Ja jij speelt veel RTS en simulator games toch? Dan kan ik het nog wel begrijpen, heb op de PS4 nog wel Cities Skylines gespeeld, maar dat werkt toch niet zo lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De spellen die ik speel zijn met toetsenbord en muis veel beter te spelen dan op een console. Enkel fifa zou ik waarschijnlijk beter met een console kunnen doen.
Moet ze er ook gelijk een nieuwe rugzak bij bestellenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Crack heeft volgens mij meer het probleem dat ze een rugzak nodig heeft voor het huidige formaat van die dingen.
Even opgezocht, nu wil ik het weten ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja,op een gegeven moment houdt het op. Hij heeft het nog best lang volgehouden volgens mij?
Ja, dat klopt. Ik speel geen Fallout GTA en horizon of soortgelijke spellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij speelt veel RTS en simulator games toch? Dan kan ik het nog wel begrijpen, heb op de PS4 nog wel Cities Skylines gespeeld, maar dat werkt toch niet zo lekkerMaar voor een Fallout, GTA of Horizon vind ik een controller toch wel echt veel fijner werken
Dat is apart, of was 16 niet goed ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop meestal ook 1-2 modelletjes ouder , dus dan zou ik voor de 14 of 15 moeten kijken nu. Al zie ik dat de 16 goedkoper is
Somsquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo eentje die gaat lopen schreeuwen dat gamen op pc beter is dan op console?
Toch bijna zeven jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even opgezocht, nu wil ik het weten ook
[ afbeelding ]
Oh, het voelt langer
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Crack heeft volgens mij meer het probleem dat ze een rugzak nodig heeft voor het huidige formaat van die dingen.
wat vervelend voor jequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega komt met ijsjes langs.
Is lang geleden dat ik lang doorging dus geen last van... Heb gewoon druk leven en mijn werk staat dat ook niet echt toe, veel verantwoordelijkeden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah moet je tegenwoordig ook ineens gaan slapen snachts?
Nee maar ik zit gelijk met abonnement erbij te kijken, dan zijn nieuwe modellen nog wel eens voordeligerquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is apart, of was 16 niet goed ofzo?
Onmogelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik lang doorging dus geen last van... Heb gewoon druk leven en mijn werk staat dat ook niet echt toe, veel verantwoordelijkeden.
En ik kom niet in DTS voor de punten maar voor de leuk. En ja, soms is het leuk.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Zo dit hoekje is eindelijk netjes sinds ik hier woon.
Vind je het werk leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ikquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je het werk leuk?Mag jij op Hedwig passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je het werk leuk?Je kunt @CherryLips vragen, die is gek op klusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Geen idee wie Hedwig is maar vast geen probleemquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag jij op Hedwig passen
bij ons ook?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega komt met ijsjes langs.
jawel maar het is wel behoorlijk benauwdquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij met dat lullige wolkje dat hier al de hele dag hangt.
een soortgenoot van dezequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee wie Hedwig is maar vast geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |