ja heb de site maar weer gesloten.... nu bedenken wat ik ga etenquote:
Ja, dit is wel de smiley die daarbij past.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het hele demonstratieteam van Zeeland
[..]
quote:Omschrijving defect: Bij het activeren van de airbag voor de bestuurder en de passagier kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van het opblaassysteem barsten.
Materiële gevolgen: Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
Mogelijk gevaar: Verhoogde kans op letsel bij een ongeval
Fijn dat het eerder niet zo hoeft tochquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is wel de smiley die daarbij past.
voor avondeten?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heb de site maar weer gesloten.... nu bedenken wat ik ga eten
ik twijfel om ijsjes te gaan halenquote:
gezelligquote:
nee nu...quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor avondeten?
[..]
ik twijfel om ijsjes te gaan halen
Ja ik moet even tot tien tellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
#standwithiran is een ding aan het worden.
Godverdomme wat een idioten, walgelijk gewoon
@:haags
Doen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor avondeten?
[..]
ik twijfel om ijsjes te gaan halen
Ah, ik een nieuwe brandstofslang.quote:
Ja terwijl ik die airbag al heb getest in mijn vorige DS3 en die deed het best redelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik een nieuwe brandstofslang.
Aangerandquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja... de fameuze roep te zijn aangerand...
tief toch op
Die was vast door een ander poppetje gemonteerd dan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl ik die airbag al heb getest in mijn vorige DS3 en die deed het best redelijk
Verrassend.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja... de fameuze roep te zijn aangerand...
tief toch op
Stond ook op het AD. Vooral Turkse en Marokkaanse kinderen worden niet ingeënt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)-luidt-noodklok.html
Dit worden weer heerlijke comments.
"Iemand raakte me aan".quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aangerand
Help ook even #metoo om zeep met je onzin, Jezus Christus.
Fijn om te weten dat een klap op je smoel tegenwoordig ook aanranding is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Iemand raakte me aan".
"Ik ben aangerand"!!!!
Verklaart misschien wel het litteken tussen mijn wenkbrauwenquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was vast door een ander poppetje gemonteerd dan.
das je neusquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verklaart misschien wel het litteken tussen mijn wenkbrauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |