Het is al 40 graden in je huis?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, anders is het gesmolten.
Doe ik sowieso met mn twix.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
leggen jullie de chocolade op het moment in de koelkast?
Mja klein bedankje moet kunnen toch?quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk merken we het helemaal niet als ze er half aan onderdoor gaat. Misschien dat ze het met de buren over ons heeft, maar ik denk niet dat ze moeilijk gaat doen.
Gelukkig niet. Maar chocolade wordt al bij 20 graden zachter.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is al 40 graden in je huis?
Oké niet mijn probleem dus.quote:Als de rookmelder geen vervangbare batterij heeft maar een ingebouwde batterij, is het tijd om een nieuwe rookmelder aan te schaffen.
Maar wat als er nu brand uitbreekt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké niet mijn probleem dus.
Was het sowieso al niet, maar nu kan ik er echt niks aan doen.
Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat ik best nee mag zeggen en dat ik dan ook geen reden hoef te geven. Dus ik dat doen. Mensen kwaad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze vindt het toch heel leuk om iets voor ons te doen?
Idd. Niet meer aan denken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eehm, je kunt toch gewoon even een nieuwe kopen en ophangen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja altijdquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja dikke vinger he.quote:Bij 230v rookmelders, die op netstroom zijn aangesloten (230 V), kan er sprake zijn van problemen met de aansluiting. Wil je dit controleren? Schakel dan eerst de stroom uit in je meterkast. Verwijder vervolgens de rookmelder van het plafond en controleer of de bodemplaat goed vastzit. Blijft de rookmelder piepen? Controleer dan of de bedrading op de juiste manier is aangesloten.
Mijne is nog nooit gaan piepen. Ik heb eigenlijk geen idee!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij maak ik open met een schroevendraaier en een hamer.
Whehe, ja, als mensen eenmaal gewend zijn dat je allerlei dingen doet, vinden ze het niet leuk als je 'nee' zegt. Daar heb ik nu ook last van met mijn ouders.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat ik best nee mag zeggen en dat ik dan ook geen reden hoef te geven. Dus ik dat doen. Mensen kwaad.
Genieten.
Eigenlijk nooit. Misschien als het warm genoeg wordt binnen dat het zijn temper kwijtraakt. Mijn slaapkamer balanceert op het randje. 🫠quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb wel gekeken of daar misschien iets niet goed was, maar die stond zo vol met zooi dat je die stoppen niet eens kon zien. Ik kom niet aan de zooi van vreemden hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je ook even de meterkast controleren?
Ik hang ook nooit aan de grote klok dat ik aardig thuis ben in computers.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ja, als mensen eenmaal gewend zijn dat je allerlei dingen doet, vinden ze het niet leuk als je 'nee' zegt. Daar heb ik nu ook last van met mijn ouders.
Je bent er al veel te druk mee geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel gekeken of daar misschien iets niet goed was, maar die stond zo vol met zooi dat je die stoppen niet eens kon zien. Ik kom niet aan de zooi van vreemden hoor.
Ja, heel verstandig. Anders houden mensen je na een tijdje ook gewoon verantwoordelijk voor het hele digitale gebeuren. Dan is het bijna mijn schuld als het niet werkt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang ook nooit aan de grote klok dat ik aardig thuis ben in computers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |