Mijn grootste concurrenten zijn mieren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn aardbeitjes zijn opgepeuzeld door de beestjes. Toch even wat gaas er overheen doen deze week.
Ik had gisteravond echt een joekel van een aardbeiquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn aardbeitjes zijn opgepeuzeld door de beestjes. Toch even wat gaas er overheen doen deze week.
Die zijn ook met heel veel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn grootste concurrenten zijn mieren.
De app Merlin Bird is ook een geschikte daarvoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
Ja
Heb bij de Vogelbescherming geluisterd hoe die zou moeten klinken qua zang en dat hoorde ik net idd een tijdje![]()
Cool thanksquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app Merlin Bird is ook een geschikte daarvoor.
Ik gebruik altijd Bird.NET als een soort Shazam om aan de hand van een geluidsopname het vogel geluid te identificerenquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app Merlin Bird is ook een geschikte daarvoor.
* TheStigsDutchCousin turftquote:
Hoe turf je.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin turft
Geen paprikasoep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |