SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat ze vanavond weer denkt, "ik ga er toch nog maar even naar kijken"
Ik gooi dan gewoon het excuus op dat ik met Apple werkquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Misschien als het warm genoeg wordt binnen dat het zijn temper kwijtraakt. Mijn slaapkamer balanceert op het randje. 🫠
Ja, exact dat. Of er gebeurt iets (dankzij hun eigen toedoen) wat je dan even mag gaan uitzoeken, uitleggen en fixen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heel verstandig. Anders houden mensen je na een tijdje ook gewoon verantwoordelijk voor het hele digitale gebeuren. Dan is het bijna mijn schuld als het niet werkt.
Voor chocolade?quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi dan gewoon het excuus op dat ik met Apple werk
Ik ben niet van CL's Klusjesdienstquote:
Huh.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi dan gewoon het excuus op dat ik met Apple werk
Oh ik had de verkeerde post gequotequote:Op donderdag 19 juni 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik mis het verband tussen chocolade in de koelkast y/n en met Apple werken.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang ook nooit aan de grote klok dat ik aardig thuis ben in computers.
"Ja maar het is je hobby togggggg"quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al mening verzoek met een nee beantwoord omdat mensen wel vonden dat ik iets voor ze kon naaien. Mijn standaard antwoord: ik naai alleen voor mezelf en mijn eigen verstelwerk doe ik al amper.
Klopt en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ja maar het is je hobby togggggg"
Tieft op.
Verstandig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt en dat wil ik graag zo houden
Ik wil nog een pergola constructie op mijn balkon.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:47 schreef rival het volgende:
Benoemd iemand zijn/haar klusproblemen zonder om hulp te vragen dan bied ik het wel vanuit mezelf aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |