Voors?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ga ik eind van de middag nog even 1 a 2 uur naar het personeelsfeest op de parkeerplaats?
Even Âmbar showen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ga ik eind van de middag nog even 1 a 2 uur naar het personeelsfeest op de parkeerplaats?
Nog 40 minutenquote:
Ja, dat zijn nou eenmaal de regelsquote:
Je bent zelf een seinstoring.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels is Deventer Olst geen defecte trein meer, maar een seinstoring. Wordt weer leuk vanmiddag.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zijn nou eenmaal de regels
Lunchgenot is vanaf 12.00u
Anders is het brunchgenot
Ja ik kan er ook niks aan doenquote:
Hoe danquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben helaas anti klimplant dus ik kan dat niet verantwoorden voor mezelf.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
2 reviews onder elkaar:
1. Niet gemakkelijk aan te passen
2. Eenvoudig aan te passen!
Ja nee duidelijk, bedankt
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplantquote:
Je bent zelf een klimplant.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplant
Samequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplant
had het met de vaatwasser, stond allemaal tegenstrijdigheid in reacties over wifi instellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
2 reviews onder elkaar:
1. Niet gemakkelijk aan te passen
2. Eenvoudig aan te passen!
Ja nee duidelijk, bedankt
Ik heb helaas buren die vrijwel niks aan hun tuin doen. Beide kanten.quote:
Maar dat is onkruid. Er zijn zoveel prachtige klimplantenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, buren zijn op zich wel actief in de tuin, maar hedera tegen de schutting geplant. Dus wij hebben ook hedera.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb helaas buren die vrijwel niks aan hun tuin doen. Beide kanten.
Al gaat 1 kant verhuizen naar Spanje, dus daar komt misschien iemand die er wel iets aan doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |