. Ohja, het pakketje was aangetekende post met daarin een nieuwe iphone
Is een grote transformator, kun je niet missenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee hoe die er uit ziet... en kan hem zo een paar straten verderop achterlaten dus denk niet dat ik hem open ga schrieven en zulks
kon je geen handtekening zien in de app dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, weet niet eens meer wat het wasOok een keer een pakketje dat was 'kwijtgeraakt', stond dat die was bezorgd terwijl ik niet thuis was. Alle buren afgegaan maar die hadden ook niet, alle pakketpunten in het dorp langsgegaan maar ook niks. PostNL gebeld met waar mijn pakket is en die zeiden 'ja hier staat dat die is afgeleverd'. En toen zag ik opeens een doosje half in de bosjes naast de voordeur liggen. Ohja, het pakketje was aangetekende post met daarin een nieuwe iphone
Voor de chocolade natuurlijk.quote:
Mensen met geld teveel en verstand te weinig.quote:
ja ik ga hem niet openen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Is een grote transformator, kun je niet missenWel voorzichtig zijn met de condensator die er ook bij in de buurt zit, daar blijft nog een tijdje spanning op staan.
ahh ja okquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de stekker er uit gehaald en het is ene tilbare vrijstaande dus die was makkelijk buiten te zetten
De lokale merel of mus zal dan wel getekend hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dingen moeten wel in jouw straatje passen of nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen met geld teveel en verstand te weinig.
Werd gisteren gelokt door @DeZwabber vanwege een opmerking over intapen, echter vond @Moeraskatquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
He's back boys and girls!
Ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de werkelijke klachtquote:
ja die recensie heb ik geen bal aan mutsquote:artikel besteld en betaald maar niet geleverd na 10 tal chats en een ontelbare telefoons plus nog een paar mails na drie dagen eindelijk antwoord , ze konden het product niet leveren
Moest wat toen ze opeens stopten met Windows Mobilequote:
Denk dat je wel weet hoe goed die touchscreens werken op die mobiele apparaatjes, was gewoon een paar golvende streepjes dusquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je geen handtekening zien in de app dan?
Maar dat heb ik allebei nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Apple nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dingen moeten wel in jouw straatje passen of niet![]()
Goed je te zienquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Werd gisteren gelokt door @:DeZwabber vanwege een opmerking over intapen, echter vond @:Moeraskat
dat niet zo'n goed idee volgens mij.
Hier Moeraskat in GC / [KSC #19013] RIP vogeltjes
Bij jou zit er chocolaquote:
Dat was snelquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geld teveel? heeeehallohoe gaat het?
golvend streepje is dus sowieso geen klant. Das een bezorger die te beroerd is om zn werk te doen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je wel weet hoe goed die touchscreens werken op die mobiele apparaatjes, was gewoon een paar golvende streepjes dus
Ja, daar kom ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook goed om hier weer eens te zijn, zit voornamelijk DTS onveilig te maken op dit moment.
Jij bent er zeker ook zo eentje die gaat lopen schreeuwen dat gamen op pc beter is dan op console?quote:
2011 belde.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo eentje die gaat lopen schreeuwen dat gamen op pc beter is dan op console?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ama op 19-06-2025 14:20:29 ]Your beauty never ever scared me.
ah moet je tegenwoordig ook ineens gaan slapen snachts?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook goed om hier weer eens te zijn, zit voornamelijk DTS onveilig te maken op dit moment.
Ach het vreemdste dat ze ooit zijn kwijtgeraakt als pakketje is een hometrainerquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
golvend streepje is dus sowieso geen klant. Das een bezorger die te beroerd is om zn werk te doen...
Zo eentje is wel handig op een feestje, houdt het levendigquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo eentje die gaat lopen schreeuwen dat gamen op pc beter is dan op console?
Gamen op pcquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel rolletjes plakband kan je er nog op plakken voor je de nieuwe er uit hebt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een iphone 12 mini kopen maar vind het alsnog veel geldmaar mijn huidige zit letterlijk met plakband aan elkaar vast geplakt dus hmmmmja
Lekker op de bank liggen met een controller in je handenquote:
lquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker op de bank liggen met een controller in je handen
Die is inmiddels ook alweer zo oud dat je die alleen nog maar refurbished kunt vindenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een iphone 12 mini kopen maar vind het alsnog veel geldmaar mijn huidige zit letterlijk met plakband aan elkaar vast geplakt dus hmmmmja
Dat gamet toch helemaal niet lekker. Bovendien slecht voor de rug.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker op de bank liggen met een controller in je handen
Denk niet dat ie nog gaat genezen zwabquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel rolletjes plakband kan je er nog op plakken voor je de nieuwe er uit hebt?
hmm das me te koudquote:Ovenfuncties
Boven- en onderwarmte
Ja
Alleen bovenwarmte mogelijk
Nee
Hete lucht functionaliteit
Ja
Minimale temperatuur
0 °C
Maximale temperatuur
0 °C
Turbo actie
Nee
Inclusief crisp optie
Nee
Stoomsoorten
Geen stoomtoevoeging
Betere bank en groter scherm kopenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gamet toch helemaal niet lekker. Bovendien slecht voor de rug.
Dat kloptquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook alweer zo oud dat je die alleen nog maar refurbished kunt vinden
'Stel de oven in op 0 °C en wacht 48 uur totdat uw maaltijd begint te schimmelen'quote:
Ja,op een gegeven moment houdt het op. Hij heeft het nog best lang volgehouden volgens mij?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ie nog gaat genezen zwabis geen verband wat ik hoef te verwisselen, 1x plakken is voldoende
maar de batterij is ook kapot en het scherm is ook kapot dus dat zijn wel de dingen waarvan ik denk 'ga je dat serieus investeren'
quote:
ohja mijn tv is ook kapot gegaanquote:
De spellen die ik speel zijn met toetsenbord en muis veel beter te spelen dan op een console. Enkel fifa zou ik waarschijnlijk beter met een console kunnen doen.quote:
Ik koop meestal ook 1-2 modelletjes ouder , dus dan zou ik voor de 14 of 15 moeten kijken nu. Al zie ik dat de 16 goedkoper isquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kloptmijn telefoon era is allang voorbij, die was 20 jaar geleden oid
Crack heeft volgens mij meer het probleem dat ze een rugzak nodig heeft voor het huidige formaat van die dingen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop meestal ook 1-2 modelletjes ouder , dus dan zou ik voor de 14 of 15 moeten kijken nu. Al zie ik dat de 16 goedkoper is
Ja jij speelt veel RTS en simulator games toch? Dan kan ik het nog wel begrijpen, heb op de PS4 nog wel Cities Skylines gespeeld, maar dat werkt toch niet zo lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De spellen die ik speel zijn met toetsenbord en muis veel beter te spelen dan op een console. Enkel fifa zou ik waarschijnlijk beter met een console kunnen doen.
Moet ze er ook gelijk een nieuwe rugzak bij bestellenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Crack heeft volgens mij meer het probleem dat ze een rugzak nodig heeft voor het huidige formaat van die dingen.
Even opgezocht, nu wil ik het weten ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja,op een gegeven moment houdt het op. Hij heeft het nog best lang volgehouden volgens mij?
Ja, dat klopt. Ik speel geen Fallout GTA en horizon of soortgelijke spellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij speelt veel RTS en simulator games toch? Dan kan ik het nog wel begrijpen, heb op de PS4 nog wel Cities Skylines gespeeld, maar dat werkt toch niet zo lekkerMaar voor een Fallout, GTA of Horizon vind ik een controller toch wel echt veel fijner werken
Dat is apart, of was 16 niet goed ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop meestal ook 1-2 modelletjes ouder , dus dan zou ik voor de 14 of 15 moeten kijken nu. Al zie ik dat de 16 goedkoper is
Somsquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch bijna zeven jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even opgezocht, nu wil ik het weten ook
[ afbeelding ]
Oh, het voelt langer
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Crack heeft volgens mij meer het probleem dat ze een rugzak nodig heeft voor het huidige formaat van die dingen.
wat vervelend voor jequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega komt met ijsjes langs.
Is lang geleden dat ik lang doorging dus geen last van... Heb gewoon druk leven en mijn werk staat dat ook niet echt toe, veel verantwoordelijkeden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah moet je tegenwoordig ook ineens gaan slapen snachts?
Nee maar ik zit gelijk met abonnement erbij te kijken, dan zijn nieuwe modellen nog wel eens voordeligerquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is apart, of was 16 niet goed ofzo?
Onmogelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik lang doorging dus geen last van... Heb gewoon druk leven en mijn werk staat dat ook niet echt toe, veel verantwoordelijkeden.
En ik kom niet in DTS voor de punten maar voor de leuk. En ja, soms is het leuk.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Zo dit hoekje is eindelijk netjes sinds ik hier woon.
Vind je het werk leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ikquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je het werk leuk?Mag jij op Hedwig passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je het werk leuk?Je kunt @CherryLips vragen, die is gek op klusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Geen idee wie Hedwig is maar vast geen probleemquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag jij op Hedwig passen
bij ons ook?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega komt met ijsjes langs.
jawel maar het is wel behoorlijk benauwdquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij met dat lullige wolkje dat hier al de hele dag hangt.
een soortgenoot van dezequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee wie Hedwig is maar vast geen probleem
Ah, die kan het vast wel met die van ons vindenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een soortgenoot van deze
[ afbeelding ]
Beter dan benauwd en volle bak zonquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij ons ook?
[..]
jawel maar het is wel behoorlijk benauwd
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt @:cherrylips vragen, die is gek op klusjes
Wil je nog een ijsje?quote:
kek kleurtjequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ik zit gelijk met abonnement erbij te kijken, dan zijn nieuwe modellen nog wel eens voordeliger
En de 16 is er in het turquoise![]()
[ afbeelding ]
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan benauwd en volle bak zon
Nog nooit van gehoord, maar ze hebben daar nog telefoon met een fysiek toetsenbordquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kek kleurtje![]()
ik was een paar jaar terug naar een heel ander soort telefoontje aan het kijken, van Unihertz
https://www.unihertz.com/
Toen waren ze echt nog te nieuw maar ze zijn ondertussen best gegroeid en hebben meerdere telefoontjes. Zijn wel dik maar misschien weer eens naar kijken
die zijn me iets te klein om tv op te kijiken op bedquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kek kleurtje![]()
ik was een paar jaar terug naar een heel ander soort telefoontje aan het kijken, van Unihertz
https://www.unihertz.com/
Toen waren ze echt nog te nieuw maar ze zijn ondertussen best gegroeid en hebben meerdere telefoontjes. Zijn wel dik maar misschien weer eens naar kijken
Komt omdat kamerlid Piri Piri weer aan het miepen is geweest https://nos.nl/artikel/25(...)ng-israel-stopzettenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
#standwithiran is een ding aan het worden.
Godverdomme wat een idioten, walgelijk gewoon
@:haags
Dit is absoluut het meest belachelijke wat ik uit die partij heb horen komen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat kamerlid Piri Piri weer aan het miepen is geweest https://nos.nl/artikel/25(...)ng-israel-stopzetten
Never nooit en al dat soort dingenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk jij daar überhaupt nog wel eens?
Ja het is vrij typisch, je hoort ook opeens helemaal niks meer over Gaza. Zou me niks verbazen als al die fulltime demonstranten die vorige week nog met een Palestijnse vlag liepen die deze hebben ingeruild voor een Iraansequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is absoluut het meest belachelijke wat ik uit die partij heb horen komen.
Dan kun je het ook niet wetenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Never nooit en al dat soort dingen
Ik weet genoegquote:
Is de vraag of ze voor Palestina of tegen Israël zijn wel meteen ondubbelzinnig beantwoord.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is vrij typisch, je hoort ook opeens helemaal niks meer over Gaza. Zou me niks verbazen als al die fulltime demonstranten die vorige week nog met een Palestijnse vlag liepen die deze hebben ingeruild voor een Iraanse
https://www.pzc.nl/middel(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is vrij typisch, je hoort ook opeens helemaal niks meer over Gaza. Zou me niks verbazen als al die fulltime demonstranten die vorige week nog met een Palestijnse vlag liepen die deze hebben ingeruild voor een Iraanse
Over Oekraīne komt toch ook bijna geen nieuws meer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/middel(...)%2Fwww.google.com%2F
das domquote:Het handgemeen ontstond nadat een bezoeker de telefoon van een pro-Palestinademonstrant probeerde af te pakken. De man, wiens bril in het kanaal belandde, gaat aangifte doen.
quote:Maar nog voor de eerste gewone bezoekers een kijkje in de gloednieuwe elektrische bus konden nemen, dook om 16.00 uur een handjevol actievoerders op. Ze besmeurden de banden met rode verf en hingen Palestijnse vlaggen op in de bus. Ook strooiden ze met flyers en plakten ze pamfletten en stickers met teksten op de ramen van de bus.
Allemaal in de ban van een sterke ayatollahquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
ah ja... de fameuze roep te zijn aangerand...quote:De vlam sloeg pas echt in de pan toen een bezoeker verhaal kwam halen bij een actievoerder die alles filmde. De man maakte duidelijk dat hij niet wilde worden gefilmd. Toen de vrouw niet reageerde, probeerde hij haar telefoon te pakken. Daarop schoot een andere demonstrant te hulp, waarbij de bril van de man in het kanaal vloog. Beide betrokkenen willen hun naam niet geven. Wel laat de vrouw weten te zijn aangerand.
Het hele demonstratieteam van Zeelandquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/middel(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:EBS neemt vanaf eind 2026 het streekvervoer in de provincie Zeeland over van Connexxion. Dat is zeer tegen de zin van een groep demonstranten omdat EBS een dochterbedrijf is van het Israëlische Egged. Ze vinden dat de provincie een apartheidsregime steunt door in zee te gaan met EBS.
Of ze is daadwerkelijk teringdom, wat ik niet uitsluit gezien haar partij, of ze durft in het huidige politieke landschap haar ware aard te laten zien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat kamerlid Piri Piri weer aan het miepen is geweest https://nos.nl/artikel/25(...)ng-israel-stopzetten
ja heb de site maar weer gesloten.... nu bedenken wat ik ga etenquote:
Ja, dit is wel de smiley die daarbij past.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het hele demonstratieteam van Zeeland
[..]
quote:Omschrijving defect: Bij het activeren van de airbag voor de bestuurder en de passagier kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van het opblaassysteem barsten.
Materiële gevolgen: Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
Mogelijk gevaar: Verhoogde kans op letsel bij een ongeval
Fijn dat het eerder niet zo hoeft tochquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is wel de smiley die daarbij past.
voor avondeten?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heb de site maar weer gesloten.... nu bedenken wat ik ga eten
ik twijfel om ijsjes te gaan halenquote:
gezelligquote:
nee nu...quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor avondeten?
[..]
ik twijfel om ijsjes te gaan halen
Ja ik moet even tot tien tellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
Doen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor avondeten?
[..]
ik twijfel om ijsjes te gaan halen
Ah, ik een nieuwe brandstofslang.quote:
Ja terwijl ik die airbag al heb getest in mijn vorige DS3 en die deed het best redelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik een nieuwe brandstofslang.
Aangerandquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja... de fameuze roep te zijn aangerand...
tief toch op
Die was vast door een ander poppetje gemonteerd dan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl ik die airbag al heb getest in mijn vorige DS3 en die deed het best redelijk
Verrassend.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja... de fameuze roep te zijn aangerand...
tief toch op
Stond ook op het AD. Vooral Turkse en Marokkaanse kinderen worden niet ingeënt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)-luidt-noodklok.html
Dit worden weer heerlijke comments.
"Iemand raakte me aan".quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aangerand
Help ook even #metoo om zeep met je onzin, Jezus Christus.
Fijn om te weten dat een klap op je smoel tegenwoordig ook aanranding is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Iemand raakte me aan".
"Ik ben aangerand"!!!!
Verklaart misschien wel het litteken tussen mijn wenkbrauwenquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was vast door een ander poppetje gemonteerd dan.
das je neusquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verklaart misschien wel het litteken tussen mijn wenkbrauwen
gohquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Hmm heb perongeluk mijn reactie gerapporteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |