Ik heb ze nooit benoemd, dat is het probleem hier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef rival het volgende:
Benoemd iemand zijn/haar klusproblemen zonder om hulp te vragen dan bied ik het wel vanuit mezelf aan
Ja, of als er gewoon om wat inzichten gevraagd wordt ofzo. Een "joh, ik heb dit, dat, zus en zo geprobeerd, heb jij een idee wat het nog meer kan zijn" is al heel anders dan "joe, los deze teringbende even op".quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef rival het volgende:
Benoemd iemand zijn/haar klusproblemen zonder om hulp te vragen dan bied ik het wel vanuit mezelf aan
Klinkt als een leuke klus!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil nog een pergola constructie op mijn balkon.
Precies!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of als er gewoon om wat inzichten gevraagd wordt ofzo. Een "joh, ik heb dit, dat, zus en zo geprobeerd, heb jij een idee wat het nog meer kan zijn" is al heel anders dan "joe, los deze teringbende even op".
Moet er stiekem wel een hoop gedaan worden daar?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit benoemd, dat is het probleem hier.
Ik negeer ze gewoon
je had de stekker er niet in?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was laatst zelf zover om m'n laptop weg te brengen omdat ik er gewoon NIET uitkwam wat het kon zijn. Laatste keer wat gegoocheld met zoektermen, bleek het echt het meest achterlijke ooit te zijn wat m'n "crashes" veroorzaakte.
Heel veel, mijn huis is meer dan 100 jaar oud.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Moet er stiekem wel een hoop gedaan worden daar?
Nee, al lag het probleem wel bij de user.quote:
helaas niet onverwachquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-nog-zoek~a63fe3e3/![]()
geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, al lag het probleem wel bij de user.![]()
Blijkt dus dat de sensor die registreert of je je laptop dichtklapt reageert op een magneet in het deksel. Die sensor zit aan de linkerkant van het touchpad. Ik had toen m'n horlogebandje verwisseld voor eentje met een ...magnetische sluiting.
Dus iedere keer als ik m'n pols op m'n laptop rustte, dacht het ding dat het deksel dichtging, dus ging 'ie slapen.
HOE VERZIN JE HET.
*bij mijn specifieke type laptop
quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkt dus dat de sensor die registreert of je je laptop dichtklapt reageert op een magneet in het deksel. Die sensor zit aan de linkerkant van het touchpad. Ik had toen m'n horlogebandje verwisseld voor eentje met een ...magnetische sluiting.
Dus iedere keer als ik m'n pols op m'n laptop rustte, dacht het ding dat het deksel dichtging, dus ging 'ie slapen.
HOE VERZIN JE HET.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HOE VERZIN JE HET.
Oeh jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil nog een pergola constructie op mijn balkon.
Voor klimplant en dus een beetje filtering van de hete zonquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja
Ik wil nog zo'n stellage met een schaduwdoek.
In de tussentijd had ik 'm dus ook al compleet opengesloopt om te checken of de fans niet gewoon te goor waren (dus win: die zijn weer lekker fris en schoon nu) en weet ik veel hoeveel diagnostics lopen draaien en alle situaties waarin het gebeurde te reproduceren en weet ik wat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
geweldig![]()
daar hebben ze echt over nagedacht bij het maken van die laptop
ik vermoed dat ze er op de designafdeling enorm veel voorpret om hebben gehadquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de tussentijd had ik 'm dus ook al compleet opengesloopt om te checken of de fans niet gewoon te goor waren (dus win: die zijn weer lekker fris en schoon nu) en weet ik veel hoeveel diagnostics lopen draaien en alle situaties waarin het gebeurde te reproduceren en weet ik wat.
IS HET M'N FRIGGIN HORLOGE.
Ik heb nog nooit zo hard irl gefacepalmed.
quote:
Ik ben helaas anti klimplant dus ik kan dat niet verantwoorden voor mezelf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor klimplant en dus een beetje filtering van de hete zon
Nee idd. Hopelijk vinden ze de andere snel.quote:
Neequote:Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ga ik eind van de middag nog even 1 a 2 uur naar het personeelsfeest op de parkeerplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |