Halloquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog nooit boodschappen laten bezorgen
Maar jij bent normaal.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
ja same, laatst nog eens dichter bij de waterkant gekeken tussen het riet maar dan zijn ze stilquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor overal kikkers en sprinkhanen. Zie ze alleen nergens
Vroeger toen ik nog regelmatiger bier dronk en die 25% regel nog niet op alcohol zat was het vaak ook handig om een paar kratjes bier erbij te bestellen als ze in de bonus warenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink niet veel frisdrank meer maar dan welEn pakken pasta en couscous en aardappelen en diepvriesgroente, pizza's, noem maar op. Brood kan ook in de vriezer, hoppa.
oh dat zijn wel een beetje engerdsquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier zaten vorige week een paar van die sluipwespen met van die lange stekels
Wat heb je gegeten vandaag?quote:
ik wel vaker , zoals gezegd: voor zware dingen of veel dingen erg handig..quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
die zijn lekker fris jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
Fles is al heel snel trots op @CherryLips .quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook met grote of zware dingen is het handig, zeker als het een goede aanbieding is en je wilt je voorraadkast vullen zodat Fles trots op je kan zijn.
Die ziet er erg stoer uit. Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
oh ja oranje kalmlangpoot heb ik ook toegevoegd die vloog mijn studeerkamer binnen tijdens het werk met veel kabaal
Goorlapquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
Ik heb ook nog Calippo's liggen, ben benieuwd naar de limoen variantquote:
Lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taart, kibbensoep en een paar boterhammen net.
Die is lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Calippo's liggen, ben benieuwd naar de limoen variant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |