Zit je toch stiekem in Japan ipv Boedapest?quote:
Doorgereisd naar Ho Chi Minh Cityquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je toch stiekem in Japan ipv Boedapest?
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit een dagelijks item hier? Taart met Buda?
quote:
Ter vervanging van de dagelijkse scheurkalender van Flesquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit een dagelijks item hier? Taart met Buda?
Nog snel even de auto volgooien allemaal!quote:Iran wil mogelijk Perzische Golf afsluiten, wat ook VS zou treffen
Gnorfquote:
En de poezenplaatjes.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ter vervanging van de dagelijkse scheurkalender van Fles
Morgen komt ie nog een keerquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Zou vandaag een pakketje krijgen, maar omdat ik er vanmiddag niet ben had ik die op morgen gezet.
Staat ie net toch ineens voor de deur?
Volgens de app komt ie nog steeds morgen
Whoop whoopquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen komt ie nog een keer![]()
Heb je twee pakjes.
Pakketjes en brievenbuspakketjes helemaal zijn een soort roulette geworden tegenwoordig, ongeacht de koerier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Zou vandaag een pakketje krijgen, maar omdat ik er vanmiddag niet ben had ik die op morgen gezet.
Staat ie net toch ineens voor de deur?
Volgens de app komt ie nog steeds morgen
Scheelt dat ze wat eerder waren dan normaal en ik dus nog thuis wasquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Pakketjes en brievenbuspakketjes helemaal zijn een soort roulette geworden tegenwoordig, ongeacht de koerier.
Of het pakketje staat er over 6 maanden nog steeds in de app met 'bezorgtijd onbekend'quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen komt ie nog een keer![]()
Heb je twee pakjes.
The horrorquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het pakketje staat er over 6 maanden nog steeds in de app met 'bezorgtijd onbekend'
Bij mij staat er nog een pakketje in met bezorgdatum 5 juni. Heb er ook wel eens eentje gehad die er 2 jaar in heeft gestaanquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog een pakketje in met bezorgdatum 5 juni. Heb er ook wel eens eentje gehad die er 2 jaar in heeft gestaan
2... jaar?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog een pakketje in met bezorgdatum 5 juni. Heb er ook wel eens eentje gehad die er 2 jaar in heeft gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |