De buren van mijn ouders hebben een bramenstruik en passiebloem tegen de schutting. Mijn ouders nu ook. Wel lekker, die bramen, ik kom ze elk jaar opvreten want zij doen er niks mee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, buren zijn op zich wel actief in de tuin, maar hedera tegen de schutting geplant. Dus wij hebben ook hedera.
Heb em even gegoogled. Hier zijn de blaadjes meer rond dus het is een anderequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, buren zijn op zich wel actief in de tuin, maar hedera tegen de schutting geplant. Dus wij hebben ook hedera.
Ik heb zelf een braam.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren van mijn ouders hebben een bramenstruik en passiebloem tegen de schutting. Mijn ouders nu ook. Wel lekker, die bramen, ik kom ze elk jaar opvreten want zij doen er niks mee.
En de passieflora heeft de hele tuin overgenomen.
Heb je de kiezelstenen nou al een plekje gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 12 jaar klimplanten aan het verwijderen uit mijn tuin. Ik heb niet eens zelf een klimplant
Slechts een paar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je de kiezelstenen nou al een plekje gegeven?
Voor: tis wel even gezellig, gratis eten.quote:
Er komt een DJ enzo, veel te luid enzo. Anders had ik hem wel even meegenomen, want hij is een sterquote:
Lolquote:Haribo-colaflesjes bevatten toch geen cannabis, blijkt uit onderzoek
Verklaart wel waarom Meneer de 2e helft van zijn ontbijt nog even naar binnen schokte.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zijn nou eenmaal de regels
Lunchgenot is vanaf 12.00u
Anders is het brunchgenot
Mijn bejaarde buurman had ongeveer altijd de netste tuin van dit blokje maar hij is al maanden op vakantie en inmiddels begint het eruit te zien als de meest verwildere tuin hier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb helaas buren die vrijwel niks aan hun tuin doen. Beide kanten.
Al gaat 1 kant verhuizen naar Spanje, dus daar komt misschien iemand die er wel iets aan doet
Ja de aalbes is al een tijdje over zijn hoogtepunt heenquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn braam maakt nog meer nieuwe bloemen, dat ding gaat bezwijken onder z'n eigen gewicht.
Een plantje is al klaar, een andere hangt nog vol met nog niet rijpe vruchten,quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn framboos heeft geen nieuwe bloemetjes meer en geen vruchtjes meer
ik heb zo'n mini framboosstruikje, maar ik merk op mijn balkon gewoon dat alles een maand geleden zeer explosief begon te bloeien enzo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een plantje is al klaar, een andere hangt nog vol met nog niet rijpe vruchten,
En ik heb nog een plantje die als het goed is in de herfst pas met vruchtjes komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |